Skoči na vsebino

Predelava Tomos APN 6 1986


Tomos apn 6 s

Priporočene objave

Kakšni tomos feni bi sedaj dali tole lepo na polico sredi dnevne sobe, tako kot tisti tajajlepši spolirani izdelki za muzeje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 1/6/2022 at 9:04 PM, Zivnorc said:

...moram priznati,da sem se kar celo popoldne igral s podlaganjem  vseh gredi na ustrezno aksialno zračnost...

To je 15 slc mašina

20220106_172404.thumb.jpg.d13f2a887de954726070bbcc454bd646.jpg

 

 

Pri e90 je bilo nekaj mm (vsaj 2 ali več) zračnosti pri menjalni gredi (na katero pride verižnik).   :slap:

Če boš preveč stiskal boš težko menjal prestave (2 mm je min zračnost)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, hribuc pravi:

Če boš preveč stiskal boš težko menjal prestave (2 mm je min zračnost)

Tule si z zračnostjo užgal totalno mimo.....

Poglej kaj piše v delavniških navodilih:

20220108_164123.thumb.jpg.299aa160acb347c7063d10d210ff36f2.jpg

20220108_164208_LI.thumb.jpg.5b65985d739cbc8885785dcfae68451a.jpg

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@raza in @ZIUNORC Ne vem...Verjetno sem vama pravzaprav hvaležen. Z vajinimi inžinirskimi standardi sta me 100% odvrnila od kakršnega koli poskusa. Why bother, ni važno kolk se bom matral, naredu bom za kurac. Od ovce. Tako de, fakof, pa hvala. :D 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena štorija od danes.

Prijatelj tarna nad APN6...da se neki čudno oglaša....itd...

...no in ga prepričam, naj mi pripelje mašinko.

Dam dol glavo...bat porukam s prsom levo-desno...škjoc...škljoc...skače ene 3-4 desetinke levo desno.

Dam dol cilinder...      :slap:

20220108_182322.thumb.jpg.2ed416f73edb2b7635186a79f5d960b7.jpg

Potegnem s prstom....   :eek:

20220108_182359.thumb.jpg.9a0250701c2a802e3fd8176dd5c5dd2d.jpg

Pesek.   :eek:

Ga kličem, kaj je delal...ker skozi uplinjač to ne more it....no in pol se spomni,da je nekaj peskal okvir, ker je bil rjav...  :slap:

....tkole je pa bilo notri....

20220108_191609.thumb.jpg.dcec4b23b601e313472df5e597513fca.jpg

20220108_191911.thumb.jpg.802fc7cf6d57d487367d99cf109553aa.jpg

 

20220108_191621.thumb.jpg.68dd3fa8254679dbfd9238f19fe9b566.jpg

ležaji ulaufani,kot še nikoli.....  ?

...bat čisto lepo speskan......  

Sej ne vem....a bi se smeju al joku...

blajerca 70eur...L17...40eur...dihtunge...

 

Tako da....ne spomnim se,kdo je to že pisal tu.... da paziti pri peskanju...

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ne vem,kdo je zadnjič govoril, da je moral narediti posebno orodje za izvleči stare ležaje iz bloka,če ga ne moreš prijeti z izvlakačem.

Takole je nahitrje in najceneje.

Privariš navojno palico v ležaj....na drugi strani natakneš na palico pol colsko cev (da gre pač na palico,pa da lepo drsi po njej) ene 30-40 cm dplgo, ki bo delovala kot kladivo...  na navojno palico daš gor matico, da ne more cev dol z navojne palice....s cevjo "vzameš zalet"       :P ...in stolčeš ven ležaj...po navadi že v prvem šusu...

20220109_112104.thumb.jpg.3e5fa22f8d82c442777381cd97a581d8.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 hours ago, raza said:

Tule si z zračnostjo užgal totalno mimo.....

Poglej kaj piše v delavniških navodilih:

20220108_164123.thumb.jpg.299aa160acb347c7063d10d210ff36f2.jpg

20220108_164208_LI.thumb.jpg.5b65985d739cbc8885785dcfae68451a.jpg

Sorry maš prav mislu sm 0.2 mm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...nisem vedel al se hecaš s tistimi  dvemi milimetri zračnosti, al misliš resno... pa raje nisem odgovoril...   :P

..v glavnem...včeraj je bil spet peskalni dan....speskal bloke od e90 (od zunaj   :P )....pokital s tekočo kovino, kar je bilo "potolčenega"....pobrusil...danes pobarval s temeljno barvo...zdaj gre pa v "peč"

...sem se odločil, da pri e90 obnovim tudi zic, ker je pena še v redu. Zamenjal bom samo prevleko.

