Skoči na vsebino

Bicikel fure + kombi transport


izibajker

Priporočene objave

Kolo se mi zdi kar nevarno prevozno sredstvo, predvsem na prometnih cestah. V kratkem sem videl dve prometni nesreči z udeležbo kolesarja...danes je bil ob kolesu kombi tujih reg. tablic., dovolj je, da te kakšen nepreviden voznik zrine v jarek.

Sam uporabljam za izlete motorno kolo, kolo pa le za rekreacijo vedno na isti trasi,. Malo prometna hribovska cesta, pa še tam se ne počutim popolnoma varno...za krepitev stegenskih mišic, da se preznojim, dvignem pulz...nabiranje kondicije.

Taka kombinacija zame ni...zna pa biti zanimiva za nekatere.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Tedybear pravi:

Čehi to že kar nekaj časa koristijo tu v naših koncih. Mini bus z naloženimi cca 20 kolesi jih odloži v Krnici ( zadnje naselje pred vzponom na Pokljuko), oni tem oddrajsajo skozi Radovno. Pobere, oziroma napoji jih v Mojstrani, pa naprej do Kranjske gore, ali Planice...

Letos jih ni bilo....

Videvam tudi na Pohorju, poleg busa, ki ga je omenil @BIF (kombi s prikolico, sem kar debelo gledal, je peljal po moje na Roglo iz Areha), vidiš tuje kombije, ki pripeljejo kolesarje.

Pohorje je idealno za kolesarjenje, tudi za snežne sani bi bile idealne, če bi se določile trase, pokasiralo in roka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 9. 2020 ob 10:55, izibajker pravi:

O tej kombinaciji mi je pred leti pravila ena francoska familija, ki jo je prakticirala v svoji domovini. Osnovna ideja je naslednja. Kombi (prilagojen za prevoz npr. 6 potnikov + 6 biciklov) zraven pa voznik (šofer, organizator..). Imeli so nekaj izbranih (naštudiranih) cestnih relacij, vsaka v celotni dolžini po par sto kilometrov. In potem so "nezanimive" dele na teh relacijah (morda manj spektakularne pokrajine, ali prometno bolj obremenjene ceste...) tranzitirali vsi skupaj v kombiju. Ko pa so prišli na "lepe" odseke (manj prometne ceste, lepe pokrajine, zanimive lokacije za oglede...) pa so preklopili na dva kolesa. Voznik kombija je šel (prazen) naprej, in jih počakal na vnaprej dogovorjeni lokaciji. Tam jih je spet pobral in odpeljal dalje do naslednje lepe izhodiščne točke... 

Na ta način so v celem dnevu kolesarili v hipotetično lepših okoljih, delali lepe in kvalitetne kilometre, se izognili slabšim cestam, hudim klancem..., zraven pa ves čas imeli tudi backup, za primer slabega vremena, okvare na cesti, nezgode... 

Take fure bi me zanimale. Je morda kdo zasledil podobnega ponudnika v Slo? To bi lahko bila zanimiva (nova) tržna niša...

Jaz vidim problem in ga tudi sam imam v transportu ekoles z avtomobilom. Če hočem kolesarit po kakšnih drugih krajih moram do tja z avtom. Na primer hočem na Kras za dva dni in do tja moram transportirati bicikle. Tukaj nastane problem. Na strehi avta odpade, ker so pretežki za transport na strehi in tudi za dvig na njo. Transport na zadnjem nosilcu je pa tako-tako. Z dvema ekolesoma ter nosilci že presežeš vertikalno obremenitev vlečne kljuke. Tudi širina koles je malce problematična saj imam xxl bicikle in prezej izstopajo na bokih vozila. Torej tudi zadnji nosilec odpade. Tudi xxl terenci so z vertikalno obremenitvijo na vlečno kljuko preko limita tudi, če snamemo baterijo. 
Torej ostane nakup, najem kombija ali nakup najem prikolice. Finančno stane dober nosilec koles za vlečno kljuko skoraj enako, kot ena nova prikolica in ravno iz tega vidika imam namen kupiti eno malo prikolico ter na njo narediti par čvrstih nosilcev za kolesa, da bova lahko transportirala kolesa. Tudi za domačo rabo bo uporabna.

