Skoči na vsebino

Kawasaki KLR 650 2022


MiNa

Priporočene objave

pred eno uro, Snečer pravi:

Ti si specialist za padce pa se ti še ni zgodilo, da bi ti lok zajel roko? :) 

cautofotoKawasaki-KLR-650-2021-1-1200x800-1-800x445.jpg

@Kmet2prodaj Hondo in kupiš novega KLR 650, ne bodo potrebna vlaganja.

Ne, nikoli pa sem se velik valjal?

Veš kaj, čist všečen motor mi je ta KLR.... Nisem se pa pogljabljal in raziskoval koliko so ga pokvarili z elektronsko navlako. 

Honda je prenovljena od vzmetenja naprej in bi bila prodaja neracionalna. 

Za mene bo v redu. 

Tisti hudi off roadarji si pa kupijo zadnjo verzijo KTM ?

Ni za njih Kawasaki, edino za na cesto, tam je pa spet tanajtabulši. 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Snečer pravi:

2022 Kawasaki KLR650 | First Look Review | Rider Magazine

precej ukrivljeno krmilo in ročke nazaj, zanimivo

vseeno kak naredijo, samo naj dajo lok okoli, tako kot imajo "vsi" ostali, ker verjetno ni fajn vozit brez ročke sklopke ali bremze, če pokne že na mestu

KTM 790 ADVENTURE -AKCIJA :: Avtonet ::

še damijev ima :) 

ja ma večina menja, tista plastika ni neki ravno trpežnega.

Ne vem v kter segment bo šel klr. Če je nizka cifra, mora bit nizka in tam iščejo kupca. kar pomeni:

od 3-5 daš za rabljeno dokaj dobro mašino, al pa od 6-8 za novga klera. Z višjo cifro me ne prepričajo. Večina kupcev (EU) išče vseeno, nekaj več pri mopedu, azijski trg je pa druga muska.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce bo 8 jurjev bo kr velik, ampak men je se zmer  ktm 690 enduro ? ceprav je 2 jurja vec... Samo moje skomno nepomembno mnejne. Pase lepsi je KTM :P

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kmet2 pravi:

Ne, nikoli pa sem se velik valjal?

Veš kaj, čist všečen motor mi je ta KLR.... Nisem se pa pogljabljal in raziskoval koliko so ga pokvarili z elektronsko navlako. 

Honda je prenovljena od vzmetenja naprej in bi bila prodaja neracionalna. 

Za mene bo v redu. 

Tisti hudi off roadarji si pa kupijo zadnjo verzijo KTM ?

Ni za njih Kawasaki, edino za na cesto, tam je pa spet tanajtabulši. 

Razen ABS in ajnšprica nima "nič".

No, v Evropi se ne bo prodajal, podobno kot KLX 300.

Ne ustreza Bruslju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Omg pa kva je to ? stranski učinki korone pri oblikovalcih? Biksajo ga vsi po vrst :) nč hudga

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Snečer pravi:

v glavnem konkurent tenere ima lok (poleg vseh asfaltnih endur).

zakaj ga torej KLR ne bi imel :) 

Ta motor ja za obujanje nostalgije na stare čase, včasih niso imeli lokov, tudi moja Tenere 660 ga ni imela.

Verjetno je tudi po moči tam nekje, ker nisem zasledil, koliko konjev ima. Ni rečeno, da je slab, jaz sem takrat Tenerejko prerasel, sicer fajn motor, bolj uglajena od takratnega KLR-ja....mogoče so ga vsaj polikali malo, da ni tako tresoč. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, mladench pravi:

Omg pa kva je to ? stranski učinki korone pri oblikovalcih? Biksajo ga vsi po vrst :) nč hudga

tu se strinjam, res bi rad vedel na katero karto igrajo, katera je cilna publika.

