Skoči na vsebino

MotoGP 2021


ArcaneWater

Priporočene objave

pred eno uro, ukica pravi:

Se enkrat, pa pocasi preberi - politicno je odigral. Zakaj bi pljuval po trenutni ekipi, v kateri nima enega dosezka, ce neve kaj bo naslednje leto? Imel je dve moznosti, ampak preferiral je pri sebi drugo. Anpak ce se mu preferencna moznost izjalovi se za eno leto,  ima se zmeraj ena vrata odprta… oziroma jih je imel do sedaj.

 

Pa pismu a noben od vas ze 30 let ni menjal sihta ali kaj? 
 

In njegovo ime ne sluzi samo njemu. Sluzi vsem ki jih VR nosi na kombinezonu. Moderni izraz je influencer. Sam povem.

Še enkrat preberi, pa zelo počasi, veš več kot rossi sam, oziroma trdiš da veš njegove skrite motive, medtem ko je on sam povedal drugače. Povedano po domače pribijaš neki po svoje in to prodajaš kot dejstvo.

Aja, pa nikjer nisem napisal da služi samo on, napisal sem da nima veze kaj vozi in kaj piše na motorju on služi.

 

Popravljeno . Popravil Shillien
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, gasperX pravi:

Po vseh teh rezultatih, ni ravno nepričakovana novica. Sedaj bo pa tastaremu padel kamen s hrbta in se bo lahko vozil bolj sproščeno :)

 

A ima za naslednjo leto Ducatija rezerviranega za svoje moštvo? Ali Yamaho?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, spartanbp pravi:

Po vseh teh rezultatih, ni ravno nepričakovana novica. Sedaj bo pa tastaremu padel kamen s hrbta in se bo lahko vozil bolj sproščeno :)

 

A ima za naslednjo leto Ducatija rezerviranega za svoje moštvo? Ali Yamaho?

Če sem prav razumel, bo Ducati, tudi Tardozzi je najavil za naslednjo sezono prihod še ene ekipe ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, nofla pravi:

Če sem prav razumel, bo Ducati, tudi Tardozzi je najavil za naslednjo sezono prihod še ene ekipe ....

Morbidellija bi moral pustiti v Yamahi, da pride v njeno tovarnisko mostvo namesto Vinalesa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, Shillien said:

Torej je veš ti bol kot rossi sam? Glede na to da je v intervjuju sam rekel da bo dirkal dokler bo imel motor, ampak da nemore potrditi da ga bo drugo leto še imel ker ni odvisno od njega...

No ja, Rossi tudi trdi, da se nikoli ni bil tako hiter in v tako dobri formi...  ;)

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, jvalant pravi:

No ja, Rossi tudi trdi, da se nikoli ni bil tako hiter in v tako dobri formi...  ;)

saj če pogledaš čase to tudi drži. nikoli ni bil tako hiter, tako kot nikoli ni bila tako močna konkurenca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 21. 6. 2021 ob 22:39, gasperX pravi:

Mogoce do do svojega 46tega leta oboje 

po trenutno veljavnih pravilih lahko voznik vozi motogp največ do 50-ga leta.. 

pogoj je seveda ta , da kvalifikacijah ne zaostaja preveč % za prvim ..

FIM World Championship Grand Prix Regulations

1.15.5 Qualification for the Race

B. MotoGP Class

ii) To participate in qualifying practice a rider must achieve a lap time at least equal to 107% of the time recorded by the fastest rider in the same session, in any one of the four Free Practice sessions (FP1, FP2, FP3, FP4).

na zadnjih kvalifikacijah to pomeni , da bi se uvrstil na dirko tudi z 1.25.000 ..5 sekund.. na zadnjih dirki je v Q rosi zaostajal za 0.73s .. do 5,00s bi lahko vozil še po 50-em letu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 hours ago, Shillien said:

saj če pogledaš čase to tudi drži. nikoli ni bil tako hiter, tako kot nikoli ni bila tako močna konkurenca.

Hm... so pac motorji hitrejsi. Kas se tice drugega dela: 2+2=4, ce obrnes, je pa 2+2 spet stiri. Kar hocem povedati, ce je nekdo pocasen, se lahko tudi rece, da je konkurenca mocnejsa. (tudi vsi tisti ki so prej bili loleki, pa sej ves kako gre besedicenje in zigosanje tule). Koncni rezultat je pa enak: je pocasnejsi od konkurence pa naj to obraca kakorkoli hoce, stoparica ne laze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Shillien pravi:

Evo uradno, vr46 akademija podpisali z dukatijem za 3 leta

E vidiš, tu pa človeku res gre na kozlanje. Denar premaga vsak princip!

