Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Meni je jasno, sem pa hotel simonsi-ja sprovocirat, da on pove zakaj to nebi delovalo, a se očitno noče oglasit. :whistle:

Zakaj bi se oglašal, če je pa že vse bilo povedano. :rolleyes:

Če bi žarnico priklopil direkt na konektor, ne bi vedel kje je plus pa minus, ker žarnica sveti v obe smeri. Če pa en pol priklopiš na maso, potem pa veš kateri konektor je pod napetostjo.

Če se že probava z žarnico, naj bo 5 ali10w, v primeru da ne veš sigurno za kolikšno obremenitev je konektor narejen. Lahko da krmili kakšen rele in bi s prevelikim bremenov skuril stikalo ki krmili konektor.

Malo možno, ampak previdnost ni nikoli odveč.

Continental TKC80 ali Metzeler Karoo T

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primoža poznam in kupujem gume pri njemu. Sem mislu, da si kupu kje drugje in prav tako poceni. Vsak pozna nekoga, ki ima "najcenej" gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprobaj s pomočjo avtomobilske žarnice če nimaš drugega.

Probal, zrihtal :worship: in razbil GPS... :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

preletel temo samo površno (priznam) :trance_33_sleep: , imam pa vprašanje na koliko km se pri GS-u delajo servisni intervali in kakšni so stroški vzdrževanja (koliko € pride servis) hvala in lepe praznike vsem skupaj

Popravljeno . Popravil atek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probal, zrihtal :worship: in razbil GPS... :headbang:

Zdajle sem malo bral tole o plus in minus kablih.Pri boševih napeljavah je vedno minus rujav kabel pri Francozih in Italijani pa črn.Seveda pa ni vedno tako kajti lahko je tudi kakšna druga barva zato je vedno najbolje probat z probno lučko (dijodno) tako da jo priključiš(maso) na okvir moiorja,ali z multimetrom tako, da daš minus (črno)na okvir-maso.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preletel temo samo površno (priznam) :trance_33_sleep: , imam pa vprašanje na koliko km se pri GS-u delajo servisni intervali in kakšni so stroški vzdrževanja (koliko € pride servis) hvala in lepe praznike vsem skupaj

Servisni intervali so: prvi servis na 1000 km. potem pa na vsakih 10K Kil. vsi servisi pa nestanejo enako,kajti za vsak servis je določeno število enot,npr. za prvi servis 10K kil. na BMW-ju-R1200-R se dodeli 23 enot za ceno enote pa bi moral vprašati na servis,kajti med servisi se te cene enot razlikujejo npr. v Nemčiji je cena ene enote 5,49EU. tako se obračuna delo +ves porabljen materijal+priključitev na računalnik.Za 10K servis bo potrebno kar ca 200EU.+vsaj še toliko sabo za vsak slučaj,da nebo potrebno domov po denar.Nič spraševat sam Evre v žep pa na servis-mi BMW-ejaši.

Ps. poznam primer,ko je dal Ferarija tip na servis v Trst in ko je šel ponj z 10K Mark je moral domov še po 2 K Mark. :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servisni intervali so: prvi servis na 1000 km. potem pa na vsakih 10K Kil. vsi servisi pa nestanejo enako,kajti za vsak servis je določeno število enot,npr. za prvi servis 10K kil. na BMW-ju-R1200-R se dodeli 23 enot za ceno enote pa bi moral vprašati na servis,kajti med servisi se te cene enot razlikujejo npr. v Nemčiji je cena ene enote 5,49EU. tako se obračuna delo +ves porabljen materijal+priključitev na računalnik.Za 10K servis bo potrebno kar ca 200EU.+vsaj še toliko sabo za vsak slučaj,da nebo potrebno domov po denar.Nič spraševat sam Evre v žep pa na servis-mi BMW-ejaši.

Ps. poznam primer,ko je dal Ferarija tip na servis v Trst in ko je šel ponj z 10K Mark je moral domov še po 2 K Mark. :headbang: :headbang:

hvala, po tem tvojem je servis 200€ in seveda jih moraš imeti še toliko sabo ker očitno nikoli ne veš koliko te stane redni servis na BMW-ju 1200 gs-u, meni se zdi smešno kajti vsak motor do sedaj ko sem peljal na servis so mi povedali koliko približno pride servis +/- 20€, a potem te lahko pri BMW-ju pride servis 200€ lahko pa še enkrat toliko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala, po tem tvojem je servis 200€ in seveda jih moraš imeti še toliko sabo ker očitno nikoli ne veš koliko te stane redni servis na BMW-ju 1200 gs-u, meni se zdi smešno kajti vsak motor do sedaj ko sem peljal na servis so mi povedali koliko približno pride servis +/- 20€, a potem te lahko pri BMW-ju pride servis 200€ lahko pa še enkrat toliko

