Jump to content

Jadranski krog 2023


Recommended Posts

Uff si se razpisal. Nekih velikih kritik tebi ni bilo, bolj smo med sabo razpravljali, zato ne vem zakaj zdaj vse to, ampak OK

Kar se tiče razumevanja komunikacije...

Za komunikacijo sta potrebni vsaj dve (ali več) oseb in pri komunikaciji je pomembno razumevanje in seveda da se jasno pove.

Če povežem še vsiljevanje, ki je sicer nekako neprimerna beseda, ampak če je že marketing oz. so reklame vsiljevanje, je tudi to, da osebo po imenu pozoveš in mu predlagaš nekaj drugega. ja, to je vsiljevanje.

Kot sem že napisal, ljudje imamo različne pristope do vsega, tako tudi do potovanja in planiranja. Zato ni vsako orodje in način za vse enako uporabno.

Saj vse skupaj ni nič hudega, samo ne se užalit za vsako stvar. Ja, forumi znajo biti naporni kot tudi uporabni, zato si ga uporabi sebi v korist in ostalo preskoči.

Vsekakor ti (vam) želim lepo potovanje.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 10 urami, motoretro pravi:

 

P.S.
Kudos, Akito! Ena redkih, ki zna besedilo razumeti, tako kot je mišljeno. In ki zna opisati stanje duha v današnji družbi. 👍

Ufff...s  tem si pa  pa dreznil ne v osje, temveč v eno veliko sršenovo gnezdo 😂😎( ..."this is the men's world " 😉...).

No ja, jaz pa sem svojo majhnost zagotovo  povišala za par cm , hvala 😊.

Link to comment
Share on other sites

pred 26 minutami, Akito pravi:

Ufff...s  tem si pa  pa dreznil ne v osje, temveč v eno veliko sršenovo gnezdo 😂😎( ..."this is the men's world " 😉...).

No ja, jaz pa sem svojo majhnost zagotovo  povišala za par cm , hvala 😊.

draga prijateljica, tale svet pa že lep čas ni več moški... mogoče si še kdo zatiska oči, ampak tu se tehtnica dnevno močno obrača :P

se pa pridružujem komplimentu ;) 

Link to comment
Share on other sites

@motoretro Lepa tura. Jest ne bom šel zraven, k je 3 tedne preveč. Pa tud ne vem, če bi lahko zdržal vsak dan na motorju po 300-400km. Tukaj kr kapo dol. Je kr test vzdržljivosti. Men bi se po parih dneh motor zagravžal. En redkih, ki bi lahko šel s teboj je @Kmet2, ampak, on bo hotel še več km na dan :P.

Upam, da najdeš nekoga primernega.

Ma pa zanimata 2 stvari, če boš imel voljo odgovorit...

Glede na zadnji post sm nekako dobil občutek, da si pravnik?

Pa kakšen motor voziš?

Srečno.

Link to comment
Share on other sites

Zakaj pa iskanje družbe in ne sam? Sem nekajkrat šel z znancem in vsak dan zvečer je bila požrtija in nalivanje s pirom do onemoglosti. Po devetih dneh pa zdravljenje prebavnih težav... Sprejemljiva bi bila partnerka ali res dobro poznan prijatelj. Drugače je pa zame poseben čar, če grem sam

Link to comment
Share on other sites

Tale tura je za it sam, če se misliš natančno držati splaniranega.

Govoril si o partnerskem odnosu. Khm, stari, ti si vse splaniral. Ti ne rabiš partnerja ampak sledilca, ki ti bo slepo sledil. 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Skalar36, hvala za komentar.
Kdo sem? Nisem pravnik. Daleč od tega, a vseeno znam napisat kakšen stavek ali dva na način, da ima zadeva rep in glavo. Vsaj trudim se, da ima tisto, kar dam od sebe nek smisel. Verjetno mi kdaj tudi ne uspe, takrat se tolažim s tisto znano "Nihče ni popoln... razen mene" 😄.

Šalo na stran. Poklicno sem del IT podpore v nekem podjetju, a če bi imel možnost zavrteti čas nazaj, bi se v drugo raje usmeril v družboslovje in če bi imel možnost, bi se učil tujih jezikov že od malega.

