Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

DAKAR uradna stran youtube povezava

Priporočene objave

Objavljeno

Na DAKAR 2023 se je prijavilo novo moštvo KOVE RACING TEAM s tremi udeleženci.

Po 4 letih razvoja in testiranja bodo motocikle KOVE 450 RALLY preizkusili še na najzahtevnejši preizkušnji.

Po rallyju bodo motocikli kmalu na voljo tudi za nas smrtnike😉

Screenshot_20221209-175838_Google.jpg

Screenshot_20221209-174732_Samsung Internet.jpg

Objavljeno
pred 2 urami, ADVENTURETIM pravi:

Na DAKAR 2023 se je prijavilo novo moštvo KOVE RACING TEAM s tremi udeleženci.

Po 4 letih razvoja in testiranja bodo motocikle KOVE 450 RALLY preizkusili še na najzahtevnejši preizkušnji.

Po rallyju bodo motocikli kmalu na voljo tudi za nas smrtnike😉

Screenshot_20221209-175838_Google.jpg

Screenshot_20221209-174732_Samsung Internet.jpg

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Obeta ! 😀 kaksna bo predvidena teža in cena serijskega ?

Objavljeno
pred 5 minutami, Loba pravi:

Obeta ! 😀 kaksna bo predvidena teža in cena serijskega ?

Teža okrog 145kg, 8400eur

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

 

Objavljeno

Mason Klein jih šola zaenkrat in to vsega pri 23 letih :D

Objavljeno

DAKAR 2023

Znamka KOVE s tremi vozniki, ki se prvič udeleżujejo Dakarja, se po 2 etapi drži odlično.

Tekmovalec Sunier se je povzpel na 49 mesto v skupnem seštevku.

 

Screenshot_20230101-153718_Facebook.jpg

Screenshot_20230101-153728_Facebook.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 17 urami, ADVENTURETIM pravi:

DAKAR 2023

Znamka KOVE s tremi vozniki, ki se prvič udeleżujejo Dakarja, se po 2 etapi drži odlično.

Tekmovalec Sunier se je povzpel na 49 mesto v skupnem seštevku.

 

Screenshot_20230101-153718_Facebook.jpg

 

Seveda, da mora delat, če so že po shakedownu razkopali pol motorja :D

Objavljeno

Bom jaz promoviral, ker sledim, pa ker očitno nihče nič ne objavi:

kopirano FB https://www.facebook.com/tonimulec501

Sporočilo za javnost #2
Dakarska etapa, ki je Toni Mulec ne bo nikoli pozabil
Zakaj se je Toni Mulec danes med etapo kar šestkrat ustavil in šestkrat dobesedno razstavil motor? Koliko iznajdljivosti, znanja in srčnosti potrebuješ, da motor s puščajočo posodo za vodo spraviš v cilj? Kako težko je voziti s plastenkami vode na sebi, kako je, ko z enim očesom ves čas 'čekiraš' kontrolne lučke in kako se počutiš, ko te na koncu dohitijo avtomobili in izrinejo s trase?
Nič, dirka je rešena in jutri je nov dan.
»Videti je, da moram tudi Dakar izkusiti po najtežji poti, kot praktično vse v življenju. Že takoj na startu sem videl, da pušča posoda za vodo, ki hladi motor. Nekako sem uspel pripeljati do nevtralizacije, na kilometer 150, kjer sem se založil z vodo – toliko sem je vzel, kolikor sem je lahko spravil pod jakno. Zapustil sem nevtralizacijo, saj tam ne smeš popravljati motorja, in se hitro ustavil, ker mi je že svetila lučka – motor je bil pregret. Tam je stalo nekaj ljudi iz organizacije, ki so me spet založili vodo in nadaljeval sem dirko. Vsega skupaj sem se ta dan ustavil kar šestkrat! Doliti vodo pa pri tem motorju ni najbolj enostavno. Vsakič moraš na pol razstaviti motor, vzeti dol cel tank, da prideš do čepa za vodo. Šle so minute in energija. Vmes sem se ustavil še pri Salviniju, ki je zlomil navigacijski stolp. Za silo sva ga sestavila nazaj, da je lahko nadaljeval, medtem ko se je moj motor hladil. Na določeni točki sem ostal tudi brez svoje vode, saj je mi je dan precej raztegnil. Kljub temu, da sem na sebi vozil po šest litrov vode, s katero sem se zalagal na vsaki nevtralizacija, sem vozil žejen.«
»Trasa je bila vse prej kot lahka, kot včeraj je bilo spet polno skal pod peskom. Koncentracija je popuščala, saj sem ves čas z enim očesom gledal lučko, ki bi se lahko vsak čas prižgala. Vozil sem počasi, da sem čim manj obremenjeval motor. Vedel sem, da me na določeni točki lahko dohitijo avtomobili, a sem to moral požreti, saj je bil v igri ves moj Dakar. Ko se mi je tik pred ciljem ponovno pregrel motor, sem še enkrat ponovil vso vajo, dotočil vodo, in takrat so me dejansko ujeli avtomobili. Ko se to zgodi, je varneje, da se malo umakneš. To sem tudi storil, medtem pa zgrešil en 'waypoint', v tisti zmedi in prahu se tega sploh nisem zavedel.«
»Dan je bil ves čas blizu katastrofi, motor bi lahko vsak trenutek 'zaribal'. To, da sem danes v cilj pripeljal motor in sebe, je lepo presenečenje.«
Specialna preizkušnja jutrišnje etape Alula – Ha'il bo še daljša, kot je bila današnja, bo pa zato prvih 50 od 447 km na čas zato najlepših na reliju. Seveda na Dakarju lepota vedno pomeni tudi težave, zato tretja etapa skupne dolžine 668 km ne bo le najlepša, temveč po napovedih organizatorja tudi najhitrejša in navigacijsko zelo zapletena. Za številko 53 je to deloma voda na mlin, deloma pa razlog za skrb, saj bo po danajšnjih peripetijah startal bolj iz ozadnja.
»Veliko bo spet prehitevanja, počasnih voznikov in štirikolesnikov, ki dvigajo oblake prahu. Trasa bo težka, kar mi leži, a istočasno upam, da v prahu ne bom naredil kakšne večje napake. Vsekakor bom poskušal maksimalno nadoknaditi, kar sem izgubil danes. Pozitiva, druge ni!«
In tako je Toni Mulec danes okusil tudi grenko plat Dakarja in tako postal pravi Dakarec. Rešili so ga trezna glava, iznajdljivost in dobro mehanično znanje, kot vedno pa je pomagala brezpogojna podpora od doma.
 

