Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

pred 14 minutami, Darko3g pravi:

ker je na obeh koncih zaključena s končno glavico

Da se ne lomi pletenica v ročki, je potrebno občasno okrogel sornik v ročki namazati, seveda velja enako tudi za os na kateri je ročica vpeta.

Kapljica olja po pranju na obeh točkah deluje blagodejno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, MiNa pravi:

Da se ne lomi pletenica v ročki, je potrebno občasno okrogel sornik v ročki namazati, seveda velja enako tudi za os na kateri je ročica vpeta.

Kapljica olja po pranju na obeh točkah deluje blagodejno...

po vsaki vožnji namažem zajle z oljem Ballistol, priporočam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj tolko gas terate? Jaz sem ga na 250ki vrtel do konca pa še četrt obrata več bi ga če bi lahko, pa nisem videl nobene obrabe zajle... 

Aaaa, ma to ni od vožnje to je od vikend pranja motorja... ? 

Manj motor prat pa bo zajla dlje zdržala ?

Ps: uffff kolko sm drgnu zajlo na skuterju, samo gas pa bremza, 24let še zmiraj ta prva.... Tako da zihr je pranje krivo. 

Popravljeno . Popravil smasher
  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav rad verjamem, saj skuter nima zajle za sklopko. Tista za gas pa je drugače speljana (jaz imam dve) in ni tako obremenjena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem gledal video o zamenjavi zajle za sklopko sem naletel na tole:

Myth: WD-40® Multi-Use Product is not really a lubricant.

Fact: While the “W-D” in WD-40® stands for Water Displacement, WD-40® Multi-Use Product is a unique, special blend of lubricants. The product’s formulation also contains anti-corrosion agents and ingredients for penetration, water displacement and soil removal.

Res je to na strani WD-40, ampak očitno vsebuje tudi mazivo.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Darko3g pravi:

Ko sem gledal video o zamenjavi zajle za sklopko sem naletel na tole:

Myth: WD-40® Multi-Use Product is not really a lubricant.

Fact: While the “W-D” in WD-40® stands for Water Displacement, WD-40® Multi-Use Product is a unique, special blend of lubricants. The product’s formulation also contains anti-corrosion agents and ingredients for penetration, water displacement and soil removal.

Res je to na strani WD-40, ampak očitno vsebuje tudi mazivo.

 

 

sama zajla se vedno namaže z olje, torej da je tekoče, in da pri spodnjem delu bovdna priteče ven

če bo pregosto boš zapacal in naredil še dodatno svinjarijo

zgoraj pri ročki pa je lahko tudi mast

wd40 tudi namaže in očisti

na drugi strani, kjer je gas zajla, je v ročki ponavadi luknjica za mazanja, tja not parkrat špricneš in oberneš parkrat in je to to

zajla za sklopko je bolj izpostavljena, sploh če nimaš ščitnika, zato ji je potrebno občasno nameniti nego

kdor maže, vozi :) 

lahko pa kupiš v lujzu posebej olje za bovdene, ni neka cena...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja WD maže, ampak je v primerjavi z oljem bolj kratkotrajno mazivo, ne vem kam gre, ampak recimo če nekaj pošpricaš z WD40 ali z kao teflon šprejem, bo WD40, prej izginil. Za losat stvari in kaj malega podmazat je super ampak ni pa dolgotrajen, zato jaz raje za kolesarske zajle (sej jih mnogo več menjal kot pri motorjih) spustim par kaplic olja (tisto strojno olje v majhnih kapalkah ne vem če ima kakšno posebno ime) po zajli preden jo vtaknem v bovden. Za zajlo sklopke pri avtu ki je grdo ribala (ne vem zakaj, nesposoiben mehanik dal neko čip šit)je samo brla mast v špreju ostala, WD40 je pomagal kak mesec, bela mast pa je ostala notri.

Popravljeno . Popravil smasher
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Imam vstrom 65O. Včeraj sem opazil, da se pojavi zvok pri okoli 4200 obratih - kot bi za trenutek zacvilil jermen. Sliši se pri pospeševanju in ko mašina sama zavira. Ne zmeraj, imam pa občutek, da vse pogosteje. Pogosteje se sliši pri pospeševanju. - rahlem. Kakšna ideja, kaj bi to bilo?

