Skoči na vsebino

Adventure riding (light off road, vse izven asfalta, teorija, od vožnje do opreme, ter prosti čvek v zvezi s temo)


DAMI34

Priporočene objave

pred 15 urami, BRANE pravi:

Moji kraji. Iz socerba se da še marsikam pridet... 

ja, verjetno povsod kjer je dovoljeno. Razgledi so fantastični. Sem kar sledil TETu, da ne bom kje v prekršku :P

 

pred 13 urami, Satao pravi:

kurac palac…nej šlu nkamer..😆💪

693B25CC-ABD0-4826-9212-5743E0E6D80B.jpeg

a okrog se ni dalo? :P

odkar sem plaval, grem raje mal bolj previdno, pa običajno pregledam prej kritičen odsek.

Kako si ga ven zvlekel? Stal zraven pa v prvo in po gasu?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

ja, verjetno povsod kjer je dovoljeno. Razgledi so fantastični. Sem kar sledil TETu, da ne bom kje v prekršku :P

 

a okrog se ni dalo? :P

odkar sem plaval, grem raje mal bolj previdno, pa običajno pregledam prej kritičen odsek.

Kako si ga ven zvlekel? Stal zraven pa v prvo in po gasu?

Dokler je mel on cajt snežaka na tank motorja postavit, je verjetno že kakšen traktor mimo pripeljal :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DAMI34& @HyperJack…drenažo sem skopu…pocakal, da odtece voda…med tem sestavil snezaka….se mal pocohal po moškosti in gas dalje…😝😝😝…Al to je GS na Mitas gumah…ce bi ga to ustavilo…ga kr tam pustim….🤷🏼‍♂️

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Satao pravi:

@DAMI34& @HyperJack…drenažo sem skopu…pocakal, da odtece voda…med tem sestavil snezaka….se mal pocohal po moškosti in gas dalje…😝😝😝…Al to je GS na Mitas gumah…ce bi ga to ustavilo…ga kr tam pustim….🤷🏼‍♂️

tole o kopanju mi je znano, jaz raje uporabim veje, pa čez :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

tole o kopanju mi je znano, jaz raje uporabim veje, pa čez :P

 

Ja, men je tudi ta tehnika z vejami blizu. Še ko sem se s KLE500 zatikal na vlakah. 😄

Popravljeno . Popravil urke710
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 28. 11. 2022 ob 9:12, DAMI34 pravi:

ja, verjetno povsod kjer je dovoljeno. Razgledi so fantastični. Sem kar sledil TETu, da ne bom kje v prekršku :P

 

a okrog se ni dalo? :P

odkar sem plaval, grem raje mal bolj previdno, pa običajno pregledam prej kritičen odsek.

Kako si ga ven zvlekel? Stal zraven pa v prvo in po gasu?

Bova na pomlad provala, če se T7 skoplje vn :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

jaz raje uporabim veje, pa čez :P

 

a od alg veje..🤦🏻🤔.. ma kake veje, to je za tiste, k majo fakulteto….jaz to sam na muč, k podgurc…💪😆💪..😝

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Satao pravi:

a od alg veje..🤦🏻🤔.. ma kake veje, to je za tiste, k majo fakulteto….jaz to sam na muč, k podgurc…💪😆💪..😝

sej v vodi se ne vkopljem tam se samo kopam :P

Tule so veje fino pomagale :D, res da je bila guma Avon  10:90, medtem ko se E07+ kar dobro drži in puca.

 

20210223_134212_HDR.jpg.a67eda18cc328dab642801fb4355202e.jpg

20210223_134233_HDR.thumb.jpg.c23857e3e8467aa0ed55acbb5e9b8aaa.jpg

20210223_134245_HDR.jpg.67a35d479bea84982e142b038213a48d.jpg

20210223_135343_HDR.thumb.jpg.2c1f8b0cec6cb5cded47d0f0316c9f0d.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cedalje vec Kitajskih znamk prihaja v EU. Predvsem "klonov" adventure motorjev je ko listja in trave (CFMoto, Benelli, MotoMorini, ...)

Meni je pa padel v oci en bolj zanimiv model Kove 450 Rally. Izgled Dakar motocikla za baksis. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17868620&display=Kove 450 RALLY

Jasno je, da je Dakar samo po obliki, saj taki stroji stanejo okrog 20 jurjev ponavadi. Mi je pa vseeno zanimiv za TET. Je pa izredno tezko najti informacije o tezi, servisnih intervalih ipd. Zgleda bo treba zagriznit enkrat na slepo v Kitajce in sprobat.

Zdaj so nekako moje zelje razpete med AJP PR7 in telim cudesom. KTM 690 bolj kot sparam bolj se drazi :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Ragezor pravi:

Zgleda bo treba zagriznit enkrat na slepo v Kitajce in sprobat.

Takole so zapisal na ADVrider....

