Skoči na vsebino

MACBOR - Honda? BMW? Vsega malo... JAWA RVM 500, Brixx Venturi 500, Tekken RVM 500, ...od kopij, do nelojalne konkurence, do expanzije čajna tržišča....tudi splošen čvek


MiNa

Priporočene objave

pred 15 minutami, DESMODUE pravi:

No tale zadnji zapis glede konj in kubikov...kapo dol. Par let nazaj tudi sam ne bi niti pomislil, da ti taka zadeva prinese tako veselje v vožnji.

 

.

... no, v tem se pa stoprocentno strinjam s tabo :OK:

... res ti marsikatera "igrača" lahko pričara veliko veselja .... še posebno, če se sam (ali pa tvoje okoliščine) prepričajo v to ... in to je bistvo ... VESELJE, ki ti ga naredi nek nakup ... pa naj si bo to za kurčenje po svetu, ali pa za vožnjo ... po svetu ... za bajto :D

 

ps.

.... priznam, tudi meni je naredil veliko veselja en hud izdelek "unih" proizvajalcev ... in to celo samo 200 ccm ... ampak .... "v sili še hudič muhe žre" :kva2:... in ... lahko si ga pa privoščiš za "pizzo in dva pira"  

 

 

 

 

 

.... 

20230720_130249.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, DESMODUE said:

Kot povdarjeno ze mnogokrat. Sele ko v zivo vidis, ti je jasno. Kaj si pa mislis o necem,kar nisi videl ali sprobal, je pa samo akademska razprava brez konca in kraja.

V živo sem si ogledal CF800MT, s španskimi tablicami in tremi kufri, Pač ličen izdelek, tudi na cesti je zgledal suveren.

Ker sm str pa tečn, se spomnim Korejskega booma s hyosungi comet650. "Isti ko SV650. še bolš, ima USD vilice!!!", le da na koncu niso bili, in je v naših krajih zgodba hitro utihnila. Za to me čudi, koliko prahu dvigujejo kitajci za 6000€, med tem ko je Honda za 7500€ totaln začetniški šit. 

Make no mistake, jaz se čez par let komot vidim na Beneliju, CFju, Vogeju, Koveju...

 

3 minutes ago, pik1 said:

.

... no, v tem se pa stoprocentno strinjam s tabo :OK:

... res ti marsikatera "igrača" lahko pričara veliko veselja .... še posebno, če se sam (ali pa tvoje okoliščine) prepričajo v to ... in to je bistvo ... VESELJE, ki ti ga naredi nek nakup ... pa naj si bo to za kurčenje po svetu, ali pa za vožnjo ... po svetu ... za bajto :D

 

ps.

.... priznam, tudi meni je naredil veliko veselja en hud izdelek "unih" proizvajalcev ... in to celo samo 200 ccm ... ampak .... "v sili še hudič muhe žre" :kva2:... in ... lahko si ga pa privoščiš za "pizzo in dva pira"  

 

hehe to čist drži, al ipak, po poletju na pegasotu 650 sem vendarle dobil kos in sestavil VTR. Prva fura  je bla zame eno malo erotično doživetje. 

 

Enako kot je dosti lahko preveč, je malo lahko premalo. 90% vozim v dvoje. 650 strom in versis sta foilgala, bi se dalo živet. A bi raje 800-900 pa 100 konj? Absolutno. Mi je jurja še pogoj? Ne.  Bi razmisljal o 500ccm 2valjniku? Ne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Kugelschreiber pravi:

V živo sem si ogledal CF800MT, s španskimi tablicami in tremi kufri, Pač ličen izdelek, tudi na cesti je zgledal suveren.

Ker sm str pa tečn, se spomnim Korejskega booma s hyosungi comet650. "Isti ko SV650. še bolš, ima USD vilice!!!", le da na koncu niso bili, in je v naših krajih zgodba hitro utihnila. Za to me čudi, koliko prahu dvigujejo kitajci za 6000€, med tem ko je Honda za 7500€ totaln začetniški šit. 

Make no mistake, jaz se čez par let komot vidim na Beneliju, CFju, Vogeju, Koveju...

 

hehe to čist drži, al ipak, po poletju na pegasotu 650 sem vendarle dobil kos in sestavil VTR. Prva fura  je bla zame eno malo erotično doživetje. 