Speskal...in pobarval.

20220109_182430.thumb.jpg.adb7ae23e0872616a2917dfe92ccf659.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... kaj priporočate?..   :hmm:

 

... vem, da je še zgodaj.... bom potreboval šele spomladi... pa vseeno gledam, pa se ne morem odločiti.

Hočem pa , da tudi na mopedu guma drži... jebi ga... gre vseeno skoraj stotko...e90 še čez...   :P

Sej ne bom dirkal... ampak, kot pravim, že občutek je fajn, če je guma "dobra", pa magari je to na mopedu..   :D ..upam, da me razumete...    :rolleyes:

 

https://www.liderpnevmatik.si/moto-pnevmatike-2.75---17/

 

 

gledam bolj tiste, cestno-športne... nabolj se mi v tem segmentu nekako dopade Pirelli Angel City...

 

... če bi pa hotel izbirati po videzu.... za bolj retro izgled, pa mogoče Heidenau K36 ...   :hmm:

 

Ima kdo izkušnje s temi pnevmatikami?

 

Za Mitas sem slišal, da mora biti res dobra podlaga, drugače je bolj tko-tko....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... sem že gledal, hvala... vendar nimajo čisto nič na zalogi..... samo še en kos B4 2,5 dimenzije..

... zato sem bom moral očitno zadovoljiti z "boljšimi " gumami  po ceni primerljivimi s pravimi motorskimi gumami....  :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...poznam tudi to stran,hvala....

Tu imajo v glavnem dele novejših Tomosov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hahaha... ne boš verjel, da glih gledam, kje bi se dobilo obiličevo D52,  sprednjo, kot je še vedno gor otiginal...    :lol1: .... tista, ko ima samo vzdolžne prekinjene črte...

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V tistih davnih ,davnih časih so bile čist okej:whistle: pa tud znucat mi jih je uspelo nekaj komadov:blush::naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo bolj črne barve jih imam v spominu :?:hmm::)tele tvoje že imajo sive lase:naughty::D ampak za kak testni( beri počasni) krog so še ziher ok:D

Sicer jih pa z globinom za čevlje,premaži:whistle:

tako je delal tale možakar , pa čist drugo hitrost je sprobaval:worship:res,res dober film posnetpo resničnih dogotkih:worship:

ZGODBA

Biografski celovečerec Rogerja Donaldsona je zgodba o Novozelandcu Burtu Munru (Anthony Hopkins), ki ni dopustil, da bi zbledele njegove sanje iz otroštva. Po dolgih letih izpopolnjevanja svojega Twin Scout Indiana iz leta 1920 se je leta 1967 kljub ostarelosti odpravil na dirko hitrostnih rekordov v Bonneville Salt Flats v Utah. Zdelo se je, da je uspeh malo verjeten, toda postavil je nov hitrostni rekord, ki se je obdržal do danes. Njegova legenda živi dalje.

PRODUKCIJA

Burt Munro je bil Novozelandec iz Invercargilla, ki je uresničil svoje sanje. Roger Donaldson (kot režiser se je podpisal tudi pod projekte The Recruit, Thirteen Days, Dante’s Peak, Species, The Getaway, White Sands, Cadillac Man, Cocktail, No Way Out, The Bounty, Smash Palace), tudi sam iz Avstralije in Nove Zelandije, je domačin, ki je uspel v Hollywoodu. Anthony Hopkins je eden najboljših igralcev na svetu (z Donaldsonom je prvič sodeloval pred 20 leti, ko je zaigral v celovečercu The Bounty).

Poti teh treh mož so se prekrižale lani na belih peščinah Bonnevillea v Utahu. Donaldsonu so se izpolnile želje, ki jih je nosil s seboj že 30 let. Kot mladi ustvarjalec filmov (takrat je ustvarjal dokumentarni film Offerings to the God of Speed) je srečal neverjetnega moža iz Invercargilla z neverjetno zgodbo.

