Jump to content

Suzuki GSX-S 1000GT 2022


Hytech

Recommended Posts

Suzuki proti koncu leta daje na trg novi sport touring motor GSX-S1000GT, končno s tft zaslonom...

photos_08.jpg

photos_28.jpg

electronic_02.png
 
Specifications
Overall Length 2,140 mm (84.3 in.)
Overall width 825 mm (32.5 in.)
Overall height 1,215 mm (47.5 in.)
Wheelbase 1,460 mm (57.5 in.)
Ground clearance 140 mm (5.5 in.)
Seat height 810 mm (31.9 in.)
Curb weight 226 kg (498 lbs.)
Engine type 4-stroke, 4-cylinder, liquid-cooled, DOHC
Bore x stroke 73.4 mm x 59.0 mm (2.9 in. x 2.3 in.)
Engine displacement 999 cm³ (61.0 cu. in.)
Bore x stroke 73.4 mm x 59.0 mm (2.9 in. x 2.3 in.)
Compression ratio 12.2:1
Fuel system Fuel injection
Starter system Electric
Lubrication system Wet sump
Transmission 6-speed constant mesh
Front suspension Inverted telescopic, coil spring, oil damped
Rear suspension Link type, coil spring, oil damped
Rake / trail 25° / 100 mm (3.9 in.)
Front brakes Disc, twin
Rear brake Disc
Front tire size 120/70ZR17M/C (58W), tubeless
Rear tire size 190/50ZR17M/C (73W), tubeless
Ignition system Electronic ignition (transistorized)
Fuel tank capacity 19.0 L (5.0 / 4.2 US/lmp gal)
Oil capacity(overhaul)

3.4 L (3.6 / 3.0 US/lmp qts

 
Ostale informacije o modelu pa na uradni Suzuki strani: https://www.globalsuzuki.com/motorcycle/products/gsx-s1000gt/
 
 
 
 
Link to comment
Share on other sites

Direktna konkurenca SXu od kawe. Izgleda, da trg športnih ST motorjev še ni izumrl.

 

Link to comment
Share on other sites

Vgrajeni kufri najs, navigacija na armaturki najs, no cela armaturka najs, oklepi izgledajo tudi dobro, ročaji za sopotnico tudi kul...le kje bo cena khm..

V bistvu ma vse kot SX, le slep je na eno oko :(

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

le kje bo cena khm..

En klik stran je tudi ta informacija... 13.590 €

V TCju

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 5 minutami, XTR pravi:

En klik stran je tudi ta informacija... 13.590 €

V TCju

ja sej potem smo pa tam tam z SXom (jurjainpol gor al dol, raj dol)

Suza bo kar mešala štrene.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Prejšnjega GSX-S 1000 sem preizkusil pri panigazu. Meni je bil motor super, samo gas je zoprno cukal. Zelo sigurnega sem se na njemu počutil, kot bi naredil že veliko kilometrov z njem. Tako, da tale bi lahko bil zanimiv dodatek v garaži. Me pa zanima kako se bo primerjal s SXom glede na to, da ima Kawa že precej izkušenj s tem razredom.

Link to comment
Share on other sites

Mene motijo te ledice skoz leco, ki so za nasproti vozece od dolocenimi koti zelo slabo vidne. Namesto, da bi obrvi naredili za dnevne luci, da bi bili vsaj malo vidni, kot ima bmw. Isto sranje, kot pri tracerju 9, ena slabo vidna luc.

  • Like 1
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

pred 14 urami, John2005 pravi:

Prejšnjega GSX-S 1000 sem preizkusil pri panigazu. Meni je bil motor super, samo gas je zoprno cukal. Zelo sigurnega sem se na njemu počutil, kot bi naredil že veliko kilometrov z njem. Tako, da tale bi lahko bil zanimiv dodatek v garaži. Me pa zanima kako se bo primerjal s SXom glede na to, da ima Kawa že precej izkušenj s tem razredom.

on off efekt je mel kar moteč ja, tale je baje precej drugačen. Ride by wire, tempomat, verjetno tega cukanja ne bo več.

Link to comment
Share on other sites

To je Suzukijev klon Kawasakija Z1000SX. Mislim, da so celo sopotnikov sedež skopirali :D

Cena v Nemčiji bo od 14.500 € naprej. Za Suzukija....drago.

Link to comment
Share on other sites

Ne izgleda slabo. Na sliki in na specifikaciji.

Dosedaj je bil prvi kandidat za naslednji moped SX. Zdaj bo pa treba razmislit, ker mi je Suza tud všeč.

