Skoči na vsebino

Honda XL 750 Transalp 2023


skuterist

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...

Edina stvar ki me mika Transalp 750 XL za razliko od Africe Twin, je polno 'nalit' 208 kilogramov... in še nekaj podrobnosti. Sicer pa lahko z Africo živim do konca življenja!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, vandrovec pravi:

Nizko postavljen izpuh mu malo kvari ambicije, drugače ima kar dobre karakteristike...

Čigave ambicije?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kao za off road, ampak tole tako ali tako ni za off road s to tezo. Tole je za pocasi se po makadamu peljat.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, bajsi pravi:

Čigave ambicije?

 

Po enduriranju npr., vožnji po vodi...

Ali pa ni mišljen kot nek vsestranski enduro motor....potem tudi teža ni pomembna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je nekje potrebno potegnit črto in ločiti kaj je ADV in kaj light enduro in kaj hard enduro.  V vodo ga samo Dami namoči. On itak potrebuje šnorkle za zajem zraka in izpuh. 🤪
In vprašanje za miljon €! Kdo od nas pa potrebuje kaj več, kot nudi Transalp? Kdo zna, in upa 100% izkoristit performanse?

Izdelek ni niti na trgu, ga še ni v uporabi a imamo zanj 1000 pripomb. Bog ne daj, da ga začnejo prodajat. Takrat ga bomo šele popljuvali🤣🤣🤣

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, bajsi pravi:

Čigave ambicije?

 

nč ne kvari, se pa hitro splošči, če ga poležeš :D, pa kaka muvanja po singltrejlih...

tak da, ambicije po horizontali :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, SAR-Solo Adventure rider pravi:

In vprašanje za miljon €! Kdo od nas pa potrebuje kaj več, kot nudi Transalp?

Jaz 🙂 ...vozil sem Transalp 650 in zame so to jajca od mopeda. 700 nisem vozil, ne vem, koliko je boljši. Tale nov pa zgleda po slikah kot nc 700 x ali 500x. Africa Twin je vse nekaj drugega...ne vem kaj mislijo s tem Transalpom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič!  
Malo hitrejša 500X. Pa malo dražja! 
Ampak našla bo svoj segment kupcev, brez skrbi. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vizuelno dobro zgleda, če bo še cena dobra, zna biti prekleto dobra za upgrejde.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, vandrovec pravi:

Jaz 🙂 ...vozil sem Transalp 650 in zame so to jajca od mopeda. 700 nisem vozil, ne vem, koliko je boljši. Tale nov pa zgleda po slikah kot nc 700 x ali 500x. 

.

... do "tegale" modela hondice se niti ne opredeljujem ... ker mi pač že vizuelno sploh ni všeč 😮 ... ob tem pa, da mi je bila pa Africa twin ... sicer "tavelka", top motor 💪💪💪 ... in čeprav sem jo imel lahko v rokah samo nekih pet šest dni ... 

... se mi zdijo pa vprašljive primerjave "starih" modelov mopedov z "novimi" 

... moja XT-ejka 660r mi je bila namreč mal več kot deset let nazaj super mopedek ... pa je v primerjavi s tanovo T700 svetlobna leta zadaj 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, pik1 pravi:

.

... do "tegale" modela hondice se niti ne opredeljujem ... ker mi pač že vizuelno sploh ni všeč 😮 ... ob tem pa, da mi je bila pa Africa twin ... sicer "tavelka", top motor 💪💪💪 ... in čeprav sem jo imel lahko v rokah samo nekih pet šest dni ... 

... se mi zdijo pa vprašljive primerjave "starih" modelov mopedov z "novimi" 

... moja XT-ejka 660r mi je bila namreč mal več kot deset let nazaj super mopedek ... pa je v primerjavi s tanovo T700 svetlobna leta zadaj 

Vprašanje je bilo, kdo rabi več kot nudi Transalp? Z novim se verjetno še nobeden ni peljal in zato tega nihče ne ve.

Če že potem primerjaš 660 Yamaho, je to nekaj povsem drugega. S Tenere 660 sem bil tudi sam zadovoljen...to je enduro, Transalp 650 pa ne vem kaj je, ...majno, lahko, ozko krmilo, ne cestni ne enduro. 

Popravljeno . Popravil vandrovec
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, vandrovec said:

Vprašanje je bilo, kdo rabi več kot nudi Transalp? Z novim se verjetno še nobeden ni peljal in zato tega nihče ne ve.

Če že potem primerjaš 660 Yamaho, je to nekaj povsem drugega. S Tenere 660 sem bil tudi sam zadovoljen...to je enduro, Transalp 650 pa ne vem kaj je, ...majno, lahko, ozko krmilo, ne cestni ne enduro. 

 Ne vem, tule ne zgleda tako slaba 650ka. Malo po sesti minuti se je se celo moral zaustaviti, ker ktm 990 pred njim ni zmogel. Verjetno je potem lastnik 990ke zapisal, da je KTM za en drek za offroad :P. Motorji, kar vsi, imajo samo en res omejujoc faktor: voznika.
 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, jvalant pravi:

 Ne vem, tule ne zgleda tako slaba 650ka. Malo po sesti minuti se je se celo moral zaustaviti, ker ktm 990 pred njim ni zmogel. Verjetno je potem lastnik 990ke zapisal, da je KTM za en drek za offroad :P. Motorji, kar vsi, imajo samo en res omejujoc faktor: voznika.
 