Na 1000km - 120eur

10.000 - 150eur

20.000 - ? ti bom povedal Aprila, ko grem na servis. In če pogledaš ni nič dražji kot na tvojem motorju. Na 20.000 bo malo dražji, ker bodo še svečke mejali, bom pa poročal. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preletel temo samo površno (priznam) :trance_33_sleep: , imam pa vprašanje na koliko km se pri GS-u delajo servisni intervali in kakšni so stroški vzdrževanja (koliko € pride servis) hvala in lepe praznike vsem skupaj

Mal za šalo mal pa tud zares ne se prestrašit samo veš kaj hitro je kakšen EURO zraven Npr.zamenjali so prednjo gumo na servisu 10K in je takoj podražilo za 176 EU,pri 20K kil.bo potrebno nastavit ventile in verjetno zadnje zavorne obloge in bo spet najmanj servis +150 EUR,pri servisu 30K kil.bo verjetno treba prednje obloge spet ca 150 EUR. za BMW-eja K 1200-r je zunaj spet nov softver že tretji ali celo četrti in če hočeš novega stane vsakič +45 EUR.Lahko bi ti še veliko našteval pa nima smislanamreč vsakič še kaj kupiš kot npr.kapo,rezervne žarnice,prvo pomoč,liter olja itd. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na 1000km - 120eur

10.000 - 150eur

20.000 - ? ti bom povedal Aprila, ko grem na servis. In če pogledaš ni nič dražji kot na tvojem motorju. Na 20.000 bo malo dražji, ker bodo še svečke mejali, bom pa poročal. Lp

Saj cene niso bistveno dražje kot pri ostalih motorjih sploh,pa pri R-ih kajti za šraufat je zelo enostaven v primerjavi z 4.cilindričnimi motorji.Npr.enostavno menjanje svečk, nastavitev ventilov, edino pri 40K servisu se mora zamenjati mikro jermen za pogon alternatorja.Na novih K-ajih pa je zelo zahtevena nastavitev ventilov potrebno je demontirati hladilnik,spustiti hladilno tekočino in ko hladilno tekočino ponovno nalije morajo sistem prezračiti s posebno napravo sicer pride do poškodbe mašine. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 20K kil.bo potrebno nastavit ventile

Nastavljanje ventilov pri 20.000km??? Meni se to zdi malo huda frekvenca za takšno opravilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nastavljanje ventilov pri 20.000km??? Meni se to zdi malo huda frekvenca za takšno opravilo.

Nastavitev ventilov samo predvidevam,ker sen na Nemškem forumu bral,da jih je veliko moralo na 20 k kil. nastavljati ventile.Namreč ni rečeno,da se mora nastavit,kajti to pove računalnik OK. :eek:

Ps: bo pa potrebno prvič menjat svečke in nebo dosti servis+100 EUR za svečke(4 kom. iridijum). :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potdravljeni,servis na 20.000 letos novembra v Trzinu je bil 172,68€ in to je:menjava olja,obeh filtrov ,svečk in nastavitev vetilov.Upoštevan je 5%popust kod članu BMW kluba.lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da bi se naj na vsakih 20kkm zamenjalo tudi olje menjalnika. Na vsakem servisu pa tudi zavorno tekočino, predstavlja zanemarljiv strošek, čeprav mnogi tega ne prakticirajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se zdi da bi moral biti servisni račun za boxerje malo cenejši saj je mašina zelo enostavna za servisiranje vse na dosegu roke zelo malo odstranjevanja raznih plastik itd. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem po 20k M.Turance namontiral Turance EXP.To je nov tip gume 90%asfalt-10 makadam.Po 3k vse najboljše o gumi

zanima me še samo obraba -poročam lp

Popravljeno . Popravil Pips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da bi se naj na vsakih 20kkm zamenjalo tudi olje menjalnika. Na vsakem servisu pa tudi zavorno tekočino, predstavlja zanemarljiv strošek, čeprav mnogi tega ne prakticirajo.

Zavorno tekočino(kvaliteto)koliko je absorbirala vode se da z napravo izmerit,praviloma pa naj bi se menjala vsake dve leti pri vseh avtih in motorjih neglede na prevožene kilometre.

Olje v menjalniku ni nujno zamenjat škodi pa ne,če se zamenja.Namreč olje v menjalniku ne izgori in sploh,če je malo bolj hipoidno opravlja tudi,ko postane starejše svojo funkcijo mazanja ležajev in zobnikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nastavljanje ventilov pri 20.000km??? Meni se to zdi malo huda frekvenca za takšno opravilo.

Ventili se štelajo pri vsakem servisu :yes:

Men se zdi da bi moral biti servisni račun za boxerje malo cenejši saj je mašina zelo enostavna za servisiranje vse na dosegu roke zelo malo odstranjevanja raznih plastik itd. :hmm:

:worship:

Motoristek, nekaj zate.

post-5391-1199034396_thumb.jpg

Parabellum šipca

Drago drago... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!