Lepo bi blo če bodo kje testne vožnje.

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, spartanbp pravi:

To je Suzukijev klon Kawasakija Z1000SX. Mislim, da so celo sopotnikov sedež skopirali :D

Cena v Nemčiji bo od 14.500 € naprej. Za Suzukija....drago.

Poglej vso opremo, ki so mu jo nalaudali. Njegove mašine pa so bile zmeraj vrhunske, njihovi motorji pa ne vem zakaj vedno malce podcenjeni, kar pa je daleč stran od dejanskega stanja in resnice. Je pa res, da so vsi motocikli v zadnjih letih šli s cenami v stratosfero. Me res zanima kakšna bo cena v Slo. Menim, da nič kaj drugačna kot v Nemčiji.

Ta stroj pa mi je tudi zelo lep. Edino kritiko bi mu dal zaradi sprednjih luči. Obvezno ne bi smel biti slep na eno oko, (by Dami) in pa vprašanje vidnosti nasproti vozečega voznika.

Edited by Rocky
napača
Link to comment
Share on other sites

cena je nižja kot kaže od kawasakija SX, kar zna biti tudi faktor.

Sicer pa skora 16kek je bil SX touring SE model. Torej vse, kufri, ogrevane ročke, večji vizir, nalepka in zaščita armaturke.

sedaj je pa 16.200, oziroma okrog 15kek brez turer oznake

Specifikacije Suze so pa res podobne SXu, vključno z blesavo dimenzijo zadnje gume 190/50 in težo okrog 230kg

Link to comment
Share on other sites

To naj bi bila teža motorja z vsemi tekočinami in 80% napolnjenostjo tanka. Brez zaščit in kovčkov, kar je vse dodatna oprema. 

Link to comment
Share on other sites

Motor izgleda vrhunski. Cena je primerna. Teža super. Tudi za sopotnika je od prejšnega modela boljši. Vredno razmisleka.

Link to comment
Share on other sites

Ob 22. 9. 2021 ob 14:40, DAMI34 pravi:

Vgrajeni kufri najs, navigacija na armaturki najs, no cela armaturka najs, oklepi izgledajo tudi dobro, ročaji za sopotnico tudi kul...le kje bo cena khm..

 

pred 4 urami, raza pravi:

To naj bi bila teža motorja z vsemi tekočinami in 80% napolnjenostjo tanka. Brez zaščit in kovčkov, kar je vse dodatna oprema. 

cerb je suha teža.. pri mokri teži pripravljen za vožnjo mora biti navedeno z 90% bencina..

Link to comment
Share on other sites

pred 38 minutami, thumper pravi:

 

cerb je suha teža.. pri mokri teži pripravljen za vožnjo mora biti navedeno z 90% bencina..

Upppps, opazil sedaj, ko si me popravil, očitno je prst zraven kresnil. Hvala.

Link to comment
Share on other sites

Me zanima kdaj bodo prvi testi na netu al pa kaka primerjava. Je pa zanimivo, da sem z leti nekako ugotovil kateri novinarji majo podoben okus tko kot jaz oz. podobne občutke v vožnji istih modelov.

Link to comment
Share on other sites

pred 18 urami, DAMI34 pravi:

cena je nižja kot kaže od kawasakija SX, kar zna biti tudi faktor.

Sicer pa skora 16kek je bil SX touring SE model. Torej vse, kufri, ogrevane ročke, večji vizir, nalepka in zaščita armaturke.

sedaj je pa 16.200, oziroma okrog 15kek brez turer oznake

Specifikacije Suze so pa res podobne SXu, vključno z blesavo dimenzijo zadnje gume 190/50 in težo okrog 230kg

Ti dam prav, Suzukiji so zmeraj bolj kot ne imeli nižje cene od svojih japonskih bratov. Bomo videli, kako se bo Kawasaki odzval, saj mu je novi GSX GT direkten konkurent in cilja na enako publiko.

 

Kwak ima trenutno velike težave; prodaja motorjev je padla, imajo izgube, pa še izločili jih bodo iz Kawasaki Heavy Industries. 

 

Zakaj pa je dimenzija 190/50 blesava? Meni se širina prav dopade, sam bi imel 200, če bi šlo :)

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, spartanbp pravi:

Zakaj pa je dimenzija 190/50 blesava? Meni se širina prav dopade, sam bi imel 200, če bi šlo :)

Verjetno je mislil, da je blesava višina 50, ne širina 190 ;) ....in tu bi se strinjal z njim! 190/55 se lepše pelje!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!