Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

si že kdaj slišal za tristezni katalizator? ring a bell?....

ja in ta očisti delce pri zgorevanju olja tega ne vem :? sicer pa so to tako majhne količine proti tovornjakom, da se nam ne splača sekirat :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vi pojma nimate, olje je treba dolivati zardi centralnega mazanja verige v kardanu, zato nič ne onesnažuje okolja :whistle:

In tistim srečnim lastnikom, ki jim nič olja ne kuri , posledično sesuje kardan

:chase:

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Garncija dve leti razen na potrošni materijal: filtri, gume, veriga, ki je GS nima :unsure: , al je pri BMW-ju kaj drugače?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu pa mislim da ti bo odigralo mnenje serviserja! Mislim pa da nebo garancije, razen v primeru puščanja semeringa motorne gredi ali pa menjalnika, oz. napake v materialu lamele ali drugih sklopov sklopke.

PS: samo moje mnenje.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Čao, mene pa zanima (sicer ste najverjetneje nekje dalno nazaj zagotovo že napisali pa vseeno) kdaj se je kvaliteta bistveno izboljšala te 1,2 literske endure, saj vem da so bili na začetku 2004/05 kar precejšnji križi in težave s to stvaritvijo, pa me zanima če je že model 06 izpopolnjen in trajnejši ali pač ne?

hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nobenga ne provociram, res me zanima če ma kdo slučajno hiter odgovor na moje vprašanje in to je vse. Dolgoročni plani se delajo :) hehe

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nobenga ne provociram, res me zanima če ma kdo slučajno hiter odgovor na moje vprašanje in to je vse. Dolgoročni plani se delajo :) hehe

ajd

Tiste spodaj o DM so za 5 :worship:

Sam sicer nimam GS-a a če se ti mudi, ti lahko povem, da so težave, ki so bile s kardani odpravljene. Tisti, ki so jih zamenjali (eni tudi preventivno), ne jamrajo več in tudi sama zasnova kardana je baje rešena drugače kot v prvih verzijah. Sedaj se menda olje tudi doliti, prej te možnosti ni bilo. Če delaš plan, se le odloči. Kljub zlobnim jezikom, je to tapravi motorček. Če nič drugega, dokazujejo to prodajne številke. Presegel je vse proizvodne rekorde pri BMW-ju, in če se voziš po tujini (dolomiti) je skoraj vsak drug motor GS . :worship: :worship:

post-5391-1227890360.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo zanima me, če raje solde zbirati kakšen "teden" dlje in nabaviti 06 in se zanesljiveje voziti, ker 04 letniki so sumljivo poceni (Nemčija seveda, pri nas je bera bolj boga...)

Glede Dolomitov in podobnih področij pa dobro vem ja, pa tudi sam sem že mel 1150, ki je fini motor, a precej pretežak. Ko sem se pa vozil s 1200 me je pa resnično navdušil....sej bo kmalu spet nazaj, če se bom res zopet navduševal nad endurami, samo raje kupim zanesljivega kot pa nekega, ki me bo sred ne vem morda Mongolije pustil ne cedilu :unsure:

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj se menda olje tudi doliti, prej te možnosti ni bilo.

Olja se ni dalo doliti v kardan ?! :blink: Ali sem narobe razumel ?

Kako se je menjavalo olje ob intervalih, ko je bilo to predpisano ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olja se ni dalo doliti v kardan ?! :blink: Ali sem narobe razumel ?

Kako se je menjavalo olje ob intervalih, ko je bilo to predpisano ?

Težko... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olja se ni dalo doliti v kardan ?! :blink: Ali sem narobe razumel ?

Kako se je menjavalo olje ob intervalih, ko je bilo to predpisano ?

Kardan je bil predvideno "podmazan" FOR LIFE , se pravi brez vzdrževanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tiste spodaj o DM so za 5 :worship:

Sam sicer nimam GS-a a če se ti mudi, ti lahko povem, da so težave, ki so bile s kardani odpravljene. Tisti, ki so jih zamenjali (eni tudi preventivno), ne jamrajo več in tudi sama zasnova kardana je baje rešena drugače kot v prvih verzijah. Sedaj se menda olje tudi doliti, prej te možnosti ni bilo. Če delaš plan, se le odloči. Kljub zlobnim jezikom, je to tapravi motorček. Če nič drugega, dokazujejo to prodajne številke. Presegel je vse proizvodne rekorde pri BMW-ju, in če se voziš po tujini (dolomiti) je skoraj vsak drug motor GS . :worship: :worship:

post-5391-1227890360.gif

misliš reči vsak drugi je Nemec...mislim motorist :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Primerjava original zavornih ploščic z ostalimi:BRAKING,BREMBO,CARBONE LORRAINE,EBC,FERODO in LUCAS.

Vir:Motorrad-test,2008

Motocikel:BMW R 1200 GSA

Primerjala se je sila doziranja,popuščanje pri ekstremnih spustih,obraba ploščic,sledi na diskih,zaviranje v hladnem,mokrem,...

Kot ene najslabših in najdražjih so se izkazale original ploščice.Cena v Nemčiji za kpl.145 eur.

Najboljše in najbolj priporočljive za GS (in skoraj polovico cenejše) pa so bile:

1.LUCAS , tip MCB 748 SV (72 eur,kpl)

2.BREMBO,tip 07 BB 26 SA (80 eur,kpl)

Torej,ko bo treba zamenjati...

L.p.Andi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primerjava original zavornih ploščic z ostalimi:BRAKING,BREMBO,CARBONE LORRAINE,EBC,FERODO in LUCAS.

Vir:Motorrad-test,2008

Motocikel:BMW R 1200 GSA

Primerjala se je sila doziranja,popuščanje pri ekstremnih spustih,obraba ploščic,sledi na diskih,zaviranje v hladnem,mokrem,...

Kot ene najslabših in najdražjih so se izkazale original ploščice.Cena v Nemčiji za kpl.145 eur.

Najboljše in najbolj priporočljive za GS (in skoraj polovico cenejše) pa so bile:

1.LUCAS , tip MCB 748 SV (72 eur,kpl)

2.BREMBO,tip 07 BB 26 SA (80 eur,kpl)

Torej,ko bo treba zamenjati...

L.p.Andi

Bravo skrajno uporabna zadeva !!! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LUCAS najceneje v EUROTON-u CE in LJ Ploščice za 1150 recimo 24.30 € za disk (predaj x 2) :worship:

To je cca 1/3 ceneje kot pri Lojzu :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo zanima me, če raje solde zbirati kakšen "teden" dlje in nabaviti 06 in se zanesljiveje voziti, ker 04 letniki so sumljivo poceni (Nemčija seveda, pri nas je bera bolj boga...)

Glede Dolomitov in podobnih področij pa dobro vem ja, pa tudi sam sem že mel 1150, ki je fini motor, a precej pretežak. Ko sem se pa vozil s 1200 me je pa resnično navdušil....sej bo kmalu spet nazaj, če se bom res zopet navduševal nad endurami, samo raje kupim zanesljivega kot pa nekega, ki me bo sred ne vem morda Mongolije pustil ne cedilu :unsure:

ajd

Brez oklevanja lahko kupiš 04 letnik, saj, če so že bile težave na motorjih, so v primeru rednega servisiranja tudi na servisih avtomatično odpravljene. Preverjeno na lastni koži!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Replika :worship: . OK priznam lepota ni nikoli na prvem mestu, kaj pa tole?

post-7865-1233080576_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U jebemti, da se ti kr koža naježi :evilgrin:

Mina saj veš kako pravijo funkcionalne stvari ponavadi nikoli niso lepe in obratno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!