Skoči na vsebino

Vojna v Ukrajini


smasher

Priporočene objave

pred 5 urami, Alla pravi:

in da bo s svojimi komisarji in voditelji članic itak uvedla cenovno kapico na nafto in plin, s čimer bi proizvajalcem in prodajalcem teh energetov sama določala najvišjo prodajno ceno.....v praksi to pomeni, da gre državljan na benzinsko tankat in potem reče benzinajotu, da mu bo za liter goriva namesto 1,6 € plačal le 0,50 €, ker se je pač tako odločil.....in enako za plin, elektriko, življenske potrebščine....ajde, začnimo....."

Tako so pri nas "uzakonili" najvišjo možno ceno za benzin, pa je petrolu naenkrat zmanjkalo kamjonov za razvoz in črpalke ostale brez, praktično do zvišanja cen.

Saj ti lahko enostransko določiš ceno, samo prodajalec ti je pač ne bo prodal. Zelo enostavno-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, ftp said:

Tako so pri nas "uzakonili" najvišjo možno ceno za benzin, pa je petrolu naenkrat zmanjkalo kamjonov za razvoz in črpalke ostale brez, praktično do zvišanja cen.

Saj ti lahko enostransko določiš ceno, samo prodajalec ti je pač ne bo prodal. Zelo enostavno-

Taq je bla nora, ja. Najprej 100 miljonov terjatev 

https://365.rtvslo.si/arhiv/dnevnik/174894881

Po tem pa še taktični "problemi z dobavo"....vse to ker janes.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeprav realno, gorivo (nafta, bencin, plin... ) je poceni. "Dragi" so davki in trošarine, ki se jih "čudežno" ne da zmanjšat.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....Čeprav se zdi, da se je ves svet združil v obsodbi ruske invazije na Ukrajino, to ne drži. Letošnjih sankcij proti Rusiji, ki so jih združeno uvedli EU, ZDA, Velika Britanija, Kanada, Avstralija, Japonska in nekateri drugi somišljeniki, ne podpirata kar dve tretjini vseh držav sveta oziroma 60 odstotkov svetovnega prebivalstva....

https://www.24ur.com/novice/tujina/vlado.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Alla said:

....Čeprav se zdi, da se je ves svet združil v obsodbi ruske invazije na Ukrajino, to ne drži. Letošnjih sankcij proti Rusiji, ki so jih združeno uvedli EU, ZDA, Velika Britanija, Kanada, Avstralija, Japonska in nekateri drugi somišljeniki, ne podpirata kar dve tretjini vseh držav sveta oziroma 60 odstotkov svetovnega prebivalstva....

https://www.24ur.com/novice/tujina/vlado.html

Torej večina razvitega sveta. Lahko pa gremo še malo vprašat v mozanbik in kongo ipd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Alla pravi:

Kitajska in Idija?????

Kitajska in Indija sta dve najštevilčnejši državi na svetu, in vsaka ima nemalo svojih problemov, pa jih neko dogajanje v Evropi niti ne zanima... Imajo pa Kitajci avtoritarni sistem vodenja države, pa Indijci imajo predmoderne kastne sisteme... in nam (Evropejcem) v tem smislu res niso nek hudo pozitiven zgled.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, vandrovec pravi:

Če to drži potem je možno, da ZDA in Rusija skupno uničujeta Evropo

https://siol.net/forum/thread/putinov-pravi-vojaski-cilj-ni-ukrajina-ampak-nemcija-84384

v ozadju je sigurno več, kot tista ozemlja v Ukrajini

Tud brez vojne v Ukrajini bi se Nemčija slej kot prej energetsko sesula. Zapiranje jedrskih, termo samo na plin, pa velik vetrnic in sončnih panelov. Samo vetrnice in sončni paneli niso zadostni da bi pokrili vse energetske potrebe. Sploh pa ker nemški proizvajalci avtomobilov vsi v en glas zatrjujejo, da bojo delal samo električne avtomobile. A je na vidiku tudi propad nemške avtomobilske industrije?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tak... Nemška energetska politika je total mimo. Žal smo jo kopiral vsi ostali. Povečevanje porabe, ukinjanje starih obratov, slabo umeščanje v prostor in pa to, da smo vsi živel v zmoti, da bo povezovanje držav in povezovanje energetskih borz rešilo vse težave. To je bila samo hinavščina zahoda. Ko je falilo smo kupovali na jugu (cena manjša, ker ni CO2 kuponov in amortizirani obrati) in ostlih manj razvitih državah. Svinarija je ostala pri njih, mi pa smo se veselo kurili štrom. Energetsko smo odvisni od drugih že kar nekaj časa in zato smo si krivi sami. Slo konkretno rabi cca 20 do 25 posto. Letos ker je slabša hidrologija in remont v KK še veliko več. Če izpade T6 (relativno pogost pojav), se bomo pogovarjal v tem trenutku o cca 70 do 80 posto odvisnosti. 

