kawamoto Posted February 10 Share Posted February 10 pred 3 urami, DAMI34 pravi: po testih je najbulši Vizualno mi ne potegne. Po moči mi ne potegne. Ker je Aprilia mi ne potegne. Nč hudega, ga bo pa kakšnemu drugemu potegnila😁 GregorM and DAMI34 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joker Posted February 10 Share Posted February 10 pred 2 urami, mato295 pravi: Naročil sem tudi višjo prednjo šipo. Od originala je višja za 135mm. Veliki (190cm) imamo vedno probleme s turbolenco. Sem si rekel, da bom najprej testiral original, ampak, ko je bil paket doma, je bilo potrebno takoj namestiti. Na sliki deluje grozno, v živo je bolj znosno. Ampak udobje pred estetiko.... Se bojim, da bo slabše kot original. Vsaj meni se je na testu zdelo povsem v redu, ker sem imel glavo nad zaščito in ni bilo turbolenc. pred 3 urami, DAMI34 pravi: Vizualno mi ne potegne. V živo je daleč boljša, kot na katerikoli sliki. Tako zame, kot za vse tiste, ki so jo prišli pogledat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted February 11 Share Posted February 11 pred 12 urami, kawamoto pravi: Nč hudega, ga bo pa kakšnemu drugemu potegnila😁 ahaha, ne sej, mi tut ktm ne potegne "vizualno" zato je moj dobil ime grdoba Zame najlepša sta desert x in t7. pred 12 urami, Joker pravi: V živo je daleč boljša, kot na katerikoli sliki. Tako zame, kot za vse tiste, ki so jo prišli pogledat. verjamem. V končni fazi niti ne gledaš prednje luči. IF7 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post mato295 Posted February 11 Popular Post Share Posted February 11 Ni bilo možno prevozit veliko, ker je povsod vse ledeno. Za na cesto pa še ni... Tako da je bil bolj test, če vse dela... GregorM, DAMI34, Quest and 8 others 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted February 11 Share Posted February 11 bemti se moram negirat, če ni od spredi slikan je celo lep /lepa nejc74 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nejc74 Posted February 11 Share Posted February 11 (edited) jup, klasična "butterface" Edited February 11 by nejc74 skalar36, Mavti, DAMI34 and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
johan Posted February 19 Share Posted February 19 Ob 11. 2. 2023 ob 14:35, mato295 pravi: Ni bilo možno prevozit veliko, ker je povsod vse ledeno. Za na cesto pa še ni... Tako da je bil bolj test, če vse dela... A ti je uspelo že naredit kak km?Jaz razmišljam,da bi zamenjal gume-nekaj bolj "off road",da bi šlo lepše po terenu ampak še vedno primerno za na cesto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mato295 Posted February 20 Share Posted February 20 Ne še, ker sem odsoten - služba.... Ko se vrnem, bo več akcije. Kugelschreiber 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mato295 Posted March 1 Share Posted March 1 Še kar sneži 😠 Kugelschreiber 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mato295 Posted March 1 Share Posted March 1 😂 https://www.youtube.com/watch?v=DMO6pz0QKgU GregorM, pik1 and DAMI34 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pik1 Posted March 4 Share Posted March 4 Ob 1. 3. 2023 ob 18:52, mato295 pravi: 😂 https://www.youtube.com/watch?v=DMO6pz0QKgU . .... med vrsticami je začutit "manjvrednostni kompleks" sicer pa .... moped po izgledu gledljiv ... 👍 barvna kombinacija, še posebno črno rumena, se mi zdi top 👍 ... sprednja luč pa res kr neki 😮😮😮 ... cena ??? .... hja ... glih ene tri jurje predrag Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted March 16 Share Posted March 16 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mato295 Posted March 21 Share Posted March 21 Enkrat mi pa mogoče uspe, da tudi sam sprobam sipine.... pik1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post mato295 Posted March 21 Popular Post Share Posted March 21 Ni šlo po običajni turi, sem moral obrnit. Nekaj kilometrov se je že nabralo, pa lahko napišem prve občutke (primerjano s KTM990 in HT700). Motor ima ogromno navora v nižjih obratih. Brez težav se pelje v prvi in drugi prestavi brez gasa in potem zvezno pospešuje od tam in ob tem ne pokaže niti malo, da mu kaj ne paše. Ker ima prvo zelo kratko, se lahko pelješ res počasi. Pri bivših motorjih to brez sklopke ni bilo možno. Tudi tistega težkega občutka, ki sem ga imel pri ostalih motorjih ob minimalni brzini ni. Dejansko ne začutiš spremembe ob manevriranju, če se pelješ zelo počasi ali malo hitreje. Tukaj se res vidi napredek motociklov v tem segmentu. Zadnji gumi v slabih razmerah manjka bočnega oprijema. Trenutno se vozim z original prednjo šipo. Turbolenc ni, mi pa ni v užitek vožnja nad 100km/h (leta pa to...). Pri višji šipi pa se ustvarjajo turbolence, ki mi tresejo čelado, kar je še slabše. Še iščem rešitve.... IF7, DAMI34, GoBobi and 14 others 15 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mato295 Posted March 28 Share Posted March 28 Malo primerjave... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mato295 Posted March 28 Share Posted March 28 Tenere T660 😄 IF7 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mato295 Posted April 3 Share Posted April 3 Tale zaščita se mi od vseh še najbolj dopade .... IF7 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrenkH Posted April 6 Share Posted April 6 Za vecino padcev so dovolj dobri ALU scitniki rok (acerbis, barkbusters, cycra itd.) skupaj s primerno sus plato ki deloma pokrije tudi blok masine... Teh rollbarov mislim da ne rabis ker samo obtezijo cel motor (so pa pripravni za torbice in lucke gor obesat - da zgleda bolj avanturisticno ), plastike bos pocohal v vsakem primeru, vse je odvisno od podlage.... Jaz na KTM uporabljam tacke za sopotnika z dodanimi drsniki, so ze veckrat opravicile svoj namen dolenc100, GregorM and DAMI34 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mato295 Posted April 7 Share Posted April 7 (edited) pred 20 urami, FrenkH pravi: skupaj s primerno sus plato Tole sem gledal že nekaj časa nazaj. Ali ima kdo izkušnje, kako gresta skupaj ta plastika in vročina iz izpuha? Edited April 7 by mato295 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrenkH Posted April 7 Share Posted April 7 pred 45 minutami, mato295 pravi: Tole sem gledal že nekaj časa nazaj. Ali ima kdo izkušnje, kako gresta skupaj ta plastika in vročina iz izpuha? Imam jo na KTM 890R, zdrzi vse, zvok mašine je tisji oz manj resonira v primerjavi s kovinsko izvedbo kot tudi udarci kamnov izpod gum, crna barva super skrije vse nastale praske, ker je materijal deloma upogljiv in bolj drsec je manj moznosti da bi sus plato odtrgal iz nosilcev ali skupaj z njimi pri padcu. mato295 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mato295 Posted April 11 Share Posted April 11 Testiram povišek šipce. V kombinaciji s čepki je situacija boljša. Sem kupil tudi drugo čelado (Schuberth C5), pa ne paše na mojo glavo in sem jo poslal nazaj. pik1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kugelschreiber Posted April 11 Share Posted April 11 Policija je vceraj pred hrascami masirala enega z rdečo. Ni mi jasno, kaj rocno se je dogajalo. Kdo od tu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scarabeo 500 Posted April 11 Share Posted April 11 pred 2 urami, mato295 pravi: Testiram povišek šipce. V kombinaciji s čepki je situacija boljša. Sem kupil tudi drugo čelado (Schuberth C5), pa ne paše na mojo glavo in sem jo poslal nazaj. Aha, ti nam orješ po ... raza, FrenkH and mladench 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mato295 Posted April 12 Share Posted April 12 pred 10 urami, Scarabeo 500 pravi: Aha, ti nam orješ po ... Sem prišel malo počistit, ker se sosedje pritožujejo zaradi lubadarja .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mato295 Posted April 12 Share Posted April 12 Za priklop navigacije sem razmišljal o treh opcijah: - priklop direkt na akumulator (dodatno bi potreboval še rele in varovalko) - priklop na predpripravo za meglenke - dnevne luči. - priklop na inštalacijo za USB Odločil sem se za zadnjo opcijo, ker USB-ja ne bom uporabljal. Za Garmin kablovje in pretvornik je v spodnje delu ravno dovolj prostora. Zgoraj se vidi odklopljen konektor za USB vtičnico. Zvezal še nisem, ker moram kupit ustrezen konektor. Mogoče na koncu zvežem vsporedno Garmin in USB. Garmin potrebuje 1.5A, predpriprava za USB pa ima 2A varovalko, kar je ravno prav. Kabel je diskretno speljan ob nosilcu. Ko je nameščena navigacija, se ne vidi. Ob nosilcu (H profil) je dovolj velika odprtina, da ni bilo potrebno rezat nobene plastike. Iščem ustrezen prostor za prvo pomoč, ker pod sedežem ni čisto nič prostora. Ena od opci je ta zgoraj. Prostora je ravno toliko, da prav nežno stisne prvo pomoč. Lepo pa ni, vem ja .... Joker and mladench 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now