Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Oj,

prej sva mela ene tri starejše, a nazadnje Suzuki 1000 DL Vstrom 2007 letnik. Kupila sva novega krasen motorček! Rekel sem si tega bom pa mel 10 let! Ma ja!

Probal sem prijateljevega GS-a 2008 letnik z ESA !!! Peljal sem se praktično 50 km, dve sezoni sem ga pa gledal od zadaj, od strani, videl kaj dela na cesti in makedamu...., in sem se odločil!

NI MI ŽAL!! Motor je spedenan + vsa oprema abs asc esa rdc .....

V nekaj dneh sem naredil prvih 1000km, sedaj pa čaka pokrit na sezono 2010.

No še slikca, točno takle je + original BMW ALU kovčki:

post-18326-125779926945_thumb.jpg

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep GS, sploh ta siva kombinacija se mi zdi, da mu najbolj paše :wub: mogoče kdaj presedlam nanj, sam kaj, ko se pa skor skos po asfaltu furam :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja,

sto oči sto malarjev!

Danes so motorji tako namenski, da je težko reči kateri je naboljši :hmm: . GS mi daje največ kar od motorja jaz pričakujem. Za moje potrebe je GS, saj rad veliko raziskujem, pa se ponavadi tud malo izgubim! No, da ne bo pomote, tud za cel dan :slap:. Bližnjice (planirano neplanirane) čez hribe, pa so itak moja posebnost :OK: .

UŽIVAJTE!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem "svežepečen" GS-ovec. Ta motor je enostavno enkraten. Pred tem sem imel RT-ja, kateri mi tudi ostaja v lepem spominu, vendar....

Način vožnje je točno to, kar sem upal, da bo. Ker sem bil prej malo razvajen z RT-jem, me mogoče malo moti veter, ki ga je absolutno več.

Navajam se tudi na gume Conti Road Atack, vendar se mi zdijo kar v redu. Pred tem sem namreč imel Metzeler-ke Roadteck Z6. Poznavalci bodo prepoznali razliko.

Za zakluček pa še slika mojega novega lepotca wub.gif

P.S.: Mater, najtežje si je novega kupiti pred zimo in potem celo večnost čakati na prve sončne žarke trance_34_sleepy.gif

post-21816-125795708993_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem si dal duška evilgrin.gif . Končno !!

Eno vprašanje; med 3500 in 4500 o/min se mi zdi, da motor kar malo zaspi trance_34_sleepy.gif , nad 4500 pa spet zaprede kot je treba trance_14_devil2.gif .

A je to normalno ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem si dal duška evilgrin.gif . Končno !!

Eno vprašanje; med 3500 in 4500 o/min se mi zdi, da motor kar malo zaspi trance_34_sleepy.gif , nad 4500 pa spet zaprede kot je treba trance_14_devil2.gif .

A je to normalno ?

Je ja in tudi sedmo prestavo boš iskal trance_43_wavetowel2.gif

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo naivno, pa vseeno...

Ali bi se kdo od vas rad znebil Top Case za 1200 GS letnik 2004 ?

Mogoče kdo, ki je kupil Adventure, pa mu plastika več ne diši ?

LP / Bojan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo naivno, pa vseeno...

Ali bi se kdo od vas rad znebil Top Case za 1200 GS letnik 2004 ?

Mogoče kdo, ki je kupil Adventure, pa mu plastika več ne diši ?

LP / Bojan

Pogledaj malo v male oglase :whistle:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

a ve morda kdo, kje bi snel fil o tisti modelih k so šli dol, pa okol sveta z BMW-ji, pa sej je blo tud na discaveriju.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

a ve morda kdo, kje bi snel fil o tisti modelih k so šli dol, pa okol sveta z BMW-ji, pa sej je blo tud na discaveriju.