Ključavnico na vlečno napravo ter kakšno konkretno verigo čez kolesa ter varen parking za čez noč
Kombija za transport koles pa ravno ne bi kupoval, čeprav je transport, parkiranje najbolše z kombiniranim vozilom. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno od avtomobila in nosilca. Tri e-kolesa na nosilcu (brez baterij)....tako po tovarniških omejitvah nosilca in vertikalni nosilnosti homologirane kljuke (80kg.), ni noben problem. Širina pa,v gabaritih zunanjih ogledal....nobenega problema. Samo nosilec  mora bit kvaliteten, pa avto v gabaritih yugeca  tudi ni primeren...ampak to velja tudi za klasična kolesa (mišljena je širina).

Sicer pa je videti precej e-koles na avto nosilcih na kljuki...pri čisto običajnih avtomobilih....streha pa res ni primerna.

Je pa jasno, da zaradi koles verjetno ne bo nihče zamenjal avta....enako kot verjetno če že kdo ima e-kolesa ob menjavi avtomobila ne kupi še manjšega. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Lost Names tem se ravno ne strinjam, saj s transportom koles na kljuki nimam nobenih težav. Električna kolesa tako prevažam že leto dni, je pa res, da nisem kupoval nekih čunga-lunga nosilca, temveč prisegam samo na Thule, dražji, ampak najboljši. 

Vidim, da debata teče o transportu na destinacijo, kar je velik problem, če nimaš šoferja, saj se potem moraš s kolesom po nekajdnevni turi, spet pripeljat nazaj do točke, kjer imaš kombi, oziroma avto. Tukaj je večen problem z parkingom, kje parkirat, da bo avto nekaj dni na varnem. 

Tudi avtodom je nesmiselno sparkirat v kamp in plačevat kampa za recimo 10 dni. Ko je tast letos kupil avtodom, so mi takšne ideje takoj švignioe skozi glavo, ampak, ko stvar malo preštudiraš, vidiš, da je to zgrešena stvar, da se nekje sparkiraš, greš na kolo za 6-7 dni in se po skoraj identični poti vrneš na izhodišče. 

V takšnem primeru je najbolje, da se za takšen podvik uporabi vlak, ali pa se najame šatl prevoz na štarno pozicijo, ter potem pobiranje na cilju. Toliko. 

Popravljeno . Popravil Kričač
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

https://www.amzs.si/motorevija/test/ostalo/2019-07-06-amzs-test-11-prtljaznikov-za-kolesa-za-pritrditev-na-vlecno-kljuko

Ker sem prebral zgornji članek sem malo skeptičen. Za varen prevoz ima malo kater uporabnik dovolj čvrst, robusten in primeren avto. 
Te opcije z vlakom in šatlom mi niso po godu. Nisem rad odvisen od nekega časovnega termina. Zapeljem se do neke lepe destinacije, prekolesarim neko traso, prenočim in se po drugi trasi vrnem do vozila. Zato mi nisi po željah te bike bus varijante. En krat poizkusil in gremo na novo traso. Tudi njihova vozila niso najbolj top. Sem šel za firbic na Pohorje z tistim bike busom. Edino najina ekolesa je trikrat popravljal na prikolici, ker so razrahljala nosilce. Edina z ekolesi do Areha. Potem do Šumika, Klopni  vrh, Rogla, Vitanje, Konjce, Sl. Bistrica in domov. 
Na mojem vozilu je v priročniku odsvetovana uporaba nosilcev za kolesa na vlečni napravi. Na ženinem pa je dovoljena vertikalna obremenitev 60 kg. Dva bicikla brez baterije in sam nosilec pa si na limitu. 
Znanec je pred pol meseca dobil globo zaradi takega nosilca. Pretežka kolesa, ker ima dovoljeno vertikalno obremenitev le 50 kg. 
Da grem sedaj prodajat nova vozila zaradi nosilca pa tudi ne pride v poštev. Preko zime nabavim eno malo prikolo ter jo do spomladi uredim za prevoz ekoles. Potem pa po etapah prevozim vse lepe trase naše pipike.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem no...jaz ne vidim nekega večjega problema z prevozom koles na kljuki...ob predpostavki, da je nosilec kvaliteten...ne neka sprdačina za 60eur, pa potem izgleda kot, da si kolesa obesil na stojalo za perilo. Tudi velikost avtomobila ni nek problem, če glih ne navesiš tri kolesa na Smarta in ne ločiš ali z avtom pelješ kolesa ali s kolesi avto.