Kar pa se mojega razmišljanja tiče, rad na stvari gledam z različnih zornih kotov, tudi obrnjen na glavo, če je treba. 😉

image.thumb.png.d6ce9800b1e00a5fc7384fccb6581bf1.png

Le na tak način si človek, po mojem mnenju, lahko ustvari neko realno, objektivno in nepristransko sliko. In tak je moj modus operandi, na življenje gledati s čim več zornih kotov, zadeve objektivno presojati, držati pokončno hrbtenico (ne biti kimavec) in po potrebi reči bobu bob ali pa cesarju naj se že enkrat obleče.

Vozim pa Moto Guzzi v85tt.


Vandrovec, hvala za komentar.
Dejansko je ta moja objava poskus spremembe običajnega načina potovanja, kajti običajno jaz svoje ture vozim sam in tudi ta Jadranski krog bom odvozil tako, če se ne bo nihče želel pridružiti.
 

Ftp, hvala za komentar.
V kolikor me bo Raza pozval, lahko argumentiram tudi mojo odločitev, da sem ga pozval po njegovem forumskem imenu in mu predlagal svojo idejo.
Kar se pa tiče moje daljše objave, vam lahko zagotovim, da se nisem nič užalil. Nasplošno stvari v življenju jemljem s pozitivne strani, znam pa odgovoriti, v kolikor smatram, da je nekaj narobe. In če bi bila ta tema objavljena s strani nekoga drugega, bi verjetno ostal tiho, tako pa mislim, da je prav, da pojasnim stvari, ki so bile napačno ali pomanjkljivo predstavljene.
Hvala za lepe želje. Enako jaz želim vam in če se kdaj kje srečamo, vam z veseljem plačam pijačo ali pa poln tank goriva, če uspete najti, kar sem zapisal v prejšnji objavi. 😉

 

Ligenjček, hvala za komentar.
Žal ponudba glede plačila polnega tanka velja le ob pogoju, ki je zapisan v moji prejšnji objavi, ti pa rade volje plačam pijačo, če se kje srečamo. 😉

 

Dragi Qay, bolj strokovni ljudje bi ti morda lahko dali diagnozo funkcionalne nepismenosti, a ker jaz nisem strokovnjak na tem področju, bi ti samo prijateljsko svetoval, da je včasih bolje biti tiho, če nimaš kaj lepega za povedat oziroma napisat. Enako ti bo svetoval striček Sokrat, če boš v Google vpisal "Sokratov test treh filtrov".

Link to comment
Share on other sites

...jest bi šel s tabo, če potovanje raztegneš na dve leti.

...letno namreč delam okoli 4000km.

...aja ...pa še ženo bi moral vprašat za dovoljenje...😁😇

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, motoretro said:

Skalar36, hvala za komentar.
Kdo sem? Nisem pravnik. Daleč od tega, a vseeno znam napisat kakšen stavek ali dva na način, da ima zadeva rep in glavo. Vsaj trudim se, da ima tisto, kar dam od sebe nek smisel. Verjetno mi kdaj tudi ne uspe, takrat se tolažim s tisto znano "Nihče ni popoln... razen mene" 😄.

Šalo na stran. Poklicno sem del IT podpore v nekem podjetju, a če bi imel možnost zavrteti čas nazaj, bi se v drugo raje usmeril v družboslovje in če bi imel možnost, bi se učil tujih jezikov že od malega.

Kar pa se mojega razmišljanja tiče, rad na stvari gledam z različnih zornih kotov, tudi obrnjen na glavo, če je treba. 😉

image.thumb.png.d6ce9800b1e00a5fc7384fccb6581bf1.png

Le na tak način si človek, po mojem mnenju, lahko ustvari neko realno, objektivno in nepristransko sliko. In tak je moj modus operandi, na življenje gledati s čim več zornih kotov, zadeve objektivno presojati, držati pokončno hrbtenico (ne biti kimavec) in po potrebi reči bobu bob ali pa cesarju naj se že enkrat obleče.

Vozim pa Moto Guzzi v85tt.


Vandrovec, hvala za komentar.
Dejansko je ta moja objava poskus spremembe običajnega načina potovanja, kajti običajno jaz svoje ture vozim sam in tudi ta Jadranski krog bom odvozil tako, če se ne bo nihče želel pridružiti.
 