"The reality is that the Chinese factories don’t need to copy anyone else’s design these days. European manufacturers are more than happy to sell them slightly out-of-date tech, and the Chinese themselves are perfectly capable of building engines, if the country’s scientists can land a spacecraft on the moon. And let’s face it: Building a high-power engine isn’t rocket science (although making it reliable may be tricky). It’s worth noting the bike has a claimed 155-kilogram claimed dry weight, which certainly goes against the long-standing trend of highly overweight Chinese motorcycles—although that’s about 10 kilos heavier than a KTM 450 Rally, which makes a big difference. Why the extra weight? The frame is reportedly steel, which probably makes most of the difference (the swingarm is steel)."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

E07+ Dakar zadnja se še kar drži. Fotke na 6kkm. Razen oprijema v mokrem, nimam pripomb. Lahko je 6C in je suverena. Rabi pa nižji tlak, vsaj zame od 1.8 do 2.2 je optimum.

Zadnje betončke na boku pa ubije agresija po asfaltu :(

20221127_150340_HDR.thumb.jpg.e33f36f89ef73789806a88db720f1357.jpg20221127_150345_HDR.thumb.jpg.b76157cb0dff0c27c9fab77264292276.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Adventure riding, kot je zapisano v naslovu.

Po naše pa kjer se ceste končajo - Med Panamo in Kolumbijo. Ni jih veliko, ki jim je uspelo.

Pa da vidimo...

 

 

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 tajvancev ti tut avto ćez reko spravi :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, MiNa pravi:

khmm, niso bli v Tajvanu...:P

Kolumbijcev rabiš pa 30, ker jih 10 gleda :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uni v videu so men carji predvsem ker so se spravili pozimi z Aljaske. Tisto kar so pa počeli v Darien gap pa je precej sporno, z več vidikov, ekološkega, humanitarnega in konec koncev avanturističnega. Če parafraziram Damija, z dovolj šerpami lahko spraviš moped tudi na Mt. Everest.

Najprej ekologija, sem se pogovarjal s Kolumbijci ravno o tem območju, tam pač ni cest, narava ostaja neokrnjena in upajo da bo tako ostalo. Načeloma je tam tako, s cestami pridejo podjetja, izkoriščanje zemlje in posledično iztrebljanje domačinov in uničevanje narave. VEDNO! Banane, ki jih kupujete, rastejo na truplih kmetov, ki so jim odvzeli zemljo.

Keš! Tipi so prišli dovolj nalovdani da so podkupili tako vojsko kot tolpe, ki delujejo na tem območju. Potem so najeli domačine, da so jim pomagali prenest motorje skozi džunglo. Osnova za ta podvig je predvsem in samo keš.

Ok, jim pa priznam da so zapisali v zgodovino, prvi od čisto gor do čisto dol. I tata bi, pa čeprav bi spustil tehle 100 km, zdaj je to itak že.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V tem primeru raje gledam Poskitta (races to places), ki se je zaciklal (in še 2 kompanjona) nekje v Salvadorju al blizu (Nikaragua) v pešpoteh v pragozdu. Oziroma jih je zjebalo vreme, pa niso mogli motorjev spravit v klanec niti z vrvmi ne in so obračali.

Vendar je vse to ekstremizem, tipa hard enduro ali kaka druga bolj primerna tema. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Barkbuster..pa atacama torbe...zadovoljen z izgledom..💪.......Ventilator ni zabit, hladilna tekočina OK, blažilniki sunkov spredaj nič ne solzijo....tak je to če voziš BMW.....😝😆...

ok zdaj je pa čas za mal tehničnega updejta......mal bi glas spremenil....pa prve fedre bi zamenjal...

https://tractivesuspension.com/shop/motorcycle/bmw/f850-gs-adv-2019-bmw/x-treme-one-leg-2/

ali

https://www.wunderlich.de/shop/en/wunderlich/suspension/view/sku/303-0013-00/?brand=l7717b4b922c536678ce9edd6482405c&model=5fd08b266434e1453e9e74b160812b21&year=2019

 

 

IMG_0375.jpeg

IMG_0374.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja tku je če maš uber mašinen, ostal pa jokamo in razmišljamo še bolj o nezanesljivih krotah...ajp pr7 me rajca :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 5. 12. 2022 ob 16:53, Ragezor pravi:

Cedalje vec Kitajskih znamk prihaja v EU. Predvsem "klonov" adventure motorjev je ko listja in trave (CFMoto, Benelli, MotoMorini, ...)

Meni je pa padel v oci en bolj zanimiv model Kove 450 Rally. Izgled Dakar motocikla za baksis. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17868620&display=Kove 450 RALLY

Jasno je, da je Dakar samo po obliki, saj taki stroji stanejo okrog 20 jurjev ponavadi. Mi je pa vseeno zanimiv za TET. Je pa izredno tezko najti informacije o tezi, servisnih intervalih ipd. Zgleda bo treba zagriznit enkrat na slepo v Kitajce in sprobat.

Zdaj so nekako moje zelje razpete med AJP PR7 in telim cudesom. KTM 690 bolj kot sparam bolj se drazi :P

Ragezor...po naključju sem zastopnik za AJP,KOVE IN MOTO MORINI....na voljo za debato😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!