Jump to content

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Recommended Posts

pred 8 urami, ljubo63 pravi:

Pred časom sem kupil BMW 1150 gs in mi prestavna ročica ne odgovarja, je za moj čevelj preblizu stopalke. Na netu sem našel ročico, ki se prilagaja na poljudno dolžino z dvema vijakoma. Cena je visoka okoli 180 eur,

Sam bi obstoječo ročko za 2 cm podaljšal z varenjem.

Ima kdo izkušnje, je materjal aluminij in prosim za mnenje ali  je tak poseg v redu ali ne .

Lahko jo zavariš in še ojačaš.

Kolega je delal v avto šoli. Praktično so dnevno varili vse ročice na motorjih - padci na poligonu.

Link to comment
Share on other sites

pred 9 urami, ljubo63 pravi:

Pred časom sem kupil BMW 1150 gs in mi prestavna ročica ne odgovarja, je za moj čevelj preblizu stopalke. Na netu sem našel ročico, ki se prilagaja na poljudno dolžino z dvema vijakoma. Cena je visoka okoli 180 eur,

Sam bi obstoječo ročko za 2 cm podaljšal z varenjem.

Ima kdo izkušnje, je materjal aluminij in prosim za mnenje ali  je tak poseg v redu ali ne .

bo kar tule pravo mesto za tako vprašanje. al pa vprašaš v temi dotičnega motorja. Obstaja tudi tema varjenje..

Link to comment
Share on other sites

pred 5 urami, Scarabeo 500 pravi:

Lahko jo zavariš in še ojačaš.

Kolega je delal v avto šoli. Praktično so dnevno varili vse ročice na motorjih - padci na poligonu.

Hvala, bom dal strokovnjaku da jo prereže in zvari.

lep dan še naprej

Link to comment
Share on other sites

pred 55 minutami, ljubo63 pravi:

Hvala, bom dal strokovnjaku da jo prereže in zvari.

lep dan še naprej

Jaz se ne bi "igral" z varjenjem. Varjenje alu je "znanost" in če gre kaj narobe... Pa še ročice niso ravno "navaden" aluminij. Da najdeš pravo kombinacijo...

Variš kadar ni druge možnosti in je že tako ali tako polomljeno, pa če "rata rata" drugače pa si še vedno na istem.

lp

Link to comment
Share on other sites

preblizu stopalke, pomeni mogoče napačna drža noge, preveč naprej.

Problem je enostavno rešljiv, dvigni prestavno ročico, pa boš s prsti lepše prišel spodaj. In pa drža noge na motorju, je običajno na sprednjem delu stopala. 

Že od škornja do škornja se čuti razlika (nekateri so športno ozki spredaj, drugi enduro debeli in ojačani).

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, franc pravi:

Jaz se ne bi "igral" z varjenjem. Varjenje alu je "znanost" in če gre kaj narobe... Pa še ročice niso ravno "navaden" aluminij. Da najdeš pravo kombinacijo...

Variš kadar ni druge možnosti in je že tako ali tako polomljeno, pa če "rata rata" drugače pa si še vedno na istem.

lp

Saj pravim, bom dal variti strokovnjaku, če ne rata bom kupil nastavljivo.

Lep pozdrav

Ljubo

 

Link to comment
Share on other sites

iz enega starega motorja pobereš železno ročko pa je.. pa jo lahko variš, pa podalšuješ, pa zvijaš

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dobil podaljšano ročico, mojster mi jo je podalšal za 2,2 cm. Sedaj predstavljam dosti lažje, čevelj se mi ne zatika ko prestavlam v višjo prestavo

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

Link to comment
Share on other sites

Zdravo,

imel bi vprašanje glede menjave hladilne tekočine. Včeraj sem jo šel kupit, vzel bi motul motocool expert, ker pa niso imeli na zalogi mi je prodajalec ponudil hladilno tekočino od bmw motorrad, konkretno: https://www.ebay.com/itm/294914265088 

Ima mogoče kdo kakšne informacije, sta to podobni/kompatibilni hladilni tekočini? Zamenjati jo moram v yamahi fz6.

 Lep pozdrav.

Link to comment
Share on other sites

Težava.