Ftp, hvala za komentar.
V kolikor me bo Raza pozval, lahko argumentiram tudi mojo odločitev, da sem ga pozval po njegovem forumskem imenu in mu predlagal svojo idejo.
Kar se pa tiče moje daljše objave, vam lahko zagotovim, da se nisem nič užalil. Nasplošno stvari v življenju jemljem s pozitivne strani, znam pa odgovoriti, v kolikor smatram, da je nekaj narobe. In če bi bila ta tema objavljena s strani nekoga drugega, bi verjetno ostal tiho, tako pa mislim, da je prav, da pojasnim stvari, ki so bile napačno ali pomanjkljivo predstavljene.
Hvala za lepe želje. Enako jaz želim vam in če se kdaj kje srečamo, vam z veseljem plačam pijačo ali pa poln tank goriva, če uspete najti, kar sem zapisal v prejšnji objavi. 😉

 

Ligenjček, hvala za komentar.
Žal ponudba glede plačila polnega tanka velja le ob pogoju, ki je zapisan v moji prejšnji objavi, ti pa rade volje plačam pijačo, če se kje srečamo. 😉

 

Dragi Qay, bolj strokovni ljudje bi ti morda lahko dali diagnozo funkcionalne nepismenosti, a ker jaz nisem strokovnjak na tem področju, bi ti samo prijateljsko svetoval, da je včasih bolje biti tiho, če nimaš kaj lepega za povedat oziroma napisat. Enako ti bo svetoval striček Sokrat, če boš v Google vpisal "Sokratov test treh filtrov".

Lepo. Človek je pač perfekcionist. Ruta izdelana v nulo. Upam, da boš delil kako je potekala tura. Glede na izdelano ruto dvomim, da boš našel sorodno dušo za takšno pot. Vse do potankosti predvideno in prostora za prilagajanje ostane malo. Vsakodnevna kilomtrina bo večino ubila. Vsaj mene odvrne presing doseganja dnevnega cilja. 
👏👏👏

Link to comment
Share on other sites

Optimizacija potovanja se reče temu. Meni recimo ni prijetno pozno v noč iskati primerne namestitve, po možnosti še v kakšnem nalivu. Izguba časa. Danes ko imaš booking, klik, klik pa imaš hitro po svojih željah, vzame zelo malo časa.

Isto glede načrtovanja, ko eni pišejo, da sredi civilizirane Evrope iščejo saharsko potovanje v neznano.

Recimo da si vezan na trajekt. A ga boš prej rezerviral, se malo pozanimal vsaj o voznem redu, al gembl na licu mesta, kjer bo mogoče informacija da 3 dni ne pluje in boš čakal v gostilni, ali pa ga boš zamudil za 5 minut. Ne vem, če je to ravno čar.

Da bi nekdo potoval po smereh neba, povsem nepripravljen, kot da zjutraj vrže kocko, takšnih pa ne poznam :) 

S takšnim načrtovanjem, ki ga je prikazal (načrtovanje vzame veliko časa), prihraniš na poti veliko časa in lahko prevoziš in vidiš veliko več.

Samo orodje, s katerim je načrtoval pot, ni težava, jih je cel kup.

Google mymaps imam za shrambo poti in točk, za načrtovanje pa ne, nima nobenih prednosti napram Mapsource. 

Sam osebno uporabljam stari Mapsource, ker omogoča vnos točk, izdelavo rute in izvoz v napravo. Tisto osnovo surovo in učinkovito orodje, ki se ne spreminja in je noben napredek ne bo spremenil, kot tudi obisk wcja je enak.

Tudi cesta na npr. Stelvio je že kolko desetletij enaka? Neke stvari se ne spreminjajo čez noč. 

Bistvo je drugje in sicer, da poiščeš zanimive ceste, točke, to pa kaj dosti s samim orodjem nima skupnega, tu pridejo prav googlanje, vodiči,, prebiranje drugih popotnikov, nenazadnje deljenje poti kakšnega drugega uporabnika, ki se vzame za osnovo in po potrebi prilagodi. Tu pa si je potrebno vzeti čas in tu se vidi, da se @motoretropoglobil in potrudil. Če bo pa te izdelane poti še delil z ostalimi pa toliko bolje, bo marsikoga razbremenil, čeprav vidim zadaj komercialo, tako da free že ne bo, kot npr. eni bedaki to delamo :) 

Nekih velikih skrivnosti ni v Evropi, Eldorada tu ne moreš odkrit, lahko pa najdeš kakšno nekomercialno znamenitost, ki polepša pot.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

bistvo je da maš vse radarje splanirane :P

Lepo je sicer imeti točen in konkreten plan, nič ni narobe, že pri planiranju se naučiš marsikaj, a kaj ko se plani radi poderejo..že s kako prepuščano gumo. In avantura/zabava se začne. Ko se 1x navadiš 300-400km na dan prevozit, mislim, da tudi to ni problem.

