Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

lastnosti pa najmanj Ducati 999 ali F-16...............Točkovanje je totalno nerealno oz. napihnjeno v prid GS-a, bo treba prebrati še kak drug izvennemški test. Pa ne da bi šimfal modro bele ampak test ni objektiven.

In ti to seveda veš, ker je tvoj mozak boljši od Motorradovih urednikov, right?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ti to seveda veš, ker je tvoj mozak boljši od Motorradovih urednikov, right?

Motorradova ocenjevalna lestvica je v nekaterih segmentih jasno definirana in realna, to je ocenjevanje končne hitrosti, pospeškov.....oz. za stvari ki se dajo izmeriti, za to potem obstajajo razredi na podlagi katerih se delijo točke. Do tu je vse jasno in O.K, v veliki večini segmentov pa se lastnosti motorja ne da merit in tukaj se lahko prodaja megla, oz. je ocenjevanje prepuščeno občutkom testnih voznikov. Ali dodeliti enemu motorju v segmentu npr. preciznost krmila, kjer je 30 možnih točk 20 ali 24 točk je to čisto subjektivna ocena. In v teh segmentih so bili pri novemu GS-u zelo radodarni. Tudi ocena npr. inšpekcijskih stroškov bi dala misliti da je vzdrževanje GS-a praktično zastonj............

Če so te ocene realne, kako je potem možno da v drugem cajtngu testni vozniki ne opazijo te superiornosti.

Mislim, da je tu stvar jasna, novi GS je v točkovanju moral zasesti prestol kljub odličnemu novemu Varaderu z ABS-om, ki je BTW 20% cenejši!

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po 700km lahko rečem da je zadeva zelo uredu.

Najbolj pohvalna (za mene!!) je togost motorja pri velikih obremenitvah (jst+sopotnik (sopotnik je bil kar pri močeh) ).

Najmanj pohvalno pa je škripanje zavornih ploščic. Ko se počasi ustavljam, mi zavore zelo grdo zacvilijo (nekako ne pričakuješ to od mopeda s tako ceno).

En dan, ko bo cajt ga peljem stehtat. Ko se mi bo dalo napišem še kaj več. Se da marsikaj pokomentirati.

post-4-1081445825.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En dan, ko bo cajt ga peljem stehtat. Ko se mi bo dalo napišem še kaj več. Se da marsikaj pokomentirati.

Jaz tudi svojega. Povej, greva skupaj, bova fotkala :)

Kar pa se tiče cviljenja zavor pa se bodo že uležale... pa tudi meni kdaj po kakšnem grdem terenu itd. zašrkipajo, ko so diski zamazani od zemlje in peska...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sym, pardon Vanilla Gorilla, zadnji sedež novega GSa na zgornji sliki zaseda tvoja malenkost??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sym, pardon Vanilla Gorilla, zadnji sedež novega GSa na zgornji sliki zaseda tvoja malenkost??

in ti temu praviš malenkost :? :? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in ti temu praviš malenkost :?  :?  :hmm:

Tako od oka bi rekel da sta krepko presegla max. dovoljeno težo :devil: in pol se sekirate koliko so dejansko lažji motorji in jih hodite vagat........ :lol1:

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako od oka bi rekel da sta krepko presegla max. dovoljeno težo :devil: in pol se sekirate koliko so dejansko lažji motorji in jih hodite vagat........ :lol1:

@bambi - jp, tisti drobižek zadaj sem jaz ... BTW: se vidimo na obletnici pri Anderliču, ha?

@bobokrajnc - a misliš, da Bladzo tehta 140 kg, da bi midva skupaj presegla nosilnost GSa? Kolk pa ma GS sploh nosilnost? Če ma okol 210 kg, ali 205 kg, sva še čisto v limitu ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če Bladzo tehta skromnih 60kg, sta bila že blizu limita...

Kar se pa Anderliča tiče, mi še noben ni nič rekel :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če Bladzo tehta skromnih 60kg, sta bila že blizu limita...

Ja, res nimam kaj dosti več od 60 kg.

No takole, zdej loh vozm do 4000rpm, kar pomeni, da se loh pelem 115km/h. Vetrna zaščita je kar zadovoljiva, pohvalno je enostavno nastavljanje prednje šipe (5 al 6 stopenj, nism preštel) .

Menjalnik teče k putr, sm bil kr ma presenečen, sej je ta str kar dobr zbiju.

Okrog teže loh rečem, da je občutno lahkotnejši od prejšnega. Terenske vožnje nism naredil še nobene, bom šu ob priliki mal u gozd, ko se bo dobr vse presušil.

Zavor se nisem še navadil, namreč motor ima ojačevalnik zavorne sile in je ročica zavore zelo občutljiva, kar je sicer pohvalno do neke mere. Zavore so tudi integralne, do tega sem bil tudi mal skeptičen, sam se u praksi obnese odlično, kot tudi ABS, ki prime res na meji (kako bo na šodru bom še vidu).

