Skoči na vsebino

Začetek amaterskega dirkanja


Grip

Priporočene objave

Pozdravljeni!

že od nekdaj imam željo začeti dirkati na pistah (Grobnik,...). Sedaj sem motor postavil v kot in rekel, da se po cesti več ne grem. Imam veliko vprašanj, kako sploh začeti s tem hobijom.

1. Za začetek na pisti, začeti z 600ccm ali 1000ccm ?

2. Ali kupiti že pripravljen motor za na pisto, ali ga kupiti v original stanju in potem sam prerihtati?

3. Če ga bi prerihtal sam, kaj je za začetek najbolj važno zamenjati/dodati/odstraniti? 

4. Kaj je glavna oprema, ki jo potrebujem za na dirkališče poleg grelcev za gume, osnovnega orodja, po možnosti baldehin, miza, stoli, kompresor ?

5. Ali imate amaterski dirkači tudi rezervne feltne ali pa napravo za menjanje pnevmatik kar neposredno na dirkališču? 

6. Na koliko časa in kaj se servisira? 

7. Na katere evente na Grobniku se kot začetnik splača iti? 

 

Recimo, da je zaenkrat to to, kar sem mislil vprašati. Za odgovore in nasvete, se vam že vnaprej zahvaljujem.

Lep pozdrav

 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Grip pravi:

Pozdravljeni!

že od nekdaj imam željo začeti dirkati na pistah (Grobnik,...). Sedaj sem motor postavil v kot in rekel, da se po cesti več ne grem. Imam veliko vprašanj, kako sploh začeti s tem hobijom.

1. Za začetek na pisti, začeti z 600ccm ali 1000ccm ?

2. Ali kupiti že pripravljen motor za na pisto, ali ga kupiti v original stanju in potem sam prerihtati?

3. Če ga bi prerihtal sam, kaj je za začetek najbolj važno zamenjati/dodati/odstraniti? 

4. Kaj je glavna oprema, ki jo potrebujem za na dirkališče poleg grelcev za gume, osnovnega orodja, po možnosti baldehin, miza, stoli, kompresor ?

5. Ali imate amaterski dirkači tudi rezervne feltne ali pa napravo za menjanje pnevmatik kar neposredno na dirkališču? 

6. Na koliko časa in kaj se servisira? 

7. Na katere evente na Grobniku se kot začetnik splača iti? 

 

Recimo, da je zaenkrat to to, kar sem mislil vprašati. Za odgovore in nasvete, se vam že vnaprej zahvaljujem.

Lep pozdrav

 

največ podatkov dobiš na 

ali se pa obrni na @BOBO RACING, ki ti bo, kot ga jaz poznam, povedal vse kar moraš vedeti o začetkih dirkanja

lp

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekaj je tudi tule:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 11/5/2022 at 8:02 PM, Grip said:

Pozdravljeni!

že od nekdaj imam željo začeti dirkati na pistah (Grobnik,...). Sedaj sem motor postavil v kot in rekel, da se po cesti več ne grem. Imam veliko vprašanj, kako sploh začeti s tem hobijom.

1. Za začetek na pisti, začeti z 600ccm ali 1000ccm ?

2. Ali kupiti že pripravljen motor za na pisto, ali ga kupiti v original stanju in potem sam prerihtati?

3. Če ga bi prerihtal sam, kaj je za začetek najbolj važno zamenjati/dodati/odstraniti? 

4. Kaj je glavna oprema, ki jo potrebujem za na dirkališče poleg grelcev za gume, osnovnega orodja, po možnosti baldehin, miza, stoli, kompresor ?

5. Ali imate amaterski dirkači tudi rezervne feltne ali pa napravo za menjanje pnevmatik kar neposredno na dirkališču? 

6. Na koliko časa in kaj se servisira? 

7. Na katere evente na Grobniku se kot začetnik splača iti? 

 

Recimo, da je zaenkrat to to, kar sem mislil vprašati. Za odgovore in nasvete, se vam že vnaprej zahvaljujem.

Lep pozdrav

 

Jaz ti bom povedal svoje mnenje(sem dalec od hitrih, bolj pri pocasnih, pa jbga uzivam/vozim zase). V teh 3,4 letih vozim samo pisto, imel sem cestnega gsxr 750(ce se ne motim je bil od forumasa), ki sem ga predelal sam/oziroma SMK, do R6 in sedaj imam r1..

1. Jaz jurja se nisem vozil, na pisti ker sem r1 kupil ne dolgo nazaj. Kar se mene tice je 600ccm zelo FUN za vozit, strosek gum je baje precej nizji. Samo za intermeco, jaz sem prevozil z eno zadnjo gumo en open day Grobnika(1:40), 3 dni Misana(2:00) in en dan pannonije. Je pa problem da meni je must have pri motorju bliper(hudo zabavno), kar od 600 omogoca edino r6 od 2006 dalje(glej za 2008 dalje). Cene r6 so pa.. zlate.

