Skoči na vsebino

MACBOR - Honda? BMW? Vsega malo... JAWA RVM 500, Brixx Venturi 500, Tekken RVM 500, ...od kopij, do nelojalne konkurence, do expanzije čajna tržišča....tudi splošen čvek


MiNa

Priporočene objave

pred 1 uro, Joker pravi:

Rieju je španska tovarna.

Ja drži, ampak tisi iz moje prejšnje objave je čistokrvni rižotar (HengJian). Kopija nečesa je sigurno. Najbolj je podoben več modelom Honde...

Rižu je pa že kopija kopije :whistle: al tako nekako...

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tri slike ene take kitajske Honde, ki je izgleda po novem tudi Špaska...

1.thumb.jpg.99c2285d244f54779acf28dc58c7ef68.jpg

2.thumb.jpg.922472fd24ec97742f179de7ef1387a0.jpg

3.jpg.662e005ed1777e1c6abfb539bd955237.jpg

ps, slike od septembra lani.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, MiNa said:

Še en zanimiv "rižev narastek"...

"hondin" 500ccm motor 2 "kestla"

 

Rieju se prebere riehu in je španska zadeva, tudi made in spain, ni evropsko samo ime, alá morini/benelli. Do nedavnega so bli not yamahini motorji, zdaj pa so menda prek gas gasa povezani s ktm, se pravi bi ble mašine res cf?  Edit, sej pove. loncin mašina…u bistvu BMW!!! 😄

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi sam sem prebral nekaj podobnega, mašino proizvaja Loncin, licenca (inženiring) pa je Hondina. Zanimivost, ima 39 litrski dvojni tank, tako da mogoče teža vseeno ni tako visoka (190kg suha teža)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, MiNa pravi:

Aaahahaha...

Tale me vedno nasmeji...

Evo @DAMI34 eden od ponaredkov...

Hja tudi to je kar cenjeno.

komaj čakam, da ga kupim :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
  • 8 mesecev pozneje...

Mogoče bi v naslovu lahko dodali še CF Moto, "kopija KTM" pravzapra ni kopija je kar original z motorjem 790.

Malo za nasmejat, ko imamo post od svojih "kobilic"...

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, MiNa pravi:

Mogoče bi v naslovu lahko dodali še CF Moto, "kopija KTM" pravzapra ni kopija je kar original z motorjem 790.

Malo za nasmejat, ko imamo post od svojih "kobilic"...

 

Pravzaprav ima ktm790 z letnico 2023 vgrajen agregat,ki ga je izdelal cf moto in ga vgradil v model 800mt. Gre pa za precejsnjo posodobitev starega 790 agregata,ki ga je prvotno izdeloval KTM. Kmalu pride rudi novi KTM 990. Seveda z agregatom, izdelanim v CF moto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, MiNa pravi:

Mogoče bi v naslovu lahko dodali še CF Moto, "kopija KTM" pravzapra ni kopija je kar original z motorjem 790.

Malo za nasmejat, ko imamo post od svojih "kobilic"...

 

CF moto ima sicer svojo temo, tudi v tem sklopu, lahko pa združim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ceprav je GS se zmer cist v svoji ligi, je zanimivo videt, kako predsodki padajo. Pred 10-15 leti bi kitajci prodali natancno 0,5% tega kar prodajo danes. 
 

https://www.moto.it/news/mercato-moto-settembre-vola-a-20-8-cresce-soprattutto-il-segmento-tra-750-e-1000-cc.html

 

 

Zna bit zanimiv, ofkors kitajc, cf 450mt


 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snečer pravi:

https://www.jawa.eu/rvm-500-by-jawa-adventure-en

jawa, ki je enak motor ima 206kg in gre 150kmh

 

Ce ima 206kg in gre 150 je ocitno drug motor🤣 bi morali novinarji vedeti kaj je carb weight. Oziroma se prej pozanimati, ne pa sestevati. Edina deklarirana suha masa za ta motor je colove500x iz Gruzije se mi zdi. 148kg. Ne vem ce je resnicna.