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Scarabeo 500 pravi:

Imam vstrom 65O. Včeraj sem opazil, da se pojavi zvok pri okoli 4200 obratih - kot bi za trenutek zacvilil jermen. Sliši se pri pospeševanju in ko mašina sama zavira. Ne zmeraj, imam pa občutek, da vse pogosteje. Pogosteje se sliši pri pospeševanju. - rahlem. Kakšna ideja, kaj bi to bilo?

Hvala.

Ni kakšne ideje?

Ste vsi na Korona oddelku ali na počitnicah. :)

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, Scarabeo 500 said:

Ni kakšne ideje?

Ste vsi na Korona oddelku ali na počitnicah. :)

Jaz bi ti z veseljem pomagal, ampak ti lahko samo pomagam ugibat. Si siguren da je iz mašine zvok? Si pogledal da kje kaj ne drsa? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, smasher pravi:

Jaz bi ti z veseljem pomagal, ampak ti lahko samo pomagam ugibat. Si siguren da je iz mašine zvok? Si pogledal da kje kaj ne drsa? 

Verjetno nič ne drsa. Sicer imam svojo diagnozo - potreboval bi samo potrditev :). Moja diagnoza je najcenejša in upam, da ne bo prava ta dražja. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, smasher pravi:

@Scarabeo 500 dej zaupaj tvoje slutnje oz. diagnozo? Itak na tem forumu se samo s korono ubadajo... 

Motor ima 73 000 km. Do sedaj sem v motor vlival olje motul polsintetika. Zadnja menjava olja mi je bila malo čudna. Olje in menjalnik sta se čudno obnašala. Pred 4000 km sem dal v ta motor prvič Motorex - polsintetiko. Že pri prejšnjem motorju - enakem - star tip sem opazil, da mu motorex zelo paše.

Pred okoli 1000 km - tremi dnevi, sem opazil, da se nekaj zasuče za trenutek in da se sliši kot zdrs jermena. Danes pa se mi zdi, da motor celo ni tako odziven in da se lamele sučejo med vožnjo. Zdi se mi tudi, da motor ni tako odziven, da med pospeševanjem ne rukne takoj, enako velja, ko spustiš gas - nekako ni čutiti kompresije. Kot bi mu odvzel 150 kubikov.

Mislim, da motorju ne paše olje. Moram reči, da je pri motorexu menjalnik kot puter - maslo proti motulu. V planu imam menjati olje nazaj na motul.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Motor ima 73 000 km. Do sedaj sem v motor vlival olje motul polsintetika. Zadnja menjava olja mi je bila malo čudna. Olje in menjalnik sta se čudno obnašala. Pred 4000 km sem dal v ta motor prvič Motorex - polsintetiko. Že pri prejšnjem motorju - enakem - star tip sem opazil, da mu motorex zelo paše.

Pred okoli 1000 km - tremi dnevi, sem opazil, da se nekaj zasuče za trenutek in da se sliši kot zdrs jermena. Danes pa se mi zdi, da motor celo ni tako odziven in da se lamele sučejo med vožnjo. Zdi se mi tudi, da motor ni tako odziven, da med pospeševanjem ne rukne takoj, enako velja, ko spustiš gas - nekako ni čutiti kompresije. Kot bi mu odvzel 150 kubikov.

Mislim, da motorju ne paše olje. Moram reči, da je pri motorexu menjalnik kot puter - maslo proti motulu. V planu imam menjati olje nazaj na motul.

 

Lahko pa poskusiš z zelo kvalitetnim oljem Castrol, polna sintetika. 

https://www.motornaolja.com/produkt/castrol-power-1-racing-4t-10w-40/

Sam sem do sedaj imel Castrol, Shell, Repsol, Motul in tudi Motorex pa razen drugačnega vonja iz izpuha razlik nisem zaznal.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, zundapp pravi:

drsi sklopka zaradi napačnega olja

Torej tvoje mnenje je, da drsi zaradi napačnega olja. Moje tudi. Ampak olje ima vse potrebne spcifikacije. 

