Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Capi,olja ti bokser žre,koliko ga preganjaš od 0-1 priporočam ti F800GS lp

Sem ga sprobal, kar dober, vendar pa raje ostanem na Litrskem ali več (daljše ture, trije kufri, sopotnica, udobnost...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ga sprobal, kar dober, vendar pa raje ostanem na Litrskem ali več (daljše ture, trije kufri, sopotnica, udobnost...)

Gs 1200 ti ne bo porabil nikoli več kot 0.2 l / 1000 km! Z umirjeno vožno pa lahko to številko razpoloviš!

V kolikor imaš pomisleke le glede porabe olja, si ga kupi in ne kompliciraj. Omenjena poraba v knjižici je zavedena zato, da se ne bi kdo našel in jim zadevo metal naprej pri garancijah! Približno tko, kot ne smeš naložit 52l kovčka več kot 10 kg, katerega pa zapneš na nosilec, ki nosi lahko le 5 kg, pri čemer že sam kovček tehta 4kg (govor je o Givi kovčkih)! Vse to je zapisano le zaradi odgovornsti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok...meni zdaj nekaj ni jasno.

V čem je tako velik problem, če ti motor pije olje ?? Zakaj se vsak, ampak čisto vsak, ko ga vprašaš glede tega, pohvali, da njegov motor ne pije niti kapljice olja ?? Zakaj je to na tem forumu takšen problem ?? Al si slabši človek, če imaš motor, ki pije olje ??

Če ti je motor všeč, mislim, da ni noben problem na 1000 kilometrov zlit notri tistih dva deci olja, glede na to, da originalno BMWjevo olje ne stane niti 9 evrov na liter. In zdej si nehajte delat probleme tam, ki jih ni. In če si nekdo premisli glede nakupa zato, ker pije tistih par deci olja, naj se gre solit. Tako. Poln kufer mam že tega sitnarjenja z oljem, čisto brezvezna debata. Sej je že od prvega boxerja (okrog leta 1920) znano, da boxerji pijejo olje in to tudi povsod piše. Tako da ste nekateri malo za časom. Ne vem, zakaj je treba nonstop odkrivat toplo vodo.

BOXERJI PIJEJO OLJE!! IN MI VESELO DOLIVAMO!! ORKODINDIJO!!

Popravljeno . Popravil hirabbit
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok...meni zdaj nekaj ni jasno.

V čem je tako velik problem, če ti motor pije olje ?? Zakaj se vsak, ampak čisto vsak, ko ga vprašaš glede tega, pohvali, da njegov motor ne pije niti kapljice olja ?? Zakaj je to na tem forumu takšen problem ?? Al si slabši človek, če imaš motor, ki pije olje ??

Če ti je motor všeč, mislim, da ni noben problem na 1000 kilometrov zlit notri tistih dva deci olja, glede na to, da originalno BMWjevo olje ne stane niti 9 evrov na liter. In zdej si nehajte delat probleme tam, ki jih ni. In če si nekdo premisli glede nakupa zato, ker pije tistih par deci olja, naj se gre solit. Tako. Poln kufer mam že tega sitnarjenja z oljem, čisto brezvezna debata. Sej je že od prvega boxerja (okrog leta 1920) znano, da boxerji pijejo olje in to tudi povsod piše. Tako da ste nekateri malo za časom. Ne vem, zakaj je treba nonstop odkrivat toplo vodo.

BOXERJI PIJEJO OLJE!! IN MI VESELO DOLIVAMO!! ORKODINDIJO!!

Kaj boš ti govoril.... jaz nisem porabil niti enga spreja za ketno in na vsakih 20.000-30.000 menjaval ketno in zobčenike. Meni to zdrži vekomaj.... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še na en vidik bi rad opozoril, olja res mogoče spije 2dcl/1000 km, (meni osebno ne, ampak pustimo to...) med min in max je vsaj! 0,5L tako da ne rabi dolivat vsakih 1000 km oz. vsako furo.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

UF.. -_- , kako ste nekateri alergični na takšna vprašanja :headbang: .

JAAA! Bom kupil GS-a, pa sod olja za rezervo :P . Sam moram še tega, ki ga imam, mal zvozit, pol pa pride na vrsto :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok...meni zdaj nekaj ni jasno.

V čem je tako velik problem, če ti motor pije olje ?? Zakaj se vsak, ampak čisto vsak, ko ga vprašaš glede tega, pohvali, da njegov motor ne pije niti kapljice olja ?? Zakaj je to na tem forumu takšen problem ?? Al si slabši človek, če imaš motor, ki pije olje ??