Kar se avto industrije tiče, pa lahko tudi iz prve roke. Ne bojo propadli. Imajo rekordne dobičke. Sklicujejo se na dražje vhodne materiale in višajo ceno. Nataknejo na golfa večje gume, mu dajo dinozavrsko ime in zaračunajo 5K več. Vse knofe v avtu in cagre nadomestijo z eno usrano tablico in to prodajo kot da je to neka huda fora. Po drugi strani pa crkavajo dobavitelji. Avti so namreč narejeni iz koščkov po celem svetu in potem se pošljejo v eno od tovarn, kjer se avto na koncu sestavi. Dobavitelji se zavežejo, da bodo svoj kos izdelovali od 5 do 15 let po neki ceni. Pogovarjamo se o številu kosov med par 100K in par M. Če gre material, urna postavka, energenti ali kaj drugega gor, kar naenkrat nosijo dobavitelji breme in rizik. Koncernov njihovi problemi ne zanimajo in še manj hočejo slišati o njihovem problemu. Poleg vsega, pa so kljub vsemu še slabi plačniki (denar dobiš z ogromnim zamikom, za nekatere stvari več kot leto). Če delov ne dobaviš in morajo zaradi tebe zaustavit firmo plačaš kazen. Kazen znaša 5K € na vsako minuto. Jep... Nisem se zatipkal. Minuto. Škoda, da ne smem povedat na koliko kilometrov se projektira avte ranga 50K in gor. Nasvet... Kupujte high runnerje. Avte, ki so množični. Ti avti ponavadi niso grab the cash. Na njih delajo najboljše ekipe in imajo robustno zasnovo. Kupujte avte, ki imajo notri toliko pizdarij, kot jih rabite in nič več. Vse kar je ekstra, je ekstra rizik, da guzne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, ciciban pravi:

Nasvet... Kupujte high runnerje. Avte, ki so množični. Ti avti ponavadi niso grab the cash. Na njih delajo najboljše ekipe in imajo robustno zasnovo. Kupujte avte, ki imajo notri toliko pizdarij, kot jih rabite in nič več. Vse kar je ekstra, je ekstra rizik, da guzne. 

Ja faq, an. Pol sm jest s Škodo Octavio brez vsega nenujnega zadel terno. Nč dam za pir...:naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me bojo križal zaradi tega... Škodina tovarna in njihov nadzor kvalitete je na bistveno višjem nivoju kot VW. Škoda, Dacia... Oni reciklirajo komponente. Z vsako novo generacijo dobiš kup delov iz prejšnjih modelov. Logika je, da zakaj bi spreminjal neki kar dela. Bmw ven flocne novo podvozje (beri komplicirano in drago). Kao 30 posto izboljšane vozne lastnosti. Rezultat pa je, da so nardil anketo in 90 posto lastnikov ne opazi razlike z prejšnjim modelom. Eto ti... Cesta je eno in dirkališče pa spet nekaj drugega. Mi navadni smrtniki se pa vozimo okoli voglov, na šiht in na tisti dopust. Slabih avtov danes praktično ni več, ker jih delajo roboti. Crkuje pa načeloma vse, kar niti nima več veze z samim avtom. In ker so avti nafilani z bedarijam (dražji toliko bolj) so posledično bolj podvrženi okvaram. 

 

Da ne bom offtopic. Vse naj Putin. Upam, da ti narod priredi zabavo. Takšno kot je bila leta 89 v Romuniji. Tip se pomojem zaveda svoje starosti in bi se rad zapisal v učbenike kot veliki vodja. Kot izgleda, bo prej končal na kakšni ulični svetilki. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, ciciban said:

Me bojo križal zaradi tega... Škodina tovarna in njihov nadzor kvalitete je na bistveno višjem nivoju kot VW. Škoda, Dacia... Oni reciklirajo komponente. Z vsako novo generacijo dobiš kup delov iz prejšnjih modelov. Logika je, da zakaj bi spreminjal neki kar dela. Bmw ven flocne novo podvozje (beri komplicirano in drago). Kao 30 posto izboljšane vozne lastnosti. Rezultat pa je, da so nardil anketo in 90 posto lastnikov ne opazi razlike z prejšnjim modelom. Eto ti... Cesta je eno in dirkališče pa spet nekaj drugega. Mi navadni smrtniki se pa vozimo okoli voglov, na šiht in na tisti dopust. Slabih avtov danes praktično ni več, ker jih delajo roboti. Crkuje pa načeloma vse, kar niti nima več veze z samim avtom. In ker so avti nafilani z bedarijam (dražji toliko bolj) so posledično bolj podvrženi okvaram. 

