Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

pred 4 urami, bobiboss pravi:

https://www.amazon.com/Starter-Solenoid-Kawasaki-Vulcan-Classic/dp/B07KK3C9SQ

 

v razmislek...ni vse v rotorju-statorju-regulatorju in še čem. Pri meni se je za tako obnašanje svetil in števcev izkazal skurjen takle zagonski rele...ne varovalka...sam rele.

To varovalko sem skuril, ko sem preverjal napetosti alternatorja in sem pomotoma staknil dve napačni žici. Motor je v trenutku ugasnil in je bila samo tema. Potem sem iskal navodila za glavno varovalko, ki je na desni strani, zraven relejev, medtem, ko so druge varovalke na levi strani. Na srečo sem v avtu imel 30A varovalko.

Za prikazovalnik napetosti pa gledam kaj takega: https://www.aliexpress.com/item/1005001988497586.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.2fd145f0WBjUgc&algo_pvid=e4a6a171-bf93-4d56-88b9-d8c1d5c27d59&algo_exp_id=e4a6a171-bf93-4d56-88b9-d8c1d5c27d59-1&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000018327305035"}&pdp_npi=2%40dis!EUR!!4.17!!!!!%402101fd4b16552934358585837ef40d!12000018327305035!sea

Lahko se izklopi, da ne troši med stanjem. Zato sem tudi mislil na LED diodo, ki bi zasvetila le, ko bi bila napetost akumulatorja večja od napetosti sistema. Spomnim se starih fičkov, ki jim je ta lučka utripala med prostim tekom.

Moj motor nima pravega prostora za pritrditev česarkoli na plastiko, le na bilanco. Za polnilec telefona sem kupil enega za vžigalnik, ga razdrl in prilotal dve žički na konektor, ki ga imam pod sedežem za vzdrževanje akuja (konektor, ki je od Saito polnilca). Ko rabim polnjenje telefona, ki ga pritrdim na rezervoar (vijak od brzinomera), pač dvignem sedež, priključim polnilec in napeljem kabel izpod sedeža do telefona. Na srečo je to dovolj redko - le če se zelo dolgo vozim po novih neznanih krajih v tujini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, MiNa pravi:

Brez pametovanja :P

Alternator - AC Alternating Curren (izmenični tok)

Dimamo -DC Direct Current (enosmerni tok)

Verjetno bolj v smislu, da "pravi" alternator proizvaja le toliko elektrike, kot jo avto potrebuje, dinamo pa je brez regulacije in je napetost odvisna od vrtljajev, zato regulator regulira napetost in višek odvaja v zrak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AC/DC so (sta) videli napis na šivalnem stroju od none, pol pa dali ime skupini. Ne vem če to kaj pomaga, je pa dobra muska, če šraufaš sam moped :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Darko3g pravi:

To varovalko sem skuril, ko sem preverjal napetosti alternatorja in sem pomotoma staknil dve napačni žici. Motor je v trenutku ugasnil in je bila samo tema. Potem sem iskal navodila za glavno varovalko, ki je na desni strani, zraven relejev, medtem, ko so druge varovalke na levi strani. Na srečo sem v avtu imel 30A varovalko.

Za prikazovalnik napetosti pa gledam kaj takega: https://www.aliexpress.com/item/1005001988497586.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.2fd145f0WBjUgc&algo_pvid=e4a6a171-bf93-4d56-88b9-d8c1d5c27d59&algo_exp_id=e4a6a171-bf93-4d56-88b9-d8c1d5c27d59-1&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000018327305035"}&pdp_npi=2%40dis!EUR!!4.17!!!!!%402101fd4b16552934358585837ef40d!12000018327305035!sea

Lahko se izklopi, da ne troši med stanjem. Zato sem tudi mislil na LED diodo, ki bi zasvetila le, ko bi bila napetost akumulatorja večja od napetosti sistema. Spomnim se starih fičkov, ki jim je ta lučka utripala med prostim tekom.