 

Enako kot je dosti lahko preveč, je malo lahko premalo. 90% vozim v dvoje. 650 strom in versis sta foilgala, bi se dalo živet. A bi raje 800-900 pa 100 konj? Absolutno. Mi je jurja še pogoj? Ne.  Bi razmisljal o 500ccm 2valjniku? Ne. 

Cf moto 800 je ličen izdelek ja. Ga vidim kot dobro alylternativo bmw f850gs in podobnim.

Tezava,ki jo jaz vidiim je, da motorji postajajo vse vecji,tezji in drazji.

No in enako je opazil tudi Kove. Zato so se stvari lotili  z nasprotnega konca. Zmanjsevanje mase. Ker prodajam tudi moto morinije, vam povem, da kove500x ne zaostaja za morinijem xcape, ki ima podoben agregat kot versys 650. 

Ce se res vozite 90% v dvoje, vam se vedno ostane opcija..800x. Ampak pazite. Majhna masa se ne opazi le na offroadu, ampak ze na mestu, spreminjanje smeri je enostavnejse, prav tako zaviranje. Voznja postane bolj miselni,kot fizicni proces. 

Prah se pa dviguje na vseh kanalih,sejmih,forumih. Zakaj? Ker dejansko clovek dobi mnogo mnogo vec kot sploh pricakuje. Pri kove ( pa ni edini ki povzroca take obcutke ) za 7k nimate obcutka varcevanja, pri Japoncu za 9k pa. 

Zgodba zase je pa sama voznja. Te pa ne morem opisati, to mora pa vsak sam izkusiti.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bom o "kitajcih" "razmišljal" , ko bo zadeva "utečena" in preizkušena. Proizvodnja ni problem, problem je QC (kontrola) . Na žalost imam v spominu dobre izdelke, ki jih je pokopalo (meni) nesmiselno varčevanje. Za nekaj centov po kosu. Slabi vijaki, "čudne" zlitine, pretanki kabli, porozni materiali, slabi sukanci (pri oblačilih) ...

Zaenkrat v "kitajce" ne vložim več kot nekaj 10 ali največ nekaj 100€ . Definitivno pa se bo to spremenilo.

Žal preprostih, uporabniku "prijaznih" , nezahtevnih za vzdrževanje in cenovno ugodnih motorjev, ne bo več (zakonske zahteve) .

lp

ps, sejmi, razstave, dirke... ne kažejo dejanskega stanja

Popravljeno . Popravil franc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, franc pravi:

Jaz bom o "kitajcih" "razmišljal" , ko bo zadeva "utečena" in preizkušena. Proizvodnja ni problem, problem je QC (kontrola) . Na žalost imam v spominu dobre izdelke, ki jih je pokopalo (meni) nesmiselno varčevanje. Za nekaj centov po kosu. Slabi vijaki, "čudne" zlitine, pretanki kabli, porozni materiali, slabi sukanci (pri oblačilih) ...

Zaenkrat v "kitajce" ne vložim več kot nekaj 10 ali največ nekaj 100€ . Definitivno pa se bo to spremenilo.

Žal preprostih, uporabniku "prijaznih" , nezahtevnih za vzdrževanje in cenovno ugodnih motorjev, ne bo več (zakonske zahteve) .

lp

ps, sejmi, razstave, dirke... ne kažejo dejanskega stanja

Se je že vse spremenilo, brez skrbi. Da bi človek to dojel,mora videti, ali še bolje..peljati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DESMODUE pravi:

Mislim da je tukaj neki lastnik cb500x,ki ga z veseljem povabim na ogled In primerjavo s Kove500x

Tako je. Tole temo sem tudi začel, ker sem opazil, da se iz vzhoda približuje NEVIHTA...

Sem letos jeseni na črpalki v Kočevju primerjal belega KOVE (menda je bil testni) tako mi je razložil voznik primerjal z mojim originalom.

Naj napišem, da je par malenkosti rešeno celo bolje kot na CB-jki.

 

 

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čudno, da nimamo takih predsodkov z drugimi kitajskimi izdelki :) 

 Meni se tudi čedalje bolj dopade takle kove in jih tudi že nekaj časa spremljam (al pa hondo cb 500x). Čeprav imata 1/3 moči mojega trenutnega cestaka.