 

Amen, večkrat dokazal, sploh najpametnejšim tu gor... 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

 

 

Točno take opazke, kot sem jih omenil, pa se je potem vsul plaz kritik 🙂

Seveda se bo našel še kdo, ki po prilepil nek video o tem motociklu, kot super enduro motorju...🙂 s

Se pa strinjam, da je tudi od voznika odvisno, koliko težje terenske vožnje je sposoben odpeljati nek motor....posebno če se ga predela, vzmetenje, zaščita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, vandrovec pravi:

Točno take opazke, kot sem jih omenil, pa se je potem vsul plaz kritik 🙂

Seveda se bo našel še kdo, ki po prilepil nek video o tem motociklu, kot super enduro motorju...🙂 s

Se pa strinjam, da je tudi od voznika odvisno, koliko težje terenske vožnje je sposoben odpeljati nek motor....posebno če se ga predela, vzmetenje, zaščita.

kritizirali so experti, ki vedo vse in vozijo 300kg+ mopede, baje povsod. 

Nihče, prav nihče ne tebi ne meni ne more povedat in ukazat, zakaj nam neki moped paše, dobro izgleda in zadosti najine želje!!!

Kaj jaz in kaj ti in kaj nekdo tretji želi od mopeda je pač njegova osebna preferenca.

 

Mogoče sem se mal uštel, ko sem gledal vizuelno TA, namreč, kar dobro izgleda, potem pa mal seštel podatke, ki jih poznam in so mi pomembni, torej, gibanje vzmetenja, nastavljivost itd, ter ugotovil, da gre dejansko za poceni (vsaj upam) kopijo KTM 790 ADV. Več kot 10 kek za to zadevo ne odštejem.

Ma pa nekaj dobrih lastnosti:

1. nizek sedež

2. naloudana z elektroniko

kar dopušča veliko maneverskega prostora za upgrejd, od vzmetenja, do bla bla bla...tudi šus plato je potrebno dokupit. In potem smo na +4-6kek Evrov.

S tem denarjem lahko marsikje manipuliram.

Lakoko se pa vprašam, a neb CRF250 s takim vložkom zadostil vsega, ter profitiral na teži, gibanju vzmetenja itd..no malce na račun moči, ma na terenu je itak ne rabiš.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabite na transalpko. Becikl.

Za terenske, potovlane, enduro, ADV stručkote pride 2023 CRF 450L oziroma kar 500L.  Govori sa, da bi naj uporabili kar agregat od CB500X.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da povzamem: iz slike ali dve motorja, in tega kaj rece "Dork in the road",  znalci znajo povzeti kaksen je motor, kam spada, kako dober je? To 100% potri, da je nova Transalpka samo en moped.  Zanimivo, res...  :P

  "Dorka" v celem videu nisem videl sedeti na motorju, je pa bilo en kup www strani, slik za analizo... Se spomnite KTM1190-ke? Ko je prisel ven, se je usul plaz kritik, da to sploh ni vec KTM, da je to en cestni enduro mogoce, 990 je enduro, 1190 pa pussy bike, in tako naprej... Kako je KTM usmodil mimo. Vse to je bilo spet osnovano na par slikah.


 

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko vidiš sliko in pogledaš specifike (208kg in tank 16l), je menda že dovolj podatkov, za kakšno zadevo gre.

Ko se tole obda z alu sarkofagi, jekleno zaščito, šusplato itd. in prileze na 230kg+, je jasno, da to ne bo plezalo po gamsovih potkah.

Seveda je razlika v šoferjih, večina pa najbrž ne prakticira samomorilske akrobatske tehnike ter ne izziva upraviteljev gozdnih poti ter lastnikov zemljišč.

Iz slike in podatkov vidim, da je to segment t700, tuareg...

Če pa bi se pojavil podatek, da ima antigravitacijsko pomagalo, 120kg pripravljena za vožnjo pa bi bile vrste kot za iPhone.

V glavnem, nobenega čudeža.

Razen na youtube se bo lahko pojavil kakšen čudež, kako se s tem da vozit po Antarktiki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem vprašal "Čigave ambicije" sem ciljal na vse tiste, ki so jih Hondini tržniki in razvojniki vprašali kakšno Transalpko si želijo... Verjetni nikogar, ki tukaj razpreda o teži, vzmetenju, velikosti rezervoarja ipd.. Kakšno Transalpko bomo lahko kupovali so si zamislili pri Hondi, koliko so zadeli bodo pokazale prodajne številke in dobiček, ki je vladar vsega. 

Danes vsi potujejo 300 - 350 kilogramskimi GS in podobnimi monstrumi, včasih ali pa še danes, pa se je dalo priti okoli planeta s 125ko ali celo manj kubiki, manj prtljage predvsem pa manj teže.

O offroad voznih lastnostih pa si poglejte kaj offroad virtuozi počnejo z monstrumi od 300kg in hitro pridete do zaključka, da ni na motorju, ampak na vozniku. Hudič pa je, da še nihče od nas ni naredil metra s tem motorjem, pa imamo že vsi do nule izdelano mnenje in vemo kaj na njej je dobrega in še bolj pomembno kaj je slabega. 

Na koncu pa bo ta Honda kot tudi vsi ostali motorji stoično prenašal našo uporabo, zlorabo, prtljago, egote in še kaj drugega. Se pa vsi, ki pišemo o njej na tak ali drugačen način vsaj malo palimo na njo in njen izgled, ker če se nebi, ne bi izgubljali besed na to temo, torej so vsaj nekaj naredili prav.

Dejstvo pa je, da bo zaradi cene in ostalih lastnosti definitivno izgubila bitko pred sladoledarjem, ker ne bo zadosti draga, hitra, težka, lahka, zanesljiva itd... bo povedal vsak otrok s sladkim kornetom v roki, tistih, ki pa se bodo dejansko vozili pa tako ali tako ne bo tam, da bi izvedeli kako dober ali slab motor vozijo, ker se bodo vozili, kot se sam vozim s 700ko in neizmerno uživam, bodisi na cesti ali pa izven nje, ker gre povsod kjer jaz upam in zmorem...

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!