Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
vuca77

PROBLEM Z 70ccm kit

Recommended Posts

roost

Manjša kot je tista cev pred dušilcem, večjo moč bo motor imel. Ker je v izpuhu potrebno vzdrževat tlak. Tako da odstranitev dušilca kvečjemu pripomore za padec tlaka v izpuhu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aerox

zaj ste me prepričali da nem več nikoli odšraufo dušilca :D :D :D

razen če bom hoto malo sosede vjutro ob 6 zbudit :D :D hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites
firefox f-15

Am k ste prej o dušilcu, bi jes neki dodal. Js sm meu na motorju vse original in sm dau dol dušilc in mi je šou 10km/h več!? Pol sm dau stran katalizator dušilc pa nazaj gor. Zdj mi je šou komi 65km/h. 14 dni nazaj sm spet dau dol dušilc in mi samo bl vleče pa u izi potegne 65. Ma pa kr zanimiu zvok...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Langus
Ali kdo ve, koliko je "normalna" doba za zamenjavo batnih obročkov na polini kitu gus?

odvisno kaj je zate "normalna doba", s pocasno vozjo okoli 6 - 8 000km, s priganjanjem 3 000km. zamenjaj tudi bat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomozuki
Ali kdo ve, koliko je "normalna" doba za zamenjavo batnih obročkov na polini kitu gus?

odvisno kaj je zate "normalna doba", s pocasno vozjo okoli 6 - 8 000km, s priganjanjem 3 000km. zamenjaj tudi bat.

Sej boš slišal, kdaj jih bo treba menjat. Ko ti bo začel v štandgasu vgašat boš vedo, da bo treba menjat al batne obročke, v najslabšem primeru pa cilinder. Nočem te strašit, ampak včasih tudi kaj zariba (pa ne zaradi batnih obročkov). ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Manijak

Pa če mu bo začel v štandgasu ugašat je lahko še miljon druzga, kot pa batni obročki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomozuki
Pa če mu bo začel v štandgasu ugašat je lahko še miljon druzga, kot pa batni obročki.

Ne more bit kaj druga kot 3 stvari. Da ma slabo nastavljen štandgas, da bo mu vsakčas cilinder ribno al pa da bo treba menjat batne obročke. Drugače skuter ne sme crkovat. Aja pa še svečka je možno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Manijak

Al je pa kej zamašenga al pa bencina ni...pa mogoč še kej:!:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomozuki
Al je pa kej zamašenga al pa bencina ni...pa mogoč še kej:!:

To kar ti navajaš je verjetnost enaka, kot če bi zadel na loto. Najverjetnejši vzrok, da so batni obročki znucani je to, da motor nima kompresije in crkuje (al pa ena zgoraj navedenih stvari). Če ti bencin odteka se to itak vidi tako po tleh, kot tudi pri končni hitrosti in pospeških. Isto, če maš kaj zamašeno.

Edited by Tomozuki

Share this post


Link to post
Share on other sites
nagajiček

B) če daš toliko dnarja za motor boš pa še dal za nov kompleten bat,če te skrbi motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ciciban
      Eni radi šraufajo drugi ne. Nič narobe z enim in drugim. Meni je fajn. Servisiranje je zgolj 20 posto dela na motorju. 80 posto časa gre itak za sprotne stvari, za katere ravno tako rabiš neko osnovno orodje. Če znaš konec sezone odklopit in na začetku sezone priklopit akumulator, potem ga znaš tudi zamenjat. Z drugimi stvarmi je podobno. Daleč od tega, da nekdo ni "pravi" če ni ves masten. Vsakemu svoje. 
    • Kugelschreiber
      Moj cajt pr motorju je moj cajt za hobi. Ce se lotim, se mam  podobno fejst, med menjavo verige, al se pelat kratek giro.   Tud ce zapalim rostilj, se ne smatrm kot de delam v ostariji z grillom. Pac rad vrzem kos mesa na gardelo.  Ce sam vijacis izkljucno zaradi prihranka, pol je to drugo. Sm na podobnem. Precej je ze ustimano. Pravkar sm popisal material, da zaknaufam wc. Recimo, tle, pr fakin zidariji, svoj cajt prekeleto racunam zraven. Pr motorju pa ne.    
    • ciciban
      Ti jo vsaj dokončuješ. Lej kako moja trenutno izgleda. Počasi bo... Se ni preveč za secirat. Imam občutek, da ravno ko jo bom spravil skupi, si bo pa mali kakšne bobne ali pa fitnes umislil, in bom s5 šraufal na dvorišču na plastični pručki in kose zlagal na staro brisačo. 
    • jskrablin
      Edini način da ignoriraš lasten časovni vložek v vzdrževanje mopeda je da rečeš, da je tvoj čas vreden 0. Kar verjamem da ni res. To je poanta onega malo zamotanega zapisa. Btw, tud lastna garaža je daleč od zastonj. Lih eno dokončujem. Res daleč od zastonj 🙈
    • ciciban
      Samo 45K km. Zadnjih par let se vozim simbolično po par tisoč, prej je bilo precej več, pa so kilometri šli tudi na Švista in Helgo. Lahko bi  celo poletje nabijal kilometre v službo in nazaj cca 200km/dan, pa mi je preveč dolgocajtno in iskreno priznam tudi preveč rizično. Prosti čas raje namenjam tamalemu. Naokoli se zadnje cajte več vozimo z ADjem. Pa za kakšno leto sem še pečen, ker sem se spravil delat bajtico. Uglavnem, ko bom toliko daleč, da bom lahko nekam zakotalil žar vljudno vabljen. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!