 

Da ne bom offtopic. Vse naj Putin. Upam, da ti narod priredi zabavo. Takšno kot je bila leta 89 v Romuniji. Tip se pomojem zaveda svoje starosti in bi se rad zapisal v učbenike kot veliki vodja. Kot izgleda, bo prej končal na kakšni ulični svetilki. 

kot nekdo ki vsakodnevno vozi VW in skoraj vsakodnevno škodo, (caddy, passat b8 2016, superb 2 2019 in superb 2 facelift 2021, vsi zelo naloženi z opremo) lahko rečem da je to bullshit. daleč od tega da je skoda slab avto, super je, ampak materijali in izdelava niso na nivoju vw.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, ciciban pravi:

Točno tak... Nemška energetska politika je total mimo. Žal smo jo kopiral vsi ostali. Povečevanje porabe, ukinjanje starih obratov, slabo umeščanje v prostor in pa to, da smo vsi živel v zmoti, da bo povezovanje držav in povezovanje energetskih borz rešilo vse težave. To je bila samo hinavščina zahoda. Ko je falilo smo kupovali na jugu (cena manjša, ker ni CO2 kuponov in amortizirani obrati) in ostlih manj razvitih državah. Svinarija je ostala pri njih, mi pa smo se veselo kurili štrom. Energetsko smo odvisni od drugih že kar nekaj časa in zato smo si krivi sami. Slo konkretno rabi cca 20 do 25 posto. Letos ker je slabša hidrologija in remont v KK še veliko več. Če izpade T6 (relativno pogost pojav), se bomo pogovarjal v tem trenutku o cca 70 do 80 posto odvisnosti. 

Kar se avto industrije tiče, pa lahko tudi iz prve roke. Ne bojo propadli. Imajo rekordne dobičke. Sklicujejo se na dražje vhodne materiale in višajo ceno. Nataknejo na golfa večje gume, mu dajo dinozavrsko ime in zaračunajo 5K več. Vse knofe v avtu in cagre nadomestijo z eno usrano tablico in to prodajo kot da je to neka huda fora. Po drugi strani pa crkavajo dobavitelji. Avti so namreč narejeni iz koščkov po celem svetu in potem se pošljejo v eno od tovarn, kjer se avto na koncu sestavi. Dobavitelji se zavežejo, da bodo svoj kos izdelovali od 5 do 15 let po neki ceni. Pogovarjamo se o številu kosov med par 100K in par M. Če gre material, urna postavka, energenti ali kaj drugega gor, kar naenkrat nosijo dobavitelji breme in rizik. Koncernov njihovi problemi ne zanimajo in še manj hočejo slišati o njihovem problemu. Poleg vsega, pa so kljub vsemu še slabi plačniki (denar dobiš z ogromnim zamikom, za nekatere stvari več kot leto). Če delov ne dobaviš in morajo zaradi tebe zaustavit firmo plačaš kazen. Kazen znaša 5K € na vsako minuto. Jep... Nisem se zatipkal. Minuto. Škoda, da ne smem povedat na koliko kilometrov se projektira avte ranga 50K in gor. Nasvet... Kupujte high runnerje. Avte, ki so množični. Ti avti ponavadi niso grab the cash. Na njih delajo najboljše ekipe in imajo robustno zasnovo. Kupujte avte, ki imajo notri toliko pizdarij, kot jih rabite in nič več. Vse kar je ekstra, je ekstra rizik, da guzne. 

no še eden,ki se spozna u božju mater...lahko bi bil vodja dveh držav hkrati Slovenije pa še Nemčije...Kje se skrivaš,da te ne ukradejo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Shillien pravi:

kot nekdo ki vsakodnevno vozi VW in skoraj vsakodnevno škodo, (caddy, passat b8 2016, superb 2 2019 in superb 2 facelift 2021, vsi zelo naloženi z opremo) lahko rečem da je to bullshit. daleč od tega da je skoda slab avto, super je, ampak materijali in izdelava niso na nivoju vw.

točno to,...avti so danes v večini vsi dobri,,so pa razlike v detajlih,ki pa jih večina sploh ne vidi ali pa jim je vseeno...Tukaj gre predvsem za fovšijo posameznikov,ko njegovga francoza al pa japonca, prehiti švabo po cesti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, Marcel-F pravi:

no še eden,ki se spozna u božju mater...lahko bi bil vodja dveh držav hkrati Slovenije pa še Nemčije...Kje se skrivaš,da te ne ukradejo?

