Skoči na vsebino

Aprilia Tuareg 660


celjan89

Priporočene objave

pred 44 minutami, spartanbp pravi:

Pravijo, da je moped primeren tako za cesto kot za off-road. S tem, da rabiš verjetno bolj terenske gume ali pa ne. Ima pa posebej mod za teren, ker je motor "močan". 

Seveda pa priporočam testno vožnjo pred samim nakupom, torej preden daš svoje težko zaslužene denarce ven iz geldtašne, to pa mora biti :)

ja ja razumem, ma vse tudi moj 790adv, pa še kak drugi, pravim da so razlike. Moj 790S ma krajše hode vzmetenja in je na cesti "boljši" meni, za moj stil, na terenu pa slabši. Zato maš 790R, ki ima še kup bombončkov in boljše ter daljše vzmetenje.

Ravno zato sem napisal, nisem sicer prebral članka, če se dela primerjavo s T700 je fajn vedeti hode. Iz slike mi deluje bolj cestno orientiran.

Da je pa primeren za take neumnosti kot počne Pol Tarres na T700  (ajde zanemarim, da jo uniči verjento, pa da ne bom reklame tule delal, dam samo povezavo do posnetka klik  ) pa najbrž ni. 

Seveda, ko je govora o nas povprečnih uporabnikih, je pa druga muska, no odvisno od želja.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

ja ja razumem, ma vse tudi moj 790adv, pa še kak drugi, pravim da so razlike. Moj 790S ma krajše hode vzmetenja in je na cesti "boljši" meni, za moj stil, na terenu pa slabši. Zato maš 790R, ki ima še kup bombončkov in boljše ter daljše vzmetenje.

Ravno zato sem napisal, nisem sicer prebral članka, če se dela primerjavo s T700 je fajn vedeti hode. Iz slike mi deluje bolj cestno orientiran.

Da je pa primeren za take neumnosti kot počne Pol Tarres na T700  (ajde zanemarim, da jo uniči verjento, pa da ne bom reklame tule delal, dam samo povezavo do posnetka klik  ) pa najbrž ni. 

Seveda, ko je govora o nas povprečnih uporabnikih, je pa druga muska, no odvisno od želja.

 

Hodov nimajo napisanih. Tole je pa prevod "google translate" :)

 

Na vrhu ceste, tudi na terenu
Rokovanje je impresivno: Tuareg zlahka leti od enega ovinka do drugega. Gume Scorpion omogočajo zaupanje. Nič ne stoji, nič se ne trese. Motocikel se voljno prevrne v vitkem položaju, potegne svojo črto skozi ovinke in z začetkom dvojčka na izhodu iz ovinka ga lahko pustite leteti s Tuaregom. Aprilia na cesti zelo dobro opravlja svoje delo in kaže športni, ambiciozen značaj. Če se želite s Tuaregom lotiti več grušča, bi morali pri nakupu izbrati pnevmatiko, ki je še bolj primerna za terensko uporabo. Toda ali je to potrebno? Tuareg zagotovo ni kolo za trdo enduro uporabo, a na makadamski cesti skozi vinograde v Benečiji in gozdne poti vmes še vedno čutimo njegov divji značaj na zobu. Torej, terenski način! Kot že omenjeno, preslikave še ni mogoče preizkusiti, vendar na ta način deaktiviramo ABS na zadnjem kolesu. Toda poleg zadnjega kolesa, ki ga je mogoče enostavno upravljati, se Tuareg na terenu uvršča s svojo nizko, lepo uravnoteženo težo. Z njim se lahko brez težav preplezate tudi bočno naraščajoče nasipe, medtem ko lahko z velikim sprednjim kolesom enostavno krmarite po globljem pesku. In spet poudarja svojo aktivno ergonomijo - zdaj še posebej, ko stoji. Odločili smo se, da ne bomo šli v težjo terensko uporabo - navsezadnje je kolo v tej serijski proizvodnji na voljo le enkrat. A občutek ostaja: tu je še nekaj več.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

240mm spredaj in zadaj, torej zlahka primerjamo s T700.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, spartanbp pravi:

Slišal sem, da T700 vzmetenje ni kdo ve kaj...?

to vprašaj v temi T700 :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 10. 10. 2021 ob 17:52, luxsa pravi:

Ne, tanova aprilia ima vpoklic,neka napaka na motorju,precital v svabskem motorradu.

Ni to bilo lani? Za prve serije teh motorjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1. 10. 2021 ob 13:18, DAMI34 pravi:

ja ja razumem, ma vse tudi moj 790adv, pa še kak drugi, pravim da so razlike. Moj 790S ma krajše hode vzmetenja in je na cesti "boljši" meni, za moj stil, na terenu pa slabši. Zato maš 790R, ki ima še kup bombončkov in boljše ter daljše vzmetenje.

