Skoči na vsebino

Adventure riding (light off road, vse izven asfalta, teorija, od vožnje do opreme, ter prosti čvek v zvezi s temo)


DAMI34

Priporočene objave

Če hočeš ti lahko dam gpx-e za Črno goro. JV od Podgorice do Plava (jezera JV Črne gore), pa Biogradska gora, Sinjajevina, Kapetanovo (malo z druge strani) bolj malo asfalta, pa Durmitorski prsten (pretežno asfalt) .

Bosna je bila vedno le v tranzitu, pa tisto "njihovo" nerazrešeno stanje okoli min mi ni bilo nikoli všeč.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, franc pravi:

Če hočeš ti lahko dam gpx-e za Črno goro. JV od Podgorice do Plava (jezera JV Črne gore), pa Biogradska gora, Sinjajevina, Kapetanovo (malo z druge strani) bolj malo asfalta, pa Durmitorski prsten (pretežno asfalt) .

Bosna je bila vedno le v tranzitu, pa tisto "njihovo" nerazrešeno stanje okoli min mi ni bilo nikoli všeč.

lp

z GPXom ne bo šlo, hvala. Ne uporabljam garmina iz inata. Samo foun in pitaj seljaka. Predpripravo si pa itak doma naredim. Običajno je to nekaj podobnega kot tule (takoj prva fotka za naslovno) :P 

ČG, durmitor sem že ful prebluzil (pa še je maljon makedamskih cest okrog),Kapetanovo sem bil, vem da je pot tudi z druge strani kot samo Nikšičke. Zaenkrat, grem počasi po vrsti.

ps. Včasih se tudi rad izgubljam

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snečer pravi:

gpx lahko tudi na telefonu koristiš

na igo?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

na igo?

 

na iGO nise preizkušal, mislim da požira samo .kml 

drugače pa OSMand+ app, kjer lahko uvažaš gpx in ima tudi topo zemljevide itd.

v glavnem sem hotel povedat, da .gpx ni samo za garmin :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 2. 2021 ob 10:02, DAMI34 pravi:

na igo?

 

+1 za OSMand 

Včasi se na kaki Adventure skupini na FB pojavi še kakšna brezplačna koda za nadgradnjo v Pro verzijo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem mal pogledal OSMand, zadeva je profi..všeč mi je ker ma tudi topo, pa nebroj opcij..

To bo najbrž tretja navigacija na founu poleg Igo in KTMmyride :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, miklavc pravi:

+1 za OSMand 

Včasi se na kaki Adventure skupini na FB pojavi še kakšna brezplačna koda za nadgradnjo v Pro verzijo. 

https://f-droid.org/en/packages/net.osmand.plus/

če snameš preko fdroida je "pro" verzija

p.s.

zgolj namignem, da so vsi moji radarji slo-cro, v osmandu že integrirani :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Snečer pravi:

https://f-droid.org/en/packages/net.osmand.plus/

če snameš preko fdroida je "pro" verzija

p.s.

zgolj namignem, da so vsi moji radarji slo-cro, v osmandu že integrirani :) 

sem prebral v tvoji temi "osmand" že vse :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje izkušnje (sicer že precej stare) iz Bosne so, da navigacija ne dela ravno dobro. Ko si enkrat z glavnih cest, je totalna zmeda. Lahko pa, da je sedaj drugače.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, franc pravi:

Moje izkušnje (sicer že precej stare) iz Bosne so, da navigacija ne dela ravno dobro. Ko si enkrat z glavnih cest, je totalna zmeda. Lahko pa, da je sedaj drugače.

lp

Ma je povsod podobno, ko greš enkrat v kake rovte. Jaz si poti itak prej pripravim, tako da približno vem kam in kod, pa tut marsikaj poznam.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, franc pravi:

Moje izkušnje (sicer že precej stare) iz Bosne so, da navigacija ne dela ravno dobro. Ko si enkrat z glavnih cest, je totalna zmeda. Lahko pa, da je sedaj drugače.

lp

Republika Srpska je bila kar skromna pri kartiranju, sedaj je z OSM zemljevidi drugače, skupnost je prispevala svoje :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Krmilo in nastavitve (tačke, ročice itd..)

