Skoči na vsebino

Enosledna električna vozila (e kolesa, e skiro itd.)


franc

Priporočene objave

Ma jaz ne bi šel v razprave kdo ima daljšega...tega je v moto temah na pretek. Sploh, ker večini niti ni jasno kaj je e-bike in kako deluje....razen seveda v YT in FB teorijah. 
Kot v vsaki gadget temi je tu nešteto nians....ni mi še tukaj za nategovanja....
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, BIF pravi:

Ma jaz ne bi šel v razprave kdo ima daljšega...tega je v moto temah na pretek. Sploh, ker večini niti ni jasno kaj je e-bike in kako deluje....razen seveda v YT in FB teorijah. 
Kot v vsaki gadget temi je tu nešteto nians....ni mi še tukaj za nategovanja....
 

No, sedaj pa pišeš kot da je to raketna znanost e pecikel. Električni motor pomaga pri gonjenju in to je vsa umetnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snečer pravi:

No, sedaj pa pišeš kot da je to raketna znanost e pecikel. Električni motor pomaga pri gonjenju in to je vsa umetnost.

...točno zato se mi ne ljubi nategovat z nekom, ki napiše to kar si napisal...veš pa o tem bolj malo ali nič.

Napisal si da je motorno kolo v bistvu štel z agregatom, ki ga poganja bencin...in to je vsa umetnost....no ja....ne vem zakaj potem na moto forumu toliko tem in podtem o nečem tako preprostem in enostavnem....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za e kolo rabiš izpit in kakšno posebno znanje?

to je isto nategovanje iz druge strani, češ saj nimaš, saj ne veš, dok nimaš je brezveze :) pišejo lahko samo taki,ki imajo, drugi naj ne sprašujejo in si naj raje prej kupijo :) in v neskončnost

pri celi stvari me je zanimalo najbolj, kaj pametnega za kupit, konkretno itak ni odgovora, razen zgodb z mega popusti, kjer je prodajalec še vračal :) pa že znane oguljene fraze...

motorizem je enostaven, danes lahko kupiš praktično karkoli, slabih motorjev ni več, tankaš, voziš

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hahah...izpit za motor pa je kaj? Kos plastike, ki ti dovoljuje, da se legalno udejstvuješ v prometu...in to je vse. 
In ja....dokler nimaš je nesmiselno pametovat. Je pa smiselno vprašat in zbirat informacije.

In eto konkretno....kolo, ki bo daleč preseglo tvoje potrebe...pa še znižano je.

https://www.freestyle.si/artikel/11203339/kolo-giant fathom-e+-2-pro-29er-m-2020-black*

kolesarjenje pa danes žal ni več tako enostavno....že do e-koles ni več bilo...zdaj pa je še bolj kompleksno. Zgolj in samo pritiskanje na pedala je še kategorija za kremenčkove.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo Giant ima bokj elegantno tisto gonilko spredaj kot pa Trek. 

Recimo, če bi se dalo skombinirat senzor navora v "navadno gonilko" in potem elektro motor v zadnjem kolesu, bi to bila dibra kombinacija za več zobnikov spredaj. Tisti ia decatlona je omejen na en verižnik ler ima verjetno samo senzor obratov na gonilki. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, vandrovec pravi:

Za 2 do 3 k€ bi že moralo biti polnovzmeteno?

Ashampoo_Snap_2020_09.06_08h06m38s_001_.png.3e8e82dcd075a51d96f8a6aa442c600b.png

Pa še morda najnižja cena  https://www.decathlon.si/gorsko-kolo-e-st-100-id_8560739.html

...najvišja?  https://www.bikeek.si/elektricno-gorsko-kolo-scott-genius-eride-900-tuned-2021

 

Ne....za 2-3K boš težko kupil KVALITETNO polnovzmeteno gorsko e-kolo.

Tvoja ponudba iz Decathlona je tipičen primer kako se kolo NE kupuje. Na videz dopadljivo, poceni a z slabimi karakteristikami. Sem slučajno pred dnevi gledal to kolo, ko sem kupoval rezervne zračnice. Že pri navoru se vse ustavi...dalje me sploh nič ni zanimalo. 

 Z ceno navzgor pa itak ni limitov.

Najpomembnejše vprašanje, ki si ga moraš postavit je Kaj bi s e-kolesom sploh rad počel in kaj od njega pričakuješ. Potem pričneš s podrobnostmi.