Scenarij za njegovo mojstrovino Lovec na rekorde: legenda o motorju temelji na odpravah Burta Munra v Bonneville v 60-ih letih prejšnjega stoletja. Burta spremljamo na njegovi poti do uresničitve začrtanega. Gre za resnično zgodbo o človeku, ki je živel po načelu: Če je težko, se potrudi bolj; če ni mogoče, se potrudi še bolj. Daj vse od sebe, a stori to.

Ta nenavaden in priljubljen lik je odigral oskarjevec Anthony Hopkins. Lovec na rekorde: legenda o motorju na najboljši način prikazuje Munrojevo moč, odločnost, ustvarjalnost, šarm in drugačnost in sicer skozi oči režiserja, ki je človeka poznal osebno in ni nikoli opustil svojih sanj o prenosu Munrojeve zgodbe na velika platna.

ROGER DONALDSON (SCENARIJ/REŽIJA/PRODUKCIJA)

Leta 1971 sta Roger Donaldson in njegov partner Mike Smith posnela Offerings to the God of Speed, dokumentarni film o življenju Novozelandca Burta Munra, enega najstarejših, ki so na dirki v Bonneville Salt Flatsu v Utahu postavili hitrostni rekord. To je bil navdih za scenarij z naslovom Lovec na rekorde: legenda o motorju.

Leta 1977 je Roger režiral svoj prvi celovečerec Sleeping Dogs, ki je bil prvenec tudi za igralca Sama Neilla.

Leta 1982 se je po končani uspešnici Smash Palace preselil v Združene države in režiral The Bounty, zgodbo o razvpitem uporu na ladji Bounty, z Anthonyjem Hopkinsom, Melom Gibsonom, Liamom Neesonom, Danielom Day Lewisom in Lawrenceom Olivierjem.

Režiserjeva izjava

Ta projekt je bila moja strast, odkar sem dokončal dokumentarec o Burtu Munroju leta 1972 (Offerings to the God of Speed).

Burt Munro je bil nenavaden Novozelandec. . . edinstven posebnež.

Prvič sem ga srečal nekega zimskega večera v Invercargillu leta 1971. Burt je bil navdušen, da je nek mlad ustvarjalec filmov prišel iz daljnega Aucklanda, da bi spoznal ostarelega moža in se z njim pogovoril o morebitnem dokumentarnem filmu o njegovih junaških dosežkih. Iz svoje lope je pripeljal svojega Indiana iz leta 1920 in ga vžgal. Motor je oživel, človek bi lahko oglušel. Pri sosedih so se pričele prižigati luči. Ko je Burt končno ugasnil motor, so se slišali samo še kriki jeznih sosedov, češ da enajsta ura zvečer ni primerna za razkazovanje pridušenega motorja.

Povsem me je prevzelo. . . In pričel sem ustvarjati kratki film o življenju Burta Munra . . . posnel sem ga na South Islandu in Bonneville Salt Flatsu, kjer je Burt skušal postaviti hitrostni rekord na svojem starodavnem motorju.

Dokumentarec so lepo sprejeli gledalci novozelandske televizije in po tem si Burta nisem več mogel izbiti iz glave. Imel sem občutek, da kratek film ni dovolj za tega nenavadnega in nadarjenega Novozelandca. Ko je leta 1978 umrl, sem se odločil, da bom skušal posneti celovečerec o njegovih junaštvih.

Za ta projekt sem imel v mislih zgodbo o človeku z neprimerljivo samozavestjo in sanjami. V dvajsetih letih sem prejel več ponudb za financiranje filma, če bi spremenil scenarij v zgodbo, ki bi bila bolj tržna. Nisem želel prilagajati svojih zamisli, zato sem bil pripravljen počakati, dokler se mi ne bi ponudila priložnost, da film posnamem po lastni želji.

Pred dvemi leti sem končal produkcijo celovečerca The Recruit. Odločil sem se, da ne bom podpisal novega hollywoodskega projekta, temveč se bom raje vrnil k Burtovi zgodbi. Tedaj ali nikoli. Verjel sem, da je to lahko vzpodbudna in navdihujoča zgodba v duhu takih filmov, kot so Rocky, Billy Elliot in Chariots of Fire. Spremenil sem scenarij v nekaj, za kar sem bil prepričan, da bo podlaga za zabaven film brez kompromisov; v zgodbo, ki v celoti prikazuje značaj in življenje Burta Munra.

