Jump to content

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Recommended Posts

ej, če ti povem, da sem že takrat, ko sem to napisal, vedel, da bo tehtal suh 199 kg :) .... samo ne vem še, kdaj mi bo ratal novga GS nabvt :D verjetno šele konc druzga leta ...

bodo mogl na kaki banki poseben kredit zrihtat (GS kredit) samo za te namene...

Link to comment
Share on other sites

Ampak glavni očitek GS-u je bila vedno predvsem teža ... Zdaj ko teža ne bo več problem, bomo videlu, kaj bo postal argument.

Ja že, a 30kg več je p.r.e.v.e.č., 2+/- je pa čist vseen klinc...

Jaz mislim, da sta motorja itak dost različna in da je dovolj tržnega manevrskega prostora za oba!

Seveda, seveda...

Link to comment
Share on other sites

sicer sta glavna (proti)argumenta cena in namenjenost starim atom (vsaj po splošnih odzivih)..

Po moje je treba GSa gledat iz povsem drugega stališča: to ni motor za kratke vožnjice. To je motor za potovanja. Ima (vsaj do sedaj) vzdržljiv agregat in kardan in ponuja izredno prijetno držo vožnje, zato je in bo priljubljen med popotniki. Teža mu je sicer minus, a po moje navedene (in druge) prednosti dobesedno odtehtajo slabosti (vključno z težo).. Popolnih motorjev ni..

Na seznamu ameriške Ironbutt asociacije je polovica GSov.. Še Benka si ga je zaželela. :OK: In to marsikaj pove.

p.s. pa še glede oblike.. zgodbe o malarjih v očeh ne bomo pogrevali.. meni je tudi bil od začetka f.ugly, potem pa sem postal pristranski O:-) in zdaj mi je huudo všeč :wub: .. sicer pa, kot že rečeno, to ni motor za gledat in šminkeraj.. to je delovni stroj..

Link to comment
Share on other sites

Itak :)

Ampak glavni očitek GS-u je bila vedno predvsem teža ... Zdaj ko teža ne bo več problem, bomo videlu, kaj bo postal argument.

1m široka mašina!!!!!!!!!

LP Bobo B)

Link to comment
Share on other sites

To je motor za potovanja. ..... zato je in bo priljubljen med popotniki.

Bojda ima 2004 nastavljiv vetrobran... 6 položajev... :o

Link to comment
Share on other sites

Bojda ima 2004 nastavljiv vetrobran... 6 položajev... :o

men bi blo kul če bi se ga dal tud dol vzet na hitro ...

Link to comment
Share on other sites

Lepo se slišijo vsi ti obeti, kaj pa cena??? Koliko bodo stali ti heci???? :hmm: :hmm: Pojavlja se namreč vprašanje ali ne bi bilo bolje vzeti leto ali dve starega(preizkušenega) GS-a 1150, katerih bo sedaj kot d....( in dejstvo da ga boš lahko kupil tudi v nemčiji) in prišparati kak milijon ali te izboljšave odtehtajo svojo ceno?????????? :? :?

LP Bobo B)

Link to comment
Share on other sites

Lepo se slišijo vsi ti obeti, kaj pa cena??? Koliko bodo stali ti heci???? :hmm: :hmm: Pojavlja se namreč vprašanje ali ne bi bilo bolje vzeti leto ali dve starega(preizkušenega) GS-a

to vprašanje se ni zdaj "pojavilo", ker to vprašanje vedno obstaja... in je dost nesmiselno.

eni pač kupujejo nove motorje, eni pa rabljene... razlika v ceni je pa vedno opazna... pač vsak sam sebe vpraša, kolk lahko da in kolk je prpravljen dat za nekaj ...

Jaz bi takoj odkartak 3,5 miljone za novga GS, če bi jih imel zdajle na razpolago.

Link to comment
Share on other sites

Lepo se slišijo vsi ti obeti, kaj pa cena??? Koliko bodo stali ti heci???? :hmm: :hmm:

Ceno sem napisal eno stran nazaj...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

vir :?

Link to comment
Share on other sites

Primerjava GS-a in LC8 se mi zdi čisto neprimerna, saj imata vsak svojega kupca.

LC8 je trenutno motor brez konkurence, saj je v svojem razredu edini. :notworthy:

GS pa ima v svojem razredu močno konkurenco (honda, suzuki, triumph, cagiva) in v tej konkurenci jih bo močno prehitel, če pogledamo samo hondo, ki je letos predstavila prenovljeno veliko enduro in je za 5kg težja od predhodnika.

Že "stari" GS je bil v mnogih pogledig boljši od konkurence, novi pa jih bo prehitel za svetlobno leto. Vse kar bi lahko zameril novemu GSu je (če so podatki točni???) premajhna psoda za gorivo (20l), kar je vsaj za 5l premalo za kao neki potovalnik.

Letos bo v Sloveniji (če bo vse po sreči) dobavljivih 20 motorjev, zato kar v vrsto.