Hvala

Ti bom pomagal :)

Link do downloada LONG WAY DOWN

Link do povezave LONG WAY ROUND

Pa klikni na tist moder napis: "Download this torrent". Pa bi moglo začet loadat :)

Samo da povem, da se ne boš pretirano navdušil, kake legende sta onadva - zavedaj se, da delata ŠOV in mata nekaj BMWjev v spremljevalnih tovornjakih, jih pogosto menjujeta, mata še BMW ekipo s seboj, več doktorjev...

Drgač je pa noro za pogledat vseen :)

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred kakšnim letom sem v Louisu kupil polnilec/vzdrževalec Saito Procharger.

Na RT-ju je naprava odlično delovala, sedaj pa mi na GS-u dela težave.

Napravim pa sledeče operacije:

- priklopim vzdržeavlec preko spodnje vtičnice (cigaretna)

- motorju dam kontakt, da polnilec začne polniti (zasveti lučka za polnenje)

- po ca. 1 uri vse lučke ugasnejo (na RT-ju se je takrat vklopila lučka za vzdrževanje)

Ali ima kdo podobne izkušnje/probleme/rešitve ?

LP / Bojan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred kakšnim letom sem v Louisu kupil polnilec/vzdrževalec Saito Procharger.

Na RT-ju je naprava odlično delovala, sedaj pa mi na GS-u dela težave.

Napravim pa sledeče operacije:

- priklopim vzdržeavlec preko spodnje vtičnice (cigaretna)

- motorju dam kontakt, da polnilec začne polniti (zasveti lučka za polnenje)

- po ca. 1 uri vse lučke ugasnejo (na RT-ju se je takrat vklopila lučka za vzdrževanje)

Ali ima kdo podobne izkušnje/probleme/rešitve ?

LP / Bojan

Kolikor jaz vem, ti tista vtičnica zgubi kontakt po nekaj minutah whistle.gif

Mislim, da je že bilo govora nekje o tem, samo trenutno ne morem svojga hard diska spravit v pogon, da poiščem po spominu drunk.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor jaz vem, ti tista vtičnica zgubi kontakt po nekaj minutah whistle.gif

Mislim, da je že bilo govora nekje o tem, samo trenutno ne morem svojga hard diska spravit v pogon, da poiščem po spominu drunk.gif

Če se ne mtim tule v temi o akumulatorjih je brumer nekaj opisal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred kakšnim letom sem v Louisu kupil polnilec/vzdrževalec Saito Procharger.

Na RT-ju je naprava odlično delovala, sedaj pa mi na GS-u dela težave.

Napravim pa sledeče operacije:

- priklopim vzdržeavlec preko spodnje vtičnice (cigaretna)

- motorju dam kontakt, da polnilec začne polniti (zasveti lučka za polnenje)

- po ca. 1 uri vse lučke ugasnejo (na RT-ju se je takrat vklopila lučka za vzdrževanje)

Ali ima kdo podobne izkušnje/probleme/rešitve ?

LP / Bojan

Ne polni akumulatorja preko cigaretne vtičnice, saj je ta vtičnica krmiljena preko kontrolerja.Kontroler jo po določenem času "odklopi" (odvisno od verzije softverja, katerega imaš naloženega na "body kompjuterju"- ZFE), če ne uporabljaš originalnega BMW polnilca. Če boš dostikrat vztrajen, lahko celo skuriš ta računalnik.....raje vzdržuj (ali polni) akumulator direktno na klemah akumulatorja.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne polni akumulatorja preko cigaretne vtičnice, saj je ta vtičnica krmiljena preko kontrolerja.Kontroler jo po določenem času "odklopi" (odvisno od verzije softverja, katerega imaš naloženega na "body kompjuterju"- ZFE), če ne uporabljaš originalnega BMW polnilca. Če boš dostikrat vztrajen, lahko celo skuriš ta računalnik.....raje vzdržuj (ali polni) akumulator direktno na klemah akumulatorja.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW, če te pravilno razumem, gre vtičnica najprej do računalnika, potem do akumolatorja ?

Se pravi na kleme bo šlo ?

