Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Pozdravljeni,

pripravljam se na "manjši updating" (namestitev dodatnih luči itd ..) na R1200GS l.05, zato bi potreboval tudi ustrezen nosilec za luči.

Če ga ima mogoče kdo odveč, oz. če se vam slučajno kje valja ? … kupim … ?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težko rečt, precej odvisno kaj se je dogajalo do 100k km. Načeloma redni servis in gorivo, lahko pa .....

  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
On 1/9/2022 at 1:04 PM, ChilliPalmer said:

Kolk je pa kej stroskov od 100k do 150k prevozenih? 

Z mojim bivsim ni bilo do 120.000km skoraj nic stroskov. 

Edina stvar ki je crknila je bil "senzor" nivoja goriva.

Vse ostalo samo redni servisi. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, GeeSXer said:

Koliko stane redni servis? ?

Doma? Sitnica.
Na pooblascencu, odvisno. Vedno najdejo se kaj. Ploscice, jermen ...

500 ce menjajo vse tekocine in jermen.
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Prosim za pomoč pri BMW R 1200 gsa 2009. Namreč po večjem servisu, katerega sem opravil sam (sem namreč avtomehanik) sem opazil, da že po parih minutah oba izpušna kolektorja zažarita. Temperatura motorja pokaže komaj eno črtico. Na motorju sem zamenjal vsa olja, svečke, filtra, nastavil ventile in naredil sinhronizacijo loput za plin. Ker nimam GS-911 sem to naredil po eni metodi iz neta.

 https://www.r1200gs.info/threads/throttle-body-sync-without-using-the-bmw-computer-or-gs-911.16113/ 

Še enkrat bom preveril nastavitev ventilov, vžigalne tuljave (će so dobro nameščene). Kolikor vem pri avtih, je  to ponavadi znak za siromašno mešanico zraka in goriva.

Naj povem, da motor v prostem teku dela lepo na 1200 rpm.

Res prosim za pomoč člane tega foruma, če je kateri imel ta problem oz. za kak nasvet.

Lp, Igor

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem ker ne paše v novo temo. Prosim, če admin prestavi na ustrezno mesto.

Kar se tiče mojega problema pa mogoče pretiravam. Namreč z IR termometrom sem spremljal temperaturo kolektorjev blizu motorja in je že skoraj od začetka kazal tam okrog 250 st celzija. Temperatura pa se ni več dvigovala sorazmerno z temperaturo motorja. Mogoče sem opazil rahlo rdeče izpušne kolektorje zaradi tega, ker sem motor laufal v temni garaži. Kaj pa vem? Bom pa to spremljal naprej.

Lp, Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... lahko tudi uganeš po barvni lestvici, koliko je bila na določenem mestu pregreta krivina...

GlowChart-sm.gif

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, adventure only said:

Pozdravljeni.

Prosim za pomoč pri BMW R 1200 gsa 2009. Namreč po večjem servisu, katerega sem opravil sam (sem namreč avtomehanik) sem opazil, da že po parih minutah oba izpušna kolektorja zažarita.

 

Sicer ni GS ampak vseeno. 

Da, v prostem teku, brez navijanja plina. S prostim ocesom se sicer ne vidi tako mocno, samo na kameri. 

 

20200118_150137.jpg

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 2
  • Zmeden 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolektorji se pri prižganem in parkiranem motorju ne hladijo, kar pomeni, da se segrejejo in žarijo. To je normalno.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 hours ago, krucymucy said:

Da, v prostem teku, brez navijanja plina. S prostim ocesom se sicer ne vidi tako mocno, samo na kameri. 

Kamera navadno zajame se del IR spektra, ki ga oko ne zazna - bo kar drzalo, da se na kameri vidi mocneje. Sicer pa v prostem teku motorji praviloma delujejo rahlo na suho - suho delovanje pa sproducira visje temperature kot zalito. Seveda to ne pomeni, da z navijanjem plina ne bi prislo do tega - bi se bolj in se prej, ker je tam pretok energije toliko visji... ;) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
  • 1 leto pozneje...
Ob 22. 8. 2021 ob 21:47, vandrovec pravi:

Če delaš servise sam potem je menjava olja, svečk, filtrov, sinhronizacija in ventili nujno opravilo.

Moj 10 let ni bil sinhroniziran, pa sem ga sedaj peljal na uradni servis, sem mislil da bo kaj drugače in je popolnoma enako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če motor dela v redu tudi sam tega ne delam. V približno 10 letih odkar ga imam je bil enkrat na uradnem servisu, napisali so, da so to naredili, pa tudi ni bilo razlike, Ker nisem bil zadovoljen sem potem naslednje leto vse sam preveril in nastavil. Sedaj teče motor lepo uglajeno in sem že par let samo olje in filter zamenjal, svečke sedaj vsaki 2 leti ali 3 ker se zadnja leta ne vozim veliko, na začetku sem jih vsako leto pa sem videl, da so bile po enem letu še kot nove

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!