Jaz recimo nimam polnovzmetenega kolesa...ker ga ne potrebujem...torej bi brez potrebe odštel cca 2K več po nepotrebnem. Podobno kot pri motorjih, kjer večina kupuje motorje nad svojimi zmogljivosti in znanjem v prepričanju, da bodo to kupili z denarjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, smasher pravi:

Samo Giant ima bokj elegantno tisto gonilko spredaj kot pa Trek. 

Recimo, če bi se dalo skombinirat senzor navora v "navadno gonilko" in potem elektro motor v zadnjem kolesu, bi to bila dibra kombinacija za več zobnikov spredaj. Tisti ia decatlona je omejen na en verižnik ler ima verjetno samo senzor obratov na gonilki. 

Lahko ti povem iz lastnih izkušenj, da se da e-kolo preprosto hitro navit. Na mojem kolesu sem recimo samo z spremembo lokacije senzorja (iz kolesa na pedalko) dosegel, da je kolo letelo kot sneta sekira (gladko do 45km/h) s elektro asistenco.

Ampak je to velika obremenitev za baterijo in verjetno tudi za motor....tako da na dolgo rok to verjetno ni pametno. Seveda sem zadevo takoj vrnil nazaj v originalno stanje....je pa bilo zelo zanimivo.

Dobiš že namenske čipe za e-kolesa ampak jaz ne vidim razloga da bi podiral razmerja in izračune inžinerjev....še posebaj ker tovrstnih predelav ne potrebujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah vse se da delat ptestižnejše, ja nujna stvar je met že v okvirju širokokotno kamero ki jo preplačaš.... 

Zdej tudi za 7k ni vrhunsko kolo, ker za tak denar je zelooo dobro kolo brez nobene elektronike. Zdi se mi da so včaaih bolj te vrhunske zadeve.... Tako ko ultra fensy motorji za v nedeljo pred kafič pokazat. Koliko lastnikov unga grejpa bo šlo do meje lomljenja okvirja? 

Torej še vedno si z nakupuom e kolesa za 3k na ravni kolesarske opreme kolesa za 1500€

No v glavnem jaz bom še malo počakal z e kolesom da se trg ustali, za enkrat bom še len :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, smasher pravi:

Zdej tudi za 7k ni vrhunsko kolo, ker za tak denar je zelooo dobro kolo brez nobene elektronike. Zdi se mi da so včaaih bolj te vrhunske zadeve.... Tako ko ultra fensy motorji za v nedeljo pred kafič pokazat. 

Tukaj se potem poraja vprašanje, ali potrebuješ takšno kolo za takšen denar (7k)? Ko to pri sebi razščistiš, kaj hitro ugotoviš, da lahko v štartu prišparaš 3,5k in vložiš nekaj denarja v oblačila in čistilna sredstva. Jaz uporabljam izključno vse od Muc-Off. Ni ravno poceni, je pa vredna tega dnara, prav tako vsa njihova maziva. 

Na kolesu ne potrebuješ brez vezne navlake in dodatkov, kot to nekateri počnejo pri motorjih, ko vse živo gor obesijo in so na koncu kot novoletna jelka. Dejstvo je, da kolo se kupuje za sebe in ne za gostilniško ekipo. 

Jaz imam srednji cenovni razred. Bluetooth je pa zato, da so se izognili dodatnemu monitorju na kolesu in imaš vse potrebne podatke, (statistiko motorja, baterije, prevožene kilometre, števec hitrosti, beleženje vožnje po karti), na svojem telefonu. Vsebuje tudi e-bike doctor, kjer s softwerom preveriš električne komponente in po potrebi odpraviš napake. Tudi apdejti sistema potekajo preko aplikac8je. 

Čeprav nekateri se izogibajo popustom, ki jim ji da prodajalec, se jaz za razliko nisem branil in sem se z njim strinjal, saj sem kupil dva becila in naredil dober promet. Ko sem zapuščal trgovino, pa je prileto še za mano in mi vrnil nekaj dnara. Za ta denar pa sem potem kupil MIO Cyclo navigacijo. 

Vse se je lepo izšlo. Po letu dni še vedno navdušen in ko se peljem, sem vesel kot radio. Če črto potegnem je to dobro dolgoročno naložen denar. 

