Jump to content
Najpomembnejši ukrep za preprečevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom je, da zmanjšamo stike in ostajamo doma. ×
  • Sign Up
Sign in to follow this  
alesg1

Kawasaki KR 1 S

Recommended Posts

Ice

quote:

he he he he he ja kaj bi pa rad da bi letelo al ruzlo pusti kak je vsi posegi v dusilec prinesejo izgubo moci ker japsi niso to slucajno tak naredli..

ni receno.nekateri imajo tako mali fi krivine,da masina ne more normalno dihati.zvecas fi,vec izpuhov gre v krajsem casu skozi,vec navora in moci -> masina bolje diha,samo usklajena morata biti vsisalni in izpusni trakt.

-----------

Injection is nice,but I´d rather be blown.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alesg

pomagajte mi..... rad bi en v redu avspuh za motor, se ne spoznam tako da mi povejte kater avspuh bi bil v redu in kje ga lahko kupim pa za kolko denarja!!!!

THANX

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrho1679

Verjetno si se le zmotik ko si napisal en v redu avspuh (ker rabiš dva).

Drugace pa ne vem kje v Sloveniji bi ga dobil.

Je pa POLINI majstor auspuhov za 2-taktne motorje. Potem je pa tu še ARROW.

Poglej malo po internetu. Ce se ti ne da v tujino se pa pri kakšnem prodajalcu opreme za skuterje v sloveniji zmeni, da ti ga norcijo. Pozanimaj se najprej pri Aprili, ki edina pri nas uvaža 250 kubični cvajtakter.

Edited by - rok on 05/07/2001 12:03:31

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

torej, razmisljam, da bi zamenjal motorj, prodal Futuro (125 cc 2T cestnik), in si kupil nekaj vecjega. Torej, Kawasaki KR1S je 2T 250 cc cestnik - supersportnik, nekdo ga v salomoncu prodaja z baugimi plastikami (spredaj poskodovan oklep), in vodno crpalko, tako, da bi lahko prisel do njega za dokaj razumno ceno. plastike niso problem, tisto bi ze poceni ustimal, skrbi me pa vodna crpalka. se za KR1S dobi dele v sloveniji?? ce ima kdo izkusnje z njim, bi ga prosil, ce mi lahko motocikel opise (kaksen je za vozit, vzdrzljivost, kultiviranost masine (ne pricakujem ravno elasticnosti dizla), posebnosti, in cimvec podatkov, obcutki v voznji, itd.).

najlepsa hvala za odgovore!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hanzi

No če bo ajs tukajle prste vtaknil jih pač bo! :?

Sam če mene vprašaš je to tolk staro da :?

Če ne laufa motor :?: je lahk vsak SIT ki boš dal za njega preveč :oops:

Za dele pa najbolj da vprašaš kak servis (elisa domžale) :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bajsi

Kolega je lani kupoval prav tak motor. Hvala bogu je prej vprašal za nasvet. Peljal sem ga k Klemenčič classic bikes, takrat še pooblaščen za Kawasaki, zdaj ne vem če je?!? V glavnem Tona ima izkušnje z vsem in ta motor odsvetuje. Omenil mi je pogoste težave z drugim cilindrom, ta naj bi se pregreval. V vsakem primeru gre za starejši motor z dvomljivo preteklostjo. Kolega se za nakup ni odločil ( iz tvojega opisa sumim, da gre za isti motocikel - iz koroške regije, plastika sestavljene iz večih kosov, fusrasterji švasani tak malo na oko, na zadnji osi choperska guma itd.). V glavnem tudi če je motor dober premisli..... :!: :!:

LP Bajsi :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Danes, ko je toliko motorjev na izbiro ti pa res ni treba kupit klumpa. Včasih je bil ta motor zelo hiter, vendar pa je imel slabe zavore. V glavnem - ODSVETUJEM.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

aha, pol je shit tale motor... :?

enivej, najlepsa hvala za odgovore, bil sem zelo navdusen nad podatki, tako da bi se verjetno res (spet) opekel pri nakupu... :?

ja nc, pol pa kaj drugega!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
premza
...vendar pa je imel slabe zavore.

Kje pa si to pobral! :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lightning

Ja en moj znanec ga je imel in vem da je ta masina trgala gate in tud zavore so delale kot je treba.Je pa stavr bla kar navita tko da res nevem kolk je to kaj kvalitetno oz. vzrzljivo.V svojih casih po moje en naj 250 ccm motorjev(zame).

Konkretno za ta primer pa bi tud jst odsvetoval nakup ker je problem z delim in tko kot ste ze zapisal, ce motor ne dela ko ga kupis pol je brez veze vse skup(skor).

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
kađiva

En frend moj ima ta motor in ,ker ima preveč denarja :D sprašuje kje bi dobil kit za povečanje kubature iz 250 ccm na 300 ccm za katerega je slišal,da obstaja ali je obstajal :hmm: Firma naj bi bila mislim da Wiseco .