2. Odvisno od deala. Da bos motor spravil na pisto, racunaj cca 2k. 500e poliestri(ne barvani), 300e QS(bliper bo drazji), 400e stopalke, 150e clip oni, kaksne pletenice, malo boljse ploscice.. to je zame osebno osnova(gum v to ne stejem). Motorji ki niso bili na pisti so naceloma drazji, ampak imajo manj opreme, pa ce si premislis ga lahko se zmeraj prodas kot “cestni” motor.. dirkalc je obratno. 

3. Sem ti ze gor povedal. No s poliestri bo verjetno treba odstrant se katalizator in dt kaksn aftermarket izpuh.. ko bos zacel rihtat vzmetenje, je cena hitro na jurja za prvi in jurja se za zadnji konc(brez dela). Za zacetek se splaca/must have narediti vsaj servis, ker je potem to popolnoma nov motor.. racunaj cca 350-500(odvisn a je sam menjava olja, ali tudi vzmeti..).

4. Skuliranost. Jaz sabo vozim: arafat, preprogo za motor, orodje, stojala, grelci, kante benza, manometer, 20-25m podaljsek za strom. Potem pa 6x1.5l vode, energy drinke, orescke in magnezij en stol. Zmer mej sabo ksno cevko za ajnliftat bremze..

5. Jaz ne. Sem pa pri r1 dobil se en set feltn.. zna biti uporabno ni pa must. Na dirkaliscu ti zamenjajo gumo(ce prineses feltno za 10-12e ce ne se manj. Naceloma se to dela, da ta hudi racerji pred dirko menjajo gumo za novo.. 

6. Jaz mu privoscim menjavo olja na 3 dirkaske dni. Eni tocijo 5100, spet drugi 300v.. stvar preferenc.

7. Meni osebno(moje mnenje), je Grobnik zelo neprijazen do zacetnikov. Je tehnicno “manj zahteven” ampak leti pa v PM in mors met dejansko jajca letet. Splaca se malo pogledati koledar od SSC(Slovenia Speed Cup), 2n’Race in meni vsecnega Litvanskega/Poljskega organizatorja CR Moto. Vsak ponuja svojo paleto, en malo drazje, drugi ceneje.. nek se placa za najcenejse opcije skoraj pol leta v naprej drugje 30 dni pred samim eventom. Na Grobniku imas tudi Open Daye(letos so bili 3je), ki so naceloma cenejsi, in nimajo skupin, ampak je po principu open pit lane.

Popravljeno . Popravil ukica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, ukica said:

Jaz ti bom povedal svoje mnenje(sem dalec od hitrih, bolj pri pocasnih, pa jbga uzivam/vozim zase). V teh 3,4 letih vozim samo pisto, imel sem cestnega gsxr 750(ce se ne motim je bil od forumasa), ki sem ga predelal sam/oziroma SMK, do R6 in sedaj imam r1..

1. Jaz jurja se nisem vozil, na pisti ker sem r1 kupil ne dolgo nazaj. Kar se mene tice je 600ccm zelo FUN za vozit, strosek gum je baje precej nizji. Samo za intermeco, jaz sem prevozil z eno zadnjo gumo en open day Grobnika(1:40), 3 dni Misana(2:00) in en dan pannonije. Je pa problem da meni je must have pri motorju bliper(hudo zabavno), kar od 600 omogoca edino r6 od 2006 dalje(glej za 2008 dalje). Cene r6 so pa.. zlate.

2. Odvisno od deala. Da bos motor spravil na pisto, racunaj cca 2k. 500e poliestri(ne barvani), 300e QS(bliper bo drazji), 400e stopalke, 150e clip oni, kaksne pletenice, malo boljse ploscice.. to je zame osebno osnova(gum v to ne stejem). Motorji ki niso bili na pisti so naceloma drazji, ampak imajo manj opreme, pa ce si premislis ga lahko se zmeraj prodas kot “cestni” motor.. dirkalc je obratno. 

3. Sem ti ze gor povedal. No s poliestri bo verjetno treba odstrant se katalizator in dt kaksn aftermarket izpuh.. ko bos zacel rihtat vzmetenje, je cena hitro na jurja za prvi in jurja se za zadnji konc(brez dela). Za zacetek se splaca/must have narediti vsaj servis, ker je potem to popolnoma nov motor.. racunaj cca 350-500(odvisn a je sam menjava olja, ali tudi vzmeti..).

