Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

Predvidevam, da bo podobno kot pri ostalih branžah. 800 v pokoj 900 je in. Bo pa kul, ker bodo 790 talal đabe verjetno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse je res, tud zdele tkole lezim, poraba je tud ''divja'' napram novodobnim enduram, ampak tole je pa vseen pretiravanje, tud s sarkazmom na ON??. Ce pa vkljucis se porabo rajderja, ker je del vsake fure tud postanek na kaksnem kmeckem turizmu, pa nazaj preracunas, je pa to tocn tko???? 

Zdej pa resno...men pije od dobrih 6 pri lagano sportski pa tja do 8 ce ga res serjemo, vecino makedamov ipd je pa pod 7, tako da to sploh ni problem. Ni pa tko da bi kar ''pozabil'' na tank....

Admin sorry za off topic?

Lp Lightning

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, lightning pravi:

Vse je res, tud zdele tkole lezim, poraba je tud ''divja'' napram novodobnim enduram, ampak tole je pa vseen pretiravanje, tud s sarkazmom na ON??. Ce pa vkljucis se porabo rajderja, ker je del vsake fure tud postanek na kaksnem kmeckem turizmu, pa nazaj preracunas, je pa to tocn tko???? 

Zdej pa resno...men pije od dobrih 6 pri lagano sportski pa tja do 8 ce ga res serjemo, vecino makedamov ipd je pa pod 7, tako da to sploh ni problem. Ni pa tko da bi kar ''pozabil'' na tank....

Admin sorry za off topic?

Lp Lightning

tvoja poraba je normana za tip motorja, ki ga voziš. Spod 7 gre težko. Novodobni euro 4 ali 4,1 ne gredo čez 6. Povprečje GTja je 5,7..noro nizko. Ne vem kok tolče 790ka a bo 890 blizu blizu. 

Bivši 1050 je bil nekje na 5,3 do 5,5

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Lastniki 790 adv, kako ste kaj zadovoljni z motorjem, nekaj se ogrevam zanj, sploh sedaj ko so cene dokaj ugodne.

1. kako je sedež za voznika, dovolj nizek, nekaj sem prebral, da naj bi na najnižji stopnji bil cca 83 višine, kar mi je ok, vse kar je več pa je že moteče.

2. kako poraba, recimo neko povprečje 

3. kak problem do sedaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem naredil 5000km in lahko rečem v splošno, da je lušna zadevca, ni preokoren, ima nizko težišče.

1. Sedež je dovolj nizko da 175cm nima problema, nižje rasti pa bojo imel. Jst sem 182 in dosežem z podplati bp. 

Poraba: bo BC varčna 3.7, normalna in v dvoje 4.5, športna 5.5. Sem naredil pri bolj ravninski turi 450 kilometrov z enim tankom (20l) in je bil še literček v rezervoarju. 

3. Problemi: vpoklic za zadnjo bremzo oz. napeljavo, LCD zaslon je vlaga prišla notri, težave z bencinsko pumpo, začetni modeli so puščali na karterju olje, težave z prenizkim prostim tekom, kak vijak je slabo zategnjen... to je iz moje strani ?. Nič kritično, vse rešeno. 

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej to me potem plaši..vem da je vzdrževanje ktm za odtenek dražje od japonca, vem da so EU izdelave pri nekih zadevah malce šlampaste, nimam slabih odnosov s Slo serviserji, ki napake odpravljajo. Tak na uč se mi zdi hudičevo zabaven moped. pa še cena sedaj nekaj čez 10 jurjev ni tako slaba. Občasno šodranje bi znalo biti zanimivo.

Za zadnjo bremzo vem. Vse ostalo, razen pumpe je pa bolj kot ne minoren problem.

Dolenc, bi vzel še 1x isto, al je izgubil svoj mođo?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni se zdi zelo privlacen motor, se zlasti 890.

Zanima me pa, ce je res, neki youtuber je trdil, da je voznja nad 130km/h problematicna zaradi butanja vetra....?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Endlich pravi:

Tudi meni se zdi zelo privlacen motor, se zlasti 890.