Neverjetno kaka razlika je pri stoječi vožnji, ko sem krmilo dvignil (naklon, skoraj vodoravno) in prestavil nosilca krmila na prvo luknjo (ima 3, defolt je sredina) :D

Je bilo kar nekaj dela, predvsem ko moraš vsako spremembo it testirat na isti del terena, ampak zdej sem že blizu, zlo blizu, da mi odgovarja in da se udobno počutim, hkrati pa ne trpi preveč sedeča vžnja na asfaltu, sploh če ga mal bolj pritisnem.

Ročice zavore in sklopke sem približal, da lahko z enim ali dvema prstoma komot stiskam in znižal naklon.

Menjalna ročica in nožna zavora sta pa nekje vodoravni s tačko, ko odstranim gumice.

20210218_121954_HDR.thumb.jpg.7ee273aaa669bb27ef350546c51e069a.jpg

20210221_142736_HDR.thumb.jpg.9caabf1f9684116dcb21902bd9a0a62e.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar tako naprej, počasi pa varno.

Če imaš možnost, ti priporočam tudi da si naroči posnetke od Chris Birch-a na Vimeo - Say no to Slow, na dolgi rok se ti bo splačalo in super so za pogledat. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, miklavc pravi:

Kar tako naprej, počasi pa varno.

Če imaš možnost, ti priporočam tudi da si naroči posnetke od Chris Birch-a na Vimeo - Say no to Slow, na dolgi rok se ti bo splačalo in super so za pogledat. 

Vse pregledal, pa še: od Bret Tkcsja, pa od Motortreka, pa od Brake Magazina itd... (običajno si kar plonk ceglc zapišem in grem testirat pridobljene informacije)

Zlo dobre, pozitivne, enostavne informacije, da se ne iščeš, ampak začneš razmišljat, kako in zakaj. Marsikaj je dobesedno skregano z ROAD vožnjo.

Na koncu itak potegnem suma sumaurum...kar mi bolj ustreza in kako. Namreč, vse skupaj je informacija. Le ta se od avtorja do avtorja razlikuje po niansah, le skupno točko moram ugotoviti.

Recimo Birch, je nekje že nadaljevalni tečaj in ga razumem, sem pa ugotovil, da je bolje začet (ker pač nočem uničevat mopeda..daj mi pare in me bili qurtz tudi za to in ga bom ubou) u izi in prav, z osnovami, in če si vsaj malo moto pismen se marsikaj da prenest iz teorije v prakso-

V glavnem zanimivo mi je, kako je offroad vožnja marsikje popolnoma kontra nasprotna cestni "šarp" vožnji. Pa nič hudega, zavestno se počno zadeve, pri nižjih brzinah in drugačni podlagi, ki bi v idealnih pogojih in na asfaltu pomenile slabši rezultat :D

ampak jaz se zabavam, ne sam to, mam se fajn. To je to, čemur sem se leta in leta izogibal z vsemi možnimi izgovori, pa na koncu z ROAD beštjo rinil točno v to. :D

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Vse pregledal, pa še: od Bret Tkcsja, pa od Motortreka, pa od Brake Magazina itd... (običajno si kar plonk ceglc zapišem in grem testirat pridobljene informacije)

Zlo dobre, pozitivne, enostavne informacije, da se ne iščeš, ampak začneš razmišljat, kako in zakaj. Marsikaj je dobesedno skregano z ROAD vožnjo.

Na koncu itak potegnem suma sumaurum...kar mi bolj ustreza in kako. Namreč, vse skupaj je informacija. Le ta se od avtorja do avtorja razlikuje po niansah, le skupno točko moram ugotoviti.

