Skoči na vsebino

Kawasaki VN


StormBringer

Priporočene objave

Kolega je imel 1500 VN-a pa mu je pri 25000 km začela drset sklopka.Ampak so potem ugotovili ,da je prejšni lastnik dolil oljni dodatek in se je nabral na lamelah.So razdrli,spucali,olje zamenjali pa spet gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je sklopka zaradi oja zatajila pri 13K km.

Zanima me če so samo Kawa sklopke tako občutljive, ali pa se enako sranje dogaja tudi pri drugih motorjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nisi prvi lastnik, se poigraj z mislijo, da ima motor več kilometrov kot ti je znano :lol: , lahko je kriv stil vožnje :oops: , drugače pa nisem slišal, da bi imeli VN probleme s sklopko, prijtelji v klubu vozijo 800 in 1500.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živio. Sam sicer nimam bogatih izkušenj s tem motorjem, imam pa kar nekaj kolegov, ki so vsi full zadovoljni z njim (mogoče še niso poizkusili kaj boljšega :twisted: :lol: ). Osebno pa me pri VN800 najbolj moti verižni prenos!. Moj komentar je sicer nekoliko izven dobesednega vprašanja :wink: .

LP Jaša, Honky

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stil vožnje ne more biti uprašljiv, ker vozim motorje že 12 let. Sklopko mi je neslo zaradi zlepljanja lamel, kar pa je bila verjetno posledica pokvarjenega ali nekvalitetnega olja. Baje sklopka rada crkne, če dodajaš aditive, kar pa sem pred dnevi zvedel tudi na neki nemški internetni strani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej je zadeva rešena. Preveri kakšno olje lahko uporabljaš in veselo vozi. :wink:

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Naj se javi kdo, ki vozi VN-a, ker me zanima katera olja uporabljate. Zanimajo me tudi izkušnje z gumami na tovrstnih motorjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem mojega VNčka vozil štiri sezone do letošnje, ko sem ga prodal z njim sem preživel čudovitih :) 36k kilometrov.

Izkušnje so samo pozitivne, motor je zdržljiv brez kakršnih koli napak.

Kar se gum tiče jaz sem zadnjo, ki je bila Bridgestone uničil v 11k km, potem sem dal gor Metzeler ME880 (širine 150) guma je zdržala do 33k.

Sprednjo pa sem zamenjal na 28k (Bridgestone), seveda z Metzelerko.

Kar se pa ketne tiče, pa to sploh ni ne vem kaka slabost, motorček je zaradi tega doti bolj uglajen in prizanaša gumam (manjša obraba).

Navora ima pa tako in tako dovolj. Ne glede na težo je dokaj agilen, tako da se da z njim peljati tudi malo bolj športno. Manjša zemera gre na račun menjalnika ki je precej trd, kar pa glede na to da ni potrebno preveč menjavat (motor vleče v 5. od 40 do konca) ne predstavlja velike težave.

Seveda mu tako kot vsakemu motorju te vrste pašejo odprti izpuhi, jaz sem mel gor Vance&Hinnes Cruzer rorčke, ki so se prekleto dobro in glasno drli :) (cena sitnica :)

Če boš pa imel še kako vprašanje pa kr PMjaj

LP

Domen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš pa imel še kako vprašanje pa kr PMjaj  

Lp

Domen

Hvala lepa za odgovor.

Dobro je, če se glede motorja lahko pozanimaš pri nekom, ki ima večletne izkušnje.

Ah-ja, če boš še kaj šaril po tej strani, mi sporoči še katero olje si uporabljal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz se zanimam za nakup tega motorja in bi adidasx vprasal po kaksni ceni je motor prodal..Kolkr spremljam cene po oglsniku , se mi zdi da doloceni kr orng pretiravajo..Gledam nekje let. 96-97( realna cena 950- miljon) , ne pa 1.200.000 :shock: malo prevec al ne? Kaj bi blo pri nakupo vredno pazit? Do zdaj se nisem zaslediv kaksne graje cez ta motor..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah-ja, če boš še kaj šaril po tej strani, mi sporoči še katero olje si uporabljal.

Točne znamke olja ne vem, ker mi je vse servise delal Tone Klemenčič, vem da je blo not sintetično ki je nekaj dražje ampak pri mašinki se ne splača šparat.