Zanima me pa, ce je res, neki youtuber je trdil, da je voznja nad 130km/h problematicna zaradi butanja vetra....?

 

konkreten podatek jemljem z rezervo. Pri večini mopedov, ki sem jih vozil, če nimajo poštarske šajbe je butanje vetra problem.

Rešitev, manjša ali večja šipca..bla bla bla...

ps. 890 zna biti drug svet..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, DAMI34 pravi:

konkreten podatek jemljem z rezervo. Pri večini mopedov, ki sem jih vozil, če nimajo poštarske šajbe je butanje vetra problem.

Rešitev, manjša ali večja šipca..bla bla bla...

ps. 890 zna biti drug svet..

 

Se strinjam s tabo. Tudi zelo je relativno kdo poda oceno.

Kaj mislis s tem, da zna biti 890 drugi svet? Ima nekaj vec konjev in navora, oblikovno se mi pa ne zdi zelo drugacen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Endlich pravi:

Se strinjam s tabo. Tudi zelo je relativno kdo poda oceno.

Kaj mislis s tem, da zna biti 890 drugi svet? Ima nekaj vec konjev in navora, oblikovno se mi pa ne zdi zelo drugacen.

okvir je isti, ampak to je podobno kot z800 in z900.

Nekaj več konjev in navora lahko pomeni drug svet. Še kaka finta pri ciklistiki (čeprav KTM je tu vedno biser, brez nakladanja) in smo tam...ni za primerjat.

Pa še kake 4 jurje razlike...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

okvir je isti, ampak to je podobno kot z800 in z900.

Nekaj več konjev in navora lahko pomeni drug svet. Še kaka finta pri ciklistiki (čeprav KTM je tu vedno biser, brez nakladanja) in smo tam...ni za primerjat.

Pa še kake 4 jurje razlike...

Bomo videli, ko pride cena ven. Ce bo razlike 4 jurje, bo to kar veliko. Upam, da bo manj? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DAMI34 ja bi vzel še enkrat. Sem bil tut za BMW 850GS ogret, sam je za podobno opremljen bil 1100€ dražji-z max popustom 2200€. Tudi kitajski motor-850ccm, mi ni dal zaupanja. Rotax je še vedno zakon-800ccm. Africa Twin mi je prevelka... Triumph 900 je pa predrag. Ta ta denar je to to. Tudi boljšo polovico zapeljem v kak konkreten hrib po makedamu, napr. Uršlja gora, direktiva po host na vrh - 1699mnv. Zadnji sedež je tudi solidno udoben- se ne pritožuje. ?

Glede kvalitete, jah... mal grenk priokus, sam ga rešuje dober servis. Žal ima tudi BMW težave z kakovostjo zdaj, ko sta oba nova (850/1250). Taki so žal na splošno časi (delam v tej industriji). 

Lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, dolenc100 pravi:

@DAMI34 ja bi vzel še enkrat. Sem bil tut za BMW 850GS ogret, sam je za podobno opremljen bil 1100€ dražji-z max popustom 2200€. Tudi kitajski motor-850ccm, mi ni dal zaupanja. Rotax je še vedno zakon-800ccm. Africa Twin mi je prevelka... Triumph 900 je pa predrag. 

 

Ko sem preverjal cene sem tud jaz videl, da je Triumph 900 drag, ko je nov. Rabljenim pa cena pade veliko hitreje kot Bmw - vsaj jaz sem dobil ta obcutek.

Seveda jih je tud precej manj rabljenih na izbiro in verjetno ga je kasneje veliko tezje prodati kot Bmw...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, dolenc100 pravi:

@DAMI34 ja bi vzel še enkrat. Sem bil tut za BMW 850GS ogret, sam je za podobno opremljen bil 1100€ dražji-z max popustom 2200€. Tudi kitajski motor-850ccm, mi ni dal zaupanja. Rotax je še vedno zakon-800ccm. Africa Twin mi je prevelka... Triumph 900 je pa predrag. Ta ta denar je to to. Tudi boljšo polovico zapeljem v kak konkreten hrib po makedamu, napr. Uršlja gora, direktiva po host na vrh - 1699mnv. Zadnji sedež je tudi solidno udoben- se ne pritožuje. ?

