Skoči na vsebino

Ocena motocikla


mladench

Ali ste pripravljeni napisati izkušnjo z motociklom?  

11 članov je glasovalo

  1. 1. Ali ste pripravljeni napisati izkušnjo z motociklom?

    • Da
      9
    • Ne
      2


Priporočene objave

pred 5 minutami, jvalant pravi:

 Tole se bere tocno tako kot bi gledu parlament. En kup debatiranja o nicemer. O vsem, samo o testih ne. In kaj je tocno in relevantno, in kdo je 20 cm visji ipd... Tule pisemo laiki. Tule pisemo vozniki vseh sort znanj, pogledov, oblik in sposobnosti. Pisite o vtisih, ne pretiravajte itd z "orgazmicnostmi" in ostalimi poteizmi itd...  Na nas bralcih pa je, da si ustvarimo neko sliko. Za nobenega tule ne dam, roke v ogenj da vse ve, da bo res merodajen ker nimamo ne dovolj iskusenj in znanj. Tule pisejo tudi veliki egi, kar je spet treba prefiltrirati. In se preden je tu en test, se ze gremo kdo ma prav...

bom poskrbel,da bo red, v katero skupino se uvrščaš?

raje berem od uporabnika mnenje, kot pa plačan test

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Endlich said:

 

Mene bolj zanima videnje in doživetje enega forumaša, ki ima motor leto ali več in ki je bolj podoben meni. To je realna ocena.

 Hehe, ko jaz opisem svoj najljubsi moped, me ponavadi cudno gledajo. Ker tolk kritik povem, da ponavadi dobim vprasanje: "ja, a ti ni usec?" :)

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Snečer said:

v glavnem, dobra ideja, pisalo se bo in bralo

komur pa to ne sede, pa bo sodeloval v drugih temah

 Saj nisem trdil nic drugace, tema je dobra. Se posebej mogoce v tem, da se spoznajo tudi razlicni pogledi na motociklizem skozi opise motociklov. In moj pogled na motocikizem je sigurno drugacen od tvojega, pa drugacen se od koga drugega. Zato je tudi moj izbor (Duke2 ze 14 let, 105000km) pac moj izbor. Je pa to motocikel, ki marsikomu ne bi sedel...

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, jvalant pravi:

 Saj nisem trdil nic drugace, tema je dobra. Se posebej mogoce v tem, da se spoznajo tudi razlicni pogledi na motociklizem skozi opise motociklov. In moj pogled na motocikizem je sigurno drugacen od tvojega, pa drugacen se od koga drugega. Zato je tudi moj izbor (Duke2 ze 13 let, 105000km) pac moj izbor. Je pa to motocikel, ki marsikomu ne bi sedel...

Tako je. Ravno drugacni pogledi bodo dali temi širino.  Potem je itak na vsakem pozamezniku, kako bo opis in doživetje drugega sprejel. 

Še vedno pa raje preberen mnenje parih motoristov, ki imajo motor dalj časa, kot pa neki kratki test novinarja, pa tudi, če bi res bil nevtralen. Rabiš čas, da postaneš z motorjem kompatibilen. Potem ga gledaš drugače kot prvi dan.

Če recimo pokritiziraš svoj motor, je to samo pohvalno, ker pomeni, da si podal realno sliko.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, da je testov na kile, predvsem novih ob predstavitvi, potem jih je že manj, pri 20,30 in 50kkm prevoženih pa še manj.

Sicer pa, se ne gre pri teh testih za iskanje najboljšega testa, bolj za to da si lahko povprečen član prebere nekaj dejstev ali vtisov, ki jih opišejo drugi člani, sploh če te člane pozna, če pozna njegovo velikost (da višina sedeža ogromno pomeni pri nakupu motorja in obvladovanju), način vožnje, vzdrževanje itd..

Saj je večina vtisov ali testov opisana že v temah o dotičnem motorju, ni pa zadeva skoncentrirana, uniformirana, pregledna, pa še iskat jo moraš.