Tudi jaz se zanimam za nakup tega motorja in bi adidasx vprasal po kaksni ceni je motor prodal..Kolkr spremljam cene po oglsniku , se mi zdi da doloceni kr orng pretiravajo..Gledam nekje let. 96-97( realna cena 950- miljon) , ne pa 1.200.000 :shock:  malo prevec al ne? Kaj bi blo pri nakupo vredno pazit? Do zdaj se nisem zaslediv kaksne graje cez ta motor..

Prodal sem ga pa, oziroma ga je (spet Tone :)) za 1,3 mio sitnih, novi lastnik pa se že veselo vozi po MBju in je izredno zadovoljen (tak mi je sam povedal) glede na prevožene kilometrčke pa je motor bil tud lepo ohranjen. Aja pa še to, letnik 99 temno rdeče/črne barve.

Glede visokih cen pa se meni zdi, da so tudi zato takšne, ker kr nekaj prodajalcev v oglasnik oziroma kam drugam daje motorje kr tak, malo za hec, da vidijo če bi ga pa morda lahko prodali, pol so pa tam napisane cene temu primerne (upam da mi ne bo kdo zameril :)). Tisti ki prodaja zares, pa kr hitro proda, ker je tud cena temu primerna, je pa tudi res da smo precej mali trg in je izbira zaradi tega precej manjša cene pa višje.

Glede tega na kaj pazit, pa mislim da na motorju ni nič takega za kar bi lahko reko da se kvari oziroma je serijska ali kaka druga napaka, pač klasika, pogledaš če kje olje spušča, če je motor bil kje udarjen pa doma v garaži skup naret, posledično če gre lepo ravno, če je redno servisiran tolko boljše, vsaj za novejši letnik je to (vsaj meni se tako zdi) precej pomembno. Dodatna oprema je pa tak al tak opcija, za vsakega posebaj, enim je všeč to drugim ono. Jaz mislim da boš, oziroma boste vsi ki kupite takšen motorček, zadovoljni in brez težav delali mnogo kilometrov po naši lepi kokoški :)

Aja pa da spet ne pozabim dober naslov za vse VNčke je www.vroc.org

Naročilo na novičke news://vroc.org/local.vroc.techtalk precej pomaga. Fantje, predvsem so iz Amerike, so dobrodošel in velik vir dobrih informacij (lastne izkušnje :lol: )

Domen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Znimajo me vaše izkušnje !

Btv, a je imel že kdo probleme s sklopko pred 20K km?

Meni je še danes malo žal, da smo ga dali stran. Edino, kar me je motilo na njem je bil zic, ki sicer ni bil neudoben, ampak tisti sky me je rezal v rit. Mogoče bi blo treba dat gor eno drugo prevleko. Drugače pa z njim ni blo nobenih stroškov. Potegno je v roku 6 sekund do 100, šou je pa tut okol 160-170km/h, kar je vbistvu za takega čoperja že kar vredu. Pa še najbolj suverena kopija fat-boya je z izjemo platišč. Foter je naredo na njega 34.000 km pa ni blo nobenih problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me veseli, da prebiram toliko dobrega o tem motorju.

V glavnem sem zelo-zelo zadovoljen, je pa res, da bi za daljše izlete bilo potrebno malo preobleči zic. Ravno te dni si poskušam napraviti mono sedalo, ker se boljša polovica tako ali tako vozi z svojim mopedom, ker prisega na endure. :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

Imel sem VN 800 Classic tri sezone, ko sem ga kupil je imel slabih 17000 km jaz sem jih naredil se cca 19000 km tako, da je imel dobrih 36000 km, ko sem ga prodal. Moram reci, da nisem nikoli imel nobenih problemov z njim res, da je ko je bil se hladen kr mocno cuknil, ko si dal v prvo a se je tudi to vneslo, ko sem zacel uporabljati Motul olje 5100, porabe je bila 5.5 - 8 l odvisno od nacina voznje, gume sem mel Dunlop D-404 pa sem bil kr zadovoljen, drugace so pa Metzelerjeve ME-880 zelo dobre.

Ce pa rabis mono sedez oz. usnjeno prevleko iz rjavega usnja ti jo lahko prodam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce pa rabis mono sedez oz. usnjeno prevleko iz rjavega usnja ti jo lahko prodam.

Hvala za ponudbo, toda usnje in mašine imamo doma!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ravno si izdelujem "paket-treger" na mojega VN-a.

