raza Posted June 2 Share Posted June 2 (edited) sicer ne vem kako bi lahko potem kdorkoli krmilo menjal. Sem napisal, da je za demontažo potrebno specjalno orodje, s katerim izmakneš zatič iz odprtine. Konkretno pri Triumphu stikala niso vijačena - stisnjena na krmilo. Z vijaki lahko samo razstaviš zunanji pokrov, da prideš do mini konektorjev z žicami. Edited June 2 by raza Kmet2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matjaž10 Posted June 2 Share Posted June 2 (edited) V soboto sem se odpravil na prvo furco, na hitro malo po Istri cca 160 km, prvi pravi vtisi in moje mnenje, udobje in sedež top, vizir na najvišjem položaju in lepo opravi svoje poslanstvo (visok sem 182 cm), triangulacija roke, noge sedež zadeta, kot zame ulita, morda bom samo za nianso premaknil krmilo proti sebi, še vidim pri naslednji furi, morda sem še vedno navajen na V85 tt...motor, ja tu se mi kar nasmešek nariše, lepo in suvereno vleče in se odziva praktično v vseh prestavah in že od nizkih hitrostih, torej iz ovinka lepo potegne, zaradi utekanja seveda ne grem čez 5000 obratov, ampak se lepo da čez ovinke peljat, vzmetenje ok, nimam nekih pripomb, zadnji amortizer sem takoj privil za 2 obrata in to je to. Glas motorja je globok in meni zelo prijeten, prav prijetno pritajeno pokanje v izpuhu ko spustiš gas, kot poezija 😜 No za zdaj je to to... Edited June 2 by Matjaž10 MiNa, Tedybear and Andrejcer 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted June 2 Share Posted June 2 pri ktmju lahko sam razstavim, ker sem ga moral popraviti na husi, zvil sem namreč točno gumb za smernike. Sem ga razstavil bp, poravnal gumb in to je to. KTM/husa ma sicer notranji kovinski del zavijačen posebej na krmilo z objemko. Da se ne obrača. Plastika pa gre komot narazen, mislim, da sta samo 2 križna vijaka. Če pa ne more plastike razdreti, pač ne gre in bo rabil posebno orodje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luka66 Posted June 2 Share Posted June 2 Ob 29. 5. 2024 ob 19:07, Tedybear pravi: V garaži. 😀 SREČNO in VELIKO užitkov na njem.....pri vožnji 😉👍 Tedybear 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tedybear Posted June 2 Share Posted June 2 14 minutes ago, Matjaž10 said: vizir na najvišjem položaju in lepo opravi svoje poslanstvo (visok sem 182 cm), tri Glas motorja je globok in meni zelo prijeten, prav prijetno pritajeno pokanje v izpuhu ko spustiš gas, kot poezija 😜 Točno. Jaz sem zjutraj 5, popoldne pa 4 cm višji 😀 in ko sem malo testiral, kje tisti hrup preide v znosen piš, sem ocenil, da se moram skloniti za ene 5 cm. 👍 👌 Matjaž10 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tedybear Posted June 2 Share Posted June 2 Našel tole: https://www.ebay.com/itm/285778358416?itmmeta=01HZD1WV4V7X0A5275EJWM4CZ9&hash=item4289b7b090:g:2xoAAOSwJrRl~WJw&itmprp=enc%3AAQAJAAAA4ICT%2B2%2BgPrDkjxT9V6akK%2BGdrL9S1hVaza21mXLh4ZJ3wj5nCQw9gLr%2Fzav%2BurNT3r%2FAhAf3QvJ7KkOIAmBaUV87B%2BElm0nlb5Wgi%2BQbwPOqJvv%2FgEoQLZIj%2BgTQtxggk62Z2CD5ALkFHEfLyFJ5PfCuZ%2BU7laM%2F907mJt%2BRnKgGZwO0A6AlaPss7lCXtPFhs7IS2MiLnYLFdRODxrsObmK%2FZOECqjdnejGrxffazwVUIyuG8YDRzZRLEDeTZO1%2BE%2FPYBXymBjXtaJ1ACTWUAY6h1nMxlDOB7zwgH1g2vTXX|tkp%3ABk9SR76y86H7Yw Pa tole: https://www.ebay.com/itm/276467797107?epid=20067590811&itmmeta=01HZD1WV4TPM45K6Z72K5PSDK6&hash=item405ec3cc73:g:E3cAAOSwpKtmRdCf&itmprp=enc%3AAQAJAAAA4BJ6wUPILSlLw8xj6p77Illr45hOxgWVdnF21Wn%2FbjuS4CeIhkbgGiWc9uOedmHXQxE%2B%2Fe%2FUimb3haNW6VGskIaw%2BrSUEevRgBosczNUL88EPJgVp%2BLUIQfy6BO7zdBcCD4KO9Y58%2BlgRmjoU1oLYmB%2Fj%2B349rUX6LPY25jBJHd8rIZtwvr6f9RLOdhZh9SiG3GCJcC9UYRUPOZ2RxRiL6JQF0rnDBPtChYG%2FSIdKpx0VtGNYOLpXSsJNPwmI1XZXBh2n5u4YXXLKw0aluwLGX9DvpZt3Xo00Cw0zisfZDjl|tkp%3ABk9SR7yy86H7Yw Matjaž10 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrejcer Posted June 2 Author Share Posted June 2 (edited) pred 1 uro, Matjaž10 pravi: Glas motorja je globok in meni zelo prijeten, prav prijetno pritajeno pokanje v izpuhu ko spustiš gas, kot poezija 😜 Ja, res je. Glas ima fenomenalen, pa to pokanje je prava poezija za ušesa. Se pa tudi boljše v ovinkih odnese kot V85TT, o dodatni moči pa sploh ne bom izgubljal besed. V nivoju Tracer 900 je, s tem da ga original zvok premaga po dolgem in počez. Gume so mi pa tudi fantastične, sem se danes nekaj po makedamu vozil, pa sploh nisem preštimal neke razlike. Nisem pa Rossi ali Gajser, da ne bo kdo kaj mislil. Sem pa imel zdaj že kar nekaj različnih enosledcev, pa si lahko dovolim kako subjektivno mnjenje. pred 2 urami, Tedybear pravi: Nad 100km/h postane kar bučno. Bo treba najti rešitev, če že višjega vetrobrana ne bo. Še ena podrobnost, ki me je malo motila. Gumb za smernike je malo..daleč. Hočem reči...da vklopim levi smernik, torej pritisk na tipko iz desne strani, moram, glede na optimalni položaj, rahlo premakniti celo roko. Merim 182cm, pa teh težav, ki jih naštevaš nimam. Imel sem pa pri V85TT z najvišjim vizirjem. Sem zdaj pri 1000 prevoženih km, danes tudi nekaj AC, pri 130km/h nič posebnega nisem opazil, da bi bilo kaj bučno ali da bi me veter motil. Šele pri tej hitrosti ga začnem slišati pri zgornjem delu čelade. Gumbi pa so mi tudi ok, edino tempomat je malo odročen od začetka, samo sem se ga že navadil. Zamerim pa Guzziju glede dodatne opreme. Če naredijo motor, bi morali poskrbeti tudi za dodatno opremo, ne da zdaj že dober mesec dni čakam na zadnji kovček. Edited June 2 by Andrejcer Rdeči and Tedybear 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matjaž10 Posted June 2 Share Posted June 2 pred 1 uro, Andrejcer pravi: Zamerim pa Guzziju glede dodatne opreme. Če naredijo motor, bi morali poskrbeti tudi za dodatno opremo, ne da zdaj že dober mesec dni čakam na zadnji kovček. Glede tega se strinjam, ali niso računali na tako številčno prodajo in je vsa zaloga pošla ali ne vem kaj, jaz tudi še čakam zaščito motorja, meglenke (te sicer so že ampak pridejo nameščene na zaščito motorja) ter centralno stojalo. Kateri kovček boš dal gor 37 ali 52l ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrejcer Posted June 2 Author Share Posted June 2 pred 22 minutami, Matjaž10 pravi: Kateri kovček boš dal gor 37 ali 52l ? 52 Matjaž10 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joker Posted June 3 Share Posted June 3 pred 21 urami, Tedybear pravi: Še ena podrobnost, ki me je malo motila. Gumb za smernike je malo..daleč. Hočem reči...da vklopim levi smernik, torej pritisk na tipko iz desne strani, moram, glede na optimalni položaj, rahlo premakniti celo roko. Verjamem. Povsem enak sklop stikal ima tudi moj Tuareg. Problem je tudi, da je sklop precej "debel" posledično je predvsem stikalo smernikov precej odmaknjeno (nazaj) od krmila samega. Sem dvometraš in imam temu sorazmerno veliko roko pa mi je tudi (ali pa vseeno) nepriročno. Tedybear 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxxa Posted June 3 Share Posted June 3 Ob 29. 