 

ps. na vrhu strani imate anketo!!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HONDA CB650F
Moram priznati, da sem pričakoval več.  Ta zadevica ima 4 valjni, 4 taktni motor, kateri proizvede 90 KM in 63,5Nm navora pri 10500rpm. Ne bi mogel trditi, da je slab motor, to še zdaleč ne. Že pri izgledu najbrž pritegne marsikatero oko. Tudi sedež ni preveč visoko, ne deluje težka, je dobro vodljiva, predvidljiva, prav tako ni preveč agresivna, da je primerna tudi za ne najbolj izkušene šoferje, je pa dovolj poskočna, da je zanimiva tudi za kakšnega bolj izkušenega. Tudi za potovanja bi bila najbrž kar primerna, sedež je udoben, stopalke in ročke v odobnem položaju, prostor za prtljago, nizka poraba... torej na splošno dober motor, ampak, kar mi ni bilo všeč, je da za 600 kubičen naked motor, mi je v nižjih obratih deloval nekam zaspano, premalo poskočno. Mogoče se bo oglasil kdo z argumentom, da motor z štirimi cilindri zaživi šele na visokih obratih, kar delno drži, ampak tudi tam ni bilo nekih orgazmičnih presežkov. Kljub dobri vodljivosti, sem se s primerljivimi motorji dosti bolj zabaval. Moram tudi omeniti, da so se mi pri njej parkrat pojavili mravljinci v rokah, kar se mi pri recimo dvocilindraših, kateri bi naj precej bolj tresli, niso nikoli. Kar se tiče cene, menim, da Honda kar lepo vnovči svoje ime, saj bi za nov model morali odšteti kar 8,5 tisoč evrov, kar pomeni, da lahko kupiš konkurenčen motor drugega proizvajalca, ki v ničemer ne zaostaja za tem modelom, pa ti ostane še za kar soliden kombinezon. Za rabljenega se cene gibljejo od 2 do 5 tisoč evrov, tak razpon v cenah pa samo potrjuje mojo trditev - za tak denar se pričakuje več. Žal je nikoli nisem peljal na kakšno daljšo pot, ampak po tem kolikor sem jo spoznal najbrž tudi daljše poti ne bi smele biti problem. Za vožnjo v dvoje ni najbolj idealna, se pa da brez težav, če uporabnik ni preveč zahteven. Kakšnih hib ali okvar nisem opazil, tako da, ob rednem vzdrževanju, nekih preglavic najbrž ne bo povzročala, so bili pa tisti mravljinci zelo nadležni, upam, da je bil to res slučaj in da ni kakšen serijski problem. no pa še ocene:
1. CENA - 6/10
2. PORABA - 7/10
3. IZGLED - 7/10
4. UDOBJE - 7/10
5. SOPOTNIK - 7/10
6. PRTLJAGA - 6/10
7. IGRIVOST/VODLJIVOST - 8/10
8. ADRENALIN - 5/10
9. ZANESLJIVOST - 6/10
10. CENA GLEDE NA VREDNOST - 5/10
11. PRIMERJAVA V SVOJI KATEGORIJI - 6/10
12. SPLOŠNA OCENA - 6/10

received_2608022256010102.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, mladench pravi:

Se ga čist "ufuru" ? lepo pohvalno ?

hvala :D trudim se...upam da so za kaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda en predlog, kot dodatek k tem testom.  

Čisto na koncu vsakega (ocenjenega) posta bi lahko dodali še link na kategorijo Motocikli oz. na tisti model motorjev, o katerem je govora v dotični oceni... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, izibajker pravi:

Morda en predlog, kot dodatek k tem testom.  

Čisto na koncu vsakega (ocenjenega) posta bi lahko dodali še link na kategorijo Motocikli oz. na tisti model motorjev, o katerem je govora v dotični oceni... 

ne gre urejat opisa, sem pa razmišljav... mogoče bi bila bolj smiselna obratna povezava, da koga zanima določen motocikel, lahko takoj ko odpre temo vidi povezave do vseh opisov tistega motorja ki se bodo spisali skupaj, ker tu se bodo najbrž izgubili med komentarji, in se najbrž ne bo dalo vsakemu listat 65 strani nazaj, da najde točno specifičen model... :hmm: mogoče na tak način kot so za jadranko linki do vremenskih aplikacij ipd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, ligenjček pravi:

... :hmm: mogoče na tak način kot so za jadranko linki do vremenskih aplikacij ipd...