Vem pa da je motor najlažji twin na trgu.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DESMODUE pravi:

Ce ima 206kg in gre 150 je ocitno drug motor🤣 bi morali novinarji vedeti kaj je carb weight. Oziroma se prej pozanimati, ne pa sestevati. Edina deklarirana suha masa za ta motor je colove500x iz Gruzije se mi zdi. 148kg. Ne vem ce je resnicna.

Vem pa da je motor najlažji twin na trgu.

 

Si ga dejansko stehtal? 

Jaz na fotkah vidim enaka motorja, razen nalepk...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

med vasim prepiranjem sem zapazil se en zanimiv motor Beta Alp 4.0. vedel sem, da delajo alp 200 nisem pa vedel, da obstaja 4.0 oziroma je to letos nova verzija? agregat je tayo motorcycles tako da verjetno sodi v to temo :)

dosti spremljam youtube in novicke pa nisem nekaj zapazil, da bi kdo testiral alp. verjetno zato, ker ni na voljo v USA in potem ni take mocne prezence na youtube

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Joker pravi:

 

Ni problem izdelati lahek motokros motor. Težje je doseči, da se ta motor ne zlomi, ko prvič zgrešiš iztek trojnega skoka...

Mislite da so ga izdelali in nepreizkusenega predstavili na Eicmi? A nismo to že predelali lansko leto,ko sem objavil, da gre Kove na Dakar? 

Po začetnem smehu in norcevanju se je le pokazalo,da niso od muh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, franc pravi:

@Kmet2 če tebe "preživi" , potem boljše reklame ne rabi (ne zaj... čisto resno) .

Vsi smo "pičeni" na težo, samo v resničnem življenju je bolje 10 kg več pa manj "švasanja" . Tudi moj "ready to race" , bi bil blizu idealnega, če bi imel bolj zanesljivo elektroniko, "hard ware" je na nivoju.

lp

Ni prava tema a ko ravno debatiramo...

Definitivno mi je moja pomaranča kot motor top, kljub težavam sem se vedno vrnil domov brez avtovlek.😉

Kot sem pa že napisal mi je motor postal pretežak za teren, žal, čedalje starejši, okornejši in posledice moto nesreč so naredile svoje.

Ktm zelo zamerim mačehovski odnos do strank, na KTM sem od leta 2012 ko sem začel z čudovito 990adv.

Če si odpravil hibe in ga redno servisiral je bil to en res zanesljiv trpežen motor, kar za novejše ne morem potrditi, seveda moje osebno mnenje.

S 1190 sem imel kup težav z elektroniko, platišči, diski itd...

Za vsako stvar pa si rabil skoraj odvetnika, da so napako odpravili bljak...

Poleg pa generalni uvoznik še lepo laže hitreje kot teče pes, sicer ne vem če je še dotični glavni a takrat je bilo tako.

2019 ko sem se vrnil iz Kirgizijstana in podobnih stanov sem motor popolnoma obnovil, od vzmetenja naprej...strošek 3000€ +... motor parkiral v garažo in tam je bil lepo konzerviran do letošnje ture Anglija.

Ko sem motor prižgal in se zapeljal na petrol, natankal motor ni več pokazal znakov življenja...

Pred tem dal popolnoma nov aku ki je bil vedno na vzdrževalcu, saj če si motor pustil 14 dni v garaži brez vzdrževalca motor ni več kresnil...

In tako je baje tudi z novimi, baje, ker ga nimam ne bom trdil, sem pač dobil od serviserja takšno informaciji.

Zame pogreb od motorja.

Bmw ali AT lahko pustim 6 mesecev stat in kresne iz prve brez da je bil na vzdrževalcu to lahko povem iz mojih izkušenj.

Ko se je to zgodilo se je računalniku zmešalo in ni hotel na displeju prikazovat točnih podatkov med vzmetenjem in prikazom na displeju.

Ko sem motor dostavil po tripu Anglija k serviserju pravi napaka v programu in tukaj se spet začne mačehovski odnos do strank.

Pravijo da programa več ni na voljo, da so ukinili za ta model😳

Motor star 10 let več ni na razpolago servisne storitve za odpravo napake...

