Jump to content

Enosledna električna vozila (e kolesa, e skiro itd.)


Recommended Posts

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BIF

    73

  • Snečer

    62

  • smasher

    43

  • Kričač

    25

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Torej....vidim, da gre za popolnoma različne vzgibe kako vidimo e-kolo. Moj pogled je bil ob nakupu takšen: v življenju sem imel štiricikel, pa motor, pa čoln...zdaj imam e-kolo in terenca. Motiv je b

Sila preprosto!  Če nisi probal, nisi vedel! Opažam, da so ekolesa vedno bolj pogosta. V Avstriji so že pogosteje videna, kot klasika.  Zakaj le? Večkrat slišim opazke glede e pomoči na kolesu. 

Torej... navodil.. nobena samo za baterijo ako jo vzdrževat in skladiščit.. na srečo je šlo vse po principu plag&pray (eni pravijo pla&play.. ma mislim da je pray bolj učinkovito še posebaj pr

Posted Images

pred 17 urami, smasher pravi:

Vozil sem z asistenco v 1 stopnji, malce sem dal v 2 ko se mi je zdelo da me pušča malo na cedilu, tako da logika oziroma kako določa količino asistence mi ni čisto jasno, edino kar sem ugotovil je da je 250W motor premalo, en tak resen klanec (niti ne še tisti za grizt kolena) je takoj motor čez 600W (ok res da sem šel dobrih 15km/h v klanec navzgor)

Čak kaj češ s tem povedat, ne razumem? 250W pomoči je premalo za klanec? 600W je že kar huda cifra... Razen če je pri kitajcih '600W', kot pri ostali elektroniki :)

Link to post
Share on other sites

Glej bom probal, si bom sposodil fensy šmebsu kolo z vgrajenim 250w motorjem in bom probal razliko. Ma če un indikator kaj prav kaže, za it cca 17km/h v dokaj strm klanec je pisalo cca 600W na ekrančku, to je res tudi že hitrost s katero se vlečejo gor v klanec blokirani "25" skuterji. Sej če ne spustiji pravočasno iz službe imam dovolj dolgo občini za en 40km krog. 

Link to post
Share on other sites

V klanec boš s t.i. "fensi šmensi" kolesom težko pedalal s hitrostjo 17km/h. se da...seveda...ampak moraš bit že malo več od povprečnega rekreativca (tudi odvisno od klanca seveda).

Imam pa občutek, da je tukaj začelo prevladovat neko drugo (napačno) mišljenje. E-kolo v osnovi ni mišljeno za hitrostne dirke v klanec. Z dokaj preprostimi potezami se da praktično vsako e-kolo spremenit v dirkalnik v hrib...ampak baterija ne bo dolgo držala...pa motor tudi ne.

Fino bi bilo, da ostanem vsak na svoji strani. Tisti, ki imamo "fensi šmensi" e-kolesa za rekreativno rabo in kot je osnovni namen...z asistenco moči kot pomoč pri kolesarjenju v hrib....

...in ostali dirkači, kjer je pomembna hitrost dirkanja v hrib...kjer pa gre za drugačno obliko (mentalno) rekreacije.

Poleg tega ni za primerjat pol-izdelkov s tovarniškimi produkti, kjer je asistenca zelo sinhrona z pedalinanjem in je prehod med spremembami moči asistence zelo kultiviran in nemoteč.

Edited by BIF
Link to post
Share on other sites

No, jaz nimam elektrike, primerjam samo s svojimi (noge) watti, zato se mi 250W ne zdi tako malo, pridem pa tudi v vsak klanec. Seveda je odvisno od teže vsega skupaj... recimo 5% klanec, avg 254W z 19,5km/h, 18km... če bi dal na to še 250W🤩 Vem, mešam športe/uporabo/mišljenje - ampak to imam, s tem primerjam.

Link to post
Share on other sites

https://www.delo.si/polet/elektricno-kolo-katero-je-pravo-zame/?fbclid=IwAR1-lP6C9-Aiwmj9JHXZz-tHWjaVIUIzX0Hqv7V11qArUX5Q17ckdM3WaEM

Sicer ne vem s kje majstru ta infirmacija ampak citiram "Električna kolesa in zakonodaja. Če ima električno kolo pomožni motor z močjo od 250 do 750 Wh, njegova pomoč pa se izključi, ko dosežete hitrost 25 km/h, ga zakonodaja obravnava enako kot običajno kolo" 

Kot jaz vem piše v zakonu 250w in 25km/h ni nikjer omenjenih 750W, lahko pa da se je kaj spremenilo v zadnjem letu dni... 

Edited by smasher
Link to post
Share on other sites

Torej.... danes  sem šel malo po moji občini po službi in me je kmalu začel loviti sončni zahod...

DSC_0810.thumb.jpg.b5c2d08560545b06672b1ed4bb69d421.jpg

 

DSC_0809.thumb.jpg.508ef55aad5b22521079b7c5143d566a.jpg

Kar se tiče kolesa, najprej sem se boril z burjo ki mi je šla na živce... sem dal skoraj na maksimum asistence in se vozil proti burji z cca 30km/h (seveda sem goljufal in dvignil hitros asistence na 35km/h... zelo uporabni zgornji vido iz jutuba :D ) tako da je za cca 10km, šla dobra četrtina baterije. 

Za povratek domov sem naštimal asistenco nazaj na 25km/h in se vozil turistično, nivo baterije skoraj ni upadel (sem pazabil pogledat točno vrednost), tako da je vse skupaj za 47km porabljeno cca 50% kapacitete baterije, s tem da je bilo sedaj precej testiranja in izživljanja, torej je z normalno vožnjo bi bila verjetno baterija za 150km.

Edino kar me je morda malce zezalo je nek občutek "lufta" v gonilki sem ob prihodu domov na napačni način zategnil še malo matico od ležaja gonilke, bom jutri videl če je to to, ali je to morda preprosto rahla zračnost med prenosi, ki se je morem navadit. (no ja v bistvu ne rabim ker ni moje kolo)

SLABOSTI:

Glavna slabost takega kita, po mojem mnenju je kolo na katerega se vgradi, torej v tem primeru MTB z 3x8 prestavami, torej tovarniška e-kolesa imajo menjalnik prilagojen za tak pogone in baje celo 12 redne zobnike zadaj, torej ima tovarniško e kolo 50% več možnosti za prestavna razmera. Nisem šel šteti zob na največjem ampak če je nek klasičen 8 redn je 11-32, kar pomeni da "najlažje" prestavno razmerje ki ga lahko dosežem je 46 /32 ker je skoraj 1.5, torej sem zelo daleč od vsaj 1 / 1 .  Prej je recimo bilo "najlažje" razmerje 22/32...

 

 

Zaključek današnjega dne... vseeno se spotiš, asistenčni sistem je malce "prasec", nisem se še poglobil kakšno logiko ima in še vedno ne vem če ima cadenco ali meri obremenitev, tako da ne asistira vedno takrat ko bi si želel in se še vedno fajn spotiš (ok še vedno manj kot brez motora). In jaz bi imel asistenco vedno vsaj na dobrih 30km/h, ker 25 se hitro doseže po ravnici, in potem se čuti malo dodatnega upora motorja, torej si po ravnici lahko med počasnejšimi.

Link to post
Share on other sites
pred 44 minutami, vandrovec pravi:

Recimo, za raziskovanje gozdnih cest po Trnovskem gozdu...je e-bike bolj uporaben od 125 ccm endura, cena novih je približno enaka? :hmm:

jop, o ceni nebi, je pa dober videposnetek top gera če se ne motim, ko se skozi gozd podijo na ebajku.

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!