Lega na cesti se mi zdi zelo dobra in nevtralna. Motor je zelo tog z odličnim vzmetenjem WP (za cesto). Nism si še čist razčistu, a res tok dobr drži, al daje sam tak dobr občutek pri večjih nagibih. No, lega me je že pri starem presenetila.

Poraba je tudi zelo ugodna, pri ulaufavanju mi žre pod 5l/100km. Tank se mi zdi vseeno premajhen za kao neki potovalnik (20l od tega 4l rezerve).

Armatura je pregledna ampak rahlo skopušna, saj kao neki računalnik, katerega upravljanje je zelo priročno na levi ročki, ne ponuja kaj dosti (2 števca dnevnih km, skupni km, ko pa pride do rezerve, ti pove kakšen je še domet motorja), pričakoval bi vsaj kakšno povprečno porabo al pa kej podobnega. Na armaturi naj bi se ti tudi izpisovale napake na motorju (recimo, če ti crkne žarnica v levem zadnjem žmigavcu, ti to na računalniku tud napiše).

Sedi se zlo uredu, voznikov zic se nastavlja po višini in tud nagib mu loh spremeniš, osnovni višini sta 840 in 860mm. Lahko si umislš tud 820, 880 in 900mm po naročilu (loh tud sam naknadno odšteješ 163€ za nov zic, pa ma dama svoj zic, ti pa svojga). Zadnji zic se enostavno umakne, kjer pol nastane prostor za dodatno prtljago.

Motor ne premore nobenga dodatnega prostorčka (tud za prvo pomoč ne), ma pa že serijsko bogat komplet orodja in set za flikanje gum (inekcije).

Če bi postavil novega in starega GS-a skupaj, bi hitr opazil, da je novi res prenovljen do zadnje matice. Človek pa se lahko začne spraševati, če je problem izboljšati motor, pol mu pa ceno za 400.000,00sit dvignt (kle glih ni nobene umetnosti :hmm: ).

Najlepši detajl mi je lukna v zadnji feltni in kardanu.

post-4-1081604948.jpg

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@bambi - jp, tisti drobižek zadaj sem jaz ... BTW: se vidimo na obletnici pri Anderliču, ha?

@bobokrajnc - a misliš, da Bladzo tehta 140 kg, da bi midva skupaj presegla nosilnost GSa? Kolk pa ma GS sploh nosilnost? Če ma okol 210 kg, ali 205 kg, sva še čisto v limitu ...

Napača, max.nosilnost GS-a predpisana 183kg!!!!!! Ampak ne okoli govort :devil:

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ga vozil na dnevu odprtih vrat. Nisem prevec navdusen. Povsem moje mnenje:

+:

ga lahko kar konkretno nagnes (al pa se mi mogoce samo tako zdi, ker sedis visoko).

Fino vzmeten (mislim, sem se vozil tudi ze z motorji z boljsim vzmetenjem, ampak vseeno pohvalno).

Zavore ulivajo zaupanje.

Sicer silly ampak -> vsec mi je, da mi na armaturi pise v kateri prestavi sem.

-:

Mojemu testnemu motorju je pri prib. 6000 obratih zacela masina ogabno piskat in to pocela do blokade. Tak prodoren, obupen zvok, kot da bi ti en s piscalko zvizgal v uses. To se je dogajalo pri vseh prestavah.

Sipo sem si nastavil maksimalno visoko (velik sem 1,78m) pa mi je se vedno veter nabijal naravnost v celado. Zelo neprijetno.

Zelo nestabilen pri relativno visokih hitrostih (na avtocesti pri barju, okrog 170), mi je mocno cel zadek prestavljalo. Zelo zelo neprijetno. Hornete pri isti hitrosti ni prestavljalo, na isti cesti, prib. 20 minut kasneje.

Motor sicer vlece, ampak zabava se vsaj za moj okus dalec prehitro neha (pozor, imam motor, ki ima ze sam po sebi kratke prestave, ampak GS je se hujsi). Se dobr vlect ne zacne pa si ze v blokadi. Se mi je parkrat zgodilo.

O ceni raje ne bi, ker nima smisla. Tisti, ki ga kupi, ze ve zakaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napača, max.nosilnost GS-a predpisana 183kg!!!!!! Ampak ne okoli govort :devil:

LP Bobo B)

uf, bom drugič pazu pa talahko čelado dal na glavo :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

malo mu je žal, ker ni dobil vrečke za odpadajoče šraufe zraven motorja ... :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bladzo, kako je BMW?

Motor ima trenutno cca 15000km.

Pri 12000km sem menjal gume.Za sabo imam dva redna servisa, vsak po cca 35000sit.

