Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

eno vprašanje za vas...

kako vem, če mi lučka za temperaturo dela? na kakšen način jo lahko preizkusim?

hvala

A lahko še v kakšno temo vprašaš? :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahko še v kakšno temo vprašaš? :headbang:

Hm a spet ti pametuješ? A lahko daš vsaj kak nasvet? Mislim punca želi nekaj izvedet ti pa pametuješ. Zakaj ? Če nimaš kaj dobrega povedat še slabega ni treba.

vsaj nove teme nisem odpirala tako kot večina :unsure:

Ma kaj se sekiraš? Ta tema je za take stvari. Oky ena od variant je da pogledaš kje imaš stikalo za temperaturo. Verjetno nekje v glavi motorja. Če prav vem sta tam dva kontakta. Snameš s stikala in jih kratko spojiš s kosom električnega kabelčka. Mislim da bi tako moglo it. Ali pa zapelji do enega ki malo bolj pozna zadevo, pa ti on lahko preveri. Najlažje bi pa tako bilo pogledat, če bi imela električno shemo.

če rabiš še kako pomoč pa povej.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsaj nove teme nisem odpirala tako kot večina :unsure:

Zakaj pa te sploh to zanima ? Verjetno le pričakujes, da ko daš kontakt, da vse zasveti, a ?!? :rolleyes:

Tudi CBR,... ima take lučke (LED) in te ne zasvetijo razen pri REV limitu ipd. Ne se sekirat, ker zadeva deluje. Sigrno. Ne bit -> :unsure: !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm a spet ti pametuješ? A lahko daš vsaj kak nasvet? Mislim punca želi nekaj izvedet ti pa pametuješ. Zakaj ? Če nimaš kaj dobrega povedat še slabega ni treba.

Najprej se prepričaj in potem govori. :winkiss:

1.

2.

3.

Nerodno je to, da ima sedaj po treh temah raztresene odgovore. :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic:

...........

Ta tema je za take stvari.

............

Isto vprašanje je postavila v dve ali tri teme hkrati.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni se prižgejo one lučke vse...

samo ta za temperaturo pa je tam v tistem polju, kjer je obratomer. :unsure:

Dokler imaš v expanzijski posodi dovolj hladilne tekočine in se pri segretem motorju prižiga ventilator za prisilno hlajejnje se NESEKIRAJ. V primeru, da res hočeš preverit delovanje lučke (žarnice) moraš najti tipalo(z enim kontaktom),ki se nahaja na glavi motorja ponavadi nekje blizu termostata in (dvokontaktnega) stikala za vklop ventilatorja.Ko boš našla to enokontaktno stikalo daš kontakt in snameš kabel iz tega enokontaktnega stikala (tipala) in daš kabel na ohišje MASO-minus in takrat se mora lučka prižgat.Pazi če je motor z vbrizgalnim sistemom potlej sta na mašini lahko dva taka enopolna tipala,kajti tudi računalnik potreboje temperaturo motorja za natančno delovanje OK. Mislim,da je najbolje pustit pri miru in naj ti to serviser pregleda,to je za njega par sekund posla seveda,če ni potrebno demontirati ferklajdunge.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm a spet ti pametuješ? A lahko daš vsaj kak nasvet? Mislim punca želi nekaj izvedet ti pa pametuješ. Zakaj ? Če nimaš kaj dobrega povedat še slabega ni treba.

Ma kaj se sekiraš? Ta tema je za take stvari. Oky ena od variant je da pogledaš kje imaš stikalo za temperaturo. Verjetno nekje v glavi motorja. Če prav vem sta tam dva kontakta. Snameš s stikala in jih kratko spojiš s kosom električnega kabelčka. Mislim da bi tako moglo it. Ali pa zapelji do enega ki malo bolj pozna zadevo, pa ti on lahko preveri. Najlažje bi pa tako bilo pogledat, če bi imela električno shemo.

če rabiš še kako pomoč pa povej.

D.

hvala

Zakaj pa te sploh to zanima ? Verjetno le pričakujes, da ko daš kontakt, da vse zasveti, a ?!? :rolleyes:

Tudi CBR,... ima take lučke (LED) in te ne zasvetijo razen pri REV limitu ipd. Ne se sekirat, ker zadeva deluje. Sigrno. Ne bit -> :unsure: !

ja sej vem, da ne zasveti... jst samo upam, da ko bo (če bo) potrebno, da bo zasvetla

Najprej se prepričaj in potem govori. :winkiss:

Nerodno je to, da ima sedaj po treh temah raztresene odgovore. :doze:

se opravičujem... nisem vedela, kam naj napišem. eni gledajo v eno temo, drugi v drugo. res se opravičujem.