Mi gre pa na živce gužva, miljavžent del na cesti, kjer mi na cestaku teče od jajc k se počas premikam in mi poleg vročine še ventilator nažiga vroč zrak. Kakih gozdnih obvozov pa na cestaku lih ne morš iskat. Se že tako preveč vozim po luknjah in makedamu, k mamo take ceste.

Če bi imel pa kak tak motorček, pol pa komot smukneš po kaki bolj čudni cesti :quad:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Snečer pravi:

So že na prejšnjih straneh, ko še nisi bil zastopnik :) 

So...sem pa zadevo temljito raziskal in prisel resnici do dna. Spanci so se naprimer hvalili da je motor njihova ideja in zasnova v sodelovanju s kitajskimi inzenirji...no, to seveda ne drzi.

Se enkrat: kove500x je prvi model iz nule skonstruiran in zasnovan s strani direktorja kove ( tisti mali Kitajec,ki je na Dakarju opravljal vlogo glavnega mehanika in ki osebno vozi in testira vse kove modele in ki je trdno odlocen, da popelje kove na vrh v rallyju Dakar )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker bo KOVE očitno prvi in bolj resen pri nas, ter ima že kupce je dobil svojo temo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, vandrovec pravi:

Lahko bi imel tudi vsak svojo temo, ker so to kar različni motorji :hmm:

nekateri že majo. Tale tema je točno tisto kar je @MiNav štartu zapisal. 

 

Ekspanzija Kitajcev, ki niso več Kitajci ampak dvigujejo kvaliteto

So kitajci, ker maš isti motor (al skoraj isti) pod nekaj različnimi brendi

Niso več Kitajc,i ker je kvaliteta postala podobna EU zadevam, ki jih ne boš verjel, delajo Kitajci...

 

ps Globalizacija je šit...al pa ne..vsak naj se zase odloči.

 

Katera tema bo al ne bo v tej rubriki je pa zelo enostavna stvar:

1. vsak lahko temo odpre. Za določen model, ali za določenega proizvajalca. Me nič ne moti. Le nasvet. Odprite temo z naslovom proizvajalca (eni celo obstajajo CF moto npr) primer Loncin...napopajte nekaj slik modelov, še bolje specifikacije zraven in to je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, DAMI34 pravi:

Niso več Kitajc,i ker je kvaliteta postala podobna EU zadevam, ki jih ne boš verjel, delajo Kitajci...

Žal so šli europejci bolj h kitajski kvaliteti, kot kitajci k EU kvaliteti. :cry:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, ftp pravi:

Žal so šli europejci bolj h kitajski kvaliteti, kot kitajci k EU kvaliteti. :cry:

Ne morem, pa niti ne želim sodit o tem. Lahko so Kitajci tak napredovali, da EU znamke potem enačimo s tem. Dejstvo je, da je razkorak postal precej manjši.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pogledam kaj nudi CF Moto 800MT explore za manj kot 12 kek..se primem za glavo, kam je EU ponorela s cenami. Pa še 5 let garancije.

ABS, platišča z naperami, LED luči, potovalni računalnik, 8-inčni zaslon MMI, protizdrsni sistem, nadzor tlaka v pnevmatikah, RDS radar, zaznavanje slepega kota (Blind Spot System), sistem spremembe voznega pasu (Lane Change Assinst), 6 načinov vožnje, možnost izklopa ABS zadaj in spredaj, Apple Car Play & Adroid Auto, KAYABA vzmetenje, ogrevane ročke in sedeži, navigacija, pol-avtomatsko prestavljanje v višje in nižje prestave (quickshifer in blipper), tempomat, CF-SC sklopka

 

800-explore-white_ZUE7D_1684405298.webp.2e8097116a719b9d35eb57bc49754f3c.webp

Opreme tok kot jo imajo premijum modeli, ki so 15, al 20 kek. Seveda pa bognedaj, da kaj crkne :P

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, DAMI34 said:

Če pogledam kaj nudi CF Moto 800MT explore za manj kot 12 kek..se primem za glavo, kam je EU ponorela s cenami. Pa še 5 let garancije.