Na motorju me navdušuje poraba, ki jo brez težav spravim pod 5l. Redno delam 400km z 20l tankom. Vozne lastnosti po asvaltu so odlične, motor se da pošteno nagnt, ko pa zaviješ z asvalta je zadeva pretrda. Nikoli nisem bil pristaš ABS-a in ostalih elektronskih bedarij, ampak zdaj, ko sem se ga navadil, ga bom verjetno doplačal pri vsakem motorju, če bo le možno. Deluje brezhibno in presenetljivo dobro tudi na makedamu. Nikoli še nisem začutil potrebe po izklopu. Bremze mi še zmeraj cvilijo in mi jih bodo zamenjali na garancijo.

Zadnjič mi je pri vožnji (cca 80km/h) odpadel ORIGINALNI!!!!! :hmm: :? :blink: , desni stranski kovček in tudi zatič za katerega se kovček zapne. Tega sploh nisem opazil, dokler nisem sestopil z motorja. Zapeljal sem se nazaj po poti, kovčka pa nisem našel. Očitno ni kovček prletu :OK: :OK: (hvala bogu) v nikogar, saj sem o tem obvestil tudi policijo, oni pa so mi povedali , da ni nihče nič prijavil. Po kontaktu s srevisem, so mi obljubili, da bodo zadevo hitro uredili (upam da v mojo korist). Moram jim pripeljat motor, da ugotovijo zakaj je kovček odpadel. Sicer sem jim že vse razložu. Ko izvem kako se bo zgodba razpletla, bom napisal še kaj.

malo mu je žal, ker ni dobil vrečke za odpadajoče šraufe zraven motorja ... 

Za odpadajoče šraufe, sem kupil stranske kovčke, ki pa žal tudi odpadajo :blink: :blink: :hmm: :blink: :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Sem si ga zadnjic za eno uro sposodil pri Avto Aktivu.

I am in love. 1150GS je motor, ki ga lahko vozijo le pravi dedci, jaz (174 cm) pa v to ligo ne spadam - 1200GS lahko brez problema peljem tudi jaz in na semaforju lahko celo precej udobno dosezem tla (ceprav ne s celim podplatom).

Masina je kul, ceprav neke ogromne razlike proti 1150GS nisem opazil. Zavore (integralni ABS) so out-of-this-world. Vodljivost motorja je za zjokat preprosta, glede na njegove dimenzije.

Jan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem si ga zadnjic za eno uro sposodil pri Avto Aktivu.

I am in love. 1150GS je motor, ki ga lahko vozijo le pravi dedci, jaz (174 cm) pa v to ligo ne spadam - 1200GS lahko brez problema peljem tudi jaz in na semaforju lahko celo precej udobno dosezem tla (ceprav ne s celim podplatom).

Masina je kul, ceprav neke ogromne razlike proti 1150GS nisem opazil. Zavore (integralni ABS) so out-of-this-world. Vodljivost motorja je za zjokat preprosta, glede na njegove dimenzije.

Jan

Če ti dela problem višina sedeža, lahko naročiš še 2 cm nižji sedež, ali pa ga kupiš naknadno (820mm, 163€).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Glede na to, kaj sem pisal zadnje čase v tej temi, bi bilo čisto upravičeno sumiti za sesutje foruma in s tem izbris zadnjih objav kar uvoznika ali celo fabrko BMW.

Skratka..., vsi, ki ste pripravljeni odšteti veliko denarja za JAJCA, ki se hudičevo dobro peljejo :devil: :devil: , je BMW 1200GS sigurno prava izbira.

Letos sem imel s tem motorjem kar nekaj manjših porodnih težav, ki pa so mi jih brez težav na servisu skoraj vedno odpravili. Skoraj pravim zato, ker mi je med drugim odpadel originalni stranski kovček (zaradi tega ker se je odvil nosilec) in mi niso hoteli priznati garancije. Na servisu so mi povedali, da ta vijak ni predviden za kontrolo. Kovčka nikoli nisem našel, novega pa sem moral plačati :unsure: :cry: Tako je šlo 75.000sit nekam v eno grmovje. Poskusil bom še sam direktno kontaktirati s tovarno, mogoče se bo še kaj rešilo.

Kar se samega motorja tiče sem zelo zadovoljen, saj se pelje kot cestak, uporaben je kot potovalnik, lahko ga pa pelješ tudi po lažjem terenu. Italjani bi mu rekli verjetno HIPERMULTISTRADA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ojla,

mene pa zanima, kako je kaj s porabo olja pri tem novem modelu? Nekaj sem zadnjič debatiral s kolegi, ki so imeli razne BMW-je ( 1150RT, 1150 Rockster, itd...) in vsi so kritizirali to hudo porabo olja. No, ta endurca me že od začetka malo mika (bi ga nabavil kot drugi motor za vukojebino) in me poleg tega zanimajo tudi še kakšne ostale slabe lastnosti.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, da bi ga tok izboljšal, da ne bi čist nič olja popil, bi bilo že kar malo kičasto in kaj bi potem lahko še sploh izboljšali pri naslednjiku.

Meni ga popije do 2dl/1000km ob priganjanju. Pri zmerni vožnji pa 1dl/1000km nič. Glede na zasnovo motorja, se mi zdi to zelo dober dosežek.

post-570-1109113127_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!