Recimo Birch, je nekje že nadaljevalni tečaj in ga razumem, sem pa ugotovil, da je bolje začet (ker pač nočem uničevat mopeda..daj mi pare in me bili qurtz tudi za to in ga bom ubou) u izi in prav, z osnovami, in če si vsaj malo moto pismen se marsikaj da prenest iz teorije v prakso-

V glavnem zanimivo mi je, kako je offroad vožnja marsikje popolnoma kontra nasprotna cestni "šarp" vožnji. Pa nič hudega, zavestno se počno zadeve, pri nižjih brzinah in drugačni podlagi, ki bi v idealnih pogojih in na asfaltu pomenile slabši rezultat :D

ampak jaz se zabavam, ne sam to, mam se fajn. To je to, čemur sem se leta in leta izogibal z vsemi možnimi izgovori, pa na koncu z ROAD beštjo rinil točno v to. :D

 

 

To je cilj glavni cilj pri vsem tem!

Jaz tudi že komaj čakam da poženem 950 v breg po kolobocijah na TET lani septembra :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

Vse pregledal, pa še: od Bret Tkcsja, pa od Motortreka, pa od Brake Magazina itd... (običajno si kar plonk ceglc zapišem in grem testirat pridobljene informacije)

Zlo dobre, pozitivne, enostavne informacije, da se ne iščeš, ampak začneš razmišljat, kako in zakaj. Marsikaj je dobesedno skregano z ROAD vožnjo.

Na koncu itak potegnem suma sumaurum...kar mi bolj ustreza in kako. Namreč, vse skupaj je informacija. Le ta se od avtorja do avtorja razlikuje po niansah, le skupno točko moram ugotoviti.

Recimo Birch, je nekje že nadaljevalni tečaj in ga razumem, sem pa ugotovil, da je bolje začet (ker pač nočem uničevat mopeda..daj mi pare in me bili qurtz tudi za to in ga bom ubou) u izi in prav, z osnovami, in če si vsaj malo moto pismen se marsikaj da prenest iz teorije v prakso-

V glavnem zanimivo mi je, kako je offroad vožnja marsikje popolnoma kontra nasprotna cestni "šarp" vožnji. Pa nič hudega, zavestno se počno zadeve, pri nižjih brzinah in drugačni podlagi, ki bi v idealnih pogojih in na asfaltu pomenile slabši rezultat :D

ampak jaz se zabavam, ne sam to, mam se fajn. To je to, čemur sem se leta in leta izogibal z vsemi možnimi izgovori, pa na koncu z ROAD beštjo rinil točno v to. :D

 

 

Mislim, da je bila za to odprta tale tema, ker nam nekaterim to postaja všeč, pa nimamo glih neke hude prakse. Še mal se nam morajo jajca povečat :lol1:, mene je bolj strah za motor k zame :slap:. Dami se ti pridružim kdaj na kaki praksi, mogoče ujameva še kakega inštruktorja tule iz motosveta, ker vidim, da nekateri obvladajo, pa mogoče za kako malico in kofe (pa ne Mausu govort :lol1:) dobiva še kakšen direkten nasvet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Af,  dejte na sebi pa na občutkih delat,  uni birs,  pa še kak jarvis.... Ni to za navadne smrtnike,  pa da se mogoče šalabajzeri na kravah skupaj dobimo,  pa kako rečemo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, MARE 65 pravi:

Mislim, da je bila za to odprta tale tema, ker nam nekaterim to postaja všeč, pa nimamo glih neke hude prakse. Še mal se nam morajo jajca povečat :lol1:, mene je bolj strah za motor k zame :slap:. Dami se ti pridružim kdaj na kaki praksi, mogoče ujameva še kakega inštruktorja tule iz motosveta, ker vidim, da nekateri obvladajo, pa mogoče za kako malico in kofe (pa ne Mausu govort :lol1:) dobiva še kakšen direkten nasvet.