Pred pol leta sem namontiral SOLO sedež, ki sem ga sam izdelal, sedaj pa počasi izdelujem "paket-treger", ker se čez dva tedna odpravljam v Grčijo.

Zanima me če je keri že dalal "paket-treger" lastne izdelave, in mi iz izkušenj lahko pove, če ga je zadaj montiral na blatnik, ali na nosilce blatnika. Skrbi me namreč samo moč matic v blatniku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

montiraj na nosilce blatnika.blatnik ti lahko,odvisno od obtezitve in vibracij,"strga".ce uporabis se samovarovalne matice ni problema v kolikor so vijaki zadosti mocni (torzija materiala).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem sam izdelal nosilca za bočna kovčka za Gilerco.

Zadevo sem prilagodil tako, da sem za pritrditvene točke uporabil pritrditvene točke blatnika na okvir motocikla (125ccm pa motocikel :lol: :lol: :lol: ).

Tako, da tudi za pritrditev prtljažnika uporabi pritrditvene točke blatnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nazadnje sem se le odločil, da bom šel na ziher in nosilce privil na nosilce blatnika.

Jutri mi ga še skromirajo, potem pa test.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

Mislim, da bi ga lahko zmontiral tudi na zadnji blatnik, ker iz precej debelega jekla in se matice ima zavarjene.

Jaz sem imel zadnje naslonjalo s prtljaznikom, ki sem ga zmontiral med blatnik in nosilec s podaljsanimi vijaki pa je blo cisto OK. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

montiraj na nosilce blatnika.blatnik ti lahko,odvisno od obtezitve in vibracij,"strga".ce uporabis se samovarovalne matice ni problema v kolikor so vijaki zadosti mocni (torzija materiala).

BDW Givijevi nosilci so original,pašejo k ata na mamo......niso dragi.....pa še neki......ne boš verjel.....imajo samozatezne matice!!!!!

Ko sem jaz montiral na svojga.....uffffffff sem bil preveč močen,pa eno mal poškodoval.......kako zoprno trese,ti pa raj ne bom razlagal!!!!!

Plama matice.........nein danke!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Let the games begin! Kawasaki is the first to announce a 2 liter V-Twin for 2004. We can only guess what the rest of the BIG players are going to do but you can bet the race for BIGGER is better has started.

Kaw2-LF-xl.jpg

ENGINE VULCAN 2000

Type Liquid-cooled, 4-stroke V-Twin

Displacement 2,053 cm3

Bore and Stroke 103.0 x 123.2 mm

Compression ratio 9.5:1

Valve system OHV, 4 valves per cylinder

Fuel system Fuel injection: Ø 46 mm x 2

Ignition Digital

Starting Electric

Lubrication Forced lubrication, semi-dry sump

DRIVETRAIN

Transmission 5-speed, return

Final drive Belt

Primary reduction ratio 1.500 (48/20)

Gear ratios: 1st 2.550 (51/20)

2nd 1.630 (44/27)

3rd 1.219 (39/32)

4th 0.939 (31/33)

5th 0.730 (27/37)

Final reduction ratio 2.455 (48/44 x 72/32) for EUR/AUS

2.744 (50/41 x 72/32) for USA/CAN

Clutch Wet multi-disc, manual

FRAME

Type Double-cradle, high-tensile steel

Wheel travel: front 150 mm

rear 100 mm

Tyre: front 150/80R16M/C (71V)

rear 200/60R16M/C (79V)

Caster (rake) 32°

Trail 182 mm

Steering angle (left/right) 37° / 37°

SUSPENSION

Front: Type - 49 mm telescopic fork

Rear: Type - Swingarm with mono-shock (non-link type)

Rebound damping 8-way

Spring preload Fully adjustable

BRAKES

Front: Type Dual 300 mm discs

Calliper Dual 4-piston

Rear: Type Single 320 mm disc

Calliper Twin-piston

DIMENSIONS

Overall length TBA

Overall width TBA

Overall height TBA

Wheelbase TBA

Ground clearance TBA

Seat height 690 mm

Dry weight TBA

Fuel capacity 21 litres

PERFORMANCE

Maximum power TBA

Maximum torque TBA

082703top.jpg

Linki:

http://www.motorcyclecruiser.com/newsandup...s/Kaw2053first/

http://www.mcnews.com.au/NewBikeCatalogue/...N2000_Page1.htm

http://motorcycledaily.com/27august03_2004...saki_lineup.htm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!