Skoči na vsebino

Kawasaki VN


StormBringer

Priporočene objave

Zgleda kr OK. :D

Samo kaksna bo kaj cena? :wacko:

Zaj se samo manjka HD s toliko kubiki, drugace bodo kot kaksni skuterji proti Japonski konkurenci. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... kdo bo vse to tanku...mislim da se bodo ti motorji (triumphov rocket 3 in vn 2000,...pa še jih bo) nevarno približujejo porabi osebnega avtomobila(pri katerih pa je poraba vse manjša), če je že niso dosegli ali celo presegli......

KAko to mislis "se priblizuje"? Moj motor zre med 6 in 7 litri... vec kot marsikateri avto...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... kdo bo vse to tanku...mislim da se bodo ti motorji (triumphov rocket 3 in vn 2000,...pa še jih bo) nevarno približujejo porabi osebnega avtomobila(pri katerih pa je poraba vse manjša), če je že niso dosegli ali celo presegli......

KAko to mislis "se priblizuje"? Moj motor zre med 6 in 7 litri... vec kot marsikateri avto...

Tvoj motor že! A tu govorim na splošno, na splošno povprečna poraba motorja primerjana z povprečno porabo avtomobila je poraba motorja še vedno manjša,......Za koliko časa še bomo pa še videli!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matr, kmi kr dekl hoce dvignt k berem te vase umotvore! Vsi kste tule neki pametni, zihr vozite neke plasticarje z vec konji kpa kilami! K pojma ne vete kaj je to uzitek v voznji... Nizji obrati, vecji navor, globoka  stima, pa cim vec kubikov!!! Kar se tice zavarovalnce bojo pa zihr prej presedlali na omejitve KW/KM, kot pa dodali se en ccm razred nad jurja pa pov al kolk hocte! Phhh!
:hmm: .......ti bom jaz "dekl" dvignu...... kaj tebi mar v cem "plasticarji" uzivajo?! ......live and let live...... ce tega ne zmores your loss.tvoj komentar ........no comment. :BUA:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko vidim tole 2.0 zverino se vprašam, če ti AMZS polica krije storitev dvigovanja motorja, če ti slučajno pade na tla... :D

Ali moraš biti pa v kakšnem klubu, da skličeš vso bando, da ti pomaga dvignit tvojo flagship :devil:

Pa ne bi prosim spet načenjali debate plastičarji vs. drekpumpe ali kaj podobnega. Kot je rekel Ice: vsakemu svoje, vsak po svoje uživa. Period.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obstajajo navodila za dvigovanje 300+kg motorjev. Zadeve (vsaj pri GW in Valkirah) se lotiš iz hrbtne strani. Ampak, ko je ranjen ponos, dvigneš na katerikoli način, sam, brez AMZS in kolegov iz kluba.

2 kratni dvigovalec Čečo

PS: Dajmo rajše o potovalni/cruiserski uporabnosti, kot pa o plastiki, čeprav ima večina teh pošasti pokromano plastiko in ne kovino!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Če misliš na knjižico, ki jo dobiš z motorjem, jo imam, ampak za letnik '98.

Mislim pa, da ni razlike.

:OK:

Link: www.vulcan800.de

Popravljeno . Popravil StormBringer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če misliš na knjižico, ki jo dobiš z motorjem, jo imam, ampak za letnik '98.

Mislim pa, da ni razlike.

:OK:

Link: www.vulcan800.de

Ja to bo ta prava knjizica. Poglej PM!

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VN 800 A letnik 1995 sem vozil dve sezoni in naredil 10000 km.

Kot že drugi ugotovljajo je motor zelo zanesljiv in za choperrja te velikosti kar agilen. Sam sem imel tudi Metzelerke gor, s tem da je bila zadnja 160. Ker mi je originalno krmilo delovalo preveč "jelenje" sem gor zmontiral kratko drag-bar krmilo, zadeva je odlično zgledala in tudi boljši občutek pri priganjanju v ovinke sem imel, ker sem bil nagnjen nekoliko naprej. Pri premontaži sem se edino zajebaval z zajlami, da sem našel pravi položaj za njih, ker mi je gas štekal. Na daljših vožnjah sem dal gor še šajbo in gremo.

Kljub tanki prednji gumi (zajebavali so me, da imam spredaj "hrenovko") sem ga brez problema tako nagibal v ovinke da so se brusile stopalke. Iz originalnih auspuhov je bil izrezan celotni dušilec, tako da so bile luknje res velike. Prejšni lastnik si je zato dal izdelati pokrovčke, ki sem jih pred tehničnim pregledom privil gor, da je manj ropotalo.

Lani jeseni sem ga prodal za 800.000 sit s tem da je bila zadnja guma fuč in ketna na koncu.

Še danes ga včasih pogrešam, moja žena pa se je skoraj jokala za njim a se je hitro navadila Zephyrja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sva imela s fantom pred leti 800classica nardila 36.000km brez problema edino ketno in zobnike sva menjala pa še to zaradi neumnosti.Potem je bil sezono 1500classic tud super motor zdej pa ma 3sezone 1500classic turer prevoženih cca 30,000km in je sklopka začela drset šle so lamele,tako da je bilo potrebno menjavati, strošek pa je bil kar ogromen.Drugače pa je vse super.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Ce se kdo prebira to temo... Ktero olje je torej najbols za VN 1500, ker me mal skrbi za sklopko! Pa zlo bi biv vesl, ce bi mi kdo pomagav prit do Users Manual-a za letnik 99, VN 1500 Classic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem sklopko na VN800 zamenjal sam.

Stroškov pa sem imel okrog 80Euro.

Glede olja pa je tako, najprej sem imel v motorju neko olje, ki mi ga je nalil Klemenčič Tona v MB, trenutna pa vozim z Motul 5100 Ester, pa je lih tak vredu.

Glavno boš pa zvedel na kakem tujem Kawa VN forumu.

:yea2: :yea2: :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP.

Moja bivsa Kawa VN 800 Classic je bila najbojl zadovoljna z Motul 5100 Ester. :D

Mislim, da se pri VN-u 1500 ne bo nic slabse obnesel.

Uporabljam pa to olje tudi na moji Vari in je tudi ta zelo zadovoljna. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ful se je zatikalo pri prestavljanju, pa če si htel še koliko toliko šaltat je bilo treba zajlo do konca zategnit na ročki.

VN 800 mora imeti namreč 2-3mm prostega hoda na kuplung-ročki.

Ko pa sem sklopko razmontiral in izmeril lamele sem pa lih tak ugotovil, da so bile do konca obrabljene.

Na Ebay-u sem si namreč kupil knjigo z teh. napotki za moj motocikel.

Razmisli za 6000 SIT imam natančen opis motorja in delov, raznih nastavitev, materialov,... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo se mi zdi, da na VN 1500 in 1600 imata hidravlicno sklopko, tale novi VN2000 pa ne. ALi je ze znana cena tega VNa 2000? Ceprav bo itak treba se prej nabavit 1600. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si to knjigo kupu?

Čuj, kolk se spomnim, sem enostavno iskal knjigo za VN800, pa mi je našel knjigo na amazonu.

Popravljeno . Popravil StormBringer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Original dodatno opremo ma DKS Maribor, kar se pa tiče auspuha, pa poglej na internetu med VN forumi. :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Original dodatno opremo ma DKS Maribor, kar se pa tiče auspuha, pa poglej na internetu med VN forumi. :yea2:

Ni treba menjat celotnaga auspuha.....VN ma tko simpl narjen,da rabš samo en dolgi sveder,pa pet lukenj not zvrtat........je pa pametno.....predvsem za tiste,ki že majo tehnične preglede,da si istočasno iz navadnega pleha naredijo pokrove,ki se jih našraufa na rore............ima krasen glas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!