Moj motor nima pravega prostora za pritrditev česarkoli na plastiko, le na bilanco. Za polnilec telefona sem kupil enega za vžigalnik, ga razdrl in prilotal dve žički na konektor, ki ga imam pod sedežem za vzdrževanje akuja (konektor, ki je od Saito polnilca). Ko rabim polnjenje telefona, ki ga pritrdim na rezervoar (vijak od brzinomera), pač dvignem sedež, priključim polnilec in napeljem kabel izpod sedeža do telefona. Na srečo je to dovolj redko - le če se zelo dolgo vozim po novih neznanih krajih v tujini.

Sam povem - to ni rešitev.

Moj prejšnji motor je imel serijsko koliko polni v armaturki. Velikokrat sem pogledal tja, - prevečkrat, mi je bilo že moteče, seveda v skrbi, da preverjam, kaj se dogaja. 

Dogodek. PLačilna kučica pod Lovčenom. Vgasnem motor, grem po vstopnice in na motor. Start, klk, klk, klk - pogled na napetost pove vse - 9V, in še nekaj. Štala pravim. :)

Tudi če opazim/š, da ne fila dovolj - nimaš kaj narediti.

Na zdajšnjem motorju ga nimam in ga ne pogrešam. Kontrolo filanja izvedem nekajkrat na leto ali pred turo in gasa.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, MiNa pravi:

Brez pametovanja :P

Alternator - AC Alternating Curren (izmenični tok)

Dimamo -DC Direct Current (enosmerni tok)

mislil sem kolesarski dynamo, ki je enofazi AC, DC generatorja še nisem videl, vedno AC + regulator, za resne stvari.

(ok videl sem ga bolj "za igračko" ko se uporabi majhen krtačni motorček kot generator)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Imam kawasakija Z750. Prosim za pomoč

Vodna pumpa je začela spuščati olje zato sem si kupil vsa potrebna tesnila in vse skupaj zamenjal.

Ker ni dolgo zdržalo (kakšnih 300 km) sem motor peljal na servis. Saj sem mislil, da nisem vredu sestavil nazaj.

Vendar po servisu sem naredil kakšnih 400 km in se je zopet ponovila težava. 

Kaj bi lahko še storil, da bi odpravil težavo?

1.jpg.b2c88c4ed84f1bf1944d39c59514a307.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz z rahlo težavo.

Vonj po bencinu. Ko motor vžgem in se vozim, občasno zavoham bencin. Sploh bolj na začetku vožnje. Če pregledam motor, nikjer nobene kapljice bencina, videti vse suho. Kam vse naj pogledam? Vozim Kawasaki EN 500.

Aha, motor normalno pelje, normalno vžiga, deluje.., poraba bencina, ne vem, nekje okoli 5 do 6 litrov mogoče.

Hvala za odgovore.

Lp

Jože

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, Atrax said:

Pozdravljeni,

Imam kawasakija Z750. Prosim za pomoč

Vodna pumpa je začela spuščati olje zato sem si kupil vsa potrebna tesnila in vse skupaj zamenjal.

Ker ni dolgo zdržalo (kakšnih 300 km) sem motor peljal na servis. Saj sem mislil, da nisem vredu sestavil nazaj.

Vendar po servisu sem naredil kakšnih 400 km in se je zopet ponovila težava. 

Kaj bi lahko še storil, da bi odpravil težavo?

1.jpg.b2c88c4ed84f1bf1944d39c59514a307.jpg

Preveri povrsino gredi kjer tece olni semering. Preveri radialno zracnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojstri, pozdravljeni. Imam vprašanje. Kako bi zamenjal zavorno olje na MT 09, ki je opremljena z ABS sistemom. Gre predvsem za to, da staro olje, ki je v ABS modulu, tudi spravim ven in ga nadomestim z novim. Na kakšen način odprem ventile v prej omenjenem modulu?

 

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni , zadnjo voznjo sem ugotovil da se motor ob polzji voznji (v prvi prestavi) malo cudno obnasa, nekak trza ali kako nej razlozim.

Medtem ko je danes stal na stojalu sem opazil da veriga poskakuje kadar je motor v prvi prestavi ampak ne vem iz katerega razloga, ob stisku sklopke oz v "nuli" se ta vrti gladko.

