Skoči na vsebino

Yamaha r7 - 2022


Fazer03

Priporočene objave

pred 11 minutami, spartanbp pravi:

Naj bi imel okoli 100 KS. Ker si lastim Tracer 7, me zanima kaj bodo na motorju spremenili....da malo dvignem performanse :)

Po sliki dvomim, lej tudi sprednje vilice.

Citiraj

In terms of specs, the CARB filings don’t give much away, but the emissions performance of the 689cc parallel twin is identical to that of the latest 2021 MT-07, which means it’s a safe bet that the power and torque levels will also be unchanged. That means we’re looking at a peak of 72.4 hp at 9,000 rpm, with torque maxing out at 49.4 pound-feet at 6,500 rpm. For comparison, the original 1999 YZF-R7, for all its legendary status, made 105 hp at 11,000 rpm and 53.5 pound-feet at 9,000 rpm—pretty unspectacular numbers by today’s standards, even if they still beat those of the new 2022 model.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tracer 7 se da ze brez tezav spraviti le s spremembo elektronike na 82 KS. Torej brez posegov v motor in izpuh. 

Yamaha bi se naj priblizala novemu konkurentu (Aprilia 660) po moci. 

Poleg tuninga obstojecega 700 cc motorja imajo se varianto, da bi R1 agregat razdelili na polovico.

 

Bomo videli, s cim bodo prisli ven :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa gre tuning Yame 700 takole; montira se zračni filter brez pokrova proizvajalca DNA, original katalizator se nadomesti z bolj športnim (beri: odprtim), jih je na eBayu celo morje. Potem pa seveda kontrola elektronike. 10 KS bi moralo biti notri s takšno predelavo brez težav. In tudi večji navor.

 

Seveda če je stroškovno smiselno. DNA filter pride okoli 120 €, katalizator 50 € ter tuning enih 300 €. Skupaj ca. 500 €.

 

"Norci" si lahko dajo tudi za par zobov večji zobnik zadaj (predlagam alu), spredaj pa naluknjanega, da zmanjšajo rotirajočo se maso. Še kakšen lahek Li-ion akumulator za manjšo težo in je preko zadosti, da letiš s Tracer 700/MT 07 kot sneta sekira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če daš zadaj večji zobnik, bo šlo počasneje.

Če daš spredaj večji zobnik, bo šlo hitreje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Buschi pravi:

Če daš zadaj večji zobnik, bo šlo počasneje.

Če daš spredaj večji zobnik, bo šlo hitreje.

Točno tako...z večjim zobnikom zadaj boš imel končno hitrost slabšo. Ampak bo pospešek močnejši. Kolega na Yama servisu mi je pravil, da je ena avtošola menjala zobnike (dali so 3 zobe več) zadaj na MT 07. 

 

Pa so se kandidati malce "zaletavali" :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot fizična oseba je ponavadi ceneje, da menjaš prednjega, ker je cenejši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, Buschi pravi:

Kot fizična oseba je ponavadi ceneje, da menjaš prednjega, ker je cenejši.

Alu zadnji zobniki niso več tako dragi...za 25, 30 € ga že dobiš na eBayu. Jekleni so še bolj poceni. Mislim, da ima 520 ketno gor tamala Yama, nisem pa siguren. 

Popravljeno . Popravil spartanbp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobiš pa tudi v Sloveniji katalizatorje za Euro 4, Euro 3 itd...

 

Sem testiral MT07, letnik 17' z naluknjanim katalizatorjem in kar boljše potegne kot standard. Problem je le, da je malo olje metalo ven iz izpuha. Očitno so pobi kar doma katalizator naluknjali s pormašino, lojzi :bum:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, spartanbp pravi:

Drugače pa gre tuning Yame 700 takole; montira se zračni filter brez pokrova proizvajalca DNA, original katalizator se nadomesti z bolj športnim (beri: odprtim), jih je na eBayu celo morje. Potem pa seveda kontrola elektronike. 10 KS bi moralo biti notri s takšno predelavo brez težav. In tudi večji navor.

 

Seveda če je stroškovno smiselno. DNA filter pride okoli 120 €, katalizator 50 € ter tuning enih 300 €. Skupaj ca. 500 €.