Namreč tudi z "ajnfoh" tehnologijo, lahko izdelek lično zapakiraš. Razn če je namen temu , čimbolj grd moped, da vsi vedo kaj je :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, vandrovec pravi:

Ta motor ja za obujanje nostalgije na stare čase, včasih niso imeli lokov, tudi moja Tenere 660 ga ni imela.

Verjetno je tudi po moči tam nekje, ker nisem zasledil, koliko konjev ima. Ni rečeno, da je slab, jaz sem takrat Tenerejko prerasel, sicer fajn motor, bolj uglajena od takratnega KLR-ja....mogoče so ga vsaj polikali malo, da ni tako tresoč. 

Da se razumemo, govora je o obuditvi modela, ki je izginil iz polic v Ameriki leta 2018.

Enako kot KLX250.

Zaprli so se v garažo, na oba dali ajnšpric (250ka ga je že prej mela, tam so pobrusili na 300), led luč na KLR, blatnik, drugače oblikovan tank in smo tam.

Pa malo več "gume" pri vpetju, da bo manj treslo.

In seveda ABS.

KLR 650 2021 tako ni "nov" motor, niti neka huda evolucija. praktično vse je enako kot leta 1987.

In sedaj spet ustreza regulativam čez lužo, je poceni in se bo prodajal.

Za razvajeno GS Evropo pa to ne bo, ker nima bluetootha :) 

Najboljša primerjava je še enkrat Lada Niva...

Od začetka perfektna, poceni, za kamorkoli.

Moč? verjetno okol 48, 50PS.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No po zapisanem je kar nekaj sprememb...

"

  • ENGINE

  • NEW Fuel Injection
  • NEW Revised Cam Profiles
  • NEW Exhaust Pipe Diameter
  • NEW Updated Clutch
  • NEW Increased Generator Output (from 17 to 26 amps)
  • NEW Low Maintenance Battery
  • NEW Lighter Starter, Ignition Coil, And Evaporator Canister
  • NEW Honeycomb Catalyzer
  • SUSPENSION & WHEELS

  • NEW Front and Rear Suspension Settings
  • NEW Larger Front Brake Disc
  • NEW Thicker Rear Brake Disc
  • NEW Optional ABS Models
  • NEW Stronger Rear Wheel Rim Material
  • NEW Larger-Diameter Axle Shafts 
  • ERGONOMICS

  • NEW Fine-Tuned Handlebar And Footpeg Positions
  • NEW Rubber Mounts On Handlebars And Footpegs
  • NEW Fuel Tank Design With More Useable Volume
  • NEW Taller Windshield For Increased Wind Protection
  • NEW Seat Design And Materials For Improved Comfort 
  • NEW Pillion Grab Bars For Passenger Comfort
  • NEW 30mm Shorter Side Stand 
  • BODYWORK & STYLING

  • NEW Shroud, Side Cover, And Tail Cowl
  • NEW Bright LED Headlight
  • NEW Taillight And Turn Signal
  • NEW All-Digital Instrument Panel
  • NEW Longer Mirror Arms 

"

  • Cena preko Luže

  • KLR 650 – $6,699  cca 5777.61 € tu nekje je v Evropi RE Himalayan in pa manjsi 300ccm brat VX
  •  KLR 650 TRAVELER – $7,399 cca 6107.81 €
  • KLR 650 TRAVELER – $7,399 cca 6107.81
  • KLR 650 ADVENTURE – $7,999  cca 6603.1

Cene preračunane s pretvornikom valut. Je znano, da na drugi strani luže za takšne "dobrine" odkartajo kar nekaj manj šuškovcev ko v Evropi.

Ja pri taki ceni bi najbrž tudi tukaj razgrabili kot frišne žemljice...

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

EU ne pusti, da bi se pri nas prodajal tako dober motor za take male pare :)

Kar žalostno, kam smo zabredli v tej skupnosti narodov, pa ne samo na tem področju.

Spisek novosti pa je pomanjkljiv, tudi nove grafike ima :) 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, MiNa pravi:

No po zapisanem je kar nekaj sprememb...