Je mogoce ze kdo imel taksen problem in zakaj se motor tako obnasa ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Vucko pravi:

Pozdravljeni , zadnjo voznjo sem ugotovil da se motor ob polzji voznji (v prvi prestavi) malo cudno obnasa, nekak trza ali kako nej razlozim.

Medtem ko je danes stal na stojalu sem opazil da veriga poskakuje kadar je motor v prvi prestavi ampak ne vem iz katerega razloga, ob stisku sklopke oz v "nuli" se ta vrti gladko.

Je mogoce ze kdo imel taksen problem in zakaj se motor tako obnasa ? 

poskakovanje verige v prestavi na stojalu je normalno, ker ni moped obremenjen. Kako je z zračnostjo/ohlapnostjo verige? cca 1cm do vilice lah tut mal manj naj bi mela, če jo gor porineš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Vucko pravi:

Pozdravljeni , zadnjo voznjo sem ugotovil da se motor ob polzji voznji (v prvi prestavi) malo cudno obnasa, nekak trza ali kako nej razlozim.

Medtem ko je danes stal na stojalu sem opazil da veriga poskakuje kadar je motor v prvi prestavi ampak ne vem iz katerega razloga, ob stisku sklopke oz v "nuli" se ta vrti gladko.

Je mogoce ze kdo imel taksen problem in zakaj se motor tako obnasa ? 

Po moje imaš trde členke na verigi in neenakomerno raztegnjeno. Veriga je verjetno stara in tvoj motor ima veliko navora - posledica neenakomerno raztegnjena veriga. 

To je samo moje mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Po moje imaš trde členke na verigi in neenakomerno raztegnjeno. Veriga je verjetno stara in tvoj motor ima veliko navora - posledica neenakomerno raztegnjena veriga. 

To je samo moje mnenje.

In tvoje mnenje je pravilno👍

  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Vucko pravi:

ob stisku sklopke oz v "nuli" se ta vrti gladko

Lahko gre pa za neenakomeren tek motorja pri nizkih vrtljajih (napaka na dovodu goriva, svečkah, injektorjih). Za začetek preveri vrtljaje prostega teka. Nemiren tek verige (brez obremenitve) je ok, trzanje motorja pa ne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ne izzumljat tople vode. Očisti verigo. Obriši verigo. Namaži verigo. Preveri ohlapnost. Pojdi se peljat. Če ma veriga 5 jurjev mora biti vožnja kot maslo. Če ma 30kkm lahko mal cuka občasno oziroma boš čutil kako dodatno vibracijo. Na štenderju brez obremenitve se veriga zaganja . oziroma nabija. Maš motor ki jo žene, maš mogoče ze mal raztegnjeno verigo, maš gumice ki kompenzirajo. Če ni obremenitve bo gumica pod verižnikom delovala kot gumica...🤣 moje verige ne samo da mal skačejo brez obremenitve...člouk ma občutek da bodo preskočile kak zob in vse potrgale. In lej ga zlomka..ko jo očiistim podmažem in se grem peljat, je vse ok. Večinoma z verigami naredim preko 40kkm in ji običajno preventivno menjam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je veriga pretegnjena, je zanesljivo neenakomerno. In to zlahka ugotoviš tako, da motor postaviš na centralno stojalo, počasi obračaš zadnje kolo in ob tem preverjaš zračnost verige. Če se le ta občutno spreminja, potem je veriga zrela za menjavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, XTR pravi:

Lahko gre pa za neenakomeren tek motorja pri nizkih vrtljajih (napaka na dovodu goriva, svečkah, injektorjih). Za začetek preveri vrtljaje prostega teka. Nemiren tek verige (brez obremenitve) je ok, trzanje motorja pa ne. 

... verjetno je mišljeno trzanje motorja, ko je napisal, v vožnji po polžje... torej najverjetneje na obratih prostega teka ...in ko se pelje, enkrat hoče elektronika zvišati za kak obrat/dva na minuto... in potem spet pojemek, in potem zna malo pocukati....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

okej , naj se najprej zahvalim za pomoc. Sem danes ocistil in namazal verigo  , sem tudi izmeril kolk hoda ima, cca. 45mm , zato sem jo malo zategnil na 30mm.

