Skoči na vsebino

Honda XL 750 Transalp 2023


skuterist

Priporočene objave

ja, lahko tudi takole zapišeš..če te ganejo debate v gostilni. Mene ne :D

 

Lahko pa imaš /imam izdelono neko merilo, kaj hočem in kaj želim od mojega naslednjega motorja. Mogoče sem neodločen in iščem, pa recimo pri nekem modelu opazim super višino sedeža, pa me zmoti vzmetenje. Zakaj, zato, ker sem zapisal, iščem nekaj določenega. Zato imam jaz, pa še kdo pravico kritizirat ali bolje debatirat o določenih zadevah na motorju, ki pride na trg.

torej ne vidim nič spornega, če omenim, da ma honda Transalp nizek ror. Zame ga ima, ker vem kako butnem moped po tleh :P

Če rečem, da so teže 200+ kg že nerodne, je pač moje osebno mnenje, ker pogledujem po nečem kar bo pod 200kg in me gladko briga če zmorejo razni Birchi, Poskitti, Tarresi leteti s težkimi in okornimi kravami (vem, vozim dve trenutno). Fante je noro pogledat, da bom kdaj tako peljal pač ne.

 

Veliko večino motorjev nikoli ne bomo peljali, pa še vedno bom vedel vsaj približno, kaj pomeni nizka teža, visok rezervar 200mm vs 240mm hoda vzmetenja, visok sedež napram nizkemu in na koncu tudi vizuelno ga lahko ocenim. Saj se se gre zgolj in samo za osebno oceno.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in debato.

Abolutno, naj vsak kupi kar želi in išče. Poanta mojega zapisa je, da smo hudo kritični, na koncu pa vse skupaj nič od tega, ker če vem, da nek motor nikakor ni zame, zaradi nekega parametra, ga enostavno odpikam, ne pa vztrajno debatiram o njem, ker to pomeni, da potem pa vseeno ni tako izločujoč dejavnik.

Tudi sam želim vedno lažji motor od predhodnika in mi je to pomembno. Recimo nov Transalp je lažji, močnejši ima večji doseg in večje hode vzmetenja od predhodnika, ki ga vozim in sem srečen z njim, verjetno ne edini na tem planetu. Če pa mi ne bi bil všeč, pa ga kljub zapisanim izboljšavam ne bi kupil...

LP Bajsi

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj smo o vsakem motorju, še preden pride na trg "hudo" kritični, al pa maš samo tak občutek. Včasih se kritike izkažejo za resnične, drugič pa ne. Bi pa bila debata hudo kratka, če bi o motorju lahko pisali samo ti, ki so ga vozili.

Kot sem zapisal ma TA750 kar nekaj adutov, upam, da bo glavni cena. In ima hudo konkurenco v svojem segmentu. Pa zgleda lepo.

Kar se tiče izboljšav smo pa različni ljudje, marsikdo (tudi jaz) pa izboljša, nališpa in prilagodi motor sebi in svojim potrebam v prid. Redko kdo vozi stock zadeve.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z leti nekateri postanejo zrelejši, preudarnejši, pametnejši … enim pa žal niti bog ne more pomagati več. 

Materijali, tehnika, ergonomija, tehnične rešitve…in ne nazadnje tudi odziv ter zahteve kupcev krojijo razvoj in proizvodnjo motorjev.
Smo imeli v žepih “cigle” pa si lahko le klical in pošiljal SMSe. Danes imamo pet X manjše, tanjše in 1000 X zmoglivejše compe v žepih. Razvoj in tehnika gre naprej. Pa če to sprejmemo je super, če ne ostanemo za opicami.

Kdo pravi, da  je 240 proti 200 več. Seveda je. Ampak ali je res 200 z novo tehniko, materjali premalo?  (Bom ženo vprašal) 🤣 
Ko bo na trgu, ko bo na voljo, ko bo za peljat pravi čas, bo tudi več znanega. Za nekoga total zgrešen motor, za nekoga top izbira!👍 Brez težav bo našla svoj krog kupcev tudi z predproizvodnimi kritikami na račun videza, okvirja, višine, izpuha, barve…

Idealnega motorja ni. So pa sami “idealni” uporabniki. Poznam najbolj zapriseženega kolenčkarja, kralja ravnin, doktorja jadranke, hitrostnega princa in kritika vseh motorjev pod 1000ccm ter 100hp kateri je čudežno pristal na ADV motorju ter pod 1000ccm. Fant odkriva nekaj novega. 