Razen če jim plačam 1500€...resno...

Na AT stari 30 let pa dobiš v njihovi servisni mreži do matice, kar želiš...

Aja, lahko pa kupim nov zadnji montizer in mi potem kao pripada ta program poleg🤣

A vzmetenje novo...stock...razen fedr je progresiven, ker sem ga zamenjal, saj sem ugotovil, da je pri moji teži, tovoru na cestah Azije enostavno prešibak in ga je zabijalo do konca, zato sem tudi uničil vzmetenje...

Ktm se mi je tako zameril, da ga ne maram tudi v sanjah, da ne govorim o ljudeh, ki ta premium šrot uvažajo...poden.

In če je to premium roba, kot nekdo tu navaja potem bo Kitajček prava stvar za mene, ker če celega razlomim, ga bom za teh 1500€ pol tudi zamenjal😁

A kot sem si zadevo od blizu ogledal je narejena veliko bolje kot mts...govorim za letnik 2014 katero sem si lastil.

Vsak ki me bo vprašal za KTM ga bom poizkusil odvrniti od tega nakupa.

Prodajam 1190adv z veliko opreme, kupi kdo🤣🤣na motorju odpravljene vse naštete napake a ga enostavno ne želim več niti gledat...predvsem zaradi ljudi, ki vodijo to usrano servisno podporo.

Tukaj ni govora o mehanikih Seleš, Jamnik itd ampak nad njimi...

Prav zaradi teh ljudi je Jamnik tudi opustil uradni servis...ker se mu več ne ukvarja z njimi, več pa ne bom govoril zaradi korektnosti...

Skratka ta opevana EU kvaliteta je čedalje bolj v qrcu...

Ne trdim da bo Kove top of the top, to bom videl a vrjemite, da vam bom povedal po resnici, kot za vse motorje, ki sem jih imel...

Zaenkrat je na vrhu mojega seznama še vedno BMW, ki pa nima primernega motorja za moje želje.

Govorimbo tehničnih zahtevam, ki jih imam in ne o denarju.

Bomo videli so rekli slepi kaj bo Kove prinesel, upam da do Aprila geopolitična  varnostna situacija zdrži, da bom lahko zbral dokumentacijo(vize in ostalo sranje) in šel po najvišji cesti na svetu ki obstaja v Kitajsko,Indijo itd

Priprave pa sem že začel...

In res upam, da do takrat pripeljem v garažo se Kove 800 adv, ki je še lažji kot 500x...

In če bo to prenesel ta mopi so me kupili 100% ali @Snečer bi rekel oprali🤣

Bom pač opran, lep in čist😊

Zdaj pa prepustim debato tistim resnim motoristom s premium znamkami, tu sem povedal vse😊

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Snečer pravi:

V Monacu lahko tudi zmaga f1 bolid, ki ima 30-60ps manj :) 

Generični klon sem mislil prav nate jawa, colove, kove, kjer pokličeš v tovarno, naročiš 100 kosov in jih tržiš pod drugo nalepko.

Danes je tehnologija že toliko napredovala, da tudi kitajec lahko naredi (sestavi) odličen motor, tu ni nobenega dvoma, nenazadnje letijo tudi v vesolje.

Ni pa pri tem motorju vse plod kitajske garaže, pravim, da je veliko pobrano od drugod, podobno kot se je tega lotil CF Moto in kopiral japonsko znamko.

Da ne boš narobe razume, to kar so Kitajci naredili oz dali na trg je za kapo dol.

Motor je tudi ličen, razen morebiti zadnjega "blatnika", ki je bolj aliexpress. Ostalo pa zgleda kar na nivoju.

500ccm in 2valja polna kapa za 99% ljudi, to že dolgo pravim, pa baje nisem "resen", a lej ga zlomka, kdo je to kupil :)

 

Še prej sem šel iz 150hp KTM na AT z 58hp🤣

Predsodki začenjajo izginjati🤣

Samo jaz lahko to argumentiram nekateri pa samo provocirajo😁

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!