Moped je parkrat dobil dež in po včerajšnih plohah se danes ključavnica za vžig težko obrne.

S čim našpricat? WD, mast v spreju, kontakt spraj ?

 

Hvala.

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, Buschi pravi:

WD 40

Jaz to preventivno uporabljam občasno na vseh "motoključavnicah" že odkar vozim motorje....

Do sedaj nikakršnih težav s ključavnicani.

 

Link to comment
Share on other sites

Hvala.

Grem koj špricnat.

Link to comment
Share on other sites

WD 40 je zakon.

Isto zadnjič pri meni...se je zatikala ključavnica, da sem komaj vžgal motor...

Link to comment
Share on other sites

WD je tudi pri meni "rešil problem" (drugega ni bilo na razpolago, drugače bi verjetno kaj bolj kompliciral, kakšen kontakt sprej, pa potem silikonsko olje v spreju... ) .

lp

Zgodbica pred tem. Na poti na Portugalsko, me je pralo par dni in je kontaktna ključavnica začela "štekati" . Občasno sem moral 2-3x dati kontakt, da je prijelo. Nekje sredi Španije natankam, premaknem motor, ker sem naredil par slik, potem pa motor ne vžge. Avtomatično pomislim, da je izdahnila ključavnica, razkopljem pol motorja, "prebrikam" kontakte, pa še vedno nič. Na srečo se ustavi en španec in skupaj "modrujeva" , pokliče "frenda" ki ima doma "diagnostiko" ... potem pa pogleda na "kill switch" in pokaže s prstom, meni se dobesedno zmrači, ko sem prestavil motor sem po nesreči prestavil stikalo. Se zahvalim sestavim motor in ob prvi priliki kupim WD (Portugalski WD30) . Od takrat se ni nikoli več zataknil, pa če gre kaj narobe, najprej preverim stikalo.

lp

Edited by franc
  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Pri vecini Yamah porines kluc naprej in obrnes. Pri vecini Suzukijev porines kluc nazaj in obrnes. Dobra fora ce se kluc zatika ker je zluftana kljucavnica.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Kje bi najhitreje dobil zaskočko, "šplinto" za sornik pri zadnji zavori? Na spletu ima oznako kawasaki 43084003, mislim pa, da so to splošni strojni elementi.

image.png.5d9e0cb9a1ace85b881e9a7182fc6982.png

Edited by Darko3g
Link to comment
Share on other sites

Hvala, začasno sem dal pisarniško sponko. Zadeva ni obremenjena, le skrbi, da sornik ne pade ven, ne bi pa je rad izgubil zaradi prerjavenja ali česarkoli drugega.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pozdravljeni

Mam staro Hondo deauville in ta mi povzroča problem da je ta trenutek neuporabna. Ko se motor ogreje na delovno temperaturo se obrati ne spustijo pod 3800 obratov. Kaj bi lahko bilo narobe???

Link to comment
Share on other sites

pred 14 urami, knedl pravi:

Pozdravljeni

Mam staro Hondo deauville in ta mi povzroča problem da je ta trenutek neuporabna. Ko se motor ogreje na delovno temperaturo se obrati ne spustijo pod 3800 obratov. Kaj bi lahko bilo narobe???

tule je tema o motorjih (ti si pisal v avtomobilizem sklop), prav tako lahko isto vprašaš v temi honda deauville.

Tko na prvo žogo, kak je nastavljen prosit tek?

ali

Mogoče ga kak senzor serje..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sam tako "sprašujem za prjatla".... obstaja kakšna lažja vrjanta za premaknem malo naprej kilometre kot pa samo bormašino na zajlo? :huh:

Link to comment
Share on other sites

pred 8 minutami, smasher pravi:

Sam tako "sprašujem za prjatla".... obstaja kakšna lažja vrjanta za premaknem malo naprej kilometre kot pa samo bormašino na zajlo? :huh:

Odvisno od "sistema" . Če je mehanski se pri nekaterih da razdrti in premakniti, če je elektronski pa samo "kabel" in program.

Seveda pa obstaja čisto preprost sistem, čisto enostavno se vsedeš na motor in odvoziš...

lp

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!