mal te zasvoji vse skupaj, sploh ker moped gre za popizdit, napram temu, kar smo se matral na cestakih. Jaz sem vedno na razpolago, pa sploh ne planiram nič več. Makedama in cestitc je kolikor hočem, vse prepredeno ob AC, po Trnovskem, po dolini :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, BRANE pravi:

Af,  dejte na sebi pa na občutkih delat,  uni birs,  pa še kak jarvis.... Ni to za navadne smrtnike,  pa da se mogoče šalabajzeri na kravah skupaj dobimo,  pa kako rečemo. 

sej delamo na abčutkih :D Tut Birč kako modro pove, več al manj ko ga gledaš je pa kot bi gledal hitre in drzne :P

Ideja ni slaba, saj je podobno že tema grand enduro, le ta je mal bolj soft.

Eno turco ko se ogreje bi moral mal po snežniških gozdovih al pa kje drugje dorečt.

pred 4 urami, HyperJack pravi:

Tkole se pa jaz vozim z registriranim motorjem po terenu :D

MFP_1102.jpg

sam tole pa ni več krava :P bo prej srnica al pa srnjaček. Na kok kg si ga zbou? 170?

 

ps. danes stestiram "adventure" čelado. Kupil kar neki poceni, da vidim, če je kaj bolje okrog zračenja, vidnega polja, potenja. Predvsem pa da ne bo motil šilt.

Sicer za poleti bom itak od Ra šipco nabavil, da bo nižja, ker tale parabris je samo za zimo fajn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, DAMI34 pravi:

sej delamo na abčutkih :D Tut Birč kako modro pove, več al manj ko ga gledaš je pa kot bi gledal hitre in drzne :P

Ideja ni slaba, saj je podobno že tema grand enduro, le ta je mal bolj soft.

Eno turco ko se ogreje bi moral mal po snežniških gozdovih al pa kje drugje dorečt.

sam tole pa ni več krava :P bo prej srnica al pa srnjaček. Na kok kg si ga zbou? 170?

 

ps. danes stestiram "adventure" čelado. Kupil kar neki poceni, da vidim, če je kaj bolje okrog zračenja, vidnega polja, potenja. Predvsem pa da ne bo motil šilt.

Sicer za poleti bom itak od Ra šipco nabavil, da bo nižja, ker tale parabris je samo za zimo fajn.

Ta na sliki jih ima ene 110 kg, k sem meu že malo prazen tank :D. Se mi je mudilo domov :D

 

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A veš tisto, otroško veselje. Pa sm se zagnal v klanec, gor pa vse v blatu. In poln rezervar. 

Še dobro sem ga ujel, potem pa več kot pol ure delal trail, da sem lahko obrnil. Me je jutub naučil. Super nasvet. Rešen ?

 

20210223_134212_HDR.jpg

20210223_134233_HDR.jpg

20210223_134245_HDR.jpg

20210223_135343_HDR.jpg

20210223_135356_HDR.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami, še en tak "dobronamerni" nasvet.

Če je cesta "podobna" tej na tvojih slikah in gre navzdol (pa ne veš kam) , ti priporočam, da se sprehodiš in preveriš, da se ne konča kje v gošči ali nad prepadom, ker je potem "veselje" spravljati motor nazaj v klanec.

lp

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole ste zlo dobr zdebatiral. Youtube šola in teorija je eno, jaz bi pa rabu mal praktične šole. Glih tok offroada, da bi se nekoliko bolj suvereno peljal po makedamih, kot se zdej. Nič specialnega, neki podobnega cesti od Snežniškega gradu do Mašuna. Tak tip avanture me zanima. Za nek bolj zahteven offroad mi je moje afrike škoda prevračat. Tko, da če je kak stručko, sem hitr za. Sem itak gledu če je kje kaka šola/tečaj, ki ne zahteva polnih žepov, pa nisem nič najdu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!