5. 2024 ob 19:07, Tedybear pravi: V garaži Glede na vreme, bi bolje nalozil v coln😑 Tedybear, raza, MiNa and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrejcer Posted June 4 Author Share Posted June 4 Če je verjeti temu, bo nekaj robe prišlo drugi teden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tedybear Posted June 6 Share Posted June 6 Namontiral Givi monokey ploščo - oriđinale. Ni mi pa še jasno, kakšen kovček bi najbolj pasal. Takle mi nekak sede... https://www.muziker.si/givi-trekker-52-silver-monokey Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasti Posted June 6 Share Posted June 6 pred 29 minutami, Tedybear pravi: Namontiral Givi monokey ploščo - oriđinale. Ni mi pa še jasno, kakšen kovček bi najbolj pasal. Takle mi nekak sede... https://www.muziker.si/givi-trekker-52-silver-monokey Kje si nabavil Givi ploščo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrejcer Posted June 6 Author Share Posted June 6 (edited) pred 44 minutami, Tedybear pravi: Namontiral Givi monokey ploščo - oriđinale. Ni mi pa še jasno, kakšen kovček bi najbolj pasal. Takle mi nekak sede... https://www.muziker.si/givi-trekker-52-silver-monokey Takega sem jaz imel na V85TT. Je ok, samo ne gresta 2 čeladi not. Glede estetike pa menim, da ne paše zraven. Jaz če bi kupoval aftermarket zadevo, bi vzel V58N Maxia 5, ampak to je subjektivno mnenje. Edited June 6 by Andrejcer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matjaž10 Posted June 6 Share Posted June 6 pred 1 uro, Tedybear pravi: Namontiral Givi monokey ploščo - oriđinale. Ni mi pa še jasno, kakšen kovček bi najbolj pasal. Takle mi nekak sede... https://www.muziker.si/givi-trekker-52-silver-monokey Morda, kaj pa vem, tak se mi zdi da bolj na kak V85 tt sede, sicer je to stvar okusa posameznika, treba je v živo videt, sicer če je tebi lep je pol prava izbira 👍 Jaz sem včeraj nove stranske original vzel, ker meni nekako najboljše izgledajo in nepotrebuješ nosilcev pa še prilegajo se v nulo, čakam pa še original 52l ker jih ni še na zalogi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tedybear Posted June 6 Share Posted June 6 (edited) 1 hour ago, kasti said: Kje si nabavil Givi ploščo? https://www.tagomoto.it/mobile/en/ Naročil v ponedeljek, danes dostavljena. Edited June 6 by Tedybear vandrovec 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vandrovec Posted June 6 Share Posted June 6 Tudi carpimoto ima https://www.carpimoto.it/en-SI/Bike_Moto-Guzzi_Stelvio-1000/Search.aspx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tedybear Posted June 7 Share Posted June 7 Na MG dal poizkusno Givi Trekker 52. Posodil kolega, samo za primerjavo. Madona...čez pol motorja. Prevelik. Ni šans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matjaž10 Posted June 7 Share Posted June 7 pred eno uro, Tedybear pravi: Na MG dal poizkusno Givi Trekker 52. Posodil kolega, samo za primerjavo. Madona...