Jump to content

Kawasaki KR 1 S


Recommended Posts

quote:

he he he he he ja kaj bi pa rad da bi letelo al ruzlo pusti kak je vsi posegi v dusilec prinesejo izgubo moci ker japsi niso to slucajno tak naredli..

ni receno.nekateri imajo tako mali fi krivine,da masina ne more normalno dihati.zvecas fi,vec izpuhov gre v krajsem casu skozi,vec navora in moci -> masina bolje diha,samo usklajena morata biti vsisalni in izpusni trakt.

-----------

Injection is nice,but I´d rather be blown.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Verjetno si se le zmotik ko si napisal en v redu avspuh (ker rabiš dva).

Drugace pa ne vem kje v Sloveniji bi ga dobil.

Je pa POLINI majstor auspuhov za 2-taktne motorje. Potem je pa tu še ARROW.

Poglej malo po internetu. Ce se ti ne da v tujino se pa pri kakšnem prodajalcu opreme za skuterje v sloveniji zmeni, da ti ga norcijo. Pozanimaj se najprej pri Aprili, ki edina pri nas uvaža 250 kubični cvajtakter.

Edited by - rok on 05/07/2001 12:03:31

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

torej, razmisljam, da bi zamenjal motorj, prodal Futuro (125 cc 2T cestnik), in si kupil nekaj vecjega. Torej, Kawasaki KR1S je 2T 250 cc cestnik - supersportnik, nekdo ga v salomoncu prodaja z baugimi plastikami (spredaj poskodovan oklep), in vodno crpalko, tako, da bi lahko prisel do njega za dokaj razumno ceno. plastike niso problem, tisto bi ze poceni ustimal, skrbi me pa vodna crpalka. se za KR1S dobi dele v sloveniji?? ce ima kdo izkusnje z njim, bi ga prosil, ce mi lahko motocikel opise (kaksen je za vozit, vzdrzljivost, kultiviranost masine (ne pricakujem ravno elasticnosti dizla), posebnosti, in cimvec podatkov, obcutki v voznji, itd.).

najlepsa hvala za odgovore!!

Link to post
Share on other sites

No če bo ajs tukajle prste vtaknil jih pač bo! :?

Sam če mene vprašaš je to tolk staro da :?

Če ne laufa motor :?: je lahk vsak SIT ki boš dal za njega preveč :oops:

Za dele pa najbolj da vprašaš kak servis (elisa domžale) :wink:

Link to post
Share on other sites

Kolega je lani kupoval prav tak motor. Hvala bogu je prej vprašal za nasvet. Peljal sem ga k Klemenčič classic bikes, takrat še pooblaščen za Kawasaki, zdaj ne vem če je?!? V glavnem Tona ima izkušnje z vsem in ta motor odsvetuje. Omenil mi je pogoste težave z drugim cilindrom, ta naj bi se pregreval. V vsakem primeru gre za starejši motor z dvomljivo preteklostjo. Kolega se za nakup ni odločil ( iz tvojega opisa sumim, da gre za isti motocikel - iz koroške regije, plastika sestavljene iz večih kosov, fusrasterji švasani tak malo na oko, na zadnji osi choperska guma itd.). V glavnem tudi če je motor dober premisli..... :!: :!:

LP Bajsi :wink:

Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Danes, ko je toliko motorjev na izbiro ti pa res ni treba kupit klumpa. Včasih je bil ta motor zelo hiter, vendar pa je imel slabe zavore. V glavnem - ODSVETUJEM.

Link to post
Share on other sites

aha, pol je shit tale motor... :?

enivej, najlepsa hvala za odgovore, bil sem zelo navdusen nad podatki, tako da bi se verjetno res (spet) opekel pri nakupu... :?

ja nc, pol pa kaj drugega!! :D

Link to post
Share on other sites

Ja en moj znanec ga je imel in vem da je ta masina trgala gate in tud zavore so delale kot je treba.Je pa stavr bla kar navita tko da res nevem kolk je to kaj kvalitetno oz. vzrzljivo.V svojih casih po moje en naj 250 ccm motorjev(zame).

Konkretno za ta primer pa bi tud jst odsvetoval nakup ker je problem z delim in tko kot ste ze zapisal, ce motor ne dela ko ga kupis pol je brez veze vse skup(skor).

Lp

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
  • 4 months later...

En frend moj ima ta motor in ,ker ima preveč denarja :D sprašuje kje bi dobil kit za povečanje kubature iz 250 ccm na 300 ccm za katerega je slišal,da obstaja ali je obstajal :hmm: Firma naj bi bila mislim da Wiseco .

Saj je že iskal po netu pa nikjer nič pametnega ni najdu,tko da sem mu rekel, da bom še tukaj mal vprašal :)

lp cagiva

Link to post
Share on other sites
kit za povečanje kubature iz 250 ccm na 300 ccm

išče cilindre,ne pa auspuhov B)

bohnedej da to dobi v roke,bo spet moooooo mooooooo mooooooooooo po kranu ropotal :D

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
ima kdo mogoč kšne stare teste tega motorja,po možnosti v slovenščini? PM,hvala

..a veš da ga mam jz po moje nek,....sam kdo bo to zdej iskal.... :D :D ...kva pa vem kje je tist AM iz l.89 al pa 90....

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

spet se nucajo neki rezervni deli za kawo.če ma kdo-PM me.hvala

da ne bom čist offtopic,pa ena slikca-geštel in mašina KR1,kolesa in nekaj plastik pa od yamahe tzr,precej pa tud ročnega dela:

ps:da ne bo kdo mislu da je kej crknl,to so samo fine nastavitve :D

post-1275-1115212056_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 15 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
    • panter
      By panter
      glede na to da sem odločen kupiti cross motor sem zasledil da se cene kar dost razlikujejo,kawasaki se npr. dobi najugodneje, husqvarna pa je full draga honda pa je nekje vmes.A mi lohk kdo razloži zakaj je temu tako, a se kaj razlikujejo po kakovosti-ja kupujem rang okrog 300000 sit.hvala za odg.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!