Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


Priporočene objave

Objavljeno

Moped je 690 Enduro R, malo pod 43k km. Servisiran je bil pri Jamniku. Uscale so se praktično takoj, nisem niti do Lj pripeljal - med postankom na Ridah sem pogruntal, da iz levega teleskopa meče olje. Verjetno so mi pri Axle "pozabili" kaj povedati.

Sekiram se lih ne, ker bi pri teh kilometrih itak dal servisirat in nastavit vzmetenje na svojo težo in stil vožnje. Je pa hecno, poštemplana servisna, ni da ni... pol pa po par deset kilometrih opaziš, da iz teleskopa olje meče. Je šal malo prej na 'klocne' kot sem pričakoval. Me prav zanima, kaka je notranjost teleskopov.

Na EXC-ju čistim izpostavljen del teleskopa vedno, ko je karkoli umazanije gor po vožnji. Milnica pa mehka krpa po pranju motorja, pa je. Protiprašna tesnila na ~ 10 ur, če bi se v neko konkretno blato zaganjal pa takoj. Omislil sem si Seal Mate (fotka spodaj), lahko pa tudi kak kos starega filma za fotoaparat uporabiš - on kos z začeka, ki je "odrezan". Oz karkoli ki ima podobno obliko in debelino kot Seal Mate. Je pa treba protiprašno tesnilo sneti. Po čiščenju s Seal Mate še pod semering našpricam malo milnice pa popivnam s krpo. Servisiral pa jih bom na kakih 50 - 60 ur.

 

seal-mate.jpg

Objavljeno

Pri Axle sem hotel kupiti rabljenega exc450f letos po novem letu. Kao motor super-duper, ko sem pa tja prisel, je pa olje kapljalo z njega. Pojahan navoj na cepu za spuscanje olja. Pa akumulator prazen, da smo brcali v kurbel, ..... Cena pa (pre)visoka. Ampak se je kljub temu prodal. Ne sicer meni. 

Tale seal mate si moram tudi sam umislit. Ali pa film, ja. Priznam, semeringov ne cistim. Ampak bom zacel in upam s tem podaljsal ziljensko dobo. Na prejsnjem Ktm-u so mi zdrzali 50ur, po servisu pa se vedno drzijo pri cca 65 urah. 

Objavljeno
pred 7 minutami, franc pravi:

Kateri letnik pa je tale 690 R?

2014. A ti je poznan?

Objavljeno
pred 3 urami, jskrablin pravi:

2014. A ti je poznan?

Ne, preveč nov.

Samo 43k v 2 letih na 690 je pa že "sumljiv" .

lp

Objavljeno

Jst mam na klasičnih vilicah (mislim da že 5. leto) nataknjene neoprenske "rokave" 

11067_l.jpg

in kljub pomislekom kolegov da spodaj kraki začnejo rjavet ni sledu rje, tri leta na istih tesnilih in prašnih zaščitah, ki jih ne čistim nikoli razen ko menjam olje v vilicah.

 

Objavljeno

Ta 100 dinski Kodak film z ročnim izrezom mi je rešil približno

300 eur, ki bi jih moral dati serviserju za zamenjavo novih protiprašnih gumic :)

DSCN3500.JPG

DSCN3499.JPG

Objavljeno
pred 57 minutami, hajoktejn pravi:

Jst mam na klasičnih vilicah (mislim da že 5. leto) nataknjene neoprenske "rokave" 

Včasih so motorji imeli serijsko nekaj podobnega...

xtz660_1991 a.jpg

Objavljeno
On 12/10/2016 at 4:13 PM, franc said:

Ne, preveč nov.

Samo 43k v 2 letih na 690 je pa že "sumljiv" .

lp

Se ti 43.000km zdi premalo? 

Objavljeno
pred 34 minutami, motolover pravi:

Se ti 43.000km zdi premalo? 

Ne, preveč. Konec koncev je le "dual sport" motor, pa tole potem ni ravno "namenska raba" . Lahko da mu delam krivico, samo jaz bi malo "v motor pogledal" .

lp

Objavljeno (popravljeno)

Meni se kilometri ne zdijo nič kaj hudo posebnega za motor, ki je bil po besedah prodajalca v Axlu v redni, dnevni rabi. Servisna je poštemplana na interval, čudnih zvokov ne spušča. Ko dobil nazaj servisirane teleskope, pa bom še do Jamnika na kofe skočil malo povprašat po zgodovini...

Popravljeno . Popravil jskrablin
Objavljeno

Kaj je časopis raznašal? (hecam se) . Edini za katerega vem, da je na takem motorju delal tako kilometrino, je potoval okoli sveta.

lp

Objavljeno

Ta motor Je vecino kilometrov nabral na na gozdnih makedamih med Vrhniko in Postojno in to na dnevni bazi.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 urami, Nearrain pravi:

Ta motor Je vecino kilometrov nabral na na gozdnih makedamih med Vrhniko in Postojno in to na dnevni bazi.

Jp!