Zdaj, če bodo cene padale nisem najbolj prepričan, saj imajo priznane znamke svoj renome, dejstvo pa je, da je na svetu še vedno dovolj ljudi, ki jim cena ni pomembna. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, BIF pravi:

Hahah...izpit za motor pa je kaj? Kos plastike, ki ti dovoljuje, da se legalno udejstvuješ v prometu...in to je vse. 
In ja....dokler nimaš je nesmiselno pametovat. Je pa smiselno vprašat in zbirat informacije.

In eto konkretno....kolo, ki bo daleč preseglo tvoje potrebe...pa še znižano je.

https://www.freestyle.si/artikel/11203339/kolo-giant fathom-e+-2-pro-29er-m-2020-black*

kolesarjenje pa danes žal ni več tako enostavno....že do e-koles ni več bilo...zdaj pa je še bolj kompleksno. Zgolj in samo pritiskanje na pedala je še kategorija za kremenčkove.

Hvala za link, to je to.

Edino, kaj pa je tole :)

Citiraj
Teža Koliko tehta to kolo? To je pogosto vprašanje. A v resnici v kolesarstvu ni standardov za uradne teže koles, zato je veliko zavajajočih podatkov. Do razlik prihaja zaradi velikosti, materialov okvirja, končne obdelave in opreme. Pri vse lažjih kolesih so te razlike kritične. Pri Giantu verjamemo, da je edini pravi podatek o teži tisti, do katerega boste prišli sami pri vašem prodajalcu.

:) 

p.s.

zdaj moraš za A kategorijo še na poligon varne vožnje itd., mimo so časi, ko smo pred dvorano Tabor zapeljali dve osmici in domov s papirjem. :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Navadni smrtniki, ki kolo uporabljamo za vsakodnevno rekreacijo in za kruzanje po izletih z familijo, se ne rabimo obremenjevat z samo težo kolesa. Dejstvo je, da motor in baterija naneseta ogromno, samo kolo pa že v štartu nima neke brezvezne navlake, kot so stranska tačka, blatniki, gepektreger.... 

Previden je potrebno bit kasneje pri nakupu nosilca koles za vozilo, da ne kupimo prešvoh nosilec, potem pa nanj recimo damo 2 električna kolesa, ki presegata skupno obremenitev.  Sem jih vagal, ampak ni neke sile. Od prejšnjih MTB gorskih koles sta samo 7kg težja, ravno motor in baterija naneseta toliko. 

 

Popravljeno . Popravil Kričač
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....s težo je nekako takole. Povprečen e-bike za naš srednji nivo recimo tehta z vsem skupaj okrog 23kg....kilo gor ali dol. po moje se bo tukaj kaj spreminjalo samo minimalno, če ostaneš pač v tem cenovne, razredu. Alu okvir in ostale pritikline in je to to. Seveda se že sedaj dobi karbonski okvir in razna čuda....ampak za znatno višjo ceno. Po moje bo to v domeni tistih 5% res zahtevnih uporabnikov in pa v kakšnem promilu afnačev z zelo veliko denarja in običajno majnim znanjem ali potrebami...bolj show kategorija.  
Iz izkušenj povprečnega uporabnika (kar sem jaz) ti povem, da po ravninah z izklopljeno elektriko sploh ni problem. Z ženo greva velikokrat do Kidričevega (Green Lake) in vozim brez elektrike večino trase med 25 in 30km/h...z lahkoto. Pa sem bolj lene sorte. Nenazadnje imam kolo res za užitek in rekreativne namene. Skratka teže ne zaznam...lahko pa si recimo vklopiš Eco program in ti bo kolo res minimalno asistiralo pa še to samo takrat ko bodo senzorji zaznali, da si malo švoh v nogicah. 
V kucljih pa ti itak elektrika asistira in spet teže ne zaznaš...niti malo. In na komcu....če že moraš it kje v breg peš in se ne da peljat zaradi podlage ali česa drugega, imaš na kolesu walkassist....držiš gumbek in gre kolo samo...ti ga samo držiš naravnost in zraven šetaš...ni potiskanja, ni matranja...teža ni noben faktor. 
Skratka...vse skupaj so že res dobro pogruntali in dodelali. V razredu okrog 2,5 K danes res dobiš že zelo zelo solidno kolo s katerim boš zadovoljen. 
Pri teh kolesih je morda lahko problem samo transport z avtom. Jaz imam sicer nosilec na zadnji kljuki..odstranim baterije in tri kolesa niso noben problem. Ne bi pa ravno zaupal strešnim nosilcem...pa seveda tukaj pa pride do izraza teža, če takšno kolo dviguješ na streho. Da bi pa pecikl sam splezal gor pa še niso pogruntali...za zdaj...:)))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta WalkAssist so res dobro pogruntali (sem omenil nekaj dni nazaj). Sem šel v Korita Soče, čisto k vodi, veš kako je, ni mi ravno, da bi prislonil bajke k drevi in jih pustil... In, ko sem se vračal nazaj do glavne ceste je takšen breg, da bi še gams palco rabil in tukaj sem se spomnil te zadeve in res greš ob kolesu kot gospod. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, BIF pravi:

...res je fajn no.... z ženo na vrhu Ugljana...z lahkoto in čez cel otok na Pašman in nazaj v Sukošan...

ADEEB25E-E7D8-4161-AD3E-EE918803108F.jpeg

Na hrvaškem si? :) jaz sem zgrožen :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ne gerem skoraj nikoli na hrvaško, Istra je naša. Tako da meja je med Ilirsko bistrico in Reko, sicer tisti v Lj in Zg ne vejo ma istra je naša ;)

ps: jaz sem podpornik praktičnih avtov v katere gresta 2 kolesi ko se podrejo sedeži, vsi moderni suvi... Imajo resno pomanjkanje utilitija, vsi s kupejsko streho in malo luknjo konodpreš vrata prtljažnika. 

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 51 minutami, Kričač pravi:

Navadni smrtniki, ki kolo uporabljamo za vsakodnevno rekreacijo in za kruzanje po izletih z familijo, se ne rabimo obremenjevat z samo težo kolesa. Dejstvo je, da motor in baterija naneseta ogromno, samo kolo pa že v štartu nima neke brezvezne navlake, kot so stranska tačka, blatniki, gepektreger.... 

Previden je potrebno bit kasneje pri nakupu nosilca koles za vozilo, da ne kupimo prešvoh nosilec, potem pa nanj recimo damo 2 električna kolesa, ki presegata skupno obremenitev.  Sem jih vagal, ampak ni neke sile. Od prejšnjih MTB gorskih koles sta samo 7kg težja, ravno motor in baterija naneseta toliko. 

 

Navadni smrtniki očitno precej vprašajo po teži kolesa. Moje vprašanje je očitno pretežko :) oziroma je najbrž tudi za prodajalca, da je tako obširen odgovor.

Drugo vprašanje kupcev pa je pri nas, koliko je popusta :) 

Glede dodatkov se pa ne strinjam. Blatniki in prtljažnik so zelo uporabna zadeva, isto stranska tačka. Enim brezveze, drugim zelo uporabno.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snečer pravi:

Na hrvaškem si? :) jaz sem zgrožen :) 

...brez panike...to je bilo lani. Sva bila 4 dni v Bosni pa se je vreme pokeglalo, pa sva šla pač še malo prikolico počekirat....jaz sicer preko kurca no...ampak ok...ker je že bil glih pecikl na voljo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, Snečer pravi:

Navadni smrtniki očitno precej vprašajo po teži kolesa. Moje vprašanje je očitno pretežko :) oziroma je najbrž tudi za prodajalca, da je tako obširen odgovor.

Drugo vprašanje kupcev pa je pri nas, koliko je popusta :) 

Glede dodatkov se pa ne strinjam. Blatniki in prtljažnik so zelo uporabna zadeva, isto stranska tačka. Enim brezveze, drugim zelo uporabno.

 

 

....haha jah....to je ona finta ko na GS-a vso možno kramo od aluminija gor priheftajo, pa vse gadgete na krmilo pol pa "advenčer" po asfaltu do Paklenice. Bog ne daj na makedam, ker bi vse odpadlo.

Na gorcu za prečenje Pohorja je vsa ta krama odveč...odpade do Osankarice. Rugzak pa čim manj kramarije na peciklu. 
Za na tržnico v nedeljo pa je fajn prtljažnik za kako košarico...samo pol ne rabiš e pecikla....

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, BIF pravi:

Za na tržnico v nedeljo pa je fajn prtljažnik za kako košarico...samo pol ne rabiš e pecikla....

Haha, tota je res dobra. Moja oma je mela tako kolo, pa blatnike, da ji ni po kikli špricalo. 

Danes še se samo na vasi vozijo stari v trgovino, domov ga pa že tišijo. 

Popravljeno . Popravil Kričač
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!