Ravno zato sem napisal, nisem sicer prebral članka, če se dela primerjavo s T700 je fajn vedeti hode. Iz slike mi deluje bolj cestno orientiran.

Da je pa primeren za take neumnosti kot počne Pol Tarres na T700  (ajde zanemarim, da jo uniči verjento, pa da ne bom reklame tule delal, dam samo povezavo do posnetka klik  ) pa najbrž ni. 

Seveda, ko je govora o nas povprečnih uporabnikih, je pa druga muska, no odvisno od želja.

 

Toliko, da se lahko peljes na Golte do koce Pri treh plotih ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ena stvar kar ima pa Tale Aprillia res prednost pred konkurenco. Tubles pnevmatike.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Snečer pravi:

bomo videli, kdo upa to kupit :)

Jaz definitvno ne. Preveč "butično". Pa ni tok bolj revulucionarno glede na uveljavljeno konkurenco, da bi imelo smisel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, skalar36 pravi:

Jaz definitvno ne. Preveč "butično". Pa ni tok bolj revulucionarno glede na uveljavljeno konkurenco, da bi imelo smisel.

Pa to je "klon" T700, mogoče kje kakšen lepši detalj itd. V osnovi pa pri tej teži ne bo nekih razlik.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Snečer pravi:

Pa to je "klon" T700, mogoče kje kakšen lepši detalj itd. V osnovi pa pri tej teži ne bo nekih razlik.

 

Kdor bi hotel konkurirat T 700, bi moral nardit zanesljiv agregat z boljšim vzmetenjem in boljšimi zavorami, ter več dodatne opreme v osnovni izvedbi za isto ceno, pa bi Yamahi lahko pobral večji delež strank. tako pa tistih par konjičev več ni razlog da bi se kupci tepli za tole.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, skalar36 pravi:

osnovni izvedbi za isto ceno

"Nek ti se riječi pozlate" :kva2:

Saj veš, da je to utopija.

Danes se skoraj noben motor ne vozi takšen, kot pride iz proizvodnje. Vse se še poten "personalizira". Ko vržeš še cca 1/3 kovancev za personalizacijo si še vedno prepričan kako "poceni" si kupil.

Že dolgo nisem slišal oglasa za bilokatero vozilo (2 ali štirikolesno) , ki bi ga začeli z "osnovni model že za...." Najlaje ponujajo kar "naloudano" saj se vsi radi hvalijo-mo z "moj ima vse" pa to zares rabimo ali ne.

Pustimo aktivno varnost...to mora bit ostalo pa...

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, skalar36 pravi:

Kdor bi hotel konkurirat T 700, bi moral nardit zanesljiv agregat z boljšim vzmetenjem in boljšimi zavorami, ter več dodatne opreme v osnovni izvedbi za isto ceno, pa bi Yamahi lahko pobral večji delež strank. tako pa tistih par konjičev več ni razlog da bi se kupci tepli za tole.

za isti denar, s podobno primerljivo poprodajno podporo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, MiNa pravi:

"Nek ti se riječi pozlate" :kva2:

Saj veš, da je to utopija.

Danes se skoraj noben motor ne vozi takšen, kot pride iz proizvodnje. Vse se še poten "personalizira". Ko vržeš še cca 1/3 kovancev za personalizacijo si še vedno prepričan kako "poceni" si kupil.

Že dolgo nisem slišal oglasa za bilokatero vozilo (2 ali štirikolesno) , ki bi ga začeli z "osnovni model že za...." Najlaje ponujajo kar "naloudano" saj se vsi radi hvalijo-mo z "moj ima vse" pa to zares rabimo ali ne.

Pustimo aktivno varnost...to mora bit ostalo pa...

 

Res je. Zalostno je to, da vse kar je uporabno, al pa nujno potrebno, treba dokupit. 

 Normalo udoben sedež je prva stvar. Ščitnik rok, ki ni plastičen, druga... Itd.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Sam ne...lepi...in pokvarljivi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Ali se je kdo že vozil s tem? Razmišljam o nakupu in kolebam med T7, Norden in tem.

Pr Norden vidim plus v udobnem sedežu in nizkem težišču, je pa nizek motor - ni za velike osebe in ima obupno vetrno zaščito. Pa najdražji je in ima slabo reklamo na forumu. 

T7 je zanesljiva, solidna veterna zaščita, slab sedež, malo goriva, visoko težišče, odličen motor.

Tuareg ima odlično vzmetenje, od teh treh najboljšo veterno zaščito, najvišji položaj krmila, najbolj uglajen motor glede vibracij, sedež pa zmeren. Pa na zalogi je in se ga da takoj dobit.

To so moje ugotovitve od gledanja ogromno testov vseh treh motorjev. Testiral še nisem nobenega.

 

Če je kdo že kaj testiral in lahko poda kako osebno primerjavo, hvala vnaprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!