Na koncu se pa spomnim znanca, katerega spoštujem kot osebnost, motorista, avanturista, kateri je ogromno prevozil z različnimi znamkami motorjev a pristal na CB 500x! Zakaj le?


In na koncuu…😎😎😎

Popravljeno . Popravil SAR-Solo Adventure rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa se res ne sme izpostavit kakšno lastnost, ki nekomu ni najbolj všeč pri novem motorju? So res vsi novi motorji najboljši? Ravno prej sem bral en članek, kjer resni proizvajalci najbolj cenijo kritike. 

Ima pa Honda dva modela...Transalp je od vedno manj enduro motorja od Africe Twin, zakaj ima Honda tako filozofijo je to njena stvar. Mogoče želijo povedati, da za po asfaltu ne rabiš dvignjenega izpuha in veliko jih je, ki z enduri ne zapeljejo iz asfalta. Po asfaltu se pa pelješ podobno z nizkim ali visokim izpuhom in enako udobno. Z leti marsikoga mine drsanje po gozdnih poteh in dirkanje...prebivalstvo se pa stara. Torej vedno več starejših motoristov rabi sebi prilagojene mopede. 🙂

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh, na strani 2 smo že vse rešili :P

med drugim tudi količino goriva. Je pa res, da tam še nihče ni pojokal, kaj drugi pišejo. :D

če citiram kolega: z leti s količino natipkanih strani nekateri postanejo zrelejši, preudarnejši, pametnejši … enim pa žal niti bog ne more pomagati več. :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je!  Vse ti dam prav!🫢

Tudi okrog Transalpke.  

Most Contributionshttp://Most Contributions

v tolpi imamo 1000 AT, Staro AT 750, GS 1050 ADV, Gs700 in Transalp 700. 
Gle ga zlomka...vsi se vozimo in vsi uživamo😜😜😜

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

ja, lahko tudi takole zapišeš..če te ganejo debate v gostilni. Mene ne :D

 

Lahko pa imaš /imam izdelono neko merilo, kaj hočem in kaj želim od mojega naslednjega motorja. Mogoče sem neodločen in iščem, pa recimo pri nekem modelu opazim super višino sedeža, pa me zmoti vzmetenje. Zakaj, zato, ker sem zapisal, iščem nekaj določenega. Zato imam jaz, pa še kdo pravico kritizirat ali bolje debatirat o določenih zadevah na motorju, ki pride na trg.

torej ne vidim nič spornega, če omenim, da ma honda Transalp nizek ror. Zame ga ima, ker vem kako butnem moped po tleh :P

Če rečem, da so teže 200+ kg že nerodne, je pač moje osebno mnenje, ker pogledujem po nečem kar bo pod 200kg in me gladko briga če zmorejo razni Birchi, Poskitti, Tarresi leteti s težkimi in okornimi kravami (vem, vozim dve trenutno). Fante je noro pogledat, da bom kdaj tako peljal pač ne.

 

Veliko večino motorjev nikoli ne bomo peljali, pa še vedno bom vedel vsaj približno, kaj pomeni nizka teža, visok rezervar 200mm vs 240mm hoda vzmetenja, visok sedež napram nizkemu in na koncu tudi vizuelno ga lahko ocenim. Saj se se gre zgolj in samo za osebno oceno.

 

Ti si MERILA zelo spremenil. Včasih sva se vozila s SX I in je bilo super duper. Sedaj pa samo še offroad. Kr neki pravmo Gorenjci. 🤔🥴😇😁😠😂🏍️🏍️🏍️

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, bajsi said:

Ko sem vprašal "Čigave ambicije" sem ciljal na vse tiste, ki so jih Hondini tržniki in razvojniki vprašali kakšno Transalpko si želijo...

Za razvoj Hondinih motorjev morajo cekine primaknit tud distributerji. Honda europe recimo. Trzne raiziskave za take zadeve so zelo zelo zelo poglobljene. In za to redko, ali nikoli ne brcnejo v prazno. Africa je hit hitova. Tenere se prodaja na polno. Tud Transa bo odlicn motor, in bo mela dober trzni delez. Ni pa HC endura, ker je vsem jasno, koliko hardcore rajderjev sploh vozi, saj so prezaposleni s tipkanjem svojih visokih standardov in blazno dodelanih stalisc. 
 

