Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

...full si nas poslušal, ja..   :lol1:

Sprednja guma na cestaku je premalo napumpana, če ima manj, kot recimo 2,3bar... Optimalno je za vse znane proizvajalce za prednjo gumo za cestake 2,5bar +/- 0,1 bar glede na maso motocikla.

..in kaj si naredil, če si dvignil tlak na 3 bare?  naredil si višji sprednji konec, kot je bil prej, pred spuščanjem v križih,  ker se guma ne "podaja" ker je bolj napumpana....

...s tem ima guma precej manjši footprint, bolj je točkovno obremenjena... in ne bo dosegala optimalnega oprijema... poleg tega ne bo absorbirala manjših neravnin, ki jih prednji amortizerji ne morejo absorbirati tako hitro, kot optimalno napumpana pnevmatika... in bo motor spredaj letel praktično po luftu.

... če bo gospa zapeljala v zavoju /nagibu na neravnine (reberca)... ji bo v hipu "odsekalo" prvi konec, ker bo kolo poskakovalo in ne absorbiralo neravnin... + dodatno precej zmanjšan oprijem gume

 

Če imaš rad svojo gospo, ji privošči še znižanje zadnjega konca za 2 cm...in pumpaj gume po priporočilu proizvajalca gume..   :D

..al pa ji kupi moto škornje s 3cm podplati.... al pa jo malo poširi v bokih  :P   .ali pa malo nategni

noge...  :P

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Spet jaz z čudnim vprašanjem:

gledam tele kite za znižanje mopeda po ebayu:

spacer.png

Zgledajo, kakor da je en na laser vrgu 5mm pleh in odrezu ven !

Jih je kateri že delal v lastni režiji, se kupijo zgornji za 30€ ali se kupi original za 5x ceno zgornjega.

 

Sam vprašam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Original cca. 150 eur?

Meni so na pooblaščenem servisu zmontirali takle parček od ene švabske firmice za cca. 70 ojrov. Lani. Pa v kompletu dela za ene 30 ojrov je bila še "montaža" sprednjih slajderjev na vilici in slajderjev na boku. Oboje sem kupil sam in dostavil, ker me je motor čakal ene dva, tri tedne, da sem uredil finance.

Na moji FZ1 sem imel zaradi lastne bebavosti pri razmišljanju (nakup nastavljivega "dog bone" - enojna povezava na Yamahi, ne dvojna kot gledaš ti), malce usrane gate. Mi jo je na "ušesu" strgalo in posledično se je zadnja nihajka "spravila" v najvišji položaj🙄. Na srečo se mi je to zgodilo na poti na Pavličevo sedlo, ko sem se peljal ene 30 na uro in ravno poravnal iz levega proti desnemu ovinku.

"Usrane gate" so bile pa v glavi, ko sem se med čakanjem na avtovleko spominjal ovinkov pred začetkom vzpona na Pavličevo sedlo😳...

Dej teh par deset eurov več za kakšno evropsko firmo, če je že original tolk dražji.

Ajd!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me mnenje o tem bloku? je od honde cbr 1000.. je taksna obraba se ok? praske se cist blago cutijo s prstom.. 

IMG_20220511_204250.jpg

IMG_20220511_204231.jpg

IMG_20220511_204056.jpg

IMG_20220511_203957.jpg

Popravljeno . Popravil ninjaxx
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, Buschi said:

Spet jaz z čudnim vprašanjem:

gledam tele kite za znižanje mopeda po ebayu:

spacer.png

Zgledajo, kakor da je en na laser vrgu 5mm pleh in odrezu ven !

Jih je kateri že delal v lastni režiji, se kupijo zgornji za 30€ ali se kupi original za 5x ceno zgornjega.

 

Sam vprašam...

Sem delal, de sm ga zvisal. tocno kot si opisal. Laser pa rostfraj. Skrajsal 2mm, ne vem kolk je dvignilo, zadni konc,  obcutk mi je pa super. 
 

image.jpeg.8afbc156a6211c6e4a1ff9d509158de7.jpeg

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Živjo! ("Skospoqvarna" TE 450 2007) Imam težavo s sklopko. Ko je mašina že pošteno ogreta, recimo po pol ure terenske vožnje, mi ročica sklopke (hidravlična) pade "not" za polovico. Se pravi imam na voljo samo še polovico hoda ročice, tudi prestavljanje je trše. Ko stojim na mestu v prvi brzini motor z stisnjeno sklopko sicer ne vleče naprej... Samo hod je polovičen in prestavlja se trše... Naslednji dan ob hladnem motorju spet vse normalno.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

38 minutes ago, _ales_ said:

Živjo! ("Skospoqvarna" TE 450 2007) Imam težavo s sklopko. Ko je mašina že pošteno ogreta, recimo po pol ure terenske vožnje, mi ročica sklopke (hidravlična) pade "not" za polovico. Se pravi imam na voljo samo še polovico hoda ročice, tudi prestavljanje je trše. Ko stojim na mestu v prvi brzini motor z stisnjeno sklopko sicer ne vleče naprej... Samo hod je polovičen in prestavlja se trše... Naslednji dan ob hladnem motorju spet vse normalno.

