Scarabeo 500 Posted May 15 Share Posted May 15 pred 8 urami, ljubo63 pravi: Pred časom sem kupil BMW 1150 gs in mi prestavna ročica ne odgovarja, je za moj čevelj preblizu stopalke. Na netu sem našel ročico, ki se prilagaja na poljudno dolžino z dvema vijakoma. Cena je visoka okoli 180 eur, Sam bi obstoječo ročko za 2 cm podaljšal z varenjem. Ima kdo izkušnje, je materjal aluminij in prosim za mnenje ali je tak poseg v redu ali ne . Lahko jo zavariš in še ojačaš. Kolega je delal v avto šoli. Praktično so dnevno varili vse ročice na motorjih - padci na poligonu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted May 15 Share Posted May 15 pred 9 urami, ljubo63 pravi: Pred časom sem kupil BMW 1150 gs in mi prestavna ročica ne odgovarja, je za moj čevelj preblizu stopalke. Na netu sem našel ročico, ki se prilagaja na poljudno dolžino z dvema vijakoma. Cena je visoka okoli 180 eur, Sam bi obstoječo ročko za 2 cm podaljšal z varenjem. Ima kdo izkušnje, je materjal aluminij in prosim za mnenje ali je tak poseg v redu ali ne . bo kar tule pravo mesto za tako vprašanje. al pa vprašaš v temi dotičnega motorja. Obstaja tudi tema varjenje.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ljubo63 Posted May 15 Share Posted May 15 pred 5 urami, Scarabeo 500 pravi: Lahko jo zavariš in še ojačaš. Kolega je delal v avto šoli. Praktično so dnevno varili vse ročice na motorjih - padci na poligonu. Hvala, bom dal strokovnjaku da jo prereže in zvari. lep dan še naprej Link to comment Share on other sites More sharing options...
franc Posted May 15 Share Posted May 15 pred 55 minutami, ljubo63 pravi: Hvala, bom dal strokovnjaku da jo prereže in zvari. lep dan še naprej Jaz se ne bi "igral" z varjenjem. Varjenje alu je "znanost" in če gre kaj narobe... Pa še ročice niso ravno "navaden" aluminij. Da najdeš pravo kombinacijo... Variš kadar ni druge možnosti in je že tako ali tako polomljeno, pa če "rata rata" drugače pa si še vedno na istem. lp DAMI34 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted May 15 Share Posted May 15 preblizu stopalke, pomeni mogoče napačna drža noge, preveč naprej. Problem je enostavno rešljiv, dvigni prestavno ročico, pa boš s prsti lepše prišel spodaj. In pa drža noge na motorju, je običajno na sprednjem delu stopala. Že od škornja do škornja se čuti razlika (nekateri so športno ozki spredaj, drugi enduro debeli in ojačani). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ljubo63 Posted May 15 Share Posted May 15 pred eno uro, franc pravi: Jaz se ne bi "igral" z varjenjem. Varjenje alu je "znanost" in če gre kaj narobe... Pa še ročice niso ravno "navaden" aluminij. Da najdeš pravo kombinacijo... Variš kadar ni druge možnosti in je že tako ali tako polomljeno, pa če "rata rata" drugače pa si še vedno na istem. lp Saj pravim, bom dal variti strokovnjaku, če ne rata bom kupil nastavljivo. Lep pozdrav Ljubo Link to comment Share on other sites More sharing options...
smasher Posted May 15 Share Posted May 15 iz enega starega motorja pobereš železno ročko pa je.. pa jo lahko variš, pa podalšuješ, pa zvijaš Link to comment Share on other sites More sharing options...