Burtova zgodba me je spremljala mnoga leta; nekateri mojo obsedenost s tem filmom primerjajo z Burtovo obsedenostjo z njegovim motorjem.
Roger Donaldson

ANTHONY HOPKINS JE BURT MUNRO

V več kot tridesetletni karieri je Hopkins sodeloval pri več kot 90 filmskih in televizijskih projektih. Leta 1991 je za nepozabno vlogo Hannibala Lecterja v trilerju The Silence of the Lambs prejel oskarja za najboljšega igralca. Med nominiranci v isti kategoriji se je znašel tudi z vlogama v celovečercih Nixon (1995) in The Remains of the Day (1993). S slednjo si je priigral nagrado BAFTA za najboljšega igralca

Svoje najnovejše vloge je odigral v uspešnicah Hearts in Atlantis, The Human Stain in Alexander. Kmalu ga bomo ob Gwyneth Paltrow videli v mojstrovini Johna Maddena Proof.

Njegova bogata filmografija med drugim vključuje The Lion in Winter; Shadowlands; Red Dragon; Bad Company; Hannibal; Dr. Seuss’s How the Grinch Stole Christmas; Meet Joe Black; Instinct; Titus; The Mask of Zorro; Howard’s End; Bram Stoker’s Dracula; Legends of the Fall; The Road to Wellville; Surviving Picasso; The Edge; 84 Charing Cross Road; The Elephant Man; Magic in A Bridge Too Far.

Komentarji

 

 

Lovec na rekorde: legenda o motorju

Kdor ne mara motorjev, bo užival ob poti
 

Odlična biografska drama o novozelandskem motorističnem entuziastu, ki je se je šele v pokoju odpravil na hitrostno dirko v ZDA.

 
16. september 2006 ob 16:24
Ljubljana - MMC RTV SLO
 
 
V filmu blesti Anthony Hopkins. Foto: Kolosej V filmu blesti Anthony Hopkins. Foto: Kolosej

 

Herbert J. "Burt" Munro (1899-1978), dirkač in motoristični entuziast, se zapisal v zgodovino z večkratnim hitrostnim rekordom (do 1000 ccm) s svojim prirejenim motornim kolesom tipa Indian. Roger Donaldson se je njegove zgodbe lotil spoštljivo in s kančkom humorja, kar je bil očitno del Munrojevega vztrajnega karakterja, čas pa si vzame tudi za majhne podrobnosti in razmišljujoče prizore.

V glavni vlogi blesti Anthony Hopkins, eden najraznovrstnejših igralcev naše dobe (Ko jagenjčki obmolknejo, Nixon, Ostanki dneva, Na robu divjine), ki tako kot Munro izžareva zvrhano mero ljubezni in predanosti do tega, kar počne. Četudi vas morda motorji ne zanimajo, je film vreden ogleda zaradi poti, ki jo skoraj 70-letni možak opravi sam od Nove Zelandije s tovorno ladjo prek ocena do izsušenega jezera v Kaliforniji.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Mavti said:

Malo bolj črne barve jih imam v spominu :?:hmm::)tele tvoje že imajo sive lase:naughty::D ampak za kak testni( beri počasni) krog so še ziher ok:D

Sicer jih pa z globinom za čevlje,premaži:whistle:

tako je delal tale možakar , pa čist drugo hitrost je sprobaval:worship:res,res dober film posnetpo resničnih dogotkih:worship:

ZGODBA

Biografski celovečerec Rogerja Donaldsona je zgodba o Novozelandcu Burtu Munru (Anthony Hopkins), ki ni dopustil, da bi zbledele njegove sanje iz otroštva. Po dolgih letih izpopolnjevanja svojega Twin Scout Indiana iz leta 1920 se je leta 1967 kljub ostarelosti odpravil na dirko hitrostnih rekordov v Bonneville Salt Flats v Utah. Zdelo se je, da je uspeh malo verjeten, toda postavil je nov hitrostni rekord, ki se je obdržal do danes. Njegova legenda živi dalje.