čez pol motorja. Prevelik. Ni šans Hm, je pa po mojem tako, da bi zgledalo najbrž drugače če bi še bočne imel gor, drugače izpade kot celota za oko ? Tedybear 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Matjaž10 Posted June 10 Popular Post Share Posted June 10 (edited) V nedeljo je padel lep izlet po Istri z prijateljem ki ima novo Versys 1000, Podgrad čez mejo na Hr, proti Rijeki-Opatija, malo čez hribe in rovte nad Opatijo, mimo Plomina, proti Pazinu, Buzetu, postanek na Vikiju in domov, lep popoldan, cca 200 km. Vmes nas je še malo dež lovil, ni bil pravi naliv vendar je deževalo, motor zelo lepo ščiti, vetrna zaščita z odliko opravi svoje, sicer ta saharski dež, motor cel rumen od dežja😁, kot da bi prišel iz Paris Dakar dirke, pa tudi to mu paše😜. Namestil sem original bočne kovčke, moram reč da v živo meni lepo pašejo, predvsem pa so res prostorni, v posameznem kovčku stoji velika integralna čelada, rokavice, led. Pas, dežna obleka, pa še bi stalo. Izkoristek je dober ker uporabijo notranji prostor in ni nosilcev, pač original so namensko vliti, ne štrlijo in ne motijo. Edino kar se moram privaditi je bočno odpiranje, imajo pa elastiko na patent in križno vezano, da nič ne pade ven, prej sem imel alu in zgornje odpiranje... no ena fotka z Versys, pa pred dežjem je to bilo 😁, kolega z Versys pravi, po vožnji z Stelvio, za ene 50 km sva menjala motorja, da bi če bi ponovno kupoval Stelvio bil zelo resen kandidat, če ne kar prva izbira👍, ga je navdušil. Edited June 10 by Matjaž10 Mavti, RobiRoberto, Kugelschreiber and 9 others 11 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrejcer Posted June 13 Author Share Posted June 13 Cela znanost je montiranje ključavnice. Priporočam, da vam servis naredi, ni to za vsakogar. 😵💫 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tedybear Posted June 13 Share Posted June 13 Upam, da za Givi to ne velja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matjaž10 Posted June 13 Share Posted June 13 pred eno uro, Andrejcer pravi: Cela znanost je montiranje ključavnice. Priporočam, da vam servis naredi, ni to za vsakogar. 😵💫 Lepo zgleda 👍 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matjaž10 Posted June 16 Share Posted June 16 (edited) V soboto je padel lep dnevni izlet na mali Lošinj in nazaj, ker sem lani bil tukaj z V85 TT sem rekel, da moram letos peljat še Stevia na to pot, vreme lepo, družba dobra, z mano je šel še moj svak z V strom 650, Stelvio lepo požira ovinke, navora za izvoz, še vedno sem v fazi utekanja ampak lepo se da, gužve ni bilo, po poti nazaj sva se ustavila v Cresu-mesto na kosilu v konobi Porta Bragadina, pristen ambient na terasi ob mestnem parku, postrežba odlična, hrana Top, cena ok, močno priporočama solato od hobotnice in tunin steak, čista zmaga 👌, po kosilu pa proti trajektu Porozina in nazaj proti Buzetu in Sočergi. Stelvio je imel porabo slabih 5 l na 100 km, merjeno z km In tankom, računalnik kaže malo rezerve, v smislu, da kaže malenkost višjo porabo, vendar še vedno precej točno, na 340 prevoženih km sem dotočil 16 l, armaturna je iz 80 km avtonomije skočila na 0 in se je prižgala rezerva, vozil sem še kakih 25 km in nato dotočil 16 l, kar pomeni da je bilo v rezervarju še 5 l (tank je 21 l), kar bi še za 100 km cca. Sem hotel to preveriti, da vem kje sem glede tega prikaza. Torej z tankom greš preko 400 km avtonomije cca. Seveda bi ob višjem tempu priganjanja na ročici plina bila poraba najbrž večja, kar je normalno in po mojem povsem primerljivo z kakim drugim motorjem v tej kategoriji. Upam da še komu pride prav ta info. Edited June 16 by Matjaž10 RobiRoberto, MiNa, Tedybear and 2 others 4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now