BOXERJI PIJEJO OLJE!! IN MI VESELO DOLIVAMO!! ORKODINDIJO!!

Jaz imam sedaj že četrti motor, ki pije olje. Načeloma me ne moti, ker gre večinoma za starejše motorje s par križi nas grbi. Ampak da bi mi pa motor, ki nov stane lepe denarce in je tako čislan ter izpopolnjen pil več kot liter na servisni interval, bi bil pa zelo razočaran. Pa naj bo katerakoli znamka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam sedaj že četrti motor, ki pije olje. Načeloma me ne moti, ker gre večinoma za starejše motorje s par križi nas grbi. Ampak da bi mi pa motor, ki nov stane lepe denarce in je tako čislan ter izpopolnjen pil več kot liter na servisni interval, bi bil pa zelo razočaran. Pa naj bo katerakoli znamka.

Jaz sem prvič kupil nov moped. Doslej sem vedno kupoval rabljene z nekaj 10kkm. Zanimivo je, da je to prvi, ki mu dolivam olje, prvi, ki veselo zadimi ko ga vžgem (stransko stojalo press). Pa kaj. Pred dolgo furo (nekaj kkm) napolnim do max., vmes malo pokukam v nivo (čisto za vsak slučaj) in uživam kot na nobenem motorju doslej. Se pravi, da če pije olje, je bolj luštno. Yeah, right.

Fantje, kar se tiče stroškov: če je to tak hud problem, kupite kaj drugega, ne bavarca. Najbolje nekaj v 125ccm razredu. Moj Daelim je popupcal 2,5l bencina in praktično nič olja. Ketno sem našprical in to je bilo to. Pa mi je šlo špricanje ketne na živce. (O tezi spricanja ketne na 500km ne bi zgubljal besed, res pa to ni bil moped za dolge ture.) Sem imel VN800, ni pil olja, je spil ca. 5-6l/100km. Ista zgodba s ketno. Šlo na živce za znoret, ampak res za znoret. Ne zaradi stroška olja. Razlika v stroških (skupnih) je bila OČITNA, jaz pa veseli lastnik VN-a, ne glede na denar. Pa nisem Rockefeller!

Na koncu sem zamenjal za bavarca, na začetku sem vedel da servisi ne bodo poceni (2 leti garancije in 2 leti podaljšanja garancije kličeta po pooblaščenem servisu press). Kupil sem točno to, kar sem hotel (zato pa novega). Vedel sem da K1200 v ležeči verziji pije olje (če ga poženeš, kar konkretno), vedel sem da bojda odpove precej zadnjih "diferencialov" na teh kravcah, vem, da me samo špegu stane za zjokat, ampak fantje, baš me briga. Ko dam svojo rit na kravcin hrbet, za moj hrbet še moja boljša polovica, potrebščine v kovčih in odprta cesta pred mano, prava muzika na radio; gospoda, takrat je svet moj. Ni lepšega občutka. Če to desežeš, potem je to prava stvar. Ni važna značka, ni važen imidž, važen je občutek. Važno je to, da pogledam v službi skozi okno in rečem:"Fantje, zunaj je tako lep dan, se vidimo jutri, jaz grem na en ovin'k."

Če je to tisto, kar začutiš ob nekem motorju (Kawa, Suza, BMW ali Daelim,...), potem je to pravi motor. Če tega ne začutiš, potem pač ni pravi. Če še rineš vanj, potem loviš imidž, punce, kaj jaz vem kaj; takrat je poraba olja važna. Ta parameter šteje za šankom, na cesti pa prav čisto nič. Pa ne mi o stroških, res ne. Na forumu je cel doktorat iz gum (in ZELO veliko nabijanja tudi), pa niso poceni štos. Regitracija tudi stane, bencina nekako ne talajo gratis (razen radia expres), pa nihče ne bevskne. Ampak tist liter usranega olja, ta je pa problem (pa na ketni ali v mašini, je čist vseeno). Bolno.

Namesto da doktorirate iz olja, pejte malo uživat, pa pazite nase, ker drugi ne bojo.

LP,

Gorazd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se popolnoma strinjam z zgoraj napisanim :worship: , ste me prepričal, sam mal $$ še fali ;)

BTW, saj tudi ta katerega imam zdaj ni tako pocen :whistle:

LP :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se popolnoma strinjam z zgoraj napisanim :worship: , ste me prepričal, sam mal $$ še fali ;)

BTW, saj tudi ta katerega imam zdaj ni tako pocen :whistle:

LP :yea1:

Saj ti ni treba LT kupit... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ti ni treba LT kupit... :naughty:

:eek: Jahte niso moj stil :krneki:

Mam raje BCS :whistle: khm...mislim GSA B)

Popravljeno . Popravil CAPI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot pravi Gorazd11 "Fantje, zunaj je tako lep dan, se vidimo jutri, jaz grem na en ovin'k."