Dokler imaš v expanzijski posodi dovolj hladilne tekočine in se pri segretem motorju prižiga ventilator za prisilno hlajejnje se NESEKIRAJ...

kako pa naj vem, če se ventilator prižiga? ko sem motor kupla, mi je suhi reku, da če bom slišala ventilator, da to ni nič takega... samo jst še nisem zaznala drugega zvoka (da bi lahko rekla, da se je prižgal ventilator).

hvala vsem :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala

ja sej vem, da ne zasveti... jst samo upam, da ko bo (če bo) potrebno, da bo zasvetla

se opravičujem... nisem vedela, kam naj napišem. eni gledajo v eno temo, drugi v drugo. res se opravičujem.

kako pa naj vem, če se ventilator prižiga? ko sem motor kupla, mi je suhi reku, da če bom slišala ventilator, da to ni nič takega... samo jst še nisem zaznala drugega zvoka (da bi lahko rekla, da se je prižgal ventilator).

hvala vsem :worship:

to se ne prižge kar tako, danes se je meni parkrat, ampak še to ko sem vozil po mestu od semaforja do semaforja, va največji vročin, šele takrat se mi je prižgal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

torej ker ste eni maheri na tem forumu glede šraufanja pa me nekaj zanima...včere je prišo iz motorja čudn zvok...sumim da so mi šli s5 ležaji na gredi, 1x pred približno 7k km sem jih menjal, in ko so crknili je bil prisoten enak zvok kot je sedaj. zaj pa me zanima kaj bi lahk bla posledica tega da so po 7k km že s5 crknili, seveda če so.??

ko laufa motor v leru ruži to zraven, da stisnem sklopko pa dam v brzino neha ružit, da dam v nulo nazaj pa spustim sklopko s5 ruži. da se furam okrog 3-5k obratov v vsaj 3 ali 4 brzini nena ruži nič, v prvi pa 2 brzini ruži.se pa to ful čuje, ko da bi čohal železo po železu. torej mislite da so šli ležaji v kur** al bi lahk blo kaj drugega, sicer po opisu je težko kaj dorečt pa vseeno... a se lahk pelam z motorom do serviserja al ga naj rajš naložim na prikolico???? :/

aja gre pa se za HONDO NSR 125R

Popravljeno . Popravil D_u_H_e_C
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kaj hudiča delam narobe, ko menjam zavorno olje, vse sem naredil, odzračil parkrat, pumpal zle skos, 2x po 2 ure, pa nič, noče in noče zagrabit. Kk točno nej zdej zamenjam to? :unsure: Sicer mi je k0ci po msn-ju že napisal kako in kaj, sem naredil tako ampak ni šlo. Torej, bi mi lahko kdo točno napisal kako pa kaj? Al še boljše če je kdo kje blizu doma.. pride mal pogledat, plačam :whistle: Je pa dokaj nujno, ker mam trenutno neizpravn motor, zunej pa sonček :(

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kaj hudiča delam narobe, ko menjam zavorno olje, vse sem naredil, odzračil parkrat, pumpal zle skos, 2x po 2 ure, pa nič, noče in noče zagrabit. Kk točno nej zdej zamenjam to? :unsure: Sicer mi je k0ci po msn-ju že napisal kako in kaj, sem naredil tako ampak ni šlo. Torej, bi mi lahko kdo točno napisal kako pa kaj? Al še boljše če je kdo kje blizu doma.. pride mal pogledat, plačam :whistle: Je pa dokaj nujno, ker mam trenutno neizpravn motor, zunej pa sonček :(
  1. na ventil za odzračevanje natakni ustrezen okasti ključ
  2. na ventil natakni prozorno cevko in jo napelji v posodo
  3. ročico zavore napumpaj (tako, da začutiš povečanje trdnosti ali pa 4-5x)
  4. ročico zavore zadrži, obenem pa odtegni ventil za odzračevanje
  5. ventil za odzračevanje zapri, šele nato spusti ročico zavore
  6. vrni se na korak 3 (to ponavljaj dokler ročica ni praivlno trdna)
  7. ko si z rezultatom zadovoljen, previdno odstrani cevko in ključ ter zadevo speri s kakšnim sprejem za čiščenje zav. sistemov
Pri opisanem postopku je zelo koristen pomočnik, tako da lahko en pumpa ročicu, drugi pa odpira ventil.

Včasih se zgodi, da se kak zračni mehurček 'zatakne' in ne gre ven s klasičnim odzračevanjem. V tem primeru lahko ob zgoraj opisanem postopku z majhnim (po možnosti gumjastim ali plastičnim) kladivcem potolčeš po zavornih čeljustih, ceveh, konektorjih, pumpi, ... (v glavnem po vsem, kjer je zavorna tekočina).

Včasih bi naj pomagalo, če ročico zavore s kakšnim trakom ali vrvico zvežeš tako, da je ves čas stisnjena in to pustiš čez noč.