Saj je že iskal po netu pa nikjer nič pametnega ni najdu,tko da sem mu rekel, da bom še tukaj mal vprašal :)

lp cagiva

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomozuki

Ali pa Roostu reči, mogoče bi ti ga pa naredo ;) Čeprav bolj skuterje obvlada, ampak ni izključeno, da ti ne bi znal nardit rora za Kawo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
batzajla
kit za povečanje kubature iz 250 ccm na 300 ccm

išče cilindre,ne pa auspuhov B)

bohnedej da to dobi v roke,bo spet moooooo mooooooo mooooooooooo po kranu ropotal :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shargo

Moj znanec ima dva KR-1 eden je cel eden pa nima ....mmm..., mislim, da agregata, pa tudi nekaj se meni, da bi prodal tacelega, ce koga zanima kaksen rezervni del naj me poslje v PM za stevilko .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
batzajla

ima kdo mogoč kšne stare teste tega motorja,po možnosti v slovenščini? PM,hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
kađiva
ima kdo mogoč kšne stare teste tega motorja,po možnosti v slovenščini? PM,hvala

..a veš da ga mam jz po moje nek,....sam kdo bo to zdej iskal.... :D :D ...kva pa vem kje je tist AM iz l.89 al pa 90....

Share this post


Link to post
Share on other sites
batzajla

če boš najdu,te pety na rito kušne :D ni zame,rab neki za seminarsko

Share this post


Link to post
Share on other sites
batzajla

spet se nucajo neki rezervni deli za kawo.če ma kdo-PM me.hvala

da ne bom čist offtopic,pa ena slikca-geštel in mašina KR1,kolesa in nekaj plastik pa od yamahe tzr,precej pa tud ročnega dela:

ps:da ne bo kdo mislu da je kej crknl,to so samo fine nastavitve :D

post-1275-1115212056_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jvalant
      Ne vem, korona ima navidez majhno cifro... Ampak, kot jaz vidim je pa tretjina vseh umrlih za korono v Italiji. 12.000. Napram celem svetu z 37.000. Italija je indikator, kaj korona lahko naredi, ce so ukrepi pozni in slabi. Ne, ce  ni ukrepov. Ze samo ce so malo pozni, ima ena Italija tretjino vseh umrlih na svetu.  In se to nekako centralizirano na en del Italije, ne vso.  Statistike so lahko zelo varljive. Mislim, da bi brez ukrepov, korona bila precej zoprna zadeva. V Italiji sedajle, ze po ukrepih, le te sprostimo, pa nej se odigra kakih 100 nogometnih tekem, pa par festivalov, z po 30.000 gledalci, ki vpijejo, itd (torej korona brez ukrepov), in dobimo masakr.  Z resno karanteno, imajo ze kar nekaj casa po 700 mrtvih na dan.  Ker pa veliko drzav ukrepa, mogoce celo preodlocno, so pa cifre izven Italije se nekako znosne...  To se pac meni zdi, z mojo logiko. zato se mi zdi da so ukrepi nujni, da ima korona potencial, da naredi resno skodo, tudi ce sama statistika zrtev govori drugace... Zato podpiram ukrepe.  Tudi pomisliti ne upam, kaj bi bilo v Italiji brez ukrepov. In brez njih, bi se rec neovirano sirila. Ne verjamem, da virusi sami silijo v Italijo.
    • Scarabeo 500
      Zanimivo, pa vse te številke so dostopne v trenutku, pa jih večina ne pozna ali noče poznati. Primerjave so zelo zanimive. Ko vidiš, zakaj ljudje umirajo po svetu in v kakšnem številu, je korona  ...  Po moje je zatajila stroka. Podlegla medijskemu in političnemu pritisku. 
    • ukica
      A pravim.. 10.000 ljudi se okuži s Corona virusom pa bi vsi imeli in nosili maske. Na svatu ima 50 milijonov ljudi HIV pa se zmer noben noce seksat s kondomom.. cuden svet a?
    • Alla
      uradni podatki, dosegljivi tudi na WHO, zajemajo vse države sveta v obdobju 01.01.2020 do 29.03.2020, torej prvi kvartal letošnjega leta.... v prvih 3eh letošnjih mesecih je zaradi različnih virusnih bolezni umrlo 3.195.379 ljudi : - 2.021.618 zaradi raka - 413.794 zaradi HIV/AIDS - 241.446 zaradi malarije - 119.666 zaradi sezonske gripe (tudi cepljeni, 99% pljučnih bolnikov zaradi onesnaženega zraka) - 37.091 zaradi covid19 (99% pljučnih bolnikov zaradi onesnaženega zraka) zaradi različnih vzrokov je umrlo 1.871.494 otrok mlajših od 5 let, izvedenih je bilo 10.465,178 abortrusov (splavov), 76.102 žensk je umrlo med porodom, 615.816 je umrlo za posledicami alkohola, 1.230.855 za posledicami kajenja, 332.367 jih je umrlo v prometnih nesrečah, 264.032 pa je bilo samomorov.... vse to v samo prvih 3 mesecih letošnjega leta.....ob čemer moram poudariti, da podatki ne zajemajo milijonov umorjenih zaradi vojn - otrok in odraslih, niti milijonov umrlih zaradi lakote - otrok in odraslih.... Sorry, kdo nas ma za norca, pa kako hudo nas bo to vsekalo po kepi?
    • Dimen
      Ena kratka furca še pred karanteno  
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
    • panter
      By panter
      glede na to da sem odločen kupiti cross motor sem zasledil da se cene kar dost razlikujejo,kawasaki se npr. dobi najugodneje, husqvarna pa je full draga honda pa je nekje vmes.A mi lohk kdo razloži zakaj je temu tako, a se kaj razlikujejo po kakovosti-ja kupujem rang okrog 300000 sit.hvala za odg.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!