Objavljeno
Ob 12. 10. 2016 at 17:27, vandrovec pravi:

Včasih so motorji imeli serijsko nekaj podobnega...

xtz660_1991 a.jpg

Niti približno. "Harmonike" imajo luknjice in se nasesajo praha, ki ne gre več ven. Neopreni (kot ima kajoktejn) delujejo kot filter in spodaj so vilice popolnoma čiste.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Evo, teleskopi so prišli nazaj, z novim oljem, tesnili in protiprašnimi tesnili. Pa še lepo očiščeni, znotraj in zunaj :D 

IMG_20161020_192247.jpg

 

IMG_20161020_192332.jpg

 

Sprednje vzmetenje je bistveno bolj odzivno kot prej, delovanje kompresije in povratka je brez zatikanja in mehko. Zaenkrat sem lahko testiral samo v garaži (stisneš sprednjo bremzo in malo 'pumpaš'), pa je že bistveno boljši občutek ko prej. Jutri/v soboto pa upam na vsaj par testnih kilometrov. Sproti sem še 'predelal' plastično zaščito teleskopov - zadaj sem jo prerezal in se jo lahko sname brez da teleskope odmontiram.

  • Všeč mi je 3
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

eno hmmm - :hmm: - vprašanje za poznavalce :

je kdo že kje slučajno zasledil twin/ dvojne zadnje amortizerje , ki bi imeli povezavo in nastavljanje na enem skupnem ventilu?

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

ok .. sem se kar razgledal da me oči pečejo .. dejansko zgleda še nobena firma ni naredila twin shocks-ov , ki bi bila povezana in imela centralni cilinder za nastavitev spring preload-a.. bo zgleda treba projekt zastavit pa 1500e splaknit..motor ostane pri bajti ker trenutno ni nobenega toliko boljšega za dosegljiv budžet.. 

  • Všeč mi je 2
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

ima kdo mogoče kakšen star hidravlični preload s cilindrom za nastavitve na cevki , ki ga mogoče ne bo več rabil? zgleda , da veliki oh in sploh proizvajalci vzmetenja niso zainteresirani ali pa ne navdušeni za mojo idejo ... trg rabljenih - ja no cene so okoli 70-75% novih..in ko jih daš poštimat so skoraj dražji kot novi .. bw..

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
10 minutes ago, DAMI34 said:

jaz rad pogledam okol vogala vedno :P

Sej se strinjam, meni je bil Tracer preveč zvijajoč, premehak, prednja guma mi je preveč drsela ven, je pa res da itak ne maram endur in poze sedenja, ter daljših hodov vilic. Mi je bila pa všeč oprema in agreagat. Vzmetenje se pa verjetno s kakim ne pretiranim finačnim vložkom tudi da zrihtat, da je solidno.

Tako sem jo obutil v tistih par kmjih kot sem jo peljal.

Po Boruttovo, spet zavajaš :ras:, MT 09 in MT09 TRACER imata enake hode, imata enak gištel, enak amortizer, enake vilice in enake križe vilic,  se enako guncata ......

Ja vem ,da si nekaj druzga povedu-napisu.......

Objavljeno
pred 3 minutami, Lipstick pravi:

Po Boruttovo, spet zavajaš :ras:, MT 09 in MT09 TRACER imata enake hode, imata enak gištel, enak amortizer, enake vilice in enake križe vilic,  se enako guncata ......

Ja vem ,da si nekaj druzga povedu-napisu.......

mt09 nisem vozil, sem SXa, dvomim, oziroma ne verjamem, ali ma Tracer enak hod kot SX, prej bi pa rekel da ne, al pa se mi samo zdi.

Objavljeno
pred 46 minutami, Lipstick pravi:

Nisi edin, tud lastniki nočjo verjet, jest sem to sam pregledal in otipal, ne samo prebral:

Tehnični podatki okvir - telalio: spredaj 137, zadaj 130 , pa ne da se mi več to razlagat trdim bučam ...:004.

https://www.yamaha-motor.eu/si/produkti/motocikli/hyper-naked/mt-09.aspx?view=featurestechspecs

https://www.yamaha-motor.eu/it/prodotti/motocicli/sport-touring/tracer-900.aspx?view=featurestechspecs

 

da, jaz sem ti pa napisal, da sem delal primerjavo z SXom, kateri ima:

Wheel travel front 120 mm 
Wheel travel rear 144 mm (horizontal link)
Objavljeno
pred 16 minutami, Cartman pravi:

:eek:  RES? tracer je samo druga ergonomija????????? shit, sm poguglal, za obe velja spredaj. 137mm zadaj 130. Fuck, kako te videz prevara. 

 

dami, nafukal si ga. z900 ma spredej še daljši hod kot tracer.....

 

z900 se pelje kot šwajcarska ura, je prav za Whelije narejen, hvalijo vzmetenje in ciklistiko :P Sploh pa ne vem kje dobite te številke:

SX Wheel travel front 120 mm

Z900 Wheel travel front 120 mm

Torej je to to kar iščem :ras:

 

Objavljeno
pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

z900 se pelje kot šwajcarska ura, je prav za Whelije narejen, hvalijo vzmetenje in ciklistiko :P Sploh pa ne vem kje dobite te številke:

SX Wheel travel front 120 mm

Z900 Wheel travel front 120 mm

Torej je to to kar iščem :ras:

 

zajebal sem. Zadnje kolo ma 140mm hoda. 

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_z900 17.htm

 

perdona me porfavor

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!