Skoči na vsebino

Yamaha r7 - 2022


Fazer03

Priporočene objave

to je mlinček. Lepa, zelo lepa šminka, nimam pripimb. Performanse so pa na ravni "kavnega mlinčka" niti našpičene 600ice ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, DAMI34 pravi:

niti našpičene 600ice ne.

Našpičena šestotka je pod 9000 obrati bolj anemična...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam potem zapoje, tja do 120konjičev, je razlika s tistimi 78 imi.

Kar se pa uporabnosti tiče, je pa druga muska. Navito mašino moraš skos terat, na normalnih obratih je pa bolj mrtva od vstopnih modelov.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Evo, pa so ga predstavili...R7.

 

Quickshifter (opcijsko), USD vilice spredaj, hidravlična anti-hopping kupplunga. Spremenjen kot prednjih vilic, ojačane zadnje vilice.

Yamaha-R7-Fahrbericht-169Gallery-6faa2de7-1826906.jpg

Yamaha-R7-Fahrbericht-169Gallery-19f26748-1826910.jpg

Yamaha-R7-Fahrbericht-169Gallery-5c9f573e-1826912.jpg

Yamaha-R7-Fahrbericht-169Gallery-33aa37e4-1826916.jpg

Yamaha-R7-Fahrbericht-169Gallery-3e52325a-1826919.jpg

 

Na žalost je pa zadnji amortizer takšen, kot na Tracer 7 in MT07 modelno leto 2021. Sožalje :BUA:

 

 

 

 

 

Yamaha-R7-Fahrbericht-169Gallery-66526225-1826913.jpg

Yamaha-R7-Fahrbericht-169Gallery-66526225-1826913.jpg

Popravljeno . Popravil spartanbp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse tako kaže, da ekoteroristi počasi a vztrajno v EU  dosegajo svoj prav in to kljub temu, da cela EU globalno prispeva le 13% k onasnaževanju zraka. In potem je tu odgovor avto moto industrije: v avtomobilih poplava  trovalnih mlinčkov s turbinami navitih do neba, ko pa izkoristiš vso tisto konjenico pa tudi poraba ni več ekološka. 

In motorji? Lep primer je tu: Yamaha prepolovi agregat R6 in kaj ostane - 2 cilindra in 74KM. In da lahko nalepijo tisti R dodajo še zadnjo pneumatiko širine 190. Ne vem no ... pa saj tudi pri Kawasakiju ni nič drugače, Honda pa je vsaj ostala na 4 cilindrih (zaenkrat). 

Smo pa lahko veseli, da je te motorje vsaj še slišati, ker ko pride elektrika v prvi plan, še ropotanja nebo več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Fazer03 pravi:

Vse tako kaže, da ekoteroristi počasi a vztrajno v EU  dosegajo svoj prav in to kljub temu, da cela EU globalno prispeva le 13% k onasnaževanju zraka. In potem je tu odgovor avto moto industrije: v avtomobilih poplava  trovalnih mlinčkov s turbinami navitih do neba, ko pa izkoristiš vso tisto konjenico pa tudi poraba ni več ekološka. 

In motorji? Lep primer je tu: Yamaha prepolovi agregat R6 in kaj ostane - 2 cilindra in 74KM. In da lahko nalepijo tisti R dodajo še zadnjo pneumatiko širine 190. Ne vem no ... pa saj tudi pri Kawasakiju ni nič drugače, Honda pa je vsaj ostala na 4 cilindrih (zaenkrat). 

Smo pa lahko veseli, da je te motorje vsaj še slišati, ker ko pride elektrika v prvi plan, še ropotanja nebo več.

Kar se kawasakija tiče, ni nič prepolovil. Daljnega 2007 je naredil versysa z novim agregatom, naslednikom agregata er5 in na tej osnovi so nastali o čoperja, z650, ninje 650 itd...

Ukinili so 750 in 800 in gradijo dalje na litraku. Oz da se še dobit legendarno epsko pristno Ninjo ZX 6R (127 ps, 4 v vrsto, 636...)

Tako da si se zmotil v primerjavi :) 

Yamaha je malo zavedla z oznako R7, ker dejansko gre za Mt-07 R :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, Fazer03 said:

Vse tako kaže, da ekoteroristi počasi a vztrajno v EU  dosegajo svoj prav in to kljub temu, da cela EU globalno prispeva le 13% k onasnaževanju zraka. In potem je tu odgovor avto moto industrije: v avtomobilih poplava  trovalnih mlinčkov s turbinami navitih do neba, ko pa izkoristiš vso tisto konjenico pa tudi poraba ni več ekološka.

Smo pa lahko veseli, da je te motorje vsaj še slišati, ker ko pride elektrika v prvi plan, še ropotanja nebo več.

Ekoteroristi so češnja na torti. Dolgoročen načrt EU je, da imajo vsa vozila omejevalnike hitrosti vezane na omejitev hitrosti.

https://etsc.eu/intelligent-speed-assistance-set-for-launch-on-all-new-eu-vehicle-types-from-2022/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nova R7 pride v ZDA 9.000 USD + 430 USD za pošiljanje. Pri nas torej 9.400 €, takole na oko :D

Ravno poceni to ni. Bral sem test, pri sprednjem vzmetenju se "hitro" najde meja, zadaj kasneje. Torej računate še enih 1.000 € za izboljšave podvozja, pa že pridemo na 10.400 €....to pa ni majhna cena...pa mogoče kakšen Akrapovič, pa se pride že na 11.400 € :huh:

 

Za ta denar je na voljo Aprilia RS660, proti kateri R7 nima za burek. Žalostno, ampak resnično.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!