Sama izbira destinacij pa je pač stvar planiranja. Dva krat sem tako potoval...en krat v Srbijo, kjer sva bila s kolegom stacionirana na eni čardi in v štirih dneh izbrala vedno drugo traso kolesarjenja in pa drugič , ko sva z ženo potovala v Bosno (Šipovo) kjer sva kolesarila po enakem sistemu....vsak dan nova smer in povratek na isto destinacijo (nočitev). Od vseh administrativnih zadev okrog prevoza koles so me samo na meji v Bosno vprašali, če so kolesa moja...kar je seveda skrajno glupo vprašanje, ker četudi jih bi ukradel...kaj pa bi rekel..."ne gospodine policajac...ukrao sam ih, pa ih sad švercam"???...ampak ok...takšna vprašanja pač lahko pričakuješ od policista na meji...še posebaj bosanski.

Drugače pa so me že tudi ustavili policisti ko sem imel na avtu oba kolesa...ustavili so me zaradi prehitre vožnje....kolesa, nosilec in podobno ni niti pogledal, kaj šele karkoli preverjal. V običajni turistični sezono je na avtocesti ogrooomno tujih turistov, ki prevažajo kolesa...poleg vseh kufrov na zadnjih zicih, tako da je vzvratno ogledalo nefunkcionalen dodatek...nisem videl in ne slišal, da bi zaradi koles kogarkoli sankcionirali....če seveda voziš normalno.

Če želiš na oddihu kolesarit boš že zaradi sebe poskrbel za ustrezen transport in ne bo nobenih težav....da pa se problem naredit iz vsega, če kdo to želi.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Lost Nameopažam, da se ne razumemo oziroma ne mislimo vsi na isti sistem kolesarjenja. Eno je, kot recimo piše uporabnik @BIF@BIF... z avtom prideš na destinacijo in ti je ta destinacija nekaj dni "baza" in s kolesom odvoziš najlepše predele v okolici.

Drug način je pa ta, ki sem ga jaz imel v mislih, ko sem pisal moj prejšnji post in sicer: z vlakom ali šatl prevozom prideš recimo do Jesenic, potem pa se odpraviš na nekajdnevno turo do Kranjske Gore, čez Vršič do Bovca v Kobarid, kjer si najdeš nočitev. Naslednji dan nadaljuješ do Nove Gorice, Štanjela.... itd do morja. Vmes si urejaš spanja glede na zmožnost gonjenja..... 

In, če si v Jesenice prišel z svojim avtom in ga tam pustil, moraš po končani furi, v mojem primeru je cilj Koper, spet prit v Jesenice po svoj avto, kar je totalni nesmisel, zato menim, da je v tem primeru najbolje uporabit vlak, ali kakšen šatl prevoz. 

Drugo leto, če bo bog dal zdravja imam namen se odpravit na tak način na kolesarjenje. Trasa je že narejena v glavi, čez zimo pa še splaniram podrobnosti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak način kolesarjenja kot si opisal je v bistvu idealen. Vsak dan voziš po novi smeri in vedno po novih poteh. V bistvu kot bi potoval z motorjem, le da so pač razdalje krajše...so pa lahko bistveno bolj zanimive, ker lahko kolesariš po poteh, kjer vozila ne morejo oz. ne smejo. Da o stiku z naravo ne izgubljam besed.

Edino kar pač moraš računat je kak nahrbtnik ali morda manjše torbe za osebne stvari...kar pa tudi ni nek problem ob ustrezni organizaciji...nenazadnje mnogi tako tudi potujejo peš.

Vsekakor se meni tak dopust dopade.

Verjamem pa, da z malo organizacijskih sposobnosti tudi povratek na izhodišče (če greš pač z avtom do izhodiščne točke) ni noben problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je, vsak dan nekaj novega, razgiban teren, neodvisnost od časa. Točno, kot si dal primerjavo z motorjem s tem, da je s kolesom stik z naravo bolj pristen, lahko pa prideš do točk, kamor tudi z motorjem ne prideš. 

Takšno turo je treba res dobro splanirat, prav tako je potrebno pri pakiranju "za sabo" sprejemat določene kompromise. Še preden se spraviš od doma moraš v glavi razščistit, da takšno potovanje ni gospodsko, temveč mora biti tura en sam užitek, zato je potrebno nekaj stvari pač pustit doma, je pa res, da se z dobro organizacijo, da narest veliko že v štartu. 