Mene sam cudi, da AJP pr7 ni najbol prodajana zadeva ever, oziroma, da peirer mobility se ni ugotovil kako neznosno trgu manjka HC raid motor….

 

Transa bo Odlicna Honda, k bo pelala tud 2, dec pa bo solo odpelal 2 simpl TET odseka in reku:”sm probal ni to zame, kopalnice so kul. “ 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, kawamoto pravi:

Ti si MERILA zelo spremenil. Včasih sva se vozila s SX I in je bilo super duper. Sedaj pa samo še offroad. Kr neki pravmo Gorenjci. 🤔🥴😇😁😠😂🏍️🏍️🏍️

vedno se spreminjajo, tut ti jih boš. Bi pa še vedno imel v garaži SXa, tistega z oznako H2, a ne gre, kripto še ni vrgu dobička :P

ps. sx ma tut nizk ror :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 hours ago, vandrovec said:

Pa se res ne sme izpostavit kakšno lastnost, ki nekomu ni najbolj všeč pri novem motorju? So res vsi novi motorji najboljši? Ravno prej sem bral en članek, kjer resni proizvajalci najbolj cenijo kritike. 

Ima pa Honda dva modela...Transalp je od vedno manj enduro motorja od Africe Twin, zakaj ima Honda tako filozofijo je to njena stvar. Mogoče želijo povedati, da za po asfaltu ne rabiš dvignjenega izpuha in veliko jih je, ki z enduri ne zapeljejo iz asfalta. Po asfaltu se pa pelješ podobno z nizkim ali visokim izpuhom in enako udobno. Z leti marsikoga mine drsanje po gozdnih poteh in dirkanje...prebivalstvo se pa stara. Torej vedno več starejših motoristov rabi sebi prilagojene mopede. 🙂

  No ja.... Ne bom rekel da je izpuh na Dakar dirkalniku skoraj tako nizko kot na Transalpki, ampak prav visoko pa ni....  Pa samo poglej kako se vozi na Dakarju, kje se vozi ipd. Kar hocem povedati:  Hondin izpuh niti priblizno ni nekje pri tleh, in vsaj kar se tice izpuha,  se jo sigurno da peljati in po makadamu, off roadu in se kaj vec. Dober voznik ne bo imel nic problemov v hudem offroadu, vsaj kar se tice izpuha. Ki mora biti homologoiran, in se ga da z lahkoto zamenjati.   Slika in tale komentar zato, ker je precej vec reci vaznih za to kaj moto zmore, ne pa pogled na izpuh. To kar zmore vecina nas tule, je vse skup nic, ce smo cisto posteni.  Kar zmore Birch na recimo 790ki je nekaj kar nekatere ne briga, ampak Birch je merilo kaj dolocena teza, pa hod vzmetenja, pa visina auspuha zmore. Kdor rabi vec, naj prvo vsaj priblzno tako pelje... Jaz z lahkoto priznam, da pac ne izkoristim svojih motorjev niti 70% verjetno. Uh raje niti 20% ne ker majo vsi izpuh pod sedezi, zelo visoko! Visje kot loleki na Dakarju!! ;)

transalpizpuh.jpg

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober motor, tudi meni bi zadostoval in celo všeč mi je. 🙂