 

"Norci" si lahko dajo tudi za par zobov večji zobnik zadaj (predlagam alu), spredaj pa naluknjanega, da zmanjšajo rotirajočo se maso. Še kakšen lahek Li-ion akumulator za manjšo težo in je preko zadosti, da letiš s Tracer 700/MT 07 kot sneta sekira.

tracer700 je sorazmerno lahek in se vsaka taka zadeva že precej pozna, ja

pri kawasakiju er6 agregat odprejo na 105ps, samo ne vem, kaj vse je treba menjat :) 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Snečer pravi:

tracer700 je sorazmerno lahek in se vsaka taka zadeva že precej pozna, ja

pri kawasakiju er6 agregat odprejo na 105ps, samo ne vem, kaj vse je treba menjat :) 

 

Slišal sem, da ima Kawasaki 2-cilindrični motor velik potencial za tuning, nisem se pa poglabljal. 105 KS je ogromno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Lepa, a kot smo napovedali mt 07 agregat.

USD ima, edini kiks je neestetski izpuh ...

188kg dobra teža, a na račun le 13l tanka? če ni napaka v podatkih

 

Ob 13. 3. 2021 ob 19:23, spartanbp pravi:

Naj bi imel okoli 100 KS. Ker si lastim Tracer 7, me zanima kaj bodo na motorju spremenili....da malo dvignem performanse :)

zgleda da nič :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Snečer pravi:

Lepa, a kot smo napovedali mt 07 agregat.

USD ima, edini kiks je neestetski izpuh ...

188kg dobra teža, a na račun le 13l tanka? če ni napaka v podatkih

 

zgleda da nič :) 

Brez skrbi...bo prišel Dynojet s softwarom ter pošlihtal zadeve :) Če bo predstavitev modela oktobra letos, se lahko pričakuje že naslednjo pomlad nov software.

 

Evo ga...to je za tastari model Euro 4. Po nakupu proizvoda se registriraš in snameš datoteko, ki ti ustreza.

https://www.dynojet.com/stage-2-power-package-2014-2020-yamaha-mt-07-fz-07-91022001/

 

Obljubljajo prirast moči in navora ca. 10 %. Torej enih 6 KS in 6 Nm navora več, s spremembo ustja za zračni filter. Ostalo vse standardno.

Popravljeno . Popravil spartanbp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, spartanbp pravi:

Ne vem pa, zakaj so dali zadaj gumo širine 190 mm....saj pa nima 200 KS :D

to sem videl, mislim da je napaka v podatkih, ker drugje je napisano 180

pa tudi, da bi imela samo 13l tank mi je malo hecno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 3/15/2021 at 4:42 PM, Snečer said:

 

pri kawasakiju er6 agregat odprejo na 105ps, samo ne vem, kaj vse je treba menjat :) 

 

 Ah, potencialni morilci, torej...

On 3/15/2021 at 2:36 PM, spartanbp said:

Dobiš pa tudi v Sloveniji katalizatorje za Euro 4, Euro 3 itd...

 

Sem testiral MT07, letnik 17' z naluknjanim katalizatorjem in kar boljše potegne kot standard. Problem je le, da je malo olje metalo ven iz izpuha. Očitno so pobi kar doma katalizator naluknjali s pormašino, lojzi :bum:

Ce je olje v izpuhu to ni od tega, da so sami naluknjali katalizator... ce staknes cel izpuh dol, ne sme metati olja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, Snečer pravi:

to sem videl, mislim da je napaka v podatkih, ker drugje je napisano 180

pa tudi, da bi imela samo 13l tank mi je malo hecno

Saj porabi tako ne več kot 4,5 l/100 km. Torej doseg enih 200 km je čisto dovolj za takšen motor. 

Glede "nastavljivega podvozja" pa imam pomisleke :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, jvalant pravi:

 Ah, potencialni morilci, torej...

Ce je olje v izpuhu to ni od tega, da so sami naluknjali katalizator... ce staknes cel izpuh dol, ne sme metati olja.

samomorilci, ker to je tuning za tekme

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je motor za mlade pobe ter punce....sam imam rad bolj touring panoramsko vožnjo :bike: ter v dvoje.

Brez naslova.png

Popravljeno . Popravil spartanbp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!