Jump to content

Aprilia Tuareg 660


celjan89

Recommended Posts

pred 44 minutami, spartanbp pravi:

Pravijo, da je moped primeren tako za cesto kot za off-road. S tem, da rabiš verjetno bolj terenske gume ali pa ne. Ima pa posebej mod za teren, ker je motor "močan". 

Seveda pa priporočam testno vožnjo pred samim nakupom, torej preden daš svoje težko zaslužene denarce ven iz geldtašne, to pa mora biti :)

ja ja razumem, ma vse tudi moj 790adv, pa še kak drugi, pravim da so razlike. Moj 790S ma krajše hode vzmetenja in je na cesti "boljši" meni, za moj stil, na terenu pa slabši. Zato maš 790R, ki ima še kup bombončkov in boljše ter daljše vzmetenje.

Ravno zato sem napisal, nisem sicer prebral članka, če se dela primerjavo s T700 je fajn vedeti hode. Iz slike mi deluje bolj cestno orientiran.

Da je pa primeren za take neumnosti kot počne Pol Tarres na T700  (ajde zanemarim, da jo uniči verjento, pa da ne bom reklame tule delal, dam samo povezavo do posnetka klik  ) pa najbrž ni. 

Seveda, ko je govora o nas povprečnih uporabnikih, je pa druga muska, no odvisno od želja.

 

Link to comment
Share on other sites

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

ja ja razumem, ma vse tudi moj 790adv, pa še kak drugi, pravim da so razlike. Moj 790S ma krajše hode vzmetenja in je na cesti "boljši" meni, za moj stil, na terenu pa slabši. Zato maš 790R, ki ima še kup bombončkov in boljše ter daljše vzmetenje.

Ravno zato sem napisal, nisem sicer prebral članka, če se dela primerjavo s T700 je fajn vedeti hode. Iz slike mi deluje bolj cestno orientiran.

Da je pa primeren za take neumnosti kot počne Pol Tarres na T700  (ajde zanemarim, da jo uniči verjento, pa da ne bom reklame tule delal, dam samo povezavo do posnetka klik  ) pa najbrž ni. 

Seveda, ko je govora o nas povprečnih uporabnikih, je pa druga muska, no odvisno od želja.

 

Hodov nimajo napisanih. Tole je pa prevod "google translate" :)

 

Na vrhu ceste, tudi na terenu
Rokovanje je impresivno: Tuareg zlahka leti od enega ovinka do drugega. Gume Scorpion omogočajo zaupanje. Nič ne stoji, nič se ne trese. Motocikel se voljno prevrne v vitkem položaju, potegne svojo črto skozi ovinke in z začetkom dvojčka na izhodu iz ovinka ga lahko pustite leteti s Tuaregom. Aprilia na cesti zelo dobro opravlja svoje delo in kaže športni, ambiciozen značaj. Če se želite s Tuaregom lotiti več grušča, bi morali pri nakupu izbrati pnevmatiko, ki je še bolj primerna za terensko uporabo. Toda ali je to potrebno? Tuareg zagotovo ni kolo za trdo enduro uporabo, a na makadamski cesti skozi vinograde v Benečiji in gozdne poti vmes še vedno čutimo njegov divji značaj na zobu. Torej, terenski način! Kot že omenjeno, preslikave še ni mogoče preizkusiti, vendar na ta način deaktiviramo ABS na zadnjem kolesu. Toda poleg zadnjega kolesa, ki ga je mogoče enostavno upravljati, se Tuareg na terenu uvršča s svojo nizko, lepo uravnoteženo težo. Z njim se lahko brez težav preplezate tudi bočno naraščajoče nasipe, medtem ko lahko z velikim sprednjim kolesom enostavno krmarite po globljem pesku. In spet poudarja svojo aktivno ergonomijo - zdaj še posebej, ko stoji. Odločili smo se, da ne bomo šli v težjo terensko uporabo - navsezadnje je kolo v tej serijski proizvodnji na voljo le enkrat. A občutek ostaja: tu je še nekaj več.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

240mm spredaj in zadaj, torej zlahka primerjamo s T700.

 

Link to comment
Share on other sites

pred 23 minutami, spartanbp pravi:

Slišal sem, da T700 vzmetenje ni kdo ve kaj...?

to vprašaj v temi T700 :P

 

Link to comment
Share on other sites

Ne, tanova aprilia ima vpoklic,neka napaka na motorju,precital v svabskem motorradu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ob 10. 10. 2021 ob 17:52, luxsa pravi:

Ne, tanova aprilia ima vpoklic,neka napaka na motorju,precital v svabskem motorradu.

Ni to bilo lani? Za prve serije teh motorjev.

Link to comment
Share on other sites

Ob 1. 10. 2021 ob 13:18, DAMI34 pravi:

ja ja razumem, ma vse tudi moj 790adv, pa še kak drugi, pravim da so razlike. Moj 790S ma krajše hode vzmetenja in je na cesti "boljši" meni, za moj stil, na terenu pa slabši. Zato maš 790R, ki ima še kup bombončkov in boljše ter daljše vzmetenje.

