Matjaž10 Posted June 16 Report Posted June 16 (edited) Pa še to omenim, ker se mi zdi simpatično, ko na semaforju pride drugi motorist in gleda pazljivo Stelvia, ga skenira...se obrne k tebi in ti dvigne palec navzgor ter pokima z čelado je občutek lep😁. Podobna zgodba na trajektu pristopijo 3 motoristi z Gs-i gledajo motor pristopijo in pohvalijo izgled ter na oko skrbno izdelavo in detajle🤩, saj nič ni, je pa lepo to slišati. Edited June 16 by Matjaž10 Tedybear and RobiRoberto 1 1
Tedybear Posted June 16 Report Posted June 16 Jaz imam sedaj 1300 km, v torek pa prvi servis. Po BC imam porabo 5,2. Glede na moj prejšnji Versys 1000, je MG dosti bolj trd. Tiste znamenite betonske plošče pred Naklim me tako stresejo " tja v prašnike", da zavijem na AC, da se jim izognem. Na Kawi v vzmetenje nisem drezal, ampak tu bo treba. Edina zadeva, ki pa me res malo moti, je glasnost in smer " vetra". Da je znosno, uporabljam čepke. In kadarkoli odprem ali samo vizir ali dvignem čel podbradni del čelade, mi piha direktno v oči. Naročil deflektor. Pa da vidimo. Drugače pa....booomba stroj. MiNa, RobiRoberto, Matjaž10 and 1 other 3 1
Tedybear Posted June 16 Report Posted June 16 8 minutes ago, Matjaž10 said: Pa še to omenim, ker se mi zdi simpatično, ko na semaforju pride drugi motorist in gleda pazljivo Stelvia, ga skenira...se obrne k tebi in ti dvigne palec navzgor ter pokima z čelado je občutek lep😁. Podobna zgodba na trajektu pristopijo 3 motoristi z Gs-i gledajo motor pristopijo in pohvalijo izgled ter na oko skrbno izdelavo in detajle🤩, saj nič ni, je pa lepo to slišati. To se je meni zgodilo teden nazaj na Petrolu v Kranjski gori. Tam je pavziralo ene 30,'35 motoristov pred napadom na Vršič. Skupina Poljakov, skupina Madžarov in nekaj severnih sosedov. In ko tankam, pristopijo trije Poljaki....ogled, prikimavanje ..in " signal" ostalim, ej, ta nov MG je tu. In ko speljem, se mi zdi, da so se vsi obrnili. Mi je bilo kar nerodno ... Matjaž10, RobiRoberto and MiNa 2 1
Matjaž10 Posted June 16 Report Posted June 16 (edited) pred 11 minutami, Tedybear pravi: Jaz imam sedaj 1300 km, v torek pa prvi servis. Po BC imam porabo 5,2. Glede na moj prejšnji Versys 1000, je MG dosti bolj trd. Tiste znamenite betonske plošče pred Naklim me tako stresejo " tja v prašnike", da zavijem na AC, da se jim izognem. Na Kawi v vzmetenje nisem drezal, ampak tu bo treba. Edina zadeva, ki pa me res malo moti, je glasnost in smer " vetra". Da je znosno, uporabljam čepke. In kadarkoli odprem ali samo vizir ali dvignem čel podbradni del čelade, mi piha direktno v oči. Naročil deflektor. Pa da vidimo. Drugače pa....booomba stroj. Ponastavi vzmetenje, najbrž boš uredil saj ima precej možnosti, jaz osebno sem samo za 1 navoj privil zadnji amortizer in mi je zaenkrat ok. Glede vetrne zaščite pa najbrž rešiš z deflektorjem👍 sem se malo poigraval med vožnjo, jaz ga imam na najvišji poziciji če se malo dvignem, morda za cm že čutum veter na vrhu čelade, sem višine 182 cm, ti si malo več in to bolj čutiš, meni je ravno ok. Edited June 16 by Matjaž10
Tedybear Posted June 16 Report Posted June 16 Just now, Matjaž10 said: Ponastavi vzmetenje, nanbrž boš uredil saj ima precej možnosti, jaz esebno sem samo za 1 navij privil zadnji amortizer in mi je zaenkrat ok. Glede vetrne zaščite pa najbrž rešiš z deflektorjem👍 sem se malo poigraval med vožnjo, jaz ga imam na najvišji poziciji če se malo dvignem, morda za cm že čutum veter na vrhu čelade, sem višine 182 cm, ti si malo več in to bolj čutiš, meni je ravno ok. Točno. Če se pri svojih 186 cm malo sklonim, skrčim, je povsem drugače. Piha nad čelado.
Kugelschreiber Posted June 16 Report Posted June 16 43 minutes ago, Tedybear said: Jaz imam sedaj 1300 km, v torek pa prvi servis. Po BC imam porabo 5,2. Glede na moj prejšnji Versys 1000, je MG dosti bolj trd. Tiste znamenite betonske plošče pred Naklim me tako stresejo " tja v prašnike", da zavijem na AC, da se jim izognem. Na Kawi v vzmetenje nisem drezal, ampak tu bo treba. Edina zadeva, ki pa me res malo moti, je glasnost in smer " vetra". Da je znosno, uporabljam čepke. In kadarkoli odprem ali samo vizir ali dvignem čel podbradni del čelade, mi piha direktno v oči. Naročil deflektor. Pa da vidimo. Drugače pa....booomba stroj. KAko ti je pa z L4 na V2? Jaz sm rabil kar...celo sezono privajanja. mord tud kako furo druge.
Tedybear Posted June 16 Report Posted June 16 (edited) 14 minutes ago, Kugelschreiber said: KAko ti je pa z L4 na V2? Jaz sm rabil kar...celo sezono privajanja. mord tud kako furo druge. Ja, navajam se na " grobost". Bo še trajalo. Ene dvakrat mi je "umrl" pri speljevanju, ker za razliko od Versysa rabi več gasa. Tudi zaustavljanje je druga zgodba. Ampak ...da pa zvooook. Če je bil Versys mikser za smetano, je tole veliki Lescha mešalec. 😉 Sem pa V2 že imel. In to znameniti Hyosung Comet 650. Edited June 16 by Tedybear MiNa and Kugelschreiber 2
Kugelschreiber Posted June 16 Report Posted June 16 44 minutes