Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
vuca77

PROBLEM Z 70ccm kit

Recommended Posts

roost

Manjša kot je tista cev pred dušilcem, večjo moč bo motor imel. Ker je v izpuhu potrebno vzdrževat tlak. Tako da odstranitev dušilca kvečjemu pripomore za padec tlaka v izpuhu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aerox

zaj ste me prepričali da nem več nikoli odšraufo dušilca :D :D :D

razen če bom hoto malo sosede vjutro ob 6 zbudit :D :D hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites
firefox f-15

Am k ste prej o dušilcu, bi jes neki dodal. Js sm meu na motorju vse original in sm dau dol dušilc in mi je šou 10km/h več!? Pol sm dau stran katalizator dušilc pa nazaj gor. Zdj mi je šou komi 65km/h. 14 dni nazaj sm spet dau dol dušilc in mi samo bl vleče pa u izi potegne 65. Ma pa kr zanimiu zvok...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Langus
Ali kdo ve, koliko je "normalna" doba za zamenjavo batnih obročkov na polini kitu gus?

odvisno kaj je zate "normalna doba", s pocasno vozjo okoli 6 - 8 000km, s priganjanjem 3 000km. zamenjaj tudi bat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomozuki
Ali kdo ve, koliko je "normalna" doba za zamenjavo batnih obročkov na polini kitu gus?

odvisno kaj je zate "normalna doba", s pocasno vozjo okoli 6 - 8 000km, s priganjanjem 3 000km. zamenjaj tudi bat.

Sej boš slišal, kdaj jih bo treba menjat. Ko ti bo začel v štandgasu vgašat boš vedo, da bo treba menjat al batne obročke, v najslabšem primeru pa cilinder. Nočem te strašit, ampak včasih tudi kaj zariba (pa ne zaradi batnih obročkov). ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Manijak

Pa če mu bo začel v štandgasu ugašat je lahko še miljon druzga, kot pa batni obročki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomozuki
Pa če mu bo začel v štandgasu ugašat je lahko še miljon druzga, kot pa batni obročki.

Ne more bit kaj druga kot 3 stvari. Da ma slabo nastavljen štandgas, da bo mu vsakčas cilinder ribno al pa da bo treba menjat batne obročke. Drugače skuter ne sme crkovat. Aja pa še svečka je možno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Manijak

Al je pa kej zamašenga al pa bencina ni...pa mogoč še kej:!:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomozuki
Al je pa kej zamašenga al pa bencina ni...pa mogoč še kej:!:

To kar ti navajaš je verjetnost enaka, kot če bi zadel na loto. Najverjetnejši vzrok, da so batni obročki znucani je to, da motor nima kompresije in crkuje (al pa ena zgoraj navedenih stvari). Če ti bencin odteka se to itak vidi tako po tleh, kot tudi pri končni hitrosti in pospeških. Isto, če maš kaj zamašeno.

Edited by Tomozuki

Share this post


Link to post
Share on other sites
nagajiček

B) če daš toliko dnarja za motor boš pa še dal za nov kompleten bat,če te skrbi motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • BIF
      Je tudi ena od opcij...ampak mi ne gre karakterno skozi. Jaz imam ta "problem", da mi je vseeno kako zadeva izgleda navzven....pomembno mi je, da je v osnovi tik-tak...drugače povedano...praske na avtu me ne zanimajo...pa tudi ne popraskana armaturka...ampak mehanski deli, ki morajo delovat ko jih potrebujem pa so mi zelo pomembni. Avto pa bo ostal pri hiši....temu se reče...do preše. Nov je prišel k hiši...služi odlično, vreden ni skoraj nič...zakaj se bi nekdo drug smejal in vozil, ker ga je kupil poceni, jaz pa bom naslednjih 20-30 čukov pustil nekemu drugemu tepcu, ki se bo tudi smejal... To šolo sem že dal skozi v življenju. Avto je velik, je močan, je robusten, nobenih večjih okvar ali stroškov, izgled še vedno atraktiven dovolj, da si vsak premisli preden me poskuša izsiljevat in najpomembneje...nikoli mi ni treba razmišljat kakšna pot me čaka...vsaka je dobra...pa četudi je ni... Zato sem se odločil, da tisto kar je treba porihtam kot je treba....tako delam pri ženi in mi že 36 let odlično služi...podvozje v nulo...:))))
    • Alla
      TOvariši in tovarišice....treba se bo povezati za skupno dobRO
    • Kugelschreiber
      taljani petronasa sploh ne omenjajo. Yamaha je obljubila/ponudila PETI motor. Zanimiva zadeva, Po moje gre u penzijo.     
    • DAMI34
    • DAMI34
      še eno leto bomo trpeli penzionista  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!