"

  • ENGINE

  • NEW Fuel Injection
  • NEW Revised Cam Profiles
  • NEW Exhaust Pipe Diameter
  • NEW Updated Clutch
  • NEW Increased Generator Output (from 17 to 26 amps)
  • NEW Low Maintenance Battery
  • NEW Lighter Starter, Ignition Coil, And Evaporator Canister
  • NEW Honeycomb Catalyzer
  • SUSPENSION & WHEELS

  • NEW Front and Rear Suspension Settings
  • NEW Larger Front Brake Disc
  • NEW Thicker Rear Brake Disc
  • NEW Optional ABS Models
  • NEW Stronger Rear Wheel Rim Material
  • NEW Larger-Diameter Axle Shafts 
  • ERGONOMICS

  • NEW Fine-Tuned Handlebar And Footpeg Positions
  • NEW Rubber Mounts On Handlebars And Footpegs
  • NEW Fuel Tank Design With More Useable Volume
  • NEW Taller Windshield For Increased Wind Protection
  • NEW Seat Design And Materials For Improved Comfort 
  • NEW Pillion Grab Bars For Passenger Comfort
  • NEW 30mm Shorter Side Stand 
  • BODYWORK & STYLING

  • NEW Shroud, Side Cover, And Tail Cowl
  • NEW Bright LED Headlight
  • NEW Taillight And Turn Signal
  • NEW All-Digital Instrument Panel
  • NEW Longer Mirror Arms 

"

  • Cena preko Luže

  • KLR 650 – $6,699  cca 5777.61 € tu nekje je v Evropi RE Himalayan in pa manjsi 300ccm brat VX
  •  KLR 650 TRAVELER – $7,399 cca 6107.81 €
  • KLR 650 TRAVELER – $7,399 cca 6107.81
  • KLR 650 ADVENTURE – $7,999  cca 6603.1

Cene preračunane s pretvornikom valut. Je znano, da na drugi strani luže za takšne "dobrine" odkartajo kar nekaj manj šuškovcev ko v Evropi.

Ja pri taki ceni bi najbrž tudi tukaj razgrabili kot frišne žemljice...

Sam pomoje se v EU nebo pod 8 jurjev prodajal ali pac??? So mu pa tal 23 litrski tank v tem razredu ga pomoje noben nima ali pac??? 

Nikjer zasledu EURO5?? drgac ga nau nikol v EU. V Avstriji so podrazil NOVA to bo predrago nau noben kupu. 

Feltne 21/17 me presenecajo, zakaj ne 21/18? 

Aja pa se zmer je grd :D

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi je bil za prejšnji motor KLR v špilu,  sam je imel tak obupno grdo masko, da o blatniku ne govorimo.

Masko so zdej pošlihtal, blatnik je pa zdaj zaradi manjše maske še grši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 28. 1. 2021 ob 6:39, Snečer pravi:

v eu ga ne bo, delan je za normaln trg

sej zato se sprašujem, če si sploh zasluži svojo temo, če ga ne bo možno pri nas registrirat.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

sej zato se sprašujem, če si sploh zasluži svojo temo, če ga ne bo možno pri nas registrirat.

 

najbrž bo treba prestavit ja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...

Zdravo,

da malo obudim temo...na youtube vidim, da so te novi KLR 650 v Ameriki že od 2021.

Pri nas pa ne najdem nobenega oglasa, trgovca, ki bi jih ponujal.

 

A ve kdo kako je z dobavo tega motorja pri nas?

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, 0603 said:

Zdravo,

da malo obudim temo...na youtube vidim, da so te novi KLR 650 v Ameriki že od 2021.

Pri nas pa ne najdem nobenega oglasa, trgovca, ki bi jih ponujal.

A ve kdo kako je z dobavo tega motorja pri nas?

mogoče preberi to temo (ima ne celi 2 strani), oziroma vsaj 3 poste pred svojim ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!