Ali lahko pustim pole priklopljene ali jih rajši izklopim ?

LP / Bojan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW, če te pravilno razumem, gre vtičnica najprej do računalnika, potem do akumolatorja ?

Se pravi na kleme bo šlo ?

Ali lahko pustim pole priklopljene ali jih rajši izklopim ?

LP / Bojan

prav si me razumel.....vtičnico "vklaplja in izklaplja" ZFE (centralni računalnik) in je neuporabna za polnjenje oziroma vzdrževanje akumulatorja preko nje, razen če uporabljaš originalen polnilec (originalni polnilec "modificira" polnilno napetost tako, da "pove" centralnemu računalniku da je v fazi polnjenja oziroma vzdrževanja akumulatorja in jo le ta ne odklopi). Če uporabljaš novejše polnilce oziroma vzdrževalce akumulatorjev (C-TEK,OPTIMATE,itd....) jih lahko pustiš priklopljene na akumulator celo zimo in tudi ne rabiš odklapljati minus kleme iz akumulatorja.....pri starejših verzijah polnilcev kleme raje po polnjenju odklopi, saj ti lahko hitro akumulator "zakuha".....

Na motorju je samo ena žica, katera ni pod CAN busom (nadzirana preko kontrolerja), pa še do tiste prideš zelo težko.....vse ostalo (stikala, tipala, sonde,luči, žnigavci,itd....) je nadzirano preko kontrolerja....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ne morem se upret:whistle:

Tisti ki vozite ketensprej okoli najbrž tega ne poznate in ste tut lahk brez skrbi :P

Ohhh, pa ne že spet . . . :rolleyes:

(stara ploča, stara ploča . . )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Danes sem si dal duška evilgrin.gif . Končno !!

Eno vprašanje; med 3500 in 4500 o/min se mi zdi, da motor kar malo zaspi trance_34_sleepy.gif , nad 4500 pa spet zaprede kot je treba trance_14_devil2.gif .

A je to normalno ?

No to je to. Sem našel odgovor na lastno vprašanje.

Očitno padec momenta med temi obrati. Dokler se ne navadiš je kar malo moteče.

post-21816-126193243765_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj kolega je ca 20 let vozil BMW-eja vedno R-a in je lansko leto po pogovoru z mano(komaj sem ga prepričal) kupil prvič K-aja 1200 GT-eja in zadjič sva se pogovarjala spet malo o motorjih in mi je priznal rekel mi je prav si imel, nikoli več boxerja.Pač moraš me prav razumet res je,da vsak svoje hvali,samo poglej si od novejšega K-aja: diagram,porabo in končno in ti bo vse jasno! poraba olja minimalna na 10 K kil ca 0.75l vsak boxer to porabi v ca 4K kilometrih.:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos sem na kratko vožnjo peljal tudi K-ja. Motor sem mi je zdel odličen, zelo lepo delujoč, vendar, če me vprašaš ali bi ga ime, ti povem, da mi je boxer nekako bolj pri srcu. Zakaj ? Sam ne vem, saj glava govori eno, srce pa drugo. In ljudje iz totega konca glave kaj dosti ne poslušamo.

LP / Bojan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos sem na kratko vožnjo peljal tudi K-ja. Motor sem mi je zdel odličen, zelo lepo delujoč, vendar, če me vprašaš ali bi ga ime, ti povem, da mi je boxer nekako bolj pri srcu. Zakaj ? Sam ne vem, saj glava govori eno, srce pa drugo. In ljudje iz totega konca glave kaj dosti ne poslušamo.

LP / Bojan

Samo da ti povem kaj mene moti pri R-u. Najbolj zračno hlajenje in pri vseh poraba olja, kar je posledica pregrevavja mašine,pa tudi mi deluje preveč glomazno sploh potovalci.Kot praviš vsakemu svoje jaz sem pač ljubitelj neikedov so mi pri srcu in v glavi peljem se enako vdobno kot z potovalcem razen v dežju po katerem se pa najraje nevozim!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!