To pa lahko predlagaš moderatorjem, pa bodo videli oz. ocenili kako in kaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, ligenjček pravi:

ne gre urejat opisa, sem pa razmišljav... mogoče bi bila bolj smiselna obratna povezava, da koga zanima določen motocikel, lahko takoj ko odpre temo vidi povezave do vseh opisov tistega motorja ki se bodo spisali skupaj, ker tu se bodo najbrž izgubili med komentarji, in se najbrž ne bo dalo vsakemu listat 65 strani nazaj, da najde točno specifičen model... :hmm: mogoče na tak način kot so za jadranko linki do vremenskih aplikacij ipd...

ko bo 100 motociklov na vrhu, ne bo šlo. Teoretično, bi lahko določenemu modelu motorja recimo tole: 

 na vrhu dodal linke na vse teste, ki bi jih člani objavili v tej temi. Torej na stran CBF600S bi na vrh dal tale link:

https://motosvet.com/tabla/topic/43051-ocena-motocikla/?do=findComment&comment=2605543

Pohvalno za zapise, ma mislim, da ima @mladenchdrugačno idejo, no vsaj tako jaz razumem. Bolj pregledno zadevo, po nazivih, letniku motocikla, kjer bo več opisov in ocen po istem kopitu. Torej enoten obrazec, 2 do 3 fotke in potem nekje spodaj še osebna ocena.

Tale tema, je bila nekje odprta, kot iskanje idej, oziroma, tole je celo anketa, za preverit odzivnost.

Ampak ponavljam, za ta način (kot sem ga zgoraj omenil-povezave na ocene), je potrebno točno uporabiti naziv motorja, kot je v naših imenih, nekdo si mora izmisliti tip predloge, kako zapisati in oceniti, lahko je celo v obliki obrazca, urejevalnik omogoča tudi leplenje oken in potem bi tule v tej temi vsak lahko objavil oceno, jaz pa bi potem za dotičen moped dal povezavo na vrh njegove teme. Če bo 10x ocenjen Versis650, potem bom lepo 10 povezav prilepil na vrh strani Versisa.

Tako kot tule na fotki:

902091594_Breznaslova.thumb.png.c89838e5ca393fa0946d8d13b7e37521.png

Zraven lahko dodamo še ime testnika, ali pa kaj drugega.

Zadeva deluje, klikni na tej strani na povezavo:

https://motosvet.com/tabla/topic/38774-ktm-exc-300-in-450/

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

ko bo 100 motociklov na vrhu, ne bo šlo. Teoretično, bi lahko določenemu modelu motorja recimo tole: 

 na vrhu dodal linke na vse teste, ki bi jih člani objavili v tej temi. Torej na stran CBF600S bi na vrh dal tale link:

https://motosvet.com/tabla/topic/43051-ocena-motocikla/?do=findComment&comment=2605543

Pohvalno za zapise, ma mislim, da ima @mladenchdrugačno idejo, no vsaj tako jaz razumem. Bolj pregledno zadevo, po nazivih, letniku motocikla, kjer bo več opisov in ocen po istem kopitu. Torej enoten obrazec, 2 do 3 fotke in potem nekje spodaj še osebna ocena.

Tale tema, je bila nekje odprta, kot iskanje idej, oziroma, tole je celo anketa, za preverit odzivnost.

Ampak ponavljam, za ta način (kot sem ga zgoraj omenil-povezave na ocene), je potrebno točno uporabiti naziv motorja, kot je v naših imenih, nekdo si mora izmisliti tip predloge, kako zapisati in oceniti, lahko je celo v obliki obrazca, urejevalnik omogoča tudi leplenje oken in potem bi tule v tej temi vsak lahko objavil oceno, jaz pa bi potem za dotičen moped dal povezavo na vrh njegove teme. Če bo 10x ocenjen Versis650, potem bom lepo 10 povezav prilepil na vrh strani Versisa.

Tako kot tule na fotki:

902091594_Breznaslova.thumb.png.c89838e5ca393fa0946d8d13b7e37521.png

Zraven lahko dodamo še ime testnika, ali pa kaj drugega.

Zadeva deluje, klikni na tej strani na povezavo:

https://motosvet.com/tabla/topic/38774-ktm-exc-300-in-450/

 

Dejansko sem imel točno to v mislih, še preden sem dobro objavil komentar, že narejeno:worship: svaka čast!

upam, da se bo nabralo čimveč uporabnih ocen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

i am out.. tolk k jih ima bonnevilla (brez različnih modelov) bo našlo vse .. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, thumper pravi:

i am out.. tolk k jih ima bonnevilla (brez različnih modelov) bo našlo vse .. 

ravno zato je ocena pomembna

pred 18 minutami, ligenjček pravi:

Dejansko sem imel točno to v mislih, še preden sem dobro objavil komentar, že narejeno:worship: svaka čast!

upam, da se bo nabralo čimveč uporabnih ocen...

sej pravim, takole bi šlo, le formo/obliko bi morali doreč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

ravno zato je ocena pomembna

kakšna ocena??? vse moje opise lahko najdejo v temi o modelu.. tam je napisno št.km in popravila oz.bolj pošteno vzdrževanje.. 

ok ne rečem za druge proizvajalce pa je mogoče koristna tema k majo popravila pa napake pa čakajo na dele po 3 mesece .. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

YAMAHA YZF-R1 2006
Zakaj ima ta zverina 6 prestav? Yamahin model R1 je, po mojem mnenju najbolj ikoničen in priljubljen model motocikla na celem svetu. S svojim 4 taktnim, 4 valjnim, litrskim motorjem se iz te pošasti iztisne 180 konjev in 106,6Nm navora pri 10500rpm. Nikoli ne bom pozabil prve vožnje. Sedež mi je malce visok, pa seveda na začetku, iz spoštovanja do mojstrovine pod mano lepo previdno, brez naglih gibov, pa na začetku nič presenetljivega, agresivnega, nič posebnega, potem pa zavijem na glavno cesto, tam pa... waaaaaaaaaa noro :D Leti ko raketa :D če iščeš adrenalin, definitivno odlična izbira. Ta zadeva leti 140 km/h v prvi prestavi. V prvi, kje je šele šesta. Res tale R1 ponuja obilico zabave in adrenalina. Med vožnjo tudi deluje lahka, vodljiva... Vožnjo bi lahko opisal samo z eno besedo - noro. Ampak pozor, zelo hitro se naberejo kazenjske točke in adijo izpit, ker na tem motorju se ne moreš peljati po omejitvah. Enostavno ne gre, ker v ravnem položaju je precej neudobna. Po ovinkastih cestah bi se lahko vozil ure, po ravnini pa je trpljenje. Sicer je res, da lahko dosega takšne hitrosti, da je lahko vsaka cesta ovinkasta, ampak policaji, in zadnje čase tudi vedno več ljudi nasploh, ne mara preveč takšnega razmišljanja, še manj pa izvedbe takšnega načina vožnje. Res je odličen motor, a si ne predstavljam, da bi z njim prevozil Slovenijo, od kljuna do krempljev, brez da bi izgubil izpit. Kar se tiče vzdrževanja, moram reči, da ni nekih posebnosti, je pa treba upoštevati da so SS gume drage in da se zelo hitro izrabijo, kar pomeni, če se dosti voziš, lahko pripraviš 600-1000€ na sezono samo za gume, pa še servisi, veriga.... na koncu se kar nabere. Po izgledu je definitivno med najboljšimi kar je, pa tudi po zvoku je med favoriti tudi z originalnim izpuhom. Mogoče bi ga odsvetoval manjšim in manj izkušenim voznikom, ker ima sedež kar visoko. Cene rabljenih se vrtijo od 5000€ naprej, novi pa kar cca. 19000€ ampak novejši so že opremljeni z vso možno tehnologijo, ki jo moramo pri ceni upoštevati. Kar se tiče sopotnika, lahko ga pelješ brez da sploh opaziš, razen pri naglem pospeševanju začutiš zračni upor, pa tudi od zadaj priletijo pripombe o vetru in malem neudobnem sedežu. Glede prtljage, po mojem mnenju, SS motorju čisto pokvari izgled, pa tudi težko si predstavljam dolgo pot s takšnim motorjem, ampak poznam kar dosti ljudi, ki delajo kar zavidljive kilometre, tako da očitno je izvedljivo. Je pa definitivno, kljub svoji starosti, eden najboljših motorjev kar sem jih kadarkoli vozil. Pa še ocene:
1. CENA - 5/10
2. PORABA - 6/10
3. IZGLED - 9/10
4. UDOBJE - 5/10
5. SOPOTNIK - 5/10
6. PRTLJAGA - 5/10
7. IGRIVOST/VODLJIVOST - 7/10
8. ADRENALIN - 10/10
9. ZANESLJIVOST - 8/10
10. CENA GLEDE NA VREDNOST - 7.5/10
11. PRIMERJAVA V SVOJI KATEGORIJI - 9.5/10
12. SPLOŠNA OCENA - 8.5/10

received_743005736598906.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!