ABS, platišča z naperami, LED luči, potovalni računalnik, 8-inčni zaslon MMI, protizdrsni sistem, nadzor tlaka v pnevmatikah, RDS radar, zaznavanje slepega kota (Blind Spot System), sistem spremembe voznega pasu (Lane Change Assinst), 6 načinov vožnje, možnost izklopa ABS zadaj in spredaj, Apple Car Play & Adroid Auto, KAYABA vzmetenje, ogrevane ročke in sedeži, navigacija, pol-avtomatsko prestavljanje v višje in nižje prestave (quickshifer in blipper), tempomat, CF-SC sklopka

 

800-explore-white_ZUE7D_1684405298.webp.2e8097116a719b9d35eb57bc49754f3c.webp

Opreme tok kot jo imajo premijum modeli, ki so 15, al 20 kek. Seveda pa bognedaj, da kaj crkne :P

 

 

 

Quickshifter dela lepo od druge brzine naprej in nad 3.000 rpm. Blipper pa dela povsod, samo brez gasa mora bit. Je pa ta ride by wire mal zajeban, dokler se ga ne navadiš. Drugače pa za ta denar, je super motor in materiali so na otip kar nad pričakovanji za enega kitajca. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Pajk pravi:

Quickshifter dela lepo od druge brzine naprej in nad 3.000 rpm. Blipper pa dela povsod, samo brez gasa mora bit. Je pa ta ride by wire mal zajeban, dokler se ga ne navadiš. Drugače pa za ta denar, je super motor in materiali so na otip kar nad pričakovanji za enega kitajca. 

ride by wire mam že dolgo, tako da to sploh ni problem. Sicer pa brezvrvični plin mora biti, če hočeš vso elektroniko (mode vožnje itd) nastavljat, pa da zadeva sploh laufa. Večina kvikijev zahteva za gor mal več obratov itak, pa običajno se jih moraš tudi mal navadit. Jih mam pa že od 2015 dalje. Čeprav, na 790ki ga nimam in ga nočem dokupiti, ker še vedno bolje (bolj mehko - za gor brez sklopke, dol pa blip in pol sklopke) menjam kot menja kviki. :D

Pa pozabil omenit da je na 800MT, armaturka "touchscreen" kar je fina zadeva, pa zemljevide lahko gor preslikaš itd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

37 minutes ago, Pajk said:

Quickshifter dela lepo od druge brzine naprej in nad 3.000 rpm. Blipper pa dela povsod, samo brez gasa mora bit. Je pa ta ride by wire mal zajeban, dokler se ga ne navadiš. Drugače pa za ta denar, je super motor in materiali so na otip kar nad pričakovanji za enega kitajca. 

Si sel na test ali imas ze doma? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, DAMI34 said:

ride by wire mam že dolgo, tako da to sploh ni problem. Sicer pa brezvrvični plin mora biti, če hočeš vso elektroniko (mode vožnje itd) nastavljat, pa da zadeva sploh laufa. Večina kvikijev zahteva za gor mal več obratov itak, pa običajno se jih moraš tudi mal navadit. Jih mam pa že od 2015 dalje. Čeprav, na 790ki ga nimam in ga nočem dokupiti, ker še vedno bolje (bolj mehko - za gor brez sklopke, dol pa blip in pol sklopke) menjam kot menja kviki. :D

Pa pozabil omenit da je na 800MT, armaturka "touchscreen" kar je fina zadeva, pa zemljevide lahko gor preslikaš itd..

Meni je prvi s tem sistemom. Tako, da jaz se ga moram še navadit. Armaturka pa prikazuje vse možne podatke in je touchscreen do 30 km/h( lahko naštimaš se mi zdi do 10-20-30 km/h). Po tej brzini ti več ne dovoli drkati s prsti po njej. In največji minus ( zame ) je, da spremembo režima vožnje (jih ima 6), lahko spreminjaš samo pri 0 km/h. Ne moreš med samo vožnjo. In ko ga ugasneš, se sam ponastavi na sport način. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, Pajk pravi:

Ga imam doma. 

