Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

pred 8 urami, ljubo63 pravi:

Pred časom sem kupil BMW 1150 gs in mi prestavna ročica ne odgovarja, je za moj čevelj preblizu stopalke. Na netu sem našel ročico, ki se prilagaja na poljudno dolžino z dvema vijakoma. Cena je visoka okoli 180 eur,

Sam bi obstoječo ročko za 2 cm podaljšal z varenjem.

Ima kdo izkušnje, je materjal aluminij in prosim za mnenje ali  je tak poseg v redu ali ne .

Lahko jo zavariš in še ojačaš.

Kolega je delal v avto šoli. Praktično so dnevno varili vse ročice na motorjih - padci na poligonu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, ljubo63 pravi:

Pred časom sem kupil BMW 1150 gs in mi prestavna ročica ne odgovarja, je za moj čevelj preblizu stopalke. Na netu sem našel ročico, ki se prilagaja na poljudno dolžino z dvema vijakoma. Cena je visoka okoli 180 eur,

Sam bi obstoječo ročko za 2 cm podaljšal z varenjem.

Ima kdo izkušnje, je materjal aluminij in prosim za mnenje ali  je tak poseg v redu ali ne .

bo kar tule pravo mesto za tako vprašanje. al pa vprašaš v temi dotičnega motorja. Obstaja tudi tema varjenje..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Scarabeo 500 pravi:

Lahko jo zavariš in še ojačaš.

Kolega je delal v avto šoli. Praktično so dnevno varili vse ročice na motorjih - padci na poligonu.

Hvala, bom dal strokovnjaku da jo prereže in zvari.

lep dan še naprej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, ljubo63 pravi:

Hvala, bom dal strokovnjaku da jo prereže in zvari.

lep dan še naprej

Jaz se ne bi "igral" z varjenjem. Varjenje alu je "znanost" in če gre kaj narobe... Pa še ročice niso ravno "navaden" aluminij. Da najdeš pravo kombinacijo...

Variš kadar ni druge možnosti in je že tako ali tako polomljeno, pa če "rata rata" drugače pa si še vedno na istem.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preblizu stopalke, pomeni mogoče napačna drža noge, preveč naprej.

Problem je enostavno rešljiv, dvigni prestavno ročico, pa boš s prsti lepše prišel spodaj. In pa drža noge na motorju, je običajno na sprednjem delu stopala. 

Že od škornja do škornja se čuti razlika (nekateri so športno ozki spredaj, drugi enduro debeli in ojačani).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, franc pravi:

Jaz se ne bi "igral" z varjenjem. Varjenje alu je "znanost" in če gre kaj narobe... Pa še ročice niso ravno "navaden" aluminij. Da najdeš pravo kombinacijo...

Variš kadar ni druge možnosti in je že tako ali tako polomljeno, pa če "rata rata" drugače pa si še vedno na istem.

lp

Saj pravim, bom dal variti strokovnjaku, če ne rata bom kupil nastavljivo.

Lep pozdrav

Ljubo

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iz enega starega motorja pobereš železno ročko pa je.. pa jo lahko variš, pa podalšuješ, pa zvijaš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Dobil podaljšano ročico, mojster mi jo je podalšal za 2,2 cm. Sedaj predstavljam dosti lažje, čevelj se mi ne zatika ko prestavlam v višjo prestavo

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

imel bi vprašanje glede menjave hladilne tekočine. Včeraj sem jo šel kupit, vzel bi motul motocool expert, ker pa niso imeli na zalogi mi je prodajalec ponudil hladilno tekočino od bmw motorrad, konkretno: https://www.ebay.com/itm/294914265088 

Ima mogoče kdo kakšne informacije, sta to podobni/kompatibilni hladilni tekočini? Zamenjati jo moram v yamahi fz6.

 Lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težava.

Moped je parkrat dobil dež in po včerajšnih plohah se danes ključavnica za vžig težko obrne.

S čim našpricat? WD, mast v spreju, kontakt spraj ?

 

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Buschi pravi:

WD 40

Jaz to preventivno uporabljam občasno na vseh "motoključavnicah" že odkar vozim motorje....

Do sedaj nikakršnih težav s ključavnicani.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

WD 40 je zakon.

Isto zadnjič pri meni...se je zatikala ključavnica, da sem komaj vžgal motor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

WD je tudi pri meni "rešil problem" (drugega ni bilo na razpolago, drugače bi verjetno kaj bolj kompliciral, kakšen kontakt sprej, pa potem silikonsko olje v spreju... ) .

lp

Zgodbica pred tem. Na poti na Portugalsko, me je pralo par dni in je kontaktna ključavnica začela "štekati" . Občasno sem moral 2-3x dati kontakt, da je prijelo. Nekje sredi Španije natankam, premaknem motor, ker sem naredil par slik, potem pa motor ne vžge. Avtomatično pomislim, da je izdahnila ključavnica, razkopljem pol motorja, "prebrikam" kontakte, pa še vedno nič. Na srečo se ustavi en španec in skupaj "modrujeva" , pokliče "frenda" ki ima doma "diagnostiko" ... potem pa pogleda na "kill switch" in pokaže s prstom, meni se dobesedno zmrači, ko sem prestavil motor sem po nesreči prestavil stikalo. Se zahvalim sestavim motor in ob prvi priliki kupim WD (Portugalski WD30) . Od takrat se ni nikoli več zataknil, pa če gre kaj narobe, najprej preverim stikalo.

lp

Popravljeno . Popravil franc
  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri vecini Yamah porines kluc naprej in obrnes. Pri vecini Suzukijev porines kluc nazaj in obrnes. Dobra fora ce se kluc zatika ker je zluftana kljucavnica.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Kje bi najhitreje dobil zaskočko, "šplinto" za sornik pri zadnji zavori? Na spletu ima oznako kawasaki 43084003, mislim pa, da so to splošni strojni elementi.

image.png.5d9e0cb9a1ace85b881e9a7182fc6982.png

Popravljeno . Popravil Darko3g
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, začasno sem dal pisarniško sponko. Zadeva ni obremenjena, le skrbi, da sornik ne pade ven, ne bi pa je rad izgubil zaradi prerjavenja ali česarkoli drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni

Mam staro Hondo deauville in ta mi povzroča problem da je ta trenutek neuporabna. Ko se motor ogreje na delovno temperaturo se obrati ne spustijo pod 3800 obratov. Kaj bi lahko bilo narobe???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, knedl pravi:

Pozdravljeni

Mam staro Hondo deauville in ta mi povzroča problem da je ta trenutek neuporabna. Ko se motor ogreje na delovno temperaturo se obrati ne spustijo pod 3800 obratov. Kaj bi lahko bilo narobe???

tule je tema o motorjih (ti si pisal v avtomobilizem sklop), prav tako lahko isto vprašaš v temi honda deauville.

Tko na prvo žogo, kak je nastavljen prosit tek?

ali

Mogoče ga kak senzor serje..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sam tako "sprašujem za prjatla".... obstaja kakšna lažja vrjanta za premaknem malo naprej kilometre kot pa samo bormašino na zajlo? :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, smasher pravi:

Sam tako "sprašujem za prjatla".... obstaja kakšna lažja vrjanta za premaknem malo naprej kilometre kot pa samo bormašino na zajlo? :huh:

Odvisno od "sistema" . Če je mehanski se pri nekaterih da razdrti in premakniti, če je elektronski pa samo "kabel" in program.

Seveda pa obstaja čisto preprost sistem, čisto enostavno se vsedeš na motor in odvoziš...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!