Ali je možno, da sem sklopko zjebal po recimo 1000 km, morda je kdaj zdrsnila že kaj prej, pa nisem slišal?

pred 1 minuto, Snečer pravi:

Lahko pa poskusiš z zelo kvalitetnim oljem Castrol, polna sintetika. 

https://www.motornaolja.com/produkt/castrol-power-1-racing-4t-10w-40/

Sam sem do sedaj imel Castrol, Shell, Repsol, Motul in tudi Motorex pa razen drugačnega vonja iz izpuha razlik nisem zaznal.

 

Nekje sem prebral, da se pri polni sintetiki to še raje zgodi. V prejšnjem motorju sem imel ni - da - ni olj, pa nisem imel teh težav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Torej tvoje mnenje je, da drsi zaradi napačnega olja. Moje tudi. Ampak olje ima vse potrebne spcifikacije. 

Ali je možno, da sem sklopko zjebal po recimo 1000 km, morda je kdaj zdrsnila že kaj prej, pa nisem slišal?

Nekje sem prebral, da se pri polni sintetiki to še raje zgodi. V prejšnjem motorju sem imel ni - da - ni olj, pa nisem imel teh težav.

Najceneje je, da takoj zamenjaš olje na prejšnjega, kjer ni bilo težav, pa boš videl. 

V 1000km je po moje ne moreš tako zdrsat, sploh pa če drsi zaradi olja, ni obrabe.

Tam nekje pri 4000rpm tvoj motor že dobi polni navor in očitno olje pravilno ne zaklepa sklopke in podrsa.

Tako da bi tvoja ugibanja lahko bila pravilna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je olje istih specifikacij kot predpisano, ne verjamem da je problem.

Na sxu sem uporabljal 4 različne vrste olja iste specifikacije, pa ni bilo razlik. Motorex mam sedaj v sxu in ktmju itak vedno motorex.

Količina olja? Hladno naj bo vsaj 1/3 pod max

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Snečer pravi:

Najceneje je, da takoj zamenjaš olje na prejšnjega, kjer ni bilo težav, pa boš videl. 

V 1000km je po moje ne moreš tako zdrsat, sploh pa če drsi zaradi olja, ni obrabe.

Tam nekje pri 4000rpm tvoj motor že dobi polni navor in očitno olje pravilno ne zaklepa sklopke in podrsa.

Tako da bi tvoja ugibanja lahko bila pravilna.

Bom poročal.

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Če je olje istih specifikacij kot predpisano, ne verjamem da je problem.

Na sxu sem uporabljal 4 različne vrste olja iste specifikacije, pa ni bilo razlik. Motorex mam sedaj v sxu in ktmju itak vedno motorex.

Količina olja? Hladno naj bo vsaj 1/3 pod max

Motorex olje je zelo vredu in sem bil z njim zelo zadovoljen. V tem primeru pa upam, da je problem v olju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi nekaj kar je bogato namazano cvililo? Se pa nedvomno drseča sklopka da tudi drugače preizkusit. Normalno ogret motor namesto v 1. prestavo pred speljevanjem, prestaviš v vsaj 3. in z malo višjimi obrati probaš speljat. Če normalno deluje, motor konkretno zaduši, obrati padejo in spelje in pospešuje nekako zvezno z naraščanjem obratov. Pri drseči sklopki pa obrati najprej nekoliko padejo, potem pa v hipu narastejo(sklopka zdrsne) in motor pri popolnoma spuščeni sklopki zelo počasi pridobiva na pospeševanju, medtem ko motor sili v obrate.  Z dodajanjem plina se obrati nesorazmerno povečujejo z naraščajočo hitrostjo.

Če sklopka drsi, je lahko res olje, ali pa morda prvi znaki obrabe slabega materjala. Suzuki je na sklopkah V-Stromov že imel težave.

Menjava olja je najcenejši in neškodljiv poizkus, ni pa rečeno, da bo rezultat viden (občuten) takoj, kot tudi na slabše ni bil takojšen (tistih 1000km). Bo treba pač narediti nekaj kilometrov, da se sklopka "spere". Menjaj tudi filter!

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Scarabeo 500 pravi:

Bom poročal.

Motorex olje je zelo vredu in sem bil z njim zelo zadovoljen. V tem primeru pa upam, da je problem v olju.

Pa zamenjaj. Boš vsaj vedel pri čem si.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

Pa zamenjaj. Boš vsaj vedel pri čem si.

Bom jutri menjal, sam potrebujem orng pajser za trgovino. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!