 

ups, pozabil dodati. Upam da avtorja teme komentarji ne motijo, ker v končni fazi je tvoja ruta in tvoj izlet in samo ti (+družba) se boš na poti zabaval, ostali se bomo pa slinili ob ogledu tvojih fotk, ter prebiranju dogodivščin. Pa srečno itak.

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pozabil omenit da na taki poti naletiš da mapa OSM na GPS ne dela pa se moraš znajti kot veš in znaš, pa do tega da imajo motilnik signala in spet navigacija ne dela.

Link to comment
Share on other sites

Snečer, hvala za komentar.
Čisto resno bom zapisal, da mi je v čast, da ste se oglasili v tej temi. Namreč preko tega vašega forumskega imena vas poznam že nekaj let (kot tudi mnogi drugi, sem prepričan). Kadar sem v preteklosti iskal informacije povezane z GPS tematiko, sem dostikrat naletel na vas, vaše nasvete, navodila in prispevke. In sedaj izkoriščam to priložnost, da se vam zahvalim za vse, kar ste delili z nami (in to še vedno počnete). Marsikdaj sem kakšno težavo uspel rešiti ravno na podlagi vaših informacij, zato z vsem spoštovanjem: "Najlepša hvala".

In strinjam se z večino tistega, kar ste zapisali, ne pa z vsem in o tem lahko podebatirava na kakšni pijači, bi pa tukaj omenil samo to, da tudi za vas velja nasvet, da bi bilo bolje knjigo najprej prebrati, predno ji podamo neko oceno oziroma da bi bilo bolje ljudem pustiti, da sami odkrijejo svoj obraz, predno jih vnaprej okarakteriziramo.

Link to comment
Share on other sites

Časi so se spremenili :) namesto knjige se prvo pogoogla, sicer pa trenutno berem eno knjigo (Dantejev klub). Nič slabega nisem mislil, delo in znanje se premalo ceni.

V glavnem, srečno pot, če boš pa delil z nami še kakšne podatke pa toliko lepše.

Lahko pa tudi poveš, koliko truda si v to vložil in časa, znanja (če te ne bi veselilo, tega itak ne bi počel), ker večina nima predstave.

https://www.janboersma.nl/gett/index_.php  veliko ljudi je uporabljalo tudi Tyre (to travel), ki je prirejen za moto.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Snečer pravi:

veliko ljudi je uporabljalo tudi Tyre (to travel), ki je prirejen za moto.

Tyre to Travel ni več aktiven cca 2-3 leta in ga nadomešča MyRoute-app, ki pa je plačljiv.

Link to comment
Share on other sites

smiselno pri vseh pomislekih je vzeti v obzir da je tole le "jadranski" krog. ni exostika niso neznani teritoriji in podobno. V 60 ali več % imaš celo zastojnj gps signal. Drugje pa wifi seka kot nor, torej Albanija in Črna gora. Povsod drugje je EU...

 

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

smiselno pri vseh pomislekih je vzeti v obzir da je tole le "jadranski" krog. ni exostika niso neznani teritoriji in podobno. V 60 ali več % imaš celo zastojnj gps signal. Drugje pa wifi seka kot nor, torej Albanija in Črna gora. Povsod drugje je EU...

 

Saj je napisal, da za navigacijo uporablja Garmina. Ne vidim problema z GPS signalom niti v Albaniji, niti v Črni gori.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 38 minutami, raza pravi:

Saj je napisal, da za navigacijo uporablja Garmina. Ne vidim problema z GPS signalom niti v Albaniji, niti v Črni gori.

nisem tebi zapisal, @ftpje omenil drugačne in še kako pomembne probleme Turčije, Irana..Lopovi so pa večji, predvsem v Italiji :P

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!