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  1. na ventil za odzračevanje natakni ustrezen okasti ključ
  2. na ventil natakni prozorno cevko in jo napelji v posodo
  3. ročico zavore napumpaj (tako, da začutiš povečanje trdnosti ali pa 4-5x)
  4. ročico zavore zadrži, obenem pa odtegni ventil za odzračevanje
  5. ventil za odzračevanje zapri, šele nato spusti ročico zavore
  6. vrni se na korak 3 (to ponavljaj dokler ročica ni praivlno trdna)
  7. ko si z rezultatom zadovoljen, previdno odstrani cevko in ključ ter zadevo speri s kakšnim sprejem za čiščenje zav. sistemov
Pri opisanem postopku je zelo koristen pomočnik, tako da lahko en pumpa ročicu, drugi pa odpira ventil.

Včasih se zgodi, da se kak zračni mehurček 'zatakne' in ne gre ven s klasičnim odzračevanjem. V tem primeru lahko ob zgoraj opisanem postopku z majhnim (po možnosti gumjastim ali plastičnim) kladivcem potolčeš po zavornih čeljustih, ceveh, konektorjih, pumpi, ... (v glavnem po vsem, kjer je zavorna tekočina).

Včasih bi naj pomagalo, če ročico zavore s kakšnim trakom ali vrvico zvežeš tako, da je ves čas stisnjena in to pustiš čez noč.

lp, D.

Pa nekaj takega sem jaz naredil.. ročko sem zavezal, orprl spodaj, da je pač steklo vn čisto vse (sem hotel čisto zamenjati, ne doliti tekočino). Potem sem nataknil nazaj cevko na čeljust, zgoraj dolil olje, spodnji vijak za odzračevanje odpru dokler ni prišlo ven olje.. potem pa sem vse zapru, pumpal več kot 2 uri in ni bilo nič.. nevem no :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa nekaj takega sem jaz naredil.. ročko sem zavezal, orprl spodaj, da je pač steklo vn čisto vse (sem hotel čisto zamenjati, ne doliti tekočino). Potem sem nataknil nazaj cevko na čeljust, zgoraj dolil olje, spodnji vijak za odzračevanje odpru dokler ni prišlo ven olje.. potem pa sem vse zapru, pumpal več kot 2 uri in ni bilo nič.. nevem no :unsure:

Si pumpal, zadržal ročico, odvil ventil, zavil ventil, spet pumpal, itd. ?

Ali si samo pumpal - brez odpiranja ventila in spuščanja zraka ven?

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si pumpal, zadržal ročico, odvil ventil, zavil ventil, spet pumpal, itd. ?

D.

Tako sem naredil kot sem napisal.. spodaj sem odvil in potem pumpal, to pa je verjetno napaka, ker za vsako ko sem potem spustil ročico je zrak potegnilo zraven... to je bilo prvič. ko pa sem potem drugič naredil, pa sem pumpal, zadržal, odpru, počakal da je steklo, zapru, nalil novo do vrha. Pa sem potem še stiskal ročico 20 minut, potem pa sem obupal. Me že vse boli od tega :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako sem naredil kot sem napisal.. spodaj sem odvil in potem pumpal, to pa je verjetno napaka, ker za vsako ko sem potem spustil ročico je zrak potegnilo zraven... to je bilo prvič. ko pa sem potem drugič naredil, pa sem pumpal, zadržal, odpru, počakal da je steklo, zapru, nalil novo do vrha. Pa sem potem še stiskal ročico 20 minut, potem pa sem obupal. Me že vse boli od tega :closedeyes:

Vsakič, ko napumpaš, moraš zadržat, odpret / zapret ventil in opet ponovo. To moraš delat tako dolgo, da ročica postane trdna IN v cevki ni več vidnih mehurčkov (ko odpreš ventil).

Bi pa seveda bilo pametno k temu povabit še kakšnega prijatelja... ;)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej ker ste eni maheri na tem forumu glede šraufanja pa me nekaj zanima...včere je prišo iz motorja čudn zvok...sumim da so mi šli s5 ležaji na gredi, 1x pred približno 7k km sem jih menjal, in ko so crknili je bil prisoten enak zvok kot je sedaj. zaj pa me zanima kaj bi lahk bla posledica tega da so po 7k km že s5 crknili, seveda če so.??

