Jump to content

Predelava apn 6 1986


Tomos apn 6 s

Recommended Posts

Hvala za slikovno podporo.....   :D

 

... ampak... kot pravim, pri 15 SLC izpuhu, ki je že na ven videti bogi, je tudi videti, da je že nekaj varjeno in netano pri začetku protikonusa... zato sem se tudi odločil kupiti novega.

https://www.trgovina.obnovi-si.si/index.php?route=product/product&path=35_258_398&product_id=748

 

...od E90 pa še ne vem, še nisem nič razdiral.

.... jutri magari malo poslikam, pa pripnem tule...   :D

 

Saj ne bi toliko kompliciral za E90 izpuh..... lahko bi isto kupil novega za 80€, ampak, original je le original..... in če bom dal razkromati in kromati, mora biti verjetno popolnoma čist.

Link to comment
Share on other sites

Pa si preveril pri novem izpuhu za 15SLC, da ima vgrajen protikonus? Na sliki se vidi dekl na koncu, izpuhi s protikonusom pa dekla nimajo. Ali  je slika na spletni trgovini simbolična...ali pa ni protikonusa in je vstavljen dušilec po sistemu cevk z izvrtinami, kot na sliki originala za 15SLC.

Iz opisov sodeč sklepam, da si imel na motorju zmontiran izpuh od 15SL.

Edited by raza
Link to comment
Share on other sites

...ekola.

...zvon sklopke fertik 😁.

20211206_140552.thumb.jpg.885c9cef1015278e43d66906123ac7af.jpg

20211206_135637.thumb.jpg.5838c0f20588edc08e3f3cf10ded6802.jpg

20211206_143938.thumb.jpg.991fae3d95b053f12d8548f3cf088917.jpg

20211206_185704.thumb.jpg.a2be440152a471baf4580a051d7ef2ec.jpg

Upam,da bo dobro služila namenu

 

...se bo pa zakompliciralo pri izpuhu od e90....

...itak,da je že neki švasano in punktirano....  :slap:

20211206_190747.thumb.jpg.9f0a86f8bf05ed182de25b1c0adc2c97.jpg20211206_190757.thumb.jpg.445f7de396fcbfea52b0439ce5e4d504.jpg20211206_190812.thumb.jpg.fe5e6f749c575c80330cda8820e2bdd8.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Jaz bi dal na zvon obroč.  Menda ste debatirali o temu..  Vseeno,  nekoč mi je zvon razsulo. Glih iz četrte v peto prestavo sem hotel dat..  En kos je šel med zobnike.  Zvilo je terciarno gred. Zelo konkretno, za v smeti. 

Link to comment
Share on other sites

... smo se pogovarjali o tem... vendar, če načeloma zdrži original zvon, ki je res iz putrštala, je ta material (42CrMo4) za večkratnik trdnejši.

... ko zvon primeš v roke, in ko frcneš vanj.... lepo zveni še nekaj časa....

 

Za štos jutri izmerim trdoto enega in drugega... upam, da mi uspe, ker je malo premala masa...pa ne vem, če bo uspela meritev...

... drugače pa ja.... sem imel v mislih obroč, sem tudi že pisal, pa se mi zdi, da ne bo potrebe....

Link to comment
Share on other sites

Verjamem ,  da je izdelan zvon boljši kot original. Vendar je original globoko vlečen.  Mislim silnice in to. Vseeno je po moje lažje en obroč zalotat na obstoječi lonc,  kot novega delat. 

Link to comment
Share on other sites

...ampak je ta pločevina verjetno valjana v eno smer, kot testo za nudlne..... pol tista ušesa na zvonu bolj držijo v eno smer, kot v drugo..   :P 

Link to comment
Share on other sites

Pri navitem E90 je pokalo na tistem švasu,  friziran apn se je pa zvon razletel.  No,  poleg vsega ostalega. 

Link to comment
Share on other sites

Da malo podkurim temo... 🤣 

Zato sem jaz vozil piaggio, kolega pa 6ko z batom L.. Pa brušeni kanali... Pa nevem kaj.. 

Jaz sem imel vse original samo brez blokad pa če so bile zvezde naklonjene 80km/h dosegljivih. 

Drugačebpa so cene teh tvotaktarjev nore, košta zdej ohranjena 6ka več kot pred 30leti nova iz trgovine. 

Link to comment
Share on other sites

..vem..

..namenoma nisem kalil,da res ne bo pretrdo...je pa material že v osnovi videti poboljšan...

...nisem pa še meril trdote.

 

Link to comment
Share on other sites

...pa še to.

Material smo odrezali cnc avtogeno...in se je ohlajal na zraku,kar pomeni,da je še dodatno zakaljen...

Tam,kjer je bil privarjen na trn,za vpetje v stružnico,je bil trd ko pes...da je nož komaj zagrabil.

...kot pravim...osnovni material je bil že v osnovi poboljšan +odrezan avtogeno,kar ga zakali,brez da bi ga dodatno kalil...   😛

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Dej za nas nepismene povej.. kaj to si meru kolk maš trdega? :D  (jaz končam pri šubljerju in multimetru... ajde z mikrometrom bi se morda še znal razumet pol se pa konča :D )

Link to comment
Share on other sites

... na multimetru vtipkaš  234 / 174 .... pa dobiš, razmerje, koliko imam tršega od tebe....

...enote so pa v Brinellih...   :P 

Link to comment
Share on other sites

E90 je imel na avspuhu že v originalu neke povarjene "bule".

Vsaj na mojem. Mislim, da je bil s tem pritrjen konus.... Če si hotu konus ven dobit je bil cel hudič.

Po spominu...

Link to comment
Share on other sites

Namesto merjenja trdot in ostalih inženirskih pristopov, takole pravi mopedisti uporabljano APN-ja, ob 9-tih zjutraj na dobrih 750 mnm. 1639377572876.thumb.jpg.533ec065dfb7c007eaea2f22f2fd64a6.jpg

  • Like 1
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, Zivnorc pravi:

...pol pa feltne rjavijo....   :P  .... ker so po neinženirskem pristopu krom gor dajal....

Ker si že v eni drugi temi, enem drugem postu omenil luft na pušah na nihajki.

Meni je en strugar naredu iz mesinga in sem imel pol za vedno mir...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!