Skoči na vsebino

Enosledna električna vozila (e kolesa, e skiro itd.)


franc

Priporočene objave

pred 8 minutami, BIF pravi:

Na e-kolesu se ne boš samo vozu...moraš tudi poganjat. Koliko boš porabil baterije pa je odvisno od tega v kakšnem režimu e asistence boš vozil. Na Eco modu (prva stopnja) imaš cca. 120km.dometa ob predpostavki da eco mode deluje na vso moč, kar pa se nikoli ne more zgodit, če voziš po kolikor toliko ravnem. Eco mode (kot vse ostale nastavitve) na polno izrabljaš samo na vzponih (pa še tam ne vedno) Torej če mene vprašaš....če imaš do službe relativno ravnino....boš ob pogosti uporabi eco mode baterijo polnil na cca. 10dni. Polnjenje traja cca. 4 ure s klasičnim polnilcem s hitim nekje okrog 2,5ure. Če se bi tako vozil celo leto in polnil baterijo recimo vsak teden bi imel baterijo z cca 800 polnilnimi ciklusi cca. 13-14 let....

Ali lahko po hribu navzdol tudi polni in pomaga pri zaviranju? če je tako pameten sistem seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, maus pravi:

pol imaš lahko e-kolo namesto pony expresa   :huh:

jaz bi se vozu ampak nč poganju ... če se preselimo (služba) potem bom moral nekaj nabavit :P 

kok časa se povprečno polni ... v eno stran bom imel cca 15 km ... torej ... če je za cca 100 km potem vsake tri dni polnjenje :? 

Odvisn, kolk visincev bos klepal..

pred 3 minutami, Snečer pravi:

Ali lahko po hribu navzdol tudi polni in pomaga pri zaviranju? če je tako pameten sistem seveda.

Kolesa o katerih je govora, nimajo tega sistema..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, BIF pravi:

Na e-kolesu se ne boš samo vozu...moraš tudi poganjat.

E vidiš... to meni ni jasno ... ne bi js nč poganju ... oziroma lih tok, da mi noge ne zaspijo, ko imam veter v laseh ... 

potem bo treba kupit e-skuterja ..... bolje bi mi bilo e-kolo, če slučajno kje zmanjka enerije, pa ga na pedale odvlečem do doma .. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Snečer pravi:

Ali lahko po hribu navzdol tudi polni in pomaga pri zaviranju? če je tako pameten sistem seveda.

...imaš tudi...samo to pa so že cifre za popizdit. Poleg tega je treba vedet da je to še vseeno kolo v primeru gorcev za vožnjo po blatu in dežju. Manj sufisticiranih sistemov=manj potencialnih problemov. 

 

pred 26 minutami, maus pravi:

E vidiš... to meni ni jasno ... ne bi js nč poganju ... oziroma lih tok, da mi noge ne zaspijo, ko imam veter v laseh ... 

potem bo treba kupit e-skuterja ..... bolje bi mi bilo e-kolo, če slučajno kje zmanjka enerije, pa ga na pedale odvlečem do doma .. 

...jap....zato pa je dobro pred nakupom premislit za kaj boš kaj uporabljal....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, maus pravi:

E vidiš... to meni ni jasno ... ne bi js nč poganju ... oziroma lih tok, da mi noge ne zaspijo, ko imam veter v laseh ... 

potem bo treba kupit e-skuterja ..... bolje bi mi bilo e-kolo, če slučajno kje zmanjka enerije, pa ga na pedale odvlečem do doma .. 

Saj imaš tudi take.

Na rdečo tablico+čelada, samo gre na pedale počasi in z veliko truda.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pozabil quoutat tisto o 170 hbp in hipertrofiji....

Ma dobro jaz sem poskusil delat karkoli športu podobnega, in kupu merilec pulza in nastavil na 170, več kot hoja s solidnim tempom ne znese, počasen tek je bilo 170 takoj tu... 

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, smasher pravi:

Sem pozabil quoutat tisto o 170 hbp in hipertrofiji....

Ma dobro jaz sem poskusil delat karkoli športu podobnega, in kupu merilec pulza in nastavil na 170, več kot hoja s solidnim tempom ne znese, počasen tek je bilo 170 takoj tu... 