Zakaj to pišem?

Ko sem bil predlani na ogledu muzeja in proizvodnje v Ducatiju, ni bilo nikjer niti najmanjše sledii, da je Rossi kadarkoli vozil za njih. Sicer vsepovsod visijo slike njihovih sedanjih in nekdanjih voznikov. Ker je to prav bodlo v oči, sem o tem povprašal tudi vodičko, ki pa se je mojemu vprašanju samo pomenljivo nasmehnila...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Joker pravi:

E vidiš, tu pa človeku res gre na kozlanje. Denar premaga vsak princip!

Zakaj to pišem?

Ko sem bil predlani na ogledu muzeja in proizvodnje v Ducatiju, ni bilo nikjer niti najmanjše sledii, da je Rossi kadarkoli vozil za njih. Sicer vsepovsod visijo slike njihovih sedanjih in nekdanjih voznikov. Ker je to prav bodlo v oči, sem o tem povprašal tudi vodičko, ki pa se je mojemu vprašanju samo pomenljivo nasmehnila...

https://youtu.be/Po4jQjVaziA

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Joker pravi:

E vidiš, tu pa človeku res gre na kozlanje. Denar premaga vsak princip!

Zakaj to pišem?

Ko sem bil predlani na ogledu muzeja in proizvodnje v Ducatiju, ni bilo nikjer niti najmanjše sledii, da je Rossi kadarkoli vozil za njih. Sicer vsepovsod visijo slike njihovih sedanjih in nekdanjih voznikov. Ker je to prav bodlo v oči, sem o tem povprašal tudi vodičko, ki pa se je mojemu vprašanju samo pomenljivo nasmehnila...

To ni denar pa princip, to je biznis... 

Muzej pa je princip, ker jim je vse sfukal in si ni zaslužil mesta tam... Pomisli.. Iz zmagovalnega motocikla, ki je zmagal 3 od 6ih dirk pred prihodom Rossija, so padli v obdobje 5 let brez zmage... Pot nazaj je bila trjneva, draga, ponižujoča, ker so celo v zameno za par korenčkov glede dodatne gume in razvoja tekom sezone zastavili svoj ugled tovarne. Iz svoje filozofije so morali it na aluminijast okvir zato, ker je Rossi tako želel in so potem morali s tem nadaljevat, ker drugega ni preostalo. Torej jim je še dušo ubil. Verjetno jim je za slednje v zadnjih dveh letih najbolj žal, ker ena mejhna ekipica a palicami za okvir pere praktično cel grid. Njihov karbonski (ne)okvir je pa delal čudeže... Torej jim je še dušo ubil. Verjetno jim je za slednje prav v zadnjih dveh letih najbolj žal, ker ena mejhna ekipica s palicami za okvir pere praktično cel grid. Njihov karbonski (ne)okvir je pa delal čudeže... 

pred 1 minuto, KennyJR pravi:

 

 

Popravljeno . Popravil KennyJR
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo zdej Vinko? Ker tole danes je bil udaren začetek... Espargaro pa tudi hiter... Kako fino bi ga bilo vidt na Hondi borbat kot je borbal na KTM-u. Če bo mel tempo bo šel na zmago in bo zanimivo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me prav zanima kaj bo z Vinkom že danes na kvalifikacijah, kaj šele jutri na dirki, glede na to kako suveren je bil vse 3. treninge. Fabio se počasi prebija naprej in je bil danes že hiter. Pol je še vedno vroč, čeprav je dosti na tleh. 

Ducatiji so malo bolj zadaj, vroča pa sta tudi Suzukija. Predvsem na dirki računam, da bosta blizu. Počasi se bo sezona začela lomiti. Mir mora za naskok na prvaka dobit tole, pa dve dirki v Avstriji, kjer je lani raztural, Rins se je pa tako že zdavnaj izločil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes v spopadu Yamah najboljši Vinko. Fabio je prvi počepnil. Vinko je kljub napaki šel naslednji krog u njimi nulo. Bravo... Samo da ne bo ju3 spet 10 mesto po 3eh krogih... Res bi rad videl, da se užgeta ena na ena. 