Glede na to, da sem 12 let planiral elektrarne in potem trgoval po borzah. Mislim, da se kvalificiram za tebi dostojnega sogovornika. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, Marcel-F pravi:

točno to,...avti so danes v večini vsi dobri,,so pa razlike v detajlih,ki pa jih večina sploh ne vidi ali pa jim je vseeno...Tukaj gre predvsem za fovšijo posameznikov,ko njegovga francoza al pa japonca, prehiti švabo po cesti...

Ja... Materiali sedežev, plastika... Je boljše, ker gre za drug rang avta. Na samo uporabnost, pa ne pliva preveč. Smo imel Škode, Pasatte, A6 in A8. Ugani s katerim je bilo najmanj težav... Trenutno se nam najbolj obnese en Megan. Kdo bi si mislil... Do BMW firme v DE in nazaj v enem šusu in sem manj utrujen kot če se peljem z A4 v Lj. Značka na haubi je ratala zadnja stvar na katero bi človek gledal. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, ciciban pravi:

Ja... Materiali sedežev, plastika... Je boljše, ker gre za drug rang avta. Na samo uporabnost, pa ne pliva preveč. Smo imel Škode, Pasatte, A6 in A8. Ugani s katerim je bilo najmanj težav... Trenutno se nam najbolj obnese en Megan. Kdo bi si mislil... Do BMW firme v DE in nazaj v enem šusu in sem manj utrujen kot če se peljem z A4 v Lj. Značka na haubi je ratala zadnja stvar na katero bi človek gledal. 

Značka dela probleme določenim % ljudi,to vidim na cest dnevno...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj smo čist s teme. Ampak današnji avtomobili so eno veliko sranje. Že res, da so "boljši in bolj opremljeni" , samo je zanesljivost slaba, vzdrževanje pa enormno (in dobesedno obvezno) . Torej avta, ki bi ga lahko vozil z nizkimi stroški in osnovnim vzdrževanjem (menjavo olja in potrošnega materiala) ni več. Popravila (dejansko zamenjava celih sklopov) pa božjastno draga. Če vprašaš kogarkoli, ki se ukvarja s servisiranjem avtomobilov, kaj se danes "splača" kupiti, samo zavijajo z očmi. Zadnje avtomobile brez resnih "vzdržljivostnih" napak so prenehali delati pred 10-15 leti. Eko norme in posledično kup elektronike in turbo motorji, je pač eno (na dolgi rok) sranje za uporabnika. Cene so pa poglavje zase.

lp

Popravljeno . Popravil franc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... da se še jaz umešam s tehniko, ko smo ravno v "vojni temi".

... naprimer letala.

Med WWI recimo, je od skic na risalnih deskah ( da... ročno risanje... računanje....itd) preteklo par mesecev, da je poletel prototip lovskega letala ... med WWII je trajalo malo dlje...

.... novodobna letala V. ali sedaj pri VI. generaciji pa pretečeta vsaj desetletje in pol, to prvega poleta. 

Včasih je bilo letalo sestavljeno iz motorja, malo lesa, platna in žice, od oborožitve je imel mitraljez ali dva, ki ga je pilot umeril recimo v določeno skalo na Lijaku pri Novi Gorici....

... sedaj pa ima lovec za kako tono elektronske navlake v sebi .... ki lahko v vsakem trenutku zataji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Delal par let na A320 preden je šla AA v klinac. Sistemi, hidravlika, podvozje in podobne kozlarije... Aviacija funkcionira na popolnoma drugih principih. Fail safe in safe life. Redundanca... Imaš dva ali tri sisteme za isto stvar. Če kaj guzne, zadeva še vedno leti... Avto industrija. Hja... Dejmo nardit tak, da bo guznal naslednji dan ko bo avto šel iz garaže prvega v garažo drugega lastnika. Prvi lastnik bo ves zadovoljen odkorakal v salon po novo gajbo. Drugi pa na servis... Prav mu je. Naj si kupi novega. Garancija... Žal mimo... Ko smo pri aviaciji. Joseph Sutter... Tip slovenskega rodu. Ata 747... Kako so na roke zrisal in preračunal in kako je bila zadeva uspešna več deset let. Skratka... Evolucija izdelka. Avti so pa kr neki... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!