Bosta dva lepa dneva, bom naredu par levih in desnih pa naj mopek pokuri kak deci saj jih bom jaz tudi.

Vsem veliko sreče z dolivanjem pa kamor koli že.

ps, gre gdo zraven?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tisti kurjek z R1 ne bo videl :rolleyes: Drugače pa sem ravno to hotel povedat: kaj ti pomaga, da so ti brez težav na pooblaščenem servisu zamenjali zadevo, če si bil ti v kurjeku (kot se je motoristek izrazil). Ne povzdigujte znamke v višave, ker ni vsemogočna (seveda pa jaz osebno ne zanikam, da so kvalitetni motorji). Tudi Zvone bi lahko marsikaj reku na temo vzdržjivosti motorja, če že ravno dražiš :devil:

Bi tole z R1 šlo? Seveda ne, se ve zakaj je namenjen GS. Tudi po gladki cesti se lepo pelje.

post-7865-1224868276_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servisni interval je na 10.000 km, tako da ga dotočiš 5L oz. 10L (če sem zloben).

Olje pa je lahko "navadno", ker ima suho sklopko, tu pa nekaj prihraniš.

lp

Nobeden pa se še ni vprašal o ekologiji, če je že tako, kam pa to ispuhti?...a to pripomore k čistejšemu ispuhu? :hmm: ja seveda, če celo nosi normo EURO-3 :naughty: .....deluje pa skoraj na principu dvotaktnega motorja ali obstaja kakšna druga strokovna razlaga :? (vem pa 100% ker ima sosed non stop zraven literček, pa mu kar pogosto privošči...pa se nič ne sekira, pa tudi ne ko so ga šlepali iz madžarske, ko mu je crnil kardan .....pa tudi jaz se ne :grrr )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi tole z R1 šlo? Seveda ne, se ve zakaj je namenjen GS. Tudi po gladki cesti se lepo pelje.

To po sliki zmore tudi R1 ...zapelješ v lužo in tam ostaneš :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To po sliki zmore tudi R1 ...zapelješ v lužo in tam ostaneš :lol1:

Tam sem ga pustil, da sem ga lahko slikal... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi tole z R1 šlo? Seveda ne, se ve zakaj je namenjen GS. Tudi po gladki cesti se lepo pelje.

Ker že ravno provociraš:

http://uk.youtube.com/watch?v=Q5iU7twPOio

poglej tam okrog 1:20. :whistle:

Sicer pa to sploh ni bil namen mojega odgovora. Če bi dobro prebral, bi videl, da sem hotel povedati nekaj drugega. Pa dovolj offtopic-a

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že res da se z vse sorti vrstami motorjev odpravljajo okrog po svetu ampak če dejansko pogledamo da glede same komoditete so najbolj primerni enduro motorji! :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nobeden pa se še ni vprašal o ekologiji, če je že tako, kam pa to ispuhti?...a to pripomore k čistejšemu ispuhu? :hmm: ja seveda, če celo nosi normo EURO-3 :naughty: .....deluje pa skoraj na principu dvotaktnega motorja ali obstaja kakšna druga strokovna razlaga :? (vem pa 100% ker ima sosed non stop zraven literček, pa mu kar pogosto privošči...pa se nič ne sekira, pa tudi ne ko so ga šlepali iz madžarske, ko mu je crnil kardan .....pa tudi jaz se ne :grrr )

Če bi tebi blo kaj do ekologije, se nebi za frjuks okrog z motorjem vozil, zato ne kvasi takih in raje uživaj na svojem rižotarju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi tebi blo kaj do ekologije, se nebi za frjuks okrog z motorjem vozil, zato ne kvasi takih in raje uživaj na svojem rižotarju

pst. :xx: če nimaš kaj povedat se ne oglašaj in uživaj ob svojem čiku :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nobeden pa se še ni vprašal o ekologiji, če je že tako, kam pa to ispuhti?...a to pripomore k čistejšemu ispuhu? :hmm: ja seveda, če celo nosi normo EURO-3 :naughty: .....deluje pa skoraj na principu dvotaktnega motorja ali obstaja kakšna druga strokovna razlaga :? (vem pa 100% ker ima sosed non stop zraven literček, pa mu kar pogosto privošči...pa se nič ne sekira, pa tudi ne ko so ga šlepali iz madžarske, ko mu je crnil kardan .....pa tudi jaz se ne :grrr )

si že kdaj slišal za tristezni katalizator? ring a bell?....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!