ko laufa motor v leru ruži to zraven, da stisnem sklopko pa dam v brzino neha ružit, da dam v nulo nazaj pa spustim sklopko s5 ruži. da se furam okrog 3-5k obratov v vsaj 3 ali 4 brzini nena ruži nič, v prvi pa 2 brzini ruži.se pa to ful čuje, ko da bi čohal železo po železu. torej mislite da so šli ležaji v kur** al bi lahk blo kaj drugega, sicer po opisu je težko kaj dorečt pa vseeno... a se lahk pelam z motorom do serviserja al ga naj rajš naložim na prikolico???? :/

aja gre pa se za HONDO NSR 125R

Če ne ruži že ko sklopko stisneš, je po vsej verjetosti nekaj narobe v menjalniku. če pa so ojnični ležaji šli, kdo ti delal, kako olje, kakšen filter za olje? Več variant. Če res tako ruži kot si spisal, po moje ni primerno vozit. Raje na prikolico,pa do mehanika, lahko je še kaj več in kaj povsem drugega. Ampak dokler se ne odpre se ne more vedet. V glavnem na prikolico in do mehanika. Ali pa sam odpri.

Tako sem naredil kot sem napisal.. spodaj sem odvil in potem pumpal, to pa je verjetno napaka, ker za vsako ko sem potem spustil ročico je zrak potegnilo zraven... to je bilo prvič. ko pa sem potem drugič naredil, pa sem pumpal, zadržal, odpru, počakal da je steklo, zapru, nalil novo do vrha. Pa sem potem še stiskal ročico 20 minut, potem pa sem obupal. Me že vse boli od tega :closedeyes:

No ne čakaš tako dolgo da čisto steče. Ampak samo toliko odpreš ventil da pritisk v sistemu pade. Če pa ne gre pa me pokliči bom lažje po telefonu pomagal.

Lep pozdrav

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsakič, ko napumpaš, moraš zadržat, odpret / zapret ventil in opet ponovo. To moraš delat tako dolgo, da ročica postane trdna IN v cevki ni več vidnih mehurčkov (ko odpreš ventil).

Bi pa seveda bilo pametno k temu povabit še kakšnega prijatelja... ;)

D.

Najraje bi kakšnega mehankerja mel na obisku :whistle:

No ne čakaš tako dolgo da čisto steče. Ampak samo toliko odpreš ventil da pritisk v sistemu pade. Če pa ne gre pa me pokliči bom lažje po telefonu pomagal.

Lep pozdrav

D.

Torej, sedaj naredim tkle..

1. pumpam

2. odprem spodaj

3. zaprem spodaj

4. pumpam

5. odprem šrauf za zrak?

6. pumpam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsakič, ko napumpaš, moraš zadržat, odpret / zapret ventil in opet ponovo. To moraš delat tako dolgo, da ročica postane trdna IN v cevki ni več vidnih mehurčkov (ko odpreš ventil).

Bi pa seveda bilo pametno k temu povabit še kakšnega prijatelja... ;)

D.

Saj ti je napisal v prvem postu da bi najraje videl da keri pride pomagat :)... sedimo na motor pa gremo to naret v savinjsko ?

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ti je napisal v prvem postu da bi najraje videl da keri pride pomagat :)... sedimo na motor pa gremo to naret v savinjsko ?

Lep pozdrav

Hmmm... Savinjski želodec... ;)

Gremo?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najraje bi kakšnega mehankerja mel na obisku :whistle:

Torej, sedaj naredim tkle..

1. pumpam

2. odprem spodaj

3. zaprem spodaj

4. pumpam

5. odprem šrauf za zrak?

6. pumpam...

Pumpaš

zadržiš

odpreš ventilček za odzračevanje to je ene pol obrata

zapreš ventilček za odzračevanje

spet pumpaš

ponoviš zgornje

nobene zavorne cevke ne snemaš

Lep pozdrav

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ti je napisal v prvem postu da bi najraje videl da keri pride pomagat :) ... sedimo na motor pa gremo to naret v savinjsko ?

Lep pozdrav

Hmmm... Savinjski želodec... ;)

Gremo?

D.

To bi blo pa super ja :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako pa naj vem, če se ventilator prižiga? ko sem motor kupla, mi je suhi reku, da če bom slišala ventilator, da to ni nič takega... samo jst še nisem zaznala drugega zvoka (da bi lahko rekla, da se je prižgal ventilator).

hvala vsem :worship:

Med vožnjo ga tko ne boš slišala. Vsaj jaz ga na mojmu ne, samo po nogah začne bolj vroče bit. :whistle:

Če bi pa rada ga slišala se pa počas v koloni vozi v hudi vročini pol se pa ustav in snemi čelado. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bi blo pa super ja :D

Jaz pa s seboj prinesem doma izdelano podtlačno črpalko pa ne bo treba na ročici pumpat. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa s seboj prinesem doma izdelano podtlačno črpalko pa ne bo treba na ročici pumpat. :naughty:

No ja, teoretično... Jaz podtlačno črpalko uporabim samo za 'grobi' del, nato pa zaključim po klasični metodi - po črpalki vedno še par mehurčkov ostane...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!