220 minus leta je nek splošen okvir za max pulz. Plus minus 20 je še menda ok, pred leti sem presegal "normalno" mejo, zadnji čas je kar v tem okviru....sem se zapustil, brez kondicije. :naughty: Bo potrebno več rekreacije, samo vprašanje kdaj...:naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

51 minutes ago, vandrovec said:

220 minus leta je nek splošen okvir za max pulz. Plus minus 20 je še menda ok, pred leti sem presegal "normalno" mejo, zadnji čas je kar v tem okviru....sem se zapustil, brez kondicije. :naughty: Bo potrebno več rekreacije, samo vprašanje kdaj...:naughty:

Ja jaz sem bil takrat študent .. bi recmo lahko mel tam do 190 - 200.. samo mi srce malo zgublja kompresijo pa  ni nujno da grem do standarda, samo zdej nazadenj sem imel poleti na gorcu še stolček in malega not in rinu v klanc.. sm že imel občutek da je morda preveč. Samo kot sem omenil.. za tistih par krogov letno 2 jurja čisto preveč. Do 500 za nadgradnjo ali pa max 1500 za novo bičikleto.

 

32 minutes ago, bajkr88 said:

matr dobr laufa ta tema... huj k kolesarski forum ?

to je dobro.. vsaj ena tema ki je dokaj v okviru.. torej bicikli.. rekreacija zdravje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, franc pravi:

Evo razprodaja: http://rogosport.si/prodaja/kolesa/elektricna-kolesa/elektricno-kolo-apache-matto-moski-mx

Sicer me moti par stvari, ampak nekaj takega...

lp

Baje so tej Cehi kar ok, tud Kitajc Bafang naj bi bil v mejah normale...  Pejd pogledat to kolo, potem pa se enega od renomiranga proizvajalca... 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, a79 pravi:

Baje so tej Cehi kar ok, tud Kitajc Bafang naj bi bil v mejah normale...  Pejd pogledat to kolo, potem pa se enega od renomiranga proizvajalca... 

Zaenkrat je to pri meni dolgoročni projekt.

Na strani proizvajalca so bolj podrobni podatki. Moti me dolžina gonilk (170mm) samo zaenkrat ne vem koliko to dejansko vpliva (moje kolo ima 175 mm) . Zakaj toliko kompliciram? Doma imam dve kolesi na pogled identični. Razlike so praktično nemerljive (par mm odstopanja pri okvirju) pa je občutek pri vožnji bistveno drugačen. Jasno mi je, da brez dejanskega preizkusa samo nekaj nabijam/teoretiziram.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se prav če dobr zastopim, da se še jest mal vštulim v debato, za 1500 eur, si ne morem nabavt normalnga treking pecikla al kako.....Pol si res raj kupim KLE500 za po hribih matr!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tista ponudba za 1500 eur od Čehov je za trekimg kolo...za gorca bo treba odštet nekaj več. Z Bofang motorjem vsaj 2000...za pravi motor in baterijo pa vsaj okrog 2500.

...in komplet oprema Shimano....to je tako kot bi napisal da imaš iPhone...katerega?....štirko ali enajstko?...telefoniraš lahko sicer z obema....pa z Nokio tudi...

Popravljeno . Popravil BIF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, smasher pravi:

bom magari.. v enem postu kasneje napisal zakaj me tolko mikajo kiti in ne kupit direkt e bicikla.. za enkrat pa glejte šinjoro ki montira motor :D 

Seveda je ugodneje kupiti kit, predvsem, če že imaš kolo. Kolesa za 1500€ bi brez e-pogona bila vredna le par 100€,... Sam imam doma dve solidni kolesi, gorska trdaka, ampak glede na moje potrebe ne rabim e pogona. E kolesa so za posebne potrebe...npr., na dirkah ne bi bila konkurenčna, tudi za rekreacijo niso najboljša, mislim nasplošno, ...vsekakor so pa ta kolesa odlična za starejše, za ljudi z zdravstvenimi težavami, kot specifična prevozna sredstva...generalno pa ne povozijo navadnih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, BIF pravi:

Zanimivo da o e-kolesih največ vedo in najbolj motijo tiste, ki jih nimajo in/ali o njih vedo najmanj.