Če pa je novi GS vreden svojega denarja, mora presoditi vsak sam.

r 1200 gs ostaja za mene še vedno grdi raček

Edited by bladzo
Link to comment
Share on other sites

GS pa ima v svojem razredu močno konkurenco (honda, suzuki, triumph, cagiva) in v tej konkurenci jih bo močno prehitel, če pogledamo samo hondo, ki je letos predstavila prenovljeno veliko enduro in je za 5kg težja od predhodnika.

Že "stari" GS je bil v mnogih pogledig boljši od konkurence, novi pa jih bo prehitel za svetlobno leto. Vse kar bi lahko zameril novemu GSu je (če so podatki točni???) premajhna psoda za gorivo (20l), kar je vsaj za 5l premalo za kao neki potovalnik.

Letos bo v Sloveniji (če bo vse po sreči) dobavljivih 20 motorjev, zato kar v vrsto.

Če pa je novi GS vreden svojega denarja, mora presoditi vsak sam.

r 1200 gs ostaja za mene še vedno grdi raček

"hold your horses cowboy" s takimi izjavami!!!!! Ne vem od kod ti podatki o takšni superiornosti GS-a napram konkurenci?????? Kolikor je meni znano in sledeč po testiranjih je Hondin Varadero(lani še brez ABS) premočno zmagal tudi v "nemškem Motorradu", ter preskočil magično mejo 700 točk, ter prisilil nemce da so javno priznali premoč Honde! Dodatna teža +5kg pa gre letos na račun ABS-a!!!!!

Drugič, ne glede na vse novi GS ne prinaša nikakršne revolucije, temveč "nemško evolucijo" v smislu WV-Golfa!! Še vedno je tu stari 1m širok zračno hlajeni boxer motor iz Wehrmachtovih časov, z malo povrtanim cilindrom, da se bodo vsaj približali meji moči v tem razredu. Nova verzija bo resda nekoliko lažja, vendar ko bo motor natankan bo imel še vedno "četrt tone", kar je nekaj manj od Honde a še vedno veliko več kot Suzuki in Ktm, pri čemer je treba upoštevati da so ostali motorji vodno hlajeni(+10kg)!!!

Govoriti o "svetlobni" prednosti pred konkurenco je popolnoma nerealno, je pa res da bo motor zelo dober!!

Image in prodaja modro belih motorjev sta lahko za 99% uspeha hvaležna matični avtomobilski tovarni, ker če bi na motorju pisalo MZ ga "nihče" ne bi kupill :devil: :devil: !!!!

LP-pa saj to je samo moje mnenje B)

Link to comment
Share on other sites

primerjati wehrmachtove bmw-je iz WWII z danasnjimi bmw-boxerji je priblizno tako, kot primerjava porscheja 356 in nove 911ke.

Link to comment
Share on other sites

Bobokrajnc: malo natančneje si katerega modernega BMWja poglej pa boš videl kaj je še ostalo od Wehrmachtovih motorjev, razen dveh zračno hlajenih cilindrov.

PS: Pa tudi en meter ne meri v širino, ampak samo 70cm :D :D

Link to comment
Share on other sites

saj, če si boš pregledal njegov profil bo tam vzrok za vso faušijo B)

Link to comment
Share on other sites

Vse kar bi lahko zameril novemu GSu je (če so podatki točni???) premajhna psoda za gorivo (20l), kar je vsaj za 5l premalo za kao neki potovalnik.

Ne sekljaj ga še v detaljih.

Link to comment
Share on other sites

Nova verzija bo resda nekoliko lažja, vendar ko bo motor natankan bo imel še vedno "četrt tone", kar je nekaj manj od Honde a še vedno veliko več kot Suzuki in Ktm, pri čemer je treba upoštevati da so ostali motorji vodno hlajeni(+10kg)!!!

Bobo, a nebi ti tole raj še enkrat razmislil. Mislim namreč tisto zadevo s težo in vodnim hlajenjem. :doze: :doze: :? :?

Link to comment
Share on other sites

Ne morem, da se ne bi oglasil. .)

Sam imam Varo, tako da lahko rečete še en ki je pristranski, samo da sem vozil oba motorja GSa1150 in Varadera(starega in novega).

In moram priznati da mi je bil v mnogih stvareh GS bolj všeč kot Vara, ampak ne v tolikih, da bi ga raje imel. Če koga zanima se lahko tudi razpišem.

Sploh pa večina ni vozila niti enega niti drugega dovolj dolgo.

Tole klobasanje, ko preberete teste in primerjate številke me spominja na razpravo kdo ma večjega.

Link to comment
Share on other sites

Ne morem, da se ne bi oglasil. .)

Sam imam Varo, tako da lahko rečete še en ki je pristranski, samo da sem vozil oba motorja GSa1150 in Varadera(starega in novega).

In moram priznati da mi je bil v mnogih stvareh GS bolj všeč kot Vara, ampak ne v tolikih, da bi ga raje imel. Če koga zanima se lahko tudi razpišem.

Sploh pa večina ni vozila niti enega niti drugega dovolj dolgo.

Tole klobasanje, ko preberete teste in primerjate številke me spominja na razpravo kdo ma večjega.

Gotovo bi nas veselilo, če bi se mal bolj razpisal.

Mene informacije iz prve roke tud bolj zanimajo, kot tiste ki jih kar tako nekje prebereš.

B)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!