Glede kvalitete, jah... mal grenk priokus, sam ga rešuje dober servis. Žal ima tudi BMW težave z kakovostjo zdaj, ko sta oba nova (850/1250). Taki so žal na splošno časi (delam v tej industriji). 

Lp

danes sem ga pomeril. Dobra višina, dobra drža, nič motečega. Komot za 2 osebi. No zadnje vzmetenje mi je bolj kavbojsko delovalo, oziroma bi lahko imel mal boljše nastavljanje namesto s ključem. Sicer ne vem koliko zmore, ma običajno KTM zmore več teže kot japonci in italijani primerljivega ranga. 

Vem da je agregat živahen, saj ga vsi pohvalijo. Nekaj drobnarij so popravljali, ma v osnovi so vsi lastniki zadovoljni. Potenje LCDja bodo pa odpravili predvidoma ko pride nova verzija, sedaj je nesmisel menjati zaslon, ker je isti. Samo napako je potrebno zabeležiti.

Ostali tudi mene ne zanimajo. Za dobrih 10.600 (akcija, še 1 komad ima) dobiš kar dober motor..z vsemi pritiklinami. Da šparajo? ma itak, kdo pa ne.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozabil omenit, kul sta 2 predala pod plastiko pri sedežu, kamor lahko marsikaj spraviš, pa airbox pod sedežem, da je manj dela za filter menjat.

Zna bit da se odločim. :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 30. 1. 2019 ob 13:08, rkasteli pravi:

Ma sej Dami ima tako ali tako oranžno v srcu, bo menjal ob priliki :D

vizionar si pa bil že lani januarja :P

ps. si pomislil, da bi napovedoval kdaj prihodnost?

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelo uporabna stran, z raznimi pojasnili, slikami itd...o lišpanju 790ke itak.

https://790adventure.net

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, DAMI34 pravi:

pozabil omenit, kul sta 2 predala pod plastiko pri sedežu, kamor lahko marsikaj spraviš, pa airbox pod sedežem, da je manj dela za filter menjat.

Zna bit da se odločim. :D

 

Po moje si se že odločil, le izučilo te še ni :) saj imaš za potovanja lep in udoben motor, za šodranje pa si kupi KLX 230 :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Snečer pravi:

Po moje si se že odločil, le izučilo te še ni :) saj imaš za potovanja lep in udoben motor, za šodranje pa si kupi KLX 230 :) 

za potovanja imam SXA, definitivno ni za makedam, četudi je lep. 

Kakega hudega šodranja se ne bom šel, ampak če sem z Zjem prevozil Velebit, pa na Prokoško jezero splezal, pa na Kapetanovo, bom tut s KTMjem zmogel. 

99% bo pa itak na asfaltu. Še vedno pa je dovolj velik in udoben za 2 osebi, če se mi že sprdne. Več al manj bo pa zame, za povsod.

ps..ni me izučilo. Aja moram profil popravit..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

za potovanja imam SXA, definitivno ni za makedam, četudi je lep. 

Kakega hudega šodranja se ne bom šel, ampak če sem z Zjem prevozil Velebit, pa na Prokoško jezero splezal, pa na Kapetanovo, bom tut s KTMjem zmogel. 

99% bo pa itak na asfaltu. Še vedno pa je dovolj velik in udoben za 2 osebi, če se mi že sprdne. Več al manj bo pa zame, za povsod.

ps..ni me izučilo. Aja moram profil popravit..

Prvo slika tu gor , pol popravit profil :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobra primerjava, da ne govorim, kaj dela po pisti z original gumami..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je kdo oiler namontiral? Al bom prvi? :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!