Skoči na vsebino

Aprilia Tuareg 660


celjan89

Priporočene objave

Osebne preference, ampak meni gre na živce, da se garmin zaganja vsakič, ko ugasnem motor, zato sem ga zvezal "direkt" , da dela tudi brez kontakta, če "moram" kaj brskati po njem (luči se ne da ugasniti... ) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem načeloma proti vsem "direkt" porabnikom. Nikol ne veš kok ti hudič sesa, tudi ko je ugasnjen motor. :P potem pa je mrtev accu čez čas. Običajno v nepravem trenutku. Garmin ima itak tudi lastno napajanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, mato295 pravi:

Za priklop navigacije sem razmišljal o treh opcijah:

- priklop direkt na akumulator (dodatno bi potreboval še rele in varovalko)

- priklop na predpripravo za meglenke - dnevne luči. 

- priklop na inštalacijo za USB

Odločil sem se za zadnjo opcijo, ker USB-ja ne bom uporabljal. 

 

Za Garmin kablovje in pretvornik je v spodnje delu ravno dovolj prostora. Zgoraj se vidi odklopljen konektor za USB vtičnico. Zvezal še nisem, ker moram kupit ustrezen konektor. Mogoče na koncu zvežem vsporedno Garmin in USB.

Garmin potrebuje 1.5A, predpriprava za USB pa ima 2A varovalko, kar je ravno prav.

Kabel je diskretno speljan ob nosilcu. Ko je nameščena navigacija, se ne vidi. Ob nosilcu (H profil) je dovolj velika odprtina, da ni bilo potrebno rezat nobene plastike. 

 

Iščem ustrezen prostor za prvo pomoč, ker pod sedežem ni čisto nič prostora. Ena od opci je ta zgoraj. Prostora je ravno toliko, da prav nežno stisne prvo pomoč. Lepo pa ni, vem ja ....

 

Preveri ali je USB vtičniba aktivna le ob kontaktu, kajti če je stalno napajan Garminov regulator za XTja konkretno prazni akumulator! Meritev porabe je sicer minimalna, ampak preverjeno je.

Za prvo pomoč samo z notranje strani foliraj vizir na temno od spodnjega roba med vijaki do višine zgornjih vijakov , da se ne vidi kaj je zadaj. Folija bo zaščitila šipo pred odrgninami med tresenjem.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

USB je vezan preko kontakta. In Garmin te vsakič, ko ugasneš motor vpraša, če naj nadaljuje na baterijo, sicer se po 1 minuti izklopi. Vsaj tisti, katere sem in jih uporabljam.

Vsekakor nobenih porabnikov ne veži direktno na akumulator. Sploh ne pri Tuaregu, ki ima LiIon akumulator in bo zelo hitro prazen.

Če bi ti Garmin žrl več, kot zmore USB napeljava, lahko vse skupaj vežeš preko releja in USB priključek uporabiš za krmiljenje le tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, raza pravi:

Preveri ali je USB vtičniba aktivna le ob kontaktu, kajti če je stalno napajan Garminov regulator za XTja konkretno prazni akumulator! Meritev porabe je sicer minimalna, ampak preverjeno je.

USB je preko ključa. Predno sem se lotil zadeve, sem kupil elektro shemo in preveril zadeve. 

 

pred 12 urami, raza pravi:

Za prvo pomoč samo z notranje strani foliraj vizir na temno od spodnjega roba med vijaki do višine zgornjih vijakov , da se ne vidi kaj je zadaj. Folija bo zaščitila šipo pred odrgninami med tresenjem.

Dobra ideja.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Se splača pogledat, če kdo razmišlja in kupuje v tem segmentu. Se strinjam z večino stvari, ki jih je omenil in so moja opažanja podobna. Ne bom pisal romanov, če pa koga kaj konkretno zanima, pa z veseljem odgovorim.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zdravo,

Moja motoristična kariera se je zaradi osebnih razlogov končala. Če kdo želi kupit ugodno praktično nov motor z veliko dodatne opreme, naj pogleda na avto.net. Ko bo motor prodan, bo na voljo tudi skoraj nova čelada  Nolan N100-5 in jakna (samo 3-krat uporabljeno). Bolj podrobno kasneje. Če koga kaj zanima, naj me pokliče na telefon, forum skoraj ne berem več. 

Vsem lep pozdrav,

Matej

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
17 minutes ago, Joker said:

Jaz butl jo pa prodajam...

 

Ta motor nekako ni shodil po pričakovanjih...Kaj je tebe pripravilo na oddajo oglasa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor sam je super. Sem šel pred nakupom preizkusit testnega in je več kot izpolnil pričakovanja. Vse, kar sem do takrat prebral o njemu, je držalo.

Nekako sem upal, da mi bo uspelo najti več časa za vožnjo z njim po terenu, za katerega je narejen in sem ga tudi kupil. Pa se je obrnilo drugače. Malo me tudi zdravje hebla in sem se odločil, da ga prodam (ne podarim).

Za vsak slučaj imam tako ali tako še starega dobrega doktor BIG-a...

 

Če pa ne bo šel, bo nekega dne že še prišel prav. Mogoče takrat, ko mi bo krava postala pretežka. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni. Bi koga tole zanimalo? Praktično nova zadeva. Mi ne pride v poštev. Prodam tudi vzmet 110Nm(rdeča) za šoferje nad 105kg. Cena nosilca je 80e, vzmet prav tako 80e.  Prodam pa tudi Komplet novo Zieger cevno zaščito. Cena 150e. Izredno kvalitetne izdelave.

20240210_135515.jpg

20240210_135524.jpg

20240210_135531.jpg

20231110_201004.jpg

zieger-lower-engine-guard-for-aprilia-tuareg-660-2021-2023.jpg

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
pred 19 urami, mladench pravi:

Te Kove 500x ni prepričal? 😄

S Kove 500x ni popolnoma nič narobe. Narobe je v glavah ljudi....

Narod ne zna več ne šaltat ne odpirat plin ob pravih trenutkih...tako opažam. Pa vecina bi vozili na obratih kot jih ima Golf 2...😆

 

Mimgrede Aprilia Tuareg je pa meni že od kar je prišel ven zanimiv in "proper" adv motor.....za večino naših bajkerjev nudi še krepko preveč.  

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, miran985 pravi:

Narobe je v glavah ljudi....

Narod ne zna več ne šaltat ne odpirat plin ob pravih trenutkih...tako opažam. Pa vecina bi vozili na obratih kot jih ima Golf 

.

... :lol1:

 

ps.

... ma folk, pejte se najprej naučit šaltat, pol pa ... :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 16. 4. 2024 ob 20:44, mladench pravi:

Te Kove 500x ni prepričal? 😄

Pvi dan sva imala love-hate razmerje, drugi dan sva bila pa že kot stara zakonca. 😇

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kove je motor, ki se vozniku prilagodi :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, mladench said:

Kove je motor, ki se vozniku prilagodi :) 

Tako je pr vas? Ceniš svoj zakon?  Ceni ga. Ful.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!