Ni pa vrhunski v svoji konkurenci. Narejen je za množično prodajo in dobiček. Kupovali ga bodo bolj umirjeni starejši evropejci, za njegov razvoj pa niso pretirano zapravljali, veliko sestavnih delov si deli z drugimi motorji...Hornet, 500X. Za Hondo verjetno prodajna uspešnica...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je na žalost še ena instant, na pogled zame všečna Honda, ki je namenjena, kot je omenil zgoraj "vandrovec" za množično prodajo in dobiček....žal mi je, da je Honda, kot svetovno renomirana znamka in največji proizvajalec z ogromnimi resursi v vseh pogledih  zabluzila v masovno proizvodnjo nižje in srednje kategornikov in prodajo v Aziji, ter pozabila EU....opustila proizvodnjo svojih tehnoloških biserov npr, z V4 agregati, ki so bili ikone v svojih razredih....ni mi jasna njihova vizija, če je to to potem sem še bolj razočaran in verjetno se S. Honda vrti v grobu ....samo dobiček :(    zame ima Honda sedaj samo dva motorja, ki sta vredna te znamke in sicer GW, ter AT, pa še tu bi se dalo kaj dodelati.......TA bo tipična Honda teh časov, težko ji bo kaj hudo slabega očitati, težko pa bo najti tudi kaj hudo odličnega, če izvzamemo izgled, ki je stvar okusa, skratka soliden bajk.....njen namen očitno ni nek HC in njena uporaba, ter limiti bodo odvisni od voznika, kot pri vseh novejših bajki, ki jih v glavnem niti polovično ne izkoristimo..... in ima dele, ki jih deli z drugimi bajki iz družine, kar pa počnejo tudi hudo renomirane znamke, ki se prodaja za bistveno več € kot se bo ta Hondica....vsi gledajo na stroške in uprave želijo velike dobičke..... prav gotovo ni vrhunska, v tem enduro razredu med 600-800ccm ga niti ne vidim, še naprej do 1000ccm, bi ga težko našel, kaj je vrhunsko je seveda stvar debate.....vsi bajki s poceni vrstnimi dvovaljniki (če izvzamem Ducati in MV Agusto, oba z nekaj več ccm in bistveno več €)  skonstruirani in opremljeni glede na vizijo proizvajalca in ciljno publiko s povprečnimi zahtevami, kdo si bo  želel presežke pa si ga bo drago naloudal z ne-potrebno vendar želeno dodatno opremo in bil srečen :) proizvajalci dodatne opreme bodo srečni, prodajalci motorjev srečni, kupci srečni.....everybady happy and the show must go on 👏  

Priznam pa, da ko sem pred leti peljal domov iz AS-a, CB 500X za  sina, sem se med vožnjo spraševal, kaj bi človek, če se vozi sam rabil kaj več   npr. +1000ccm in 150KM  🧐....ja racionalni pri nakupu bajkov ravno nismo....ali je to sreča, ker smo lahko, ali pa mečemo denar stran, pa je stvar debate.  

Uhhh ja skoraj pozabil..... na ogljični odtis moramo paziti, kot pravi L.K. Bogataj......tako, da fantje na manjše kubature bo treba!!!!  Po tem takem ima Honda z manjšimi prostorninami bajkov vendarle pravo napredno vizijo 😜

SREČNO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Luka66 pravi:

Uhhh ja skoraj pozabil..... na ogljični odtis moramo paziti, kot pravi L.K. Bogataj......tako, da fantje na manjše kubature bo treba!!!!  Po tem takem ima Honda z manjšimi prostorninami bajkov vendarle pravo napredno vizijo 😜

Zakaj bi šli na manjšo prostornino. Odpovedal sem se avionu in vozim motor. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo še vedeževalec Blaž se manjka.

Bravo Honda. Končno je nardila 755 ccm pa 90-92 HP agregat. Res hud napredek pri Hondi, če pomislimo, da je prva Africa twin imela 999ccm pa 94 HP. Tudi teža je uradnih 208 Kg zelo "ugodna". Vrhunski all around motorček. Čist lepo se vidim na njemu, ko sem sam ali s sopotnikom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zarjavelemu onetu je vsaka dlaka napoti... (Poslovenjen rek južnih sosedov).

Pri Hondi že vedo kaj delajo, da imajo dobiček. Nekateri ste to tudi omenili. Tud za dirkat znajo naredit odličen motor. Tako za na pisto in za offroad.

Dokler se ne zavihtim na sedež in naredim kakšen malo daljši krog ne bom nič pisal česa je preveč in česa prenalo. Imam "manjšo sestro" in sem povsem zadovoljen. Prvič sem CB500X vozil na Tenerifih - rentana. Dovolj dolg "krog", da sem dojel, da je to to kar "potrebujem".

Jp eden redkih, ki sem pričel z downsizing-om.