PRODUKCIJA

Burt Munro je bil Novozelandec iz Invercargilla, ki je uresničil svoje sanje. Roger Donaldson (kot režiser se je podpisal tudi pod projekte The Recruit, Thirteen Days, Dante’s Peak, Species, The Getaway, White Sands, Cadillac Man, Cocktail, No Way Out, The Bounty, Smash Palace), tudi sam iz Avstralije in Nove Zelandije, je domačin, ki je uspel v Hollywoodu. Anthony Hopkins je eden najboljših igralcev na svetu (z Donaldsonom je prvič sodeloval pred 20 leti, ko je zaigral v celovečercu The Bounty).

Poti teh treh mož so se prekrižale lani na belih peščinah Bonnevillea v Utahu. Donaldsonu so se izpolnile želje, ki jih je nosil s seboj že 30 let. Kot mladi ustvarjalec filmov (takrat je ustvarjal dokumentarni film Offerings to the God of Speed) je srečal neverjetnega moža iz Invercargilla z neverjetno zgodbo.

Scenarij za njegovo mojstrovino Lovec na rekorde: legenda o motorju temelji na odpravah Burta Munra v Bonneville v 60-ih letih prejšnjega stoletja. Burta spremljamo na njegovi poti do uresničitve začrtanega. Gre za resnično zgodbo o človeku, ki je živel po načelu: Če je težko, se potrudi bolj; če ni mogoče, se potrudi še bolj. Daj vse od sebe, a stori to.

Ta nenavaden in priljubljen lik je odigral oskarjevec Anthony Hopkins. Lovec na rekorde: legenda o motorju na najboljši način prikazuje Munrojevo moč, odločnost, ustvarjalnost, šarm in drugačnost in sicer skozi oči režiserja, ki je človeka poznal osebno in ni nikoli opustil svojih sanj o prenosu Munrojeve zgodbe na velika platna.

ROGER DONALDSON (SCENARIJ/REŽIJA/PRODUKCIJA)

Leta 1971 sta Roger Donaldson in njegov partner Mike Smith posnela Offerings to the God of Speed, dokumentarni film o življenju Novozelandca Burta Munra, enega najstarejših, ki so na dirki v Bonneville Salt Flatsu v Utahu postavili hitrostni rekord. To je bil navdih za scenarij z naslovom Lovec na rekorde: legenda o motorju.

Leta 1977 je Roger režiral svoj prvi celovečerec Sleeping Dogs, ki je bil prvenec tudi za igralca Sama Neilla.

Leta 1982 se je po končani uspešnici Smash Palace preselil v Združene države in režiral The Bounty, zgodbo o razvpitem uporu na ladji Bounty, z Anthonyjem Hopkinsom, Melom Gibsonom, Liamom Neesonom, Danielom Day Lewisom in Lawrenceom Olivierjem.

Režiserjeva izjava

Ta projekt je bila moja strast, odkar sem dokončal dokumentarec o Burtu Munroju leta 1972 (Offerings to the God of Speed).

Burt Munro je bil nenavaden Novozelandec. . . edinstven posebnež.

Prvič sem ga srečal nekega zimskega večera v Invercargillu leta 1971. Burt je bil navdušen, da je nek mlad ustvarjalec filmov prišel iz daljnega Aucklanda, da bi spoznal ostarelega moža in se z njim pogovoril o morebitnem dokumentarnem filmu o njegovih junaških dosežkih. Iz svoje lope je pripeljal svojega Indiana iz leta 1920 in ga vžgal. Motor je oživel, človek bi lahko oglušel. Pri sosedih so se pričele prižigati luči. Ko je Burt končno ugasnil motor, so se slišali samo še kriki jeznih sosedov, češ da enajsta ura zvečer ni primerna za razkazovanje pridušenega motorja.

Povsem me je prevzelo. . . In pričel sem ustvarjati kratki film o življenju Burta Munra . . . posnel sem ga na South Islandu in Bonneville Salt Flatsu, kjer je Burt skušal postaviti hitrostni rekord na svojem starodavnem motorju.

Dokumentarec so lepo sprejeli gledalci novozelandske televizije in po tem si Burta nisem več mogel izbiti iz glave. Imel sem občutek, da kratek film ni dovolj za tega nenavadnega in nadarjenega Novozelandca. Ko je leta 1978 umrl, sem se odločil, da bom skušal posneti celovečerec o njegovih junaštvih.

