Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Zdravo ..Kot nov clan BMW imam vprasanje za GS clane kater top case furate..Mam eno staro KAPPA od F800 pa mi je mal ceski..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj to limas v GS temo, ce se baje tice samo K-serije?

ne vem ce se tice samo K-jev :hmm:

"The other models involved are the R 1200 GS, the R 1200 R, the R 1200 RT, the R 1200 ST and the K 1200 GT."

http://uk.news.yahoo...ed-6323e80.html

p.s. maco47 se opravičujem ker je napisano v angleščini B)

Popravljeno . Popravil nejcgs
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo ..Kot nov clan BMW imam vprasanje za GS clane kater top case furate..Mam eno staro KAPPA od F800 pa mi je mal ceski..

Pozdravljen,vse,kar sem navesil na motor,je original BMW,tudi top case,čeravno je drag kot pes zato, pa nimam nobenih problemov s cikliko motorja,srečno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.motosvet....9&hl=bmw&st=750

zakaj to limas v GS temo, ce se baje tice samo K-serije?

To napako ima tudi R1200GS. Gre za eno od cevk zavornega sistema, ki verjetno zaradi neposrečenega načrtovanja

spušča na spoju. Meni se je to dejansko zgdilo, ravno ko sem se hotel odpeljat od doma na dopust sem opazil da z zavorami in zavorno

tekočino nekaj ne štima in tudi odkril puščanje. Na servisu so sicer napako odpravili (zamenjali cevke z drugačnimi),

sem pa že takrat pisal, da bi glede na težo napake od prodajalcev in serviserjev pričakoval aktivno pozivanje

na zamenjavo ne pa čakat, kdaj do napake pride. Zelo verjetno je namreč, da je ta napaka bila za koga usodna.

LP, nduro

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno vprašanje za poznavalce gs-ov. Kupil sem r 1150 gs, letnik 2002 z 36000 prevoženimi. Zanima me koliko prostega teka oziroma lufta ima zadnje kolo, ko je motor v prestavi, stoji na štenderju in poskušaš z roko kolo zavrtet malo narej in nazaj. Ali je prestavljanje med vožnjo pri vseh bmw-jih tako glasno (klok), ali je možno, da je že kje kakšen luft, npr. v kardanskih zglobih ali ležajih in ima motor zbite km? Drugače vse dela brez problemov, motor ne kadi, lepo vleče in zelo lepo se pelje.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno vprašanje za poznavalce gs-ov. Kupil sem r 1150 gs, letnik 2002 z 36000 prevoženimi. Zanima me koliko prostega teka oziroma lufta ima zadnje kolo, ko je motor v prestavi, stoji na štenderju in poskušaš z roko kolo zavrtet malo narej in nazaj. Ali je prestavljanje med vožnjo pri vseh bmw-jih tako glasno (klok), ali je možno, da je že kje kakšen luft, npr. v kardanskih zglobih ali ležajih in ima motor zbite km? Drugače vse dela brez problemov, motor ne kadi, lepo vleče in zelo lepo se pelje.

Lp

"luft" je normalen nič se sekirat. Sam furaj. Menjalnik je pa mogoče res bolj glasen, ampak ko se ga privadiš se tudi to malo uredi. Če menjaš bolj energično (ne na silo) in s pravimi obrati motorja (občutek) se skoraj ne sliši .

Sicer pa so pri nekaterih drugih mašinah menjalniki glasnejši od BMW-jevih trance_25_naughty.gif (razni SV-ji i.p.d. whistle.gif )

Pa za 1150 obstaja svoja tema in v BMW-jaše se vpiši trance_25_naughty.gif pa seveda čestitke za nakup tako dobrega stroja worship.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za vzpodbudne besede. Danes sem naredil 150 km z motorjem in sem se že dosti bolj privadil menjanja in ugotovil točno to, da moraš dobiti občutek za obrate in prestavljanje. Se bom prestavil v drugo temo, prejšnjič je nisem našel.