 

Težavo lahko kratkoročno rešiš z odzračevanjem ali pa dolgoročno z dodatnim tesnilom iz klingerita, med blokom in hidr. cilindrom. S tem zmanjšaš prenos toplote iz bloka preko. hid. cilindra na hidravlično olje. Namreč, ko se hidravlično olje preko bloka motorja segreje, mikro mehurčki ekspandirajo in olje postane rahlo stisljivo. Napeljavo pa najbolje odzračiš z vakuum pumpo ali pa z medicinsko šprico porineš sveže olje preko spodnjega odzračevalnega vijaka v posodico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer malce OT, ampak daj mokro cunjo na hidravlični cilinder, deluje... preverjeno.. 🤣 🤣 

Zato bom sedaj dodal zgodbico, na svojem oldtajmerju sem opazil da sem moral poleti pumpat zavore, ker je zavorni cilinder samo par cm stran od izpušne cevi, k temi dodamo še bolj počasno vožnjo in vroč asfalt se je en del zavorne tekočine pregrel, ali se je cilinder pregrel, v glavnem bremzalo je bolj za en K. Zelo strokovna rešitev, pod sedež plastenko z vodo iz katere je bila speljana cevka do zavornega cilinsra in oboje skupaj je bilo povito s kosom blaga. Vsako toliko sem malce tapnil po flaši da je pokapljalo malo vode po zavornem cilindru (krpica je pomagala da vida ni takoj stekla stran ampak je ostal cilinder moker dlje časa) 

V službi sem se pohvalil da imam vodno hlajene zavore, ko sem pokazal sistem... Ni bilo pametnega komentarja.. 🤣 🤣 🤣 

Hvala vsem ki ste prebrali to dolgo zgodbico. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vseeno me malo čudi vse tole. Na mojem Doktor BIG-u imam cilinder hidravlične sklopke neposredno zraven krivine. Motor zlorabljam na zahtevnih terenih, zato je krivina pretežno žareča pa vendar s sklopko še nikoli nisem imel težav.

 

 

20210709_204446.jpg

20200907_193300.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Zmeden 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj kdo ve če ima taka guma z zarezo za avto dvigalko kakšno Slo ime, oziroma da to kej pri nas prodajajo? Aki bom moral spet čakat dobr mesec da pride s hitrim alijem?

Different-Types-Car-Lift-Jack-Stand-Rubb

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Vseeno me malo čudi vse tole. Na mojem Doktor BIG-u imam cilinder hidravlične sklopke neposredno zraven krivine. Motor zlorabljam na zahtevnih terenih, zato je krivina pretežno žareča pa vendar s sklopko še nikoli nisem imel težav."

 

Toplotna prevodnost metal/metal je bistveno višja kot metal/zrak 😉

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Danes sem med vožnjo opazil, da je nehal delati brzinomer in števec kilometrov. Ko sem ustavil, da bi ugasnil motor in ga znova prižgal, je zaganjač začel samo brneti. Posumil sem na okvaro statorja (že tretjo), nisem pa mogel preveriti stanja akumulatorja.

Po kakšne pol ure (vmes sem klicaril kolege za nasvet in asistenco) je motor spet vžgal in tudi brzinomer je delal. Misleč, da je le kak slab kontakt, sem peljal dalje, po nekaj kilometrih pa je brzinomer spet padel na ničlo, števec pa je še delal. Opazil sem tudi, da niso delali smerniki, za luč nisem videl, ker je sijalo sonce. Občasno je motor začel cukati, v glavnem pa sem prevozil še kakšnih 20 km, nato pa se je popolnoma ustavil in pri zaganjanju ni več dal glasu od sebe. med čakanjem na asistenco, si je akumulator nekoliko opomogel, da je zaganjač spet začet brneti.

Doma sem g priklopil na polnilec, ki je pokazal 11,4 V in ga začel polniti z moto programom (imam Lidlov polnilec z avto, moto in zimskim režimom). Po nekaj urah je kazal 12,4 V, display na polnilcu pa je kazal eno črtico od treh in je utripal. Motor je gladko vžgal, je pa napetost padla, zato sem ga spet priklopil in ga bom pustil vso noč.

Kako lahko preverim, če je alternator zanič? Koliko voltov bi moral kazati pri malce večjih obratih? Ali bi lahko bil vzrok še kaj drugega (kakšni kontakti, ključavnica, ..)?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj akumulator v motor, prikopi/zatakni/zalepi z izolir trakom (kakor se pač znajdeš) une sonde al kako se jim reče od multimetra in poglej koliko kaže napetost preden zalaufaš, in potem ko motor laufa. Akumulator ki je še uporaben ima cca 12.5V ko ga daš iz polnilca (če je čisto nov ima 13V), potem ko motor laufa mora bit voltaža na kontaktih akumulatorja med 13 in 14.5V . Opazj voltažo pri nizkih in visokih obratih na piaggiotu se je enkrat neki pokvarilo (se pozabil ali na navitju ali na regulatorju) in je napetost izredno nihala, pri nizkih obratih je kazalo vredu pri visokih pa je šla napetost tudi preko 50V v sunkih in je tudi kuhalo akumulator. Tako da v kolikor zadeva pravilno fila mora bit napetost nad 13 in pod 14.5V to je vse bistvo, če pa začne padat pa se samo prazni akumulator in nič ne polni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Darko3g pravi:

Posumil sem na okvaro statorja (že tretjo),

Glede na zapisano, bi sklepal, da je šel alternator ponovno v večna lovišča...

Kot je zapisal @smasher preveri koliko polni, ko motor deluje.

V primeru, da si bolj vešč z multimetrom, pa lahko preveriš alternator tako, da odklopiš regulator in pomeriš navitja. Upornost navitij (trifazni generator) je zelo nizka, ne sme pa biti kratkega stika na posaneznem navitju ali stika proti masi.

Tule je lepo razloženo...

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odklopil sem regulator in meril izmenično napetost na treh belih žičkah kot piše na forumu.

Pri prostem teku (precej nizek) je kazalo cca 20 V, ko pa sem malo navil, pa je zraslo do 60 V in čez.

Sklepam, da je stator v redu.

Preveril sem še regulator (črno žico proti trem belim in rdečo žico proti trem belim)

V eno smer je za trenutek pokazal neko vrednost in se vrnil na nulo, v drugo smer pa je ostal na nuli (pri vseh kombinacijah).

Po navodilih bi naj to bilo v redu.

Preveril sem še kratek stik (short to ground - negativni pol akumulatorja proti trem belim žicam, ki gredo v regulator) in je tudi v redu.

Nimam več idej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Laho je kje kak slab stik. Na benkotu (pogorelič tudi 3x) sem uporabljal poceni indikator napetosti. Imel sem stalno priklopljenega in opazoval napetost polnjenja med vožnjo.

Normalno je bila napetost 13,9V do 14,2V, ko je začela nihat in padat sem vedel, da bom slej kot prej spet "odpiral"...Tošl in mašino:kva2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, sedaj sem regulator priklopil nazaj in mi kaže 14,5 V pri prostem teku. Očitno kak slab kontakt. Me je pa strah, da se bo spet odklopil.

pred 20 minutami, MiNa pravi:

Laho je kje kak slab stik. Na benkotu (pogorelič tudi 3x) sem uporabljal poceni indikator napetosti. Imel sem stalno priklopljenega in opazoval napetost polnjenja med vožnjo.

Normalno je bila napetost 13,9V do 14,2V, ko je začela nihat in padat sem vedel, da bom slej kot prej spet "odpiral"...Tošl in mašino:kva2:

Razmišljam, da bi montiral LED, ki bi svetila, ko je napetost alternatorja nižja od napetosti akumulatorja.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi od kitajcev za vozila USB + indikator napetosti, sevdaa ne pozabit zvezat preko nekega releja ki ga bklopi kontakt da ti potem indikator ne kuri akumulatorja ko ni kontakta. 

 

Ps: najlažje amazon, hitrialy, ebay... nekaj v tem stilu https://www.amazon.com/gp/aw/d/B07FXH5ZZK/ref=sspa_mw_detail_1?ie=UTF8&psc=1&sp_csd=d2lkZ2V0TmFtZT1zcF9waG9uZV9kZXRhaWwp13NParams 

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Darko3g pravi:

ko je napetost alternatorja nižja od napetosti akumulatorja.

Pusti LED. Cifra je le cifra...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, MiNa pravi:

Pusti LED. Cifra je le cifra...

Saj tudi avtomobili ne prikazujejo napetosti ampak le pokažejo, ko je kaj narobe z elektriko.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Darko3g pravi:

Saj tudi avtomobili ne prikazujejo napetosti ampak le pokažejo, ko je kaj narobe z elektriko.

Torej, narest led diodo ki se bo vključila ko bo nehalo filat je morda tukaj je nek jutub video... 

 

Lahko pa preprosto kupiš zadevo od kitajcev ki poceni deluje, pa še navigacijo ali telefon boš lahko polnil.

Sicer videa nism gledal do konca pa tudi nisem šel zmerit na motor,  da bi natančneje preveril voltaže na motorju, motor ima namreč drugače narejeno kot avti (vsaj tisti ta normalni), avto ima alternator ki nima stalnega magneta, ampak regulator regulira napetost notranjega navitja in s tem regulira moč generiranja napetosti , medtem ko imajo motorji generator s stalnimi magneti ki je v bistvu še vedno "dinamo" zato imajo tiste regulatorje......

Ma v bistvu se mi zdej ne da več pametovat ... in grem raje spat bo tle en stric povedal

ker tudi sam nisem vedel ta obstaja "boljša varjanta" kot Mosfet v primeru LED luči, da se stator manj greje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, smasher pravi:

"dinamo"

Brez pametovanja :P

Alternator - AC Alternating Curren (izmenični tok)

Dimamo -DC Direct Current (enosmerni tok)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!