Za ta projekt sem imel v mislih zgodbo o človeku z neprimerljivo samozavestjo in sanjami. V dvajsetih letih sem prejel več ponudb za financiranje filma, če bi spremenil scenarij v zgodbo, ki bi bila bolj tržna. Nisem želel prilagajati svojih zamisli, zato sem bil pripravljen počakati, dokler se mi ne bi ponudila priložnost, da film posnamem po lastni želji.

Pred dvemi leti sem končal produkcijo celovečerca The Recruit. Odločil sem se, da ne bom podpisal novega hollywoodskega projekta, temveč se bom raje vrnil k Burtovi zgodbi. Tedaj ali nikoli. Verjel sem, da je to lahko vzpodbudna in navdihujoča zgodba v duhu takih filmov, kot so Rocky, Billy Elliot in Chariots of Fire. Spremenil sem scenarij v nekaj, za kar sem bil prepričan, da bo podlaga za zabaven film brez kompromisov; v zgodbo, ki v celoti prikazuje značaj in življenje Burta Munra.

Burtova zgodba me je spremljala mnoga leta; nekateri mojo obsedenost s tem filmom primerjajo z Burtovo obsedenostjo z njegovim motorjem.
Roger Donaldson

ANTHONY HOPKINS JE BURT MUNRO

V več kot tridesetletni karieri je Hopkins sodeloval pri več kot 90 filmskih in televizijskih projektih. Leta 1991 je za nepozabno vlogo Hannibala Lecterja v trilerju The Silence of the Lambs prejel oskarja za najboljšega igralca. Med nominiranci v isti kategoriji se je znašel tudi z vlogama v celovečercih Nixon (1995) in The Remains of the Day (1993). S slednjo si je priigral nagrado BAFTA za najboljšega igralca

Svoje najnovejše vloge je odigral v uspešnicah Hearts in Atlantis, The Human Stain in Alexander. Kmalu ga bomo ob Gwyneth Paltrow videli v mojstrovini Johna Maddena Proof.

Njegova bogata filmografija med drugim vključuje The Lion in Winter; Shadowlands; Red Dragon; Bad Company; Hannibal; Dr. Seuss’s How the Grinch Stole Christmas; Meet Joe Black; Instinct; Titus; The Mask of Zorro; Howard’s End; Bram Stoker’s Dracula; Legends of the Fall; The Road to Wellville; Surviving Picasso; The Edge; 84 Charing Cross Road; The Elephant Man; Magic in A Bridge Too Far.

Komentarji

 

 

Lovec na rekorde: legenda o motorju

Kdor ne mara motorjev, bo užival ob poti
 

Odlična biografska drama o novozelandskem motorističnem entuziastu, ki je se je šele v pokoju odpravil na hitrostno dirko v ZDA.

 
16. september 2006 ob 16:24
Ljubljana - MMC RTV SLO
 
 
V filmu blesti Anthony Hopkins. Foto: Kolosej V filmu blesti Anthony Hopkins. Foto: Kolosej

 

Herbert J. "Burt" Munro (1899-1978), dirkač in motoristični entuziast, se zapisal v zgodovino z večkratnim hitrostnim rekordom (do 1000 ccm) s svojim prirejenim motornim kolesom tipa Indian. Roger Donaldson se je njegove zgodbe lotil spoštljivo in s kančkom humorja, kar je bil očitno del Munrojevega vztrajnega karakterja, čas pa si vzame tudi za majhne podrobnosti in razmišljujoče prizore.

V glavni vlogi blesti Anthony Hopkins, eden najraznovrstnejših igralcev naše dobe (Ko jagenjčki obmolknejo, Nixon, Ostanki dneva, Na robu divjine), ki tako kot Munro izžareva zvrhano mero ljubezni in predanosti do tega, kar počne. Četudi vas morda motorji ne zanimajo, je film vreden ogleda zaradi poti, ki jo skoraj 70-letni možak opravi sam od Nove Zelandije s tovorno ladjo prek ocena do izsušenega jezera v Kaliforniji.

 

Ma mislim da ko vidiš pravo sliko se vidi kakšen norc je bil:

g256889_u101342_burt.jpg

link:

https://myhero.com/B_monro_pc_NZ_2012_ul

 

pa smo šli spet offtopic.... :D 

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!