Očitno je še kar nekaj lastnikov teh motorjev glede na objavo v vtisih dnevnih voženj. Lahko se pričakuje v prihodnosti večino novo prodanih motociklov kitajskega porekla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

24 minutes ago, vandrovec said:

Očitno je še kar nekaj lastnikov teh motorjev glede na objavo v vtisih dnevnih voženj. Lahko se pričakuje v prihodnosti večino novo prodanih motociklov kitajskega porekla

To bo pa čas pokazal. Za zdaj je velika večina skeptična do zanesljivosti teh motorjev (med njimi sem tudi sam). Sam sem na začetku hotel Versysa 1000 ampak po testni vožnji obeh, me je kitajc bolj prepričal(govorim za moj stil vožnje in kje se vse vozim). Pri CF MOTO 800 je dobro to, da ima 5 let garancije na skoraj vse. Slaba stran, da ga lahko servisiraš samo pri pooblaščencu, kateri pa ima servise dražje od BMW-ja. Menjava olja, filtra in pregled cca 200€🙄. Ampak to sem vedel in sem šel zavestno v to. In potem je tukaj še vprašanje, kaj bo čez 5 let, ko garancije ne bo več. Ampak nekdo pač mora biti poskusni zajček😉. Kakor je @DAMI34 bil za Nordena (vsaj zdi se mi) in zdaj @Kmet2 za Kove, tako sem jaz za tega. Bomo videli. 

Popravljeno . Popravil Pajk
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, DAMI34 pravi:

Če pogledam kaj nudi CF Moto 800MT explore za manj kot 12 kek..se primem za glavo, kam je EU ponorela s cenami. Pa še 5 let garancije.

ABS, platišča z naperami, LED luči, potovalni računalnik, 8-inčni zaslon MMI, protizdrsni sistem, nadzor tlaka v pnevmatikah, RDS radar, zaznavanje slepega kota (Blind Spot System), sistem spremembe voznega pasu (Lane Change Assinst), 6 načinov vožnje, možnost izklopa ABS zadaj in spredaj, Apple Car Play & Adroid Auto, KAYABA vzmetenje, ogrevane ročke in sedeži, navigacija, pol-avtomatsko prestavljanje v višje in nižje prestave (quickshifer in blipper), tempomat, CF-SC sklopka

 

800-explore-white_ZUE7D_1684405298.webp.2e8097116a719b9d35eb57bc49754f3c.webp

Opreme tok kot jo imajo premijum modeli, ki so 15, al 20 kek. Seveda pa bognedaj, da kaj crkne :P

 

 

 

... dokler ne bo povsem avtonomen za samostojno vožnjo..... recimo, če se mi v nedeljo po južni ne da it se kam peljat, bi mopedu reku... lej , k si biu priden, se pejt sam mal peljat, men se ne da.... pa bi šu en krog..  .... ga bi recimo kupu

... do takrat pa ne rabim druzga, kot gas pa bremzo, pa kuplungo pa šaltunge..  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Zivnorc pravi:

do takrat pa ne rabim druzga,

To se sedaj prodaja. Zato to moraš imet!

Tudi, če ne rabiš.

Menda pa ja razumeš POTROŠNIŠTVO!?

V proizvodnji je zelo drago spremenit kaj na "hardveru". Motorju, okvirju...

Najceneje je dodat gumbek in nekaj "mehkanine". Na prikazovalniku se bo že videlo. Ostalo na kar ta gumbek vpliva, je pa tako že vse vgrajeno. V tem primeru motor, avto...

Zato pa je danes cena v reklami za tisto kar kupujemo "s srcem" zapisana

"(izdelek po želji) že od...."

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Zivnorc pravi:

... dokler ne bo povsem avtonomen za samostojno vožnjo..... recimo, če se mi v nedeljo po južni ne da it se kam peljat, bi mopedu reku... lej , k si biu priden, se pejt sam mal peljat, men se ne da.... pa bi šu en krog..  .... ga bi recimo kupu

... do takrat pa ne rabim druzga, kot gas pa bremzo, pa kuplungo pa šaltunge..  :D

point je bil, kaj vse je možno namestiti pri "poceni kitajcu" in drago do-plačati pri premium evropejcu :P

 

Definitivno je touch screen, opozorilo za mrtvi kot, opozorilo naleta, preslikava zemljevida na armaturko zelo uporabna zadeva, ki pa jo pravi motoristi ner rabijo, to vemo :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!