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za vzpodbudne besede. Danes sem naredil 150 km z motorjem in sem se že dosti bolj privadil menjanja in ugotovil točno to, da moraš dobiti občutek za obrate in prestavljanje. Se bom prestavil v drugo temo, prejšnjič je nisem našel.

Lp.

S tem menjanjem je tko, ja glasni so, klonkajo, mislim, da vsi modeli,to je bmw-jeva....sem pa nazadnje eno hondo srečal, mislim, da je bla varadera...je pokal ko sto hudičev...res je, ga moraš naštudirat, kdaj in kolk hitro zamenjat...mene pri rt-ju še vedno matra, čeprav je boljše kot na začetku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mojega BMW-eja šaltam že iz prve navzgor vse brez sklopke in ni nobenega klonkanja.To se da brez problema navadit vedno,če šaltaš brez sklopke navzgor naj bo to nekje med ca 2-3K o/min, malo odvisno od zahtev pospeševanja!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno težavo. 14 dni nazaj sem prišel iz tedenskega potovanja, naredil 3000km in takrat tudi opral motor tako kot mora biti.

Včeraj je motor normalno vžgal, peljal sem se 10km in na črpalki dolil gorivo. Ko sem želel motor vžgati je ob pritisku na gumb dal od sebe samo "tk", display se za sekundo ugasne in prižge nazaj, na njem gori CHECK! in znak za motor.

Sumim da je šla bencinska pumpa, ker ko dam kontakt se je ne sliši tako kot ponavadi. Bega me, da če ne deluje bencinska pumpa da motor ne vergla? Druga možnost je pa da je kaj narobe s štarterjem?

Ali ima še kdo drug kakšen nasvet kaj preverit poleg bencinske pumpe? Gre za R1200GSA, l.07, 24.000km.

Hvala.

Dobesedno pa motor ni crknu bil je pa nezmožen nadaljevat pot...jebemmuboga!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno težavo. 14 dni nazaj sem prišel iz tedenskega potovanja, naredil 3000km in takrat tudi opral motor tako kot mora biti.

Včeraj je motor normalno vžgal, peljal sem se 10km in na črpalki dolil gorivo. Ko sem želel motor vžgati je ob pritisku na gumb dal od sebe samo "tk", display se za sekundo ugasne in prižge nazaj, na njem gori CHECK! in znak za motor.

Sumim da je šla bencinska pumpa, ker ko dam kontakt se je ne sliši tako kot ponavadi. Bega me, da če ne deluje bencinska pumpa da motor ne vergla? Druga možnost je pa da je kaj narobe s štarterjem?

Ali ima še kdo drug kakšen nasvet kaj preverit poleg bencinske pumpe? Gre za R1200GSA, l.07, 24.000km.

Hvala.

Dobesedno pa motor ni crknu bil je pa nezmožen nadaljevat pot...jebemmuboga!

tk,tk,tk, pomeni prazen akumulator.Vsaj pri meni je v soboto spraznu 30 dni star aku. v 15 min.Nimam pojma zakaj.lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem dal motor tud na kleme na avto pa isto "tk". Zvok praznega akumolatorja je tkkkkkkkkkk ga potegne tok kokr držiš start, tukej pa ko pritisnem start enkrat naredil "tk".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem dal motor tud na kleme na avto pa isto "tk". Zvok praznega akumolatorja je tkkkkkkkkkk ga potegne tok kokr držiš start, tukej pa ko pritisnem start enkrat naredil "tk".

Ti vseeno najprejo poizkusi napolnit akumulator, ker s klemami si lahko imel slab stik in niso prevajale toka.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Robberrt, če sumiš, da je kaj narobe s pumpo "prebrikaj" elektroniko in pumpo priklopi direkt naplus 12V.

Mogoče zaradi prenizkega tlaka bencina zaganjač sploh ne obrača (elektronika :nono:).