Pol je žal izgubil stik, tako da od njega nekaj več ne pričakujem. Suzukija sta še vedno tiha favorita, samo Mir se bo moral na štartu prebiti naprej, Rins pa bo moral zadržat s polomljeno roko. 

Tudi Oliveira bi znal biti nevaren. Na Ducatije pa računam v prvih krogih. Je pa res, da nimajo več take prednosti na štartu, sploh ne pred Yamaho. 

MMju privoščim tole 20. mesto. Kaj se ma za šlepat. Pa samo šlepanje še ni problem, ampak to, da bo sral cel krog po pisti samo zato, da bo lahko zadaj. Johann ga je maestralno oddelal in zaključil. Svoje je dodal še Iker in evo ga... Hehe. Me pa skrbi, kdo vse bo moral jutri letet ven zaradi MMjeve vožnje... 

Rossi pa ne vem kako je prišel direkt v Q2

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, Snečer pravi:

šolanje bo jutri, to bo solz

Jokici je tudi holandski pesek všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Snečer pravi:

šolanje bo jutri, to bo solz

Solze bodo od Marquezovega torpediranja jutri ja... 

 

Je bilo pa v moto3 ponovno blizu tragedije. Ponovno je bil dirkač povožen. Tokrat na srečo brez (resnejših) posledic. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na kratko.

Viniales in Yamaha sta se odločila za ločitev.
Morbidelli gre v tovarniško ekipo, Petronas pa dobi 2 nova voznika.

Na dolgo...
 

Quote

The crisis installed in the official Yamaha box, specifically on the side of Maverick Viñales, will end with the total and imminent divorce between the Spanish rider and the house of the tuning forks. Both parties have agreed not to fulfill the contract year that should still bind them for 2022 and Mack has signed in Assen with Aprilia to ride with them from next season.

Fed up, dissatisfied and disappointed with each other for a long time, the last German GP was the final trigger for a break that they will make official soon. Maverick already made clear his dissatisfaction with Yamaha after the Sachsenring race, where he finished last, openly showing his disenchantment by pointing out that the repeated answer he was given to his questions was a permanent "I don't know". Far from getting off the donkey, he reaffirmed his dissatisfaction upon arrival at Assen, which remained latent in his press conference on Thursday. Already on Friday, his digital meeting with journalists was canceled when a meeting with his team was extended in which the rupture was finalized. And yesterday, Saturday, as if nothing had happened, he took pole position on the basis that the bike had regained grip.

At Yamaha, meanwhile, they have their backs covered in the official Monster Energy box, thanks to the good season Fabio Quartararo is having, and today they see in the Roses rider more of a problem than a hope of good results. The team did not like the statements of their rider after finishing last in the Sachsenring race, they are tired of so many changes in the box (he is the third chief mechanic) and they will save a lot of money with his departure, because Maverick's fixed salary is close to two figures per season.

Maverick, for his part, is not tied by money to stay at Yamaha. He has already earned more than enough and has no problem in racing in exchange for a lower salary than the current one, which places him as the second best paid rider on the grid, only surpassed by Marc Márquez. He wants to be happy, something that has long ceased to be at Yamaha. That is why he has groped alternatives such as returning to Suzuki, where there is no space for next year, and finally signed with Aprilia, where he will be reunited as a box mate with Aleix Espargaró, with whom he already spent two years at Suzuki before signing in 2017 for Yamaha, a brand with which the relationship has come to an end earlier than expected.

The next move expected from Yamaha is to bring Franco Morbidelli to the factory team and to bring two new riders to Petronas. There are several candidates from Moto2, such as Vierge, Dixon or Roberts and, coming from SBK, the Turkish Toprak Razgatlioglu.

Vir:
Klikni me nežno (Reddit)

 

Popravljeno . Popravil Sahbazz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole se mi sliši kot eno ful dobro prirejanje dejstev v eno smiselno teorijo zarote. Nw pravim, da ni res, samo verjet, dokler ni slišano iz ust neke referenčne osebe je pa brezveze. 

Lahko pa da je prestavljena tiskovka znak, da so si v zadnji sekundi premislili, glede na odličen vikend. 

Sploh pa aprilia? Kakšna aprilia no? Naj ga Suzuki vzame nazaj, pa bodo končno prišli do skupnega naslova, ki bi ga morali že 2017 pobrat.. Hehe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Acosta bo kljub temu, da je moral izpustiti kvalifikacije, lahko vozil danes na dirki. Tole se je res srečno razpletlo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!