Skoči na vsebino

Moto Guzzi V100


thumper

Priporočene objave

pred eno uro, thumper pravi:

ej, bi prosil, ko odprete novo temo o modelu. Velja za vse...

1. naj bo to model, ki bo videl trg

2. zaželjena je vsaj ena fotka, ter specifikacije in letnik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se opravičujem ni blo časa.. 

100 - 120 konjev

1000 ccm.

verjetno tekočinsko hlajenje ..

sport turer.

centenario ..

fotka v videu  - sicer zamegljena a mislim , da se ne sklada z nobenim dosedanjim modelom.. 

predstavitev pa verjetno zaradi kovida prestavljena  https://www.motoguzzi.com/us_EN/moto-guzzi-world/news-moto-guzzi/gmg-2022/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Bi bilo kar za imeti, spodoben sport-tourer. Sicer z zelo majhno spredjo šipo. Bolj se mi zdi podoben nekakšnemu Crossoverju, ki jih fabrike zadnje čase mečejo ven.

 

Takole na prvi izgled ne izgleda slabo, zelo doooolga zadnja roka in pa vodno hlajenje. Öhlins vzmetenje. Mi je všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...fajn video...motor je zanimiv, lepi detajli... Sam sicer bolj pričakujem V100 TT o katerem se tudi špekulira...upam na max. 999ccm, računam na 120 KM in vsaj 100Nm čim nižje, ter nastavljivo vzmetenje... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri eni od spletnih revij so podrobneje analizirali slike in ugotovili, da sta na sliki dve izvedbi modela: z običajnim ter z aktivnim vzmetenjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zadnja predstavitev V100 Mandello na današnji dan na Eicma 2021, že nekoliko več podatkov podajajo, če bo ta model na taki ravni kakovosti in voznih lastnostih kot je V 85 TT se Guzziju obeta zelo lepa prihodnost in lep vstop v njihovo drugo stoletje delovanja ??

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en video vožnje, objavljen danes, tu je tudi v praksi prikazana aktivna aerodinamična prilagodljivost o kateri govorijo, menda so prvi proizvajalec, ki to ponuja v redni proizvodji. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Evo ga. Italjani so zagnali proizvodnjo. 

Cena je znana. 15.500 navaden, 18.000 S verzija z Öhlins EC 2.0 vzmetenjem. 

Navaden je v beli ali rdeci barvi, S v tej lepi zeleni. 

Editorial_cover_last.thumb.jpeg.411929fdf6bbd030a429c0686eb550ca.jpeg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsec mi je tale V100 Mandello S. 🥰

Se tega se mi manjka v garazi poleg KTM. 

Bo absorbenta zmanjkalo. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Hvala 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor meni zgleda top, in predvidevam da z kvaliteto niso sparali, cena zato sledi, je pa konkurenčna.

Verjamem da so pri izelavi sledili konceptu kvalitete in materijalov kot pri V85 TT, ki je odličen motor in globalno gledano zelo uspešen model za Guzzi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Omejena serija, pa ni S varianta z öhlins vzmetenjem. Se pravi bo cena pod S, verjetno jurja drazji kot navaden V100.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!