Zdi se mi da se veriga malenkost manj zaganja in poskakuje ampak nic kaj ocitno izboljsanje. 

Ko bo cas grem se bom malo zapeljal da vidim, ce se je pri polzji voznji tud kaj spremenilo.

drugače sem pa imel v mislih tocno to kar je zivnorc napisal. Pac ko lezem pri obratih prostega teka zna motor vcasih nekak pocukat. 

Ce ne letos ob koncu sezone pa gre motor drugo leto na zacetku sezone k mehaniku , da zamenja filtre kaj nastavi itd. 

Edino kar me malo skrbi je to , da sem pred 1000km menjal olje v masini in sem danes opazil da je ze dokaj crno in sploh ni vec prozorno. Prejsnje olje je po 6000km zgledalo bolje kot sedanje po 1000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En teden zezanja zaradi bencina. Nazadnje natočil v Metliki na petrolu. Se komaj prevlekel domov. In ugotavljal kaj ga zajebava. Čiščenje tanka menjava filtra. Proba še ne lavfa kot bi moral. Še enkrat podiranje menjava črpalke. Med potjo srečal motorista, ki je omenil, da je imel  prjatu  isti problem. 😡

20220815_094857.jpg

20220818_151501.jpg

20220815_092532.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Ob 16. 8. 2022 ob 20:26, Vucko pravi:

okej , naj se najprej zahvalim za pomoc. Sem danes ocistil in namazal verigo  , sem tudi izmeril kolk hoda ima, cca. 45mm , zato sem jo malo zategnil na 30mm.

Zdi se mi da se veriga malenkost manj zaganja in poskakuje ampak nic kaj ocitno izboljsanje. 

Ko bo cas grem se bom malo zapeljal da vidim, ce se je pri polzji voznji tud kaj spremenilo.

drugače sem pa imel v mislih tocno to kar je zivnorc napisal. Pac ko lezem pri obratih prostega teka zna motor vcasih nekak pocukat. 

Ce ne letos ob koncu sezone pa gre motor drugo leto na zacetku sezone k mehaniku , da zamenja filtre kaj nastavi itd. 

Edino kar me malo skrbi je to , da sem pred 1000km menjal olje v masini in sem danes opazil da je ze dokaj crno in sploh ni vec prozorno. Prejsnje olje je po 6000km zgledalo bolje kot sedanje po 1000km.

Prosim sporoči ko ugotoviš v čem je problem, imam istega, menjal komplet verižni set pa je še vedno isto...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 21. 8. 2022 ob 19:45, Rdeči pravi:

En teden zezanja zaradi bencina. Nazadnje natočil v Metliki na petrolu. Se komaj prevlekel domov. In ugotavljal kaj ga zajebava. Čiščenje tanka menjava filtra. Proba še ne lavfa kot bi moral. Še enkrat podiranje menjava črpalke. Med potjo srečal motorista, ki je omenil, da je imel  prjatu  isti problem. 😡

20220815_094857.jpg

20220818_151501.jpg

20220815_092532.jpg

Ali je to rešitev zgornjega problema ali nima veze s "cukanjem"? In metanjem verige opisane zgoraj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, ligenjček pravi:

Ali je to rešitev zgornjega problema ali nima veze s "cukanjem"? In metanjem verige opisane zgoraj?

nima veze s "cukanjem v tvojem primeru

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 23. 6. 2022 ob 10:50, trebor pravi:

Mojstri, pozdravljeni. Imam vprašanje. Kako bi zamenjal zavorno olje na MT 09, ki je opremljena z ABS sistemom. Gre predvsem za to, da staro olje, ki je v ABS modulu, tudi spravim ven in ga nadomestim z novim. Na kakšen način odprem ventile v prej omenjenem modulu?

 

LP Robert

Malo pozno, vendar bolje kot nikoli...

Takole gre to pri mopedu iz iste familije...

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!