ko jih videvaš tam,kjer jih ne pričakuješ, ne more biti drugače

zanimivo je tudi,da tisti,ki jih imajo,kažejo klasičen podcenjujoč do tistih, ki jih nimajo

svet je res zanimiv :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Planinska zveza že o tem čivka, da ne bo spet popadljivosti :)

Citiraj

Ohranjanje narave, varstvo okolja in kolesa z električno podporo

Z vidika ohranjanja in varstva okolja združenje CAA za klasična kolesa z električno podporo posreduje enaka priporočila, kot se nanašajo na gorsko kolesarjenje na splošno:

  • Posebej se trudite preprečiti poškodbe zaradi erozije tako, da uporabljate samo ustrezne in odobrene poti, po njih pa vozite z ustreznimi tehnikami vožnje in prilagojeno hitrostjo. Predvsem od tega je odvisno, ali je za lastnike zemljišč in skrbnike poti sprejemljivo, da po poti vozite z gorskim kolesom.
  • Spoštujte rastlinske in živalske habitate.
  • Spoštujte divjad, zlasti v mraku in ob zori.
  • Ne vozite po brezpotjih.
  • Upoštevajte obstoječe omejitve v zvezi z ohranjanjem in varstvom okolja.
  • Za seboj ne puščajte sledi ali smeti.
  • Med vožnjo do vašega cilja se obnašajte okolju prijazno.


Porast uporabnikov koles z električno podporo, od katerih nekateri še nimajo prav veliko izkušenj, in sočasna širitev njihovega potovalnega dometa v bolj alpske regije povečujeta pritisk na krajino in naravno okolje na teh območjih. Planinske organizacije lahko temu kljubujejo s pripravo ukrepov celovitega usposabljanja in kampanj za osveščanje, vendar pričakujejo, da bodo uporabnike opozarjale in izobraževale tudi druge povezane organizacije.

https://www.pzs.si/vsebina.php?pid=200

Citiraj
Osnovno stališče organizacij v CAA
Združenje CAA zagovarja lastno telesno gibanje in ne podpira vožnje v gorah z električnimi kolesi in ojačanimi kolesi z električno podporo (> 250 W neprekinjene izhodne moči, pomoč pri hitrostih > 25 km/h).
Po mnenju CAA pa uporaba klasičnega kolesa z električno podporo ne nasprotuje načelu gibanja z lastno fizično močjo. Zato CAA podpira gorsko kolesarjenje s klasičnimi kolesi z električno podporo, saj to odpira nove možnosti za udejstvovanje v gorskih športih. Ne glede na to, ali se kolesa z električno podporo uporabljajo zgolj za gorsko kolesarjenje, kot alternativno sredstvo za dostop do drugih gorskih dejavnosti, kot kolo v heterogeni skupini, ali kot prevozno sredstvo za vsakodnevne potrebe - z uporabo teh koles postane izkušnja gorskega kolesarjenja bolj dostopna. Kljub temu so združenja v CAA sprejela zelo kritičen pogled na porast uporabe koles z električno podporo na alpskem terenu.
Zlasti povečanje števila uporabnikov teh koles in razširjeno območje njihove uporabe nakazujeta, da se lahko pojavijo in okrepijo tako okoljski kot socialno-kulturni konflikti. Ko gre za uporabo koles z električno podporo v gorah, se zato kaže nujna potreba po usposabljanju o vidikih, povezanih z naravo in okoljem, nadzorom, obsegom in nevarnostmi, kot tudi o osnovnih tehnikah vožnje za začetnike.

Odobreno na generalni skupščini CAA 16. septembra 2017 v Malbunu v Lihtenštajnu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, BIF pravi:

Da jih videvaš tam kjer jih ne pričakuješ kaže na njihovo vsestranskost in zmogljivost.

Lahko argumentiraš klasičen podcenjujoč odnos?

Po moje je mislil kot tisti novodobni kolesarji, ki vozijo specialke za kar nekaj tisoč eur, ker je to IN in smatrajo, da se jim morajo vsi umaknit. primer zadnjič v Kr. gori, žena in svakinja prepočasni na kolesarski stezi proti Trbižu so jih napizdili trije taki prepotentneži, ker se nista dosti hitro umaknile...jao, da nisem bil poleg :angryrant1::fight1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!