4. Skuliranost. Jaz sabo vozim: arafat, preprogo za motor, orodje, stojala, grelci, kante benza, manometer, 20-25m podaljsek za strom. Potem pa 6x1.5l vode, energy drinke, orescke in magnezij en stol. Zmer mej sabo ksno cevko za ajnliftat bremze..

5. Jaz ne. Sem pa pri r1 dobil se en set feltn.. zna biti uporabno ni pa must. Na dirkaliscu ti zamenjajo gumo(ce prineses feltno za 10-12e ce ne se manj. Naceloma se to dela, da ta hudi racerji pred dirko menjajo gumo za novo.. 

6. Jaz mu privoscim menjavo olja na 3 dirkaske dni. Eni tocijo 5100, spet drugi 300v.. stvar preferenc.

7. Meni osebno(moje mnenje), je Grobnik zelo neprijazen do zacetnikov. Je tehnicno “manj zahteven” ampak leti pa v PM in mors met dejansko jajca letet. Splaca se malo pogledati koledar od SSC(Slovenia Speed Cup), 2n’Race in meni vsecnega Litvanskega/Poljskega organizatorja CR Moto. Vsak ponuja svojo paleto, en malo drazje, drugi ceneje.. nek se placa za najcenejse opcije skoraj pol leta v naprej drugje 30 dni pred samim eventom. Na Grobniku imas tudi Open Daye(letos so bili 3je), ki so naceloma cenejsi, in nimajo skupin, ampak je po principu open pit lane.

Edino kar si spregledal, so kaki dobri bumperji. Bunke, de poliestrov cist ne slece ob prvem zdrsu. Mord je tud bols prej polomt original balanco pa tacke, in po tem menjat za kake aftermarket, ce je treba. Pr stopalkah je poceni trik, vzmet ven, distancnik vmes in z vijakom zategnit do skoraj fiksnega. Za vozit so fiksne, ko gre po tleh pa se zlozi, ne potrze takoj vsega…prvoscm vam zabavo. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 minutes ago, Kugelschreiber said:

Edino kar si spregledal, so kaki dobri bumperji. Bunke, de poliestrov cist ne slece ob prvem zdrsu. Mord je tud bols prej polomt original balanco pa tacke, in po tem menjat za kake aftermarket, ce je treba. Pr stopalkah je poceni trik, vzmet ven, distancnik vmes in z vijakom zategnit do skoraj fiksnega. Za vozit so fiksne, ko gre po tleh pa se zlozi, ne potrze takoj vsega…prvoscm vam zabavo. 

Ves da sem jih namerno spustil.. jaz jih nimam. Resijo te pri nizki hitrosti, ampak pismu ce gre p malo prehitro in zapne cez robnik je pa hitro problem!

moj mislenje je, ko ga enkrat povalas je tok mal sanse da ga bo bunka resla, do te mere da bos se lah vozu da nima smisla reskerat okvirja.

Seveda je pa smiselna zadeva za resitev pokrova sklopke etc.. te imam na vsakem motorju!

hvala za trik s tackami, nisem poznal!

 

Popravljeno . Popravil ukica
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Ali pa sesujes civilnega in ga potem "popravis" nazaj za na pisto - itak ga mors popravt...

 

(le od kod sem dobu to idejo?:lol1:)

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
On 12/25/2022 at 6:45 PM, Dejanx said:

Kupi naret motor, je sigurno ceneje:D

Mah je pa ni. Ce kups narjen motor, je treba uzet v zakup da bo ksnga jurja treba gor nametat za kaksen malo bolj resen servis.. vsaj ventili/svece. 

No sej pri originalu te pridejo pa poliestri, cliponi, tace enak dnarja.

Jaz sem kupil narejenega dirkalca(s kar dobro specifikacijo, vsaj tko js mislm), pa sem sel preventivno menjat vse lezaje v masini, dva zobnika v menjalniku.. pa ima motor 5k km 😒

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Ob 7. 11. 2022 ob 8:35, ukica pravi:

Ves da sem jih namerno spustil.. jaz jih nimam. Resijo te pri nizki hitrosti, ampak pismu ce gre p malo prehitro in zapne cez robnik je pa hitro problem!

moj mislenje je, ko ga enkrat povalas je tok mal sanse da ga bo bunka resla, do te mere da bos se lah vozu da nima smisla reskerat okvirja.

Seveda je pa smiselna zadeva za resitev pokrova sklopke etc.. te imam na vsakem motorju!

hvala za trik s tackami, nisem poznal!

https://atelierrebul.si/shop/category/disave-za-dom-difuzorji-23

je sigurno ceneje:D

Popravljeno . Popravil Julijasav12
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!