ljubo63 Posted May 24 Share Posted May 24 Dobil podaljšano ročico, mojster mi jo je podalšal za 2,2 cm. Sedaj predstavljam dosti lažje, čevelj se mi ne zatika ko prestavlam v višjo prestavo kaizer, Kugelschreiber, GoBobi and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaz321 Posted May 30 Share Posted May 30 Zdravo, imel bi vprašanje glede menjave hladilne tekočine. Včeraj sem jo šel kupit, vzel bi motul motocool expert, ker pa niso imeli na zalogi mi je prodajalec ponudil hladilno tekočino od bmw motorrad, konkretno: https://www.ebay.com/itm/294914265088 Ima mogoče kdo kakšne informacije, sta to podobni/kompatibilni hladilni tekočini? Zamenjati jo moram v yamahi fz6. Lep pozdrav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buschi Posted June 1 Share Posted June 1 Težava. Moped je parkrat dobil dež in po včerajšnih plohah se danes ključavnica za vžig težko obrne. S čim našpricat? WD, mast v spreju, kontakt spraj ? Hvala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiNa Posted June 1 Share Posted June 1 pred 1 uro, Buschi pravi: WD 40 Jaz to preventivno uporabljam občasno na vseh "motoključavnicah" že odkar vozim motorje.... Do sedaj nikakršnih težav s ključavnicani. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buschi Posted June 1 Share Posted June 1 Hvala. Grem koj špricnat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zivnorc Posted June 1 Share Posted June 1 WD 40 je zakon. Isto zadnjič pri meni...se je zatikala ključavnica, da sem komaj vžgal motor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
franc Posted June 1 Share Posted June 1 (edited) WD je tudi pri meni "rešil problem" (drugega ni bilo na razpolago, drugače bi verjetno kaj bolj kompliciral, kakšen kontakt sprej, pa potem silikonsko olje v spreju... ) . lp Zgodbica pred tem. Na poti na Portugalsko, me je pralo par dni in je kontaktna ključavnica začela "štekati" . Občasno sem moral 2-3x dati kontakt, da je prijelo. Nekje sredi Španije natankam, premaknem motor, ker sem naredil par slik, potem pa motor ne vžge. Avtomatično pomislim, da je izdahnila ključavnica, razkopljem pol motorja, "prebrikam" kontakte, pa še vedno nič. Na srečo se ustavi en španec in skupaj "modrujeva" , pokliče "frenda" ki ima doma "diagnostiko" ... potem pa pogleda na "kill switch" in pokaže s prstom, meni se dobesedno zmrači, ko sem prestavil motor sem po nesreči prestavil stikalo. Se zahvalim sestavim motor in ob prvi priliki kupim WD (Portugalski WD30) . Od takrat se ni nikoli več zataknil, pa če gre kaj narobe, najprej preverim stikalo. lp Edited June 1 by franc GoBobi and Kugelschreiber 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marincspeedshop Posted June 5 Share Posted June 5 Pri vecini Yamah porines kluc naprej in obrnes. Pri vecini Suzukijev porines kluc nazaj in obrnes. Dobra fora ce se kluc zatika ker je zluftana kljucavnica. IF7, GoBobi and Zivnorc 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darko3g Posted September 10 Share Posted September 10 (edited) Kje bi najhitreje dobil zaskočko, "šplinto" za sornik pri zadnji zavori? Na spletu ima oznako kawasaki 43084003, mislim pa, da so to splošni strojni elementi. Edited September 10 by Darko3g Link to comment Share on other sites More sharing options...
raza Posted September 10 Share Posted September 10 Interdiskont, Merkur, KAAM Tudi kos žice, žebelj reši začasno nastali problem... Zivnorc 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darko3g Posted September 10 Share Posted September 10 Hvala, začasno sem dal pisarniško sponko. Zadeva ni obremenjena, le skrbi, da sornik ne pade ven, ne bi pa je rad izgubil zaradi prerjavenja ali česarkoli drugega. Zivnorc 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tang_Killss Posted September 15 Share Posted September 15 Če še sam ne veš odgovora, boš verjetno ležaj privil ven, za vsak slučaj lahko kupiš ustrezen ležaj (https://en.tradebearings.com/) in ga zamenjaš, a očitno ga ni odgovorite v območju za komentarje. Najbolje je, da poiščete poprodajne storitve. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now