Ali bom prestopil nazaj na "več" bo odločil pa "test"...

mejte se :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Številke so obetavne. Videz bo pa treba v živo ocenit. Da bi naredili še eno verzijo z 17 colskim kolesom spredaj, prodaja ponori. Manjka se "srednji segment" motorjem med 650 ccm in 1000 ccm turerjev aka Versys. Srednje lahkih športnih potovalnikov, s katerim se večina časa voziš sam, sem pa tja pa zapelješ sopotnika z istim tempom kot se voziš sam a pri tem agregat ne trpi, je še vedno dovolj moči, da se pelješ dinamično. Tale agregat, na papirju, je ravno to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

26 minutes ago, skalar36 said:

Videz bo pa treba v živo ocenit. Da bi naredili še eno verzijo z 17 colskim kolesom spredaj, prodaja ponori. Manjka se "srednji segment" motorjem med 650 ccm in 1000 ccm turerjev aka Versys.

Pravzaprav imajo dva. Nc750x in crossrunnerja 800. Zakaj se pri nas ne prodajata? En ma premalo kojnou drugi zastarel, drag, pa ni dost agresivn in folk kupuje tracerja. 
nc bom testiral februarja, x-runnerja pa as ni imel nikoli za test na pikniku. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, MiNa pravi:

Zarjavelemu onetu je vsaka dlaka napoti... (Poslovenjen rek južnih sosedov).

Pri Hondi že vedo kaj delajo, da imajo dobiček. Nekateri ste to tudi omenili. Tud za dirkat znajo naredit odličen motor. Tako za na pisto in za offroad.

Dokler se ne zavihtim na sedež in naredim kakšen malo daljši krog ne bom nič pisal česa je preveč in česa prenalo. Imam "manjšo sestro" in sem povsem zadovoljen. Prvič sem CB500X vozil na Tenerifih - rentana. Dovolj dolg "krog", da sem dojel, da je to to kar "potrebujem".

Jp eden redkih, ki sem pričel z downsizing-om.

Ali bom prestopil nazaj na "več" bo odločil pa "test"...

mejte se :P

Ej, da hodiš ti z L.K. Bogataj na kavico 😜 napreden, pohvalno, že zmanjšuješ ogljični odtis :)

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Kugelschreiber pravi:

En ma premalo kojnou drugi zastarel,

Hja, ko se prenaješ vsega te je težko "nafutrat"!

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, Kugelschreiber pravi:

x-runnerja pa as ni imel nikoli za test na pikniku. 

Verjetno misliš crossrunner-ja.?  Aprila 2018 so ga imeli na otvoritvi sezone. Hudo agresiven ni, počasen pa tudi ne. Ne razvaja z navorom pri nizkih vrtljajih, v-tec preklop pa ni več tako moteč kot pri predhodnih verzijah. Vseeno pa je precej bolj živahen od NC750. Ta 90 konjski dvovaljnik zna biti kar posrečen agregat. Ravno nekje vmes med prej omenjenima. 

 

pred 25 minutami, MiNa pravi:

Hja, ko se prenaješ vsega te je težko "nafutrat"!

Z navadnim menjalnikom je res bolj kot ne žalost. Ni premalo moči, samo pri malo bolj odločnem pospeševanju je preveč dela s prestavljanjem. DCT pa nisem peljal. 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da bo to najbolj univerzalen motor ever,za motokros,za trial,za hard enduro,za potovanja v dva ,v tri,skratka univerzalen,pa se dizajn je prav vesoljski.🤣

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, luxsa pravi:

Mislim da bo to najbolj univerzalen motor ever...

Kaj meniš, da bo boljši od malega Versys-a? Težek boj bo to. Še Snečer se je vrnil, ko se je začelo razpravljati o tem modelu. :)   

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tezko da bo boljsi od versaceta,ampak ce mu bos dal gor bilbersove fedre pa doma skakalnico naredu bos lahko se skaku.  😂

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kugelschreiber pravi:

Pravzaprav imajo dva. Nc750x in crossrunnerja 800. Zakaj se pri nas ne prodajata? En ma premalo kojnou drugi zastarel, drag, pa ni dost agresivn in folk kupuje tracerja. 
nc bom testiral februarja, x-runnerja pa as ni imel nikoli za test na pikniku. 

Nisem vedel da je  crossrunner še vedno v izdelavi. Ga sploh ne vidiš na cesti.

NC 750 X je pa en tak "skiro", da je za popolnega začetnika, al pa nekega penzionerja. Tud za kako začetnico je ql.

Kakorkoli tale 755 agregat na papirju lepo "izgleda".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!