 

323625328_722160175822587_2024520383966886061_n.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Kva pa Marčič? koncal?

Popravljeno . Popravil mladench
Objavljeno

Ne razumem, zakaj nikjer ni mozno dobiti trenutnih skupnih rezultatov za kategorijo Original by Motul. A ta kategorija sploh ne obstaja vec?

Objavljeno
pred 1 uro, mladench pravi:

Kva pa Marčič? koncal?

zadnja objava 31.12. https://www.facebook.com/simon.marcic.127

 

 

Ma relativno slabo je vse skupaj promovirano. V glavnem se vse vrti okrog najboljših, vse ostalo je pa prepuščeno samemu sebi.

 

Objavljeno
Citiraj

Simon Marčič, za katerega je letošnji nastop na Dakarju že deveti, pa je danes v etapi po še neuradnih podatkih zasedel 60. mesto, v skupnem seštevku je zdaj 59. Kot so sporočili prireditelji dirke, so morali etapo za nekatere tekmovalce skrajšati zaradi poslabšanja vremenskih razmer, njihove uvrstitve so preračunali glede na pred tem opravljeni del trase.

 

Objavljeno
pred 2 urami, spuzvica pravi:

Ne razumem, zakaj nikjer ni mozno dobiti trenutnih skupnih rezultatov za kategorijo Original by Motul. A ta kategorija sploh ne obstaja vec?

https://www.dakar.com/en/rankings/stage-1/bike?fbclid=IwAR3Tsv3G-8W5CfUegVT8JQrzJzw6GESJ7a3IhLhU5lnXzVXRrJdONlFHuaA mogoče kaj pomaga

Objavljeno
pred 17 urami, mladench pravi:

Kva pa Marčič? koncal?

Dirka. Sam je dobil kazen 1 ure in je daleč zadaj.

Objavljeno

Fuuuu Mulec napada top 20 ! Držimo pesti, da ne bo presenečenj.

Objavljeno
The only way is up! Etapa 4: P21 (P5 Rally 2), P33 (P14 Rally 2) general
Hvala za Vašo podporo!!! Vse preberem ... 
Foto: Rally Zone
 
 

324014531_1499219003933618_4624156980652810722_n.jpg

Objavljeno

Kateri motor vozi Mulc? Gor je toliko nalepk da se nič ne vidi.

Objavljeno
pred 14 urami, Bostjan L pravi:

Kateri motor vozi Mulc? Gor je toliko nalepk da se nič ne vidi.

Rally replica Husqvarna 450

pred 14 urami, sayo pravi:

49512.webp

Marketing majo v piz** ampak jim nekako kr deluje. Se pozna, da je motor skoraj zastojn. Bo čez ene 2 leti vidt kaj so naredili.

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!