Se strinjam, ni problem se vrnit na izhodiščno točko, ampak se mi to potem zdi zapravljanje časa in logistično nesmiselno, da se iz Kopra odpravim v Jesenice, da se bom potem odpeljal v Maribor.  Tudi vozilo na parkirišču za več dni postane ljudem v okolici sumljivo, na plačljivih parkiriščih pa je problem, ker ne moreš (verjetno) za več dni vzet parkirnega listka, pa še pri turi se lahko zgodi, da se ti zavleče in potem še redarska služba nekaj zasluži. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah..jaz imam v slučaju podobne zamisli čisto svoj pristop. Ko sva z ženo pred leti teden dni križarila po Albaniji z štiriciklo je bil "problem" kam za cel teden spravit avto in prikolico. V Gusinju (Črna Gora) sem si nagledal hišo z velikim ograjenim dvoriščem. Preprosto sem lastnika (ki ga nikoli prej in ne kasneje nisem videl) ogovril in ga poprosil, ali bi smel pri njem shranit avto za teden dni. Šiptar (gazda) ni nič komliciral. Pustil sem mu avto, prikolico in ključe (če bi bil avto med mojo odsotnostjo napoti) in sva šla z ženo s štiriciklom za teden dni v Albanijo. Izmenjala sva telefonske številke in to je to. Ko sva se čez teden dni vrnila je bil avto na svojem mestu...OPRAN...pa še fino so naju nafujtrali. Stisk roke..lepe želje in na svidenje. Praviloma so ljudje preprosto ljudje...le malo nosu moraš imeti za te zadeve pa ni nobenega problema.

Če si kdaj omisli kolesarsko avanturo kot jo opisuješ pri nas, se bom poslužil enake strategije.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 9. 2020 ob 19:04, Lost Name pravi:

 ... in ravno iz tega vidika imam namen kupiti eno malo prikolico ter na njo narediti par čvrstih nosilcev za kolesa, da bova lahko transportirala kolesa. Tudi za domačo rabo bo uporabna....

V tej smeri sem tudi jaz razmišljal. Če boš to nabavil, daj potem tule objavi celotno stroškovno konstrukcijo (kljuka, nakup prikolice, nosilci za kolesa, registracija). Če prav razumem ti že imaš kljuko za prikolico (jaz recimo je nimam).

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, izibajker pravi:

V tej smeri sem tudi jaz razmišljal. Če boš to nabavil, daj potem tule objavi celotno stroškovno konstrukcijo (kljuka, nakup prikolice, nosilci za kolesa, registracija). Če prav razumem ti že imaš kljuko za prikolico (jaz recimo je nimam).

8 let sva z ženo poleti za dopust hodila kolesarit v Francijo, prvi kolesi dol, pokonci v avto, zraven škatla s kuhinjo, na strehi šotor, pa cunje. Kolesi 26 col. Bilo je super, lahko sem avto pustil brez posebnega strahu na parkingu skupaj s kolesi. Avto je na koncu življenskega obdobja, iščemo zamenjavo, novo kolo ima 29 colska kolesa in glede na širino na prtljažniku za avtom bo potrebno dati dol prvo kolo, če bo to kaj pomagalo. Me strašno moti prevelika širina. Sem pa tudi sam pomislil na prikolico. Prvo kolo dol, da se zmanjšajo gabariti, znižati sedež, kolo pripeti na talni nosilec, ju horizontalno povezati, da se ne guncata. Namesto cerade škakta, poleg koles še ostala krama za dopust. Blazno me moti to, da mi kolo pere dež in še voda izpod koles avta. Le placa nimam za prikolico doma. Pa avto bo moral imeti v vsakem primeru kljuko. Razmišljam ... 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa mora kolo na prikolici stati pokonci?

Narediš nosilec, da je postrani (leži) , pokriješ s cerado...

Mene ta ideja "preganja" za motor (tam je druga zgodba) . Vpiši v google "mini toy hauler" (žal je to bolj ameriška stvar in so golomazne, ampak se najde kakšna simpatična varianta, tako za idejo) . Cene so božjastne, ampak v domači izvedbi (univerzalna prikolica in domača nadgradnja, bi šlo skozi za 2k €) .

lp

Popravljeno . Popravil franc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!