Skoči na vsebino

Aprilia Tuareg 660


celjan89

Priporočene objave

Aprilia Tuareg 660 

 

 

aprilia-tuareg-660-4.jpg

Aprilia-Tuareg-660-adventure-motorcycle-coming.jpg

20210731_Aprilia_Tuareg_660_1-e1627733632622.png

Popravljeno . Popravil celjan89
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

80hp, 70nm navora. Upam, da bo delala brez rs660/tuono ribato problemov kot se tema dvema mašinama dogaja sedaj (vpoklici), ker motor je the same...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni ne izgleda ravno klon YamT, veliko lepša, moderna, tudi tehnično drugačna.....v praksi je bilo v tehniki, modi.......tako, da so naši sosedi bili vizionarji in pogumni v razvoju, daleč pred vsemi, res pa, da jim je pogosto kvaliteta izvedbe šepala........poševnooki pa so klonirali, izboljševali in tudi uspeli, čeprav so se sedaj morda spet nekoliko izgubili v sivini ne-idej in vizije........kar se tiče pa kvalitete, je res, da morajo malo germani zraven pristopit in je potem vse top, kot pri Dučeju :)

Bomo videli kaj bo, s tole lepotičko, kako jo bodo cenovno pozicionirali, kakšna bodo poprodajne storitve, servisi.......sodelavec ima Vespo, 4 leta staro, je šel na servis v Lj po svečko....niso imeli na zalogi, so jo morali naročt iz It :cry:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vrstni dvovaljnik sumljivo podoben, praktično enaka teža, to je okoli 207kg mokro, namen rabe enak.

Ampak za moje pojme lepši motor.

Cena po moje pod 12.000 ne bo nič :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz še vedno ne razumem, tega motorja. Razen to da je nekam wanabe konkurenca Tenerejki.

Z omenjeno ceno prav gotovo ni neka huda konkurenca.

Že po izgledu je neko povprečje. Deluje kot nekakšna igračka iz kinderjajčka. 

Nevem, kaj ti mora biti, da boš kupil Italjana namesto Japonca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgled je stvar okusa, vsake oci imajo svojega malarja. Proti T700 ima dve veliki prednosti, suha teza 187 kg, pa 17 l rezervoar.

Glede odlocitve za nakup Italijana pa ti recem slednje: vsedi se nanj in ga pelji pa bos takoj razumel ?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, IZTOK pravi:

Izgled je stvar okusa, vsake oci imajo svojega malarja. Proti T700 ima dve veliki prednosti, suha teza 187 kg, pa 17 l rezervoar.

Glede odlocitve za nakup Italijana pa ti recem slednje: vsedi se nanj in ga pelji pa bos takoj razumel ?

Yamaha je otekočinjena 205kg, tank pa ima 16 l. (agregat mt07 je izreden šparovček).

Tu jaz ne vidim prednosti, aprilia je benzom in oljem lepo preko 200kg , torej tu prednosti ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po lažjem terenu mi že 160 kg dela včasih preglavice, s 200+ kilami, si sploh ne znam predstavljat, kako naporno zna bit. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, HyperJack pravi:

Po lažjem terenu mi že 160 kg dela včasih preglavice, s 200+ kilami, si sploh ne znam predstavljat, kako naporno zna bit. 

to je mišljeno za makadame

dejstvo je, da potrošniki želijo motorje za okoli sveta in občutek, da se težki advenćerji, zato se ta segment lepo prodaja + aluminij škatle :)

jaz ga vidim kot all rounder, da se lahko pelješ "kjerkoli" po cestah, da mu AC ni težava, da mu neasfaltna cesta ni problem, da se sedi pokončno in da požira

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, HyperJack said:

Po lažjem terenu mi že 160 kg dela včasih preglavice, s 200+ kilami, si sploh ne znam predstavljat, kako naporno zna bit. 

napačno predpostavljaš čemu je ta motor namenjen. Ni za lazji teren, za slabe ceste je, mgoce stezice. Računaj da pride se minimalno 30 kg opreme na tole, neko dinamično operiranje takega motorja je precej omejeno. Se vedno pa lahko zvoziš kurceve ceste, ki prevladujejo marsikje izven Evrope, tu pa jih iscemo.

1 hour ago, Snečer said:

....zato se ta segment lepo prodaja + aluminij škatle :)

jaz ga vidim kot all rounder, da se lahko pelješ "kjerkoli" po cestah, da mu AC ni težava, da mu neasfaltna cesta ni problem, da se sedi pokončno in da požira

mah, škatel se na to ne montira, mas ogromen segment "mehke advencer prtljage" za se bolj "komandos" občutek. Ja, all rounder za eno osebo je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to da je direkten konkurent Yamahi, mora ponuditi res nekaj več, da privabi kupce. Proti servisni mreži in podpori z rezervnimi deli Yamahe, Aprillia res ni "pameten" nakup.

Sicer je pa lepo videt čimvečjo ponudbo takih motorjev. Te vrste motorji so za uporabnika kot sem jaz, ki delam dnevne fure. Max kar rabim s sabo gre v majhen nahrbtnik Ali tank torbo. Peljem se po navdihu in iščem nove povezave med kraji, če se le da, da je makedamska cesta.  Takoj zavijem na cesto kjer piše, "gozdna cesta uporaba na lastno odgovornost" nikoli pa ne rijem po naravnem okolju. Po takih cestah je vseeno ali ima motor 170 ali 210 kg. Ko se naveličam, ali pridem do ceste, ki sem jo prevozil že neštetokrat, kamot pičim po AC domov. 

Kilogrami pridejo v poštev ko se lotiš brezpotji, ritje po naravi, za tam so pa druge vrste motorji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Snečer pravi:

to je mišljeno za makadame

dejstvo je, da potrošniki želijo motorje za okoli sveta in občutek, da se težki advenćerji, zato se ta segment lepo prodaja + aluminij škatle :)

jaz ga vidim kot all rounder, da se lahko pelješ "kjerkoli" po cestah, da mu AC ni težava, da mu neasfaltna cesta ni problem, da se sedi pokončno in da požira

 

To kar si ti napisal, zadovolji tudi GS1200, tako, da niti potem ne vidim pointa v tem segmentu motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, HyperJack pravi:

To kar si ti napisal, zadovolji tudi GS1200, tako, da niti potem ne vidim pointa v tem segmentu motorja.

izven cest pa se itak legalno ne moreš vozit...ali?

zakaj gs, če je lažji (splog ce gledamo gsa, je to -70kg) in cenejši motor na trgu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj si vsak izbere tisto kar mu pase? zakaj katerikoli motor? A se vam zdi da bi morali biti na svetu samo pet vrst motorjev: en za u gozd, en za po makadamu, en za po cesti, pa se en čoper pa en skuter za une ta cudne?

Meni osebno tako tenererjka kot aprilia ugajata po karakteristikah, sta mi pa oba grda. To, da enega delajo makaronarji ta drugega pa firma klavirjev me niti ne moti. Tudi se ne cudim da jih folk kupuje. Recimo, med GSko pa Tuaregom je ogromna razlika v ceni, pa prvega poberes 2x na dan, drugega pa 8x preden se zmatras. Pa GS-ka je tok polna plastike, da jo bojo baje zdaj zdaj v klan Kardashian sprejeli. Joške ma pa lepe :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

80 konjev in 70 Nm....zelo dobro vzmetenje ter suha teža 187 kg. Elektronika na nivoju - različni modi, tempomat, traction control. Brembo zavore. TFT barvni display. Cena okoli 12.000 €. Tenere 700 Rally Edition pa ima ceno 11.700 €....torej?

 

Logično, da je dražja od Yamahe Tenere 700, saj tudi ponuja občutno več in ne rabi Akrapovič izpuha, da je motor močnejši. Tener je le letnik 2018, medtem ko je Touareg letnik 2022.

 

Tenere ima predpotopne merilnike pa nič elektronskih pomagal, razen ABS (naj me kdo popravi).

Koliko denarja, toliko muzike.

Brez naslova.png

Popravljeno . Popravil spartanbp
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakorkol mi je tole všeč, je naslednje vprašanje "kje bom servisiral"?

pa po slikah sodeč, so neke cestne pnevmatike. Bi bilo za primerjat še hode vzmetenja.

Če se misliš nažigat več po cesti, je celo prednost, za zunaj ceste pa hm...

Klobasam na navadnem 790S adv od KTM...ma sem že razvajen. Sem takoj videl prednosti tenere700, ko sem se gor usedel, a le te so pa slabosti na cesti.

Težke so te izbire. Mel bi pa itak vse.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, DAMI34 pravi:

kakorkol mi je tole všeč, je naslednje vprašanje "kje bom servisiral"?

pa po slikah sodeč, so neke cestne pnevmatike. Bi bilo za primerjat še hode vzmetenja.

Če se misliš nažigat več po cesti, je celo prednost, za zunaj ceste pa hm...

Klobasam na navadnem 790S adv od KTM...ma sem že razvajen. Sem takoj videl prednosti tenere700, ko sem se gor usedel, a le te so pa slabosti na cesti.

Težke so te izbire. Mel bi pa itak vse.

Tu je celoten članek.  https://www.motorradonline.de/enduro/aprilia-tuareg-660-exklusiver-fahrbericht/

Motorrad je kar dober magazin in imajo dostop do prvih testov.

Gume so pa Scorpion Trail.

Servisiraš pa na servisu ;)

Popravljeno . Popravil spartanbp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, spartanbp pravi:

Tu je celoten članek.  https://www.motorradonline.de/enduro/aprilia-tuareg-660-exklusiver-fahrbericht/

Motorrad je kar dober magazin in imajo dostop do prvih testov.

Gume so pa Scorpion Trail.

Servisiraš pa na servisu ;)

to se mi dopade, na servisu servisiraš. :P  Da motorrad je eden vodilnih v EU..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravijo, da je moped primeren tako za cesto kot za off-road. S tem, da rabiš verjetno bolj terenske gume ali pa ne. Ima pa posebej mod za teren, ker je motor "močan". 

Seveda pa priporočam testno vožnjo pred samim nakupom, torej preden daš svoje težko zaslužene denarce ven iz geldtašne, to pa mora biti :)

Popravljeno . Popravil spartanbp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!