Pri mojem sicer 1150 zaganjač normalno vrti vendar pri crknjeni pumpi ne vžge, ker ni pritiska bencija za vbrizg.

Nisem pa siguren če je pri 1200 enako.

lp, Mirč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno težavo. 14 dni nazaj sem prišel iz tedenskega potovanja, naredil 3000km in takrat tudi opral motor tako kot mora biti.

Včeraj je motor normalno vžgal, peljal sem se 10km in na črpalki dolil gorivo. Ko sem želel motor vžgati je ob pritisku na gumb dal od sebe samo "tk", display se za sekundo ugasne in prižge nazaj, na njem gori CHECK! in znak za motor.

Sumim da je šla bencinska pumpa, ker ko dam kontakt se je ne sliši tako kot ponavadi. Bega me, da če ne deluje bencinska pumpa da motor ne vergla? Druga možnost je pa da je kaj narobe s štarterjem?

Ali ima še kdo drug kakšen nasvet kaj preverit poleg bencinske pumpe? Gre za R1200GSA, l.07, 24.000km.

Hvala.

Dobesedno pa motor ni crknu bil je pa nezmožen nadaljevat pot...jebemmuboga!

Mogoče zaganjač, ščetke?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče zaganjač, ščetke?

Zmeri ti najprej napetost na akumulatorju (neobremenjeno in še nato med (poizkusom) verglanjem).

Zakaj iskat neke "težave" in ne vem še česa, če se že osnove ne temeljito preveri...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno težavo. 14 dni nazaj sem prišel iz tedenskega potovanja, naredil 3000km in takrat tudi opral motor tako kot mora biti.

Včeraj je motor normalno vžgal, peljal sem se 10km in na črpalki dolil gorivo. Ko sem želel motor vžgati je ob pritisku na gumb dal od sebe samo "tk", display se za sekundo ugasne in prižge nazaj, na njem gori CHECK! in znak za motor.

Sumim da je šla bencinska pumpa, ker ko dam kontakt se je ne sliši tako kot ponavadi. Bega me, da če ne deluje bencinska pumpa da motor ne vergla? Druga možnost je pa da je kaj narobe s štarterjem?

Ali ima še kdo drug kakšen nasvet kaj preverit poleg bencinske pumpe? Gre za R1200GSA, l.07, 24.000km.

Hvala.

Dobesedno pa motor ni crknu bil je pa nezmožen nadaljevat pot...jebemmuboga!

Jaz bi preveril napetost akomulatorja. Verjetno je prazen. Nato ga napolni in zadevo zalavfaj. Vzami multimeter in izmeri napetost na klemah ned delovanjem motorja, če je napetost okoli 12v je zanič regler. Če dela normalno polni okoli 14.4Voltov.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo res je bil zanič akumolator, sem ga dal notri iz drugega motorja in dela normalno. Akumolator je bil še prvi, star 3 leta. Čudi me edino da motor ni vžgal na kleme od avtomobila.

Kje se splača kupiti akumolator, najraje bi vzel kar gel tako kot je bil sedaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo res je bil zanič akumolator, sem ga dal notri iz drugega motorja in dela normalno. Akumolator je bil še prvi, star 3 leta. Čudi me edino da motor ni vžgal na kleme od avtomobila.

Kje se splača kupiti akumolator, najraje bi vzel kar gel tako kot je bil sedaj?

Zdaj sem se tudi spomnil, da bi lahko bile zgolj kleme na bateriji popuščene in ni rečeno da je akumulator fuč. Si ga izmeril? Si izmeril napetost pri vžganem motorju, da ni slučajno alternator?

In na tvojem mestu bi še najprej poizkusil napolnit ta akumulator, saj ti bo lahko še dolgo služil.

Letos sem gledal Exide gel (tak kot je prva vgradnja) za 120€ pri Evrotonu, naročil pa sem navadno Yuaso za 62€ na motonet.

In na kleme ti ni vžgal, ker po vsej verjetnosti je bil slab spoj na kablih iz avta.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!