Ravno zato sem napisal, nisem sicer prebral članka, če se dela primerjavo s T700 je fajn vedeti hode. Iz slike mi deluje bolj cestno orientiran.

Da je pa primeren za take neumnosti kot počne Pol Tarres na T700  (ajde zanemarim, da jo uniči verjento, pa da ne bom reklame tule delal, dam samo povezavo do posnetka klik  ) pa najbrž ni. 

Seveda, ko je govora o nas povprečnih uporabnikih, je pa druga muska, no odvisno od želja.

 

Toliko, da se lahko peljes na Golte do koce Pri treh plotih ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ena stvar kar ima pa Tale Aprillia res prednost pred konkurenco. Tubles pnevmatike.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 9 minutami, Snečer pravi:

bomo videli, kdo upa to kupit :)

Jaz definitvno ne. Preveč "butično". Pa ni tok bolj revulucionarno glede na uveljavljeno konkurenco, da bi imelo smisel.

Link to comment
Share on other sites

pred 45 minutami, skalar36 pravi:

Jaz definitvno ne. Preveč "butično". Pa ni tok bolj revulucionarno glede na uveljavljeno konkurenco, da bi imelo smisel.

Pa to je "klon" T700, mogoče kje kakšen lepši detalj itd. V osnovi pa pri tej teži ne bo nekih razlik.

 

Link to comment
Share on other sites

pred 31 minutami, Snečer pravi:

Pa to je "klon" T700, mogoče kje kakšen lepši detalj itd. V osnovi pa pri tej teži ne bo nekih razlik.

 

Kdor bi hotel konkurirat T 700, bi moral nardit zanesljiv agregat z boljšim vzmetenjem in boljšimi zavorami, ter več dodatne opreme v osnovni izvedbi za isto ceno, pa bi Yamahi lahko pobral večji delež strank. tako pa tistih par konjičev več ni razlog da bi se kupci tepli za tole.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 17 minutami, skalar36 pravi:

osnovni izvedbi za isto ceno

"Nek ti se riječi pozlate" :kva2:

Saj veš, da je to utopija.

Danes se skoraj noben motor ne vozi takšen, kot pride iz proizvodnje. Vse se še poten "personalizira". Ko vržeš še cca 1/3 kovancev za personalizacijo si še vedno prepričan kako "poceni" si kupil.

Že dolgo nisem slišal oglasa za bilokatero vozilo (2 ali štirikolesno) , ki bi ga začeli z "osnovni model že za...." Najlaje ponujajo kar "naloudano" saj se vsi radi hvalijo-mo z "moj ima vse" pa to zares rabimo ali ne.

Pustimo aktivno varnost...to mora bit ostalo pa...

 

Edited by MiNa
Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, skalar36 pravi:

Kdor bi hotel konkurirat T 700, bi moral nardit zanesljiv agregat z boljšim vzmetenjem in boljšimi zavorami, ter več dodatne opreme v osnovni izvedbi za isto ceno, pa bi Yamahi lahko pobral večji delež strank. tako pa tistih par konjičev več ni razlog da bi se kupci tepli za tole.

za isti denar, s podobno primerljivo poprodajno podporo

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, MiNa pravi:

"Nek ti se riječi pozlate" :kva2:

Saj veš, da je to utopija.

Danes se skoraj noben motor ne vozi takšen, kot pride iz proizvodnje. Vse se še poten "personalizira". Ko vržeš še cca 1/3 kovancev za personalizacijo si še vedno prepričan kako "poceni" si kupil.

Že dolgo nisem slišal oglasa za bilokatero vozilo (2 ali štirikolesno) , ki bi ga začeli z "osnovni model že za...." Najlaje ponujajo kar "naloudano" saj se vsi radi hvalijo-mo z "moj ima vse" pa to zares rabimo ali ne.

Pustimo aktivno varnost...to mora bit ostalo pa...

 

Res je. Zalostno je to, da vse kar je uporabno, al pa nujno potrebno, treba dokupit. 

 Normalo udoben sedež je prva stvar. Ščitnik rok, ki ni plastičen, druga... Itd.. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sam ne...lepi...in pokvarljivi

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Ali se je kdo že vozil s tem? Razmišljam o nakupu in kolebam med T7, Norden in tem.

Pr Norden vidim plus v udobnem sedežu in nizkem težišču, je pa nizek motor - ni za velike osebe in ima obupno vetrno zaščito. Pa najdražji je in ima slabo reklamo na forumu. 

T7 je zanesljiva, solidna veterna zaščita, slab sedež, malo goriva, visoko težišče, odličen motor.

Tuareg ima odlično vzmetenje, od teh treh najboljšo veterno zaščito, najvišji položaj krmila, najbolj uglajen motor glede vibracij, sedež pa zmeren. Pa na zalogi je in se ga da takoj dobit.

To so moje ugotovitve od gledanja ogromno testov vseh treh motorjev. Testiral še nisem nobenega.

 

Če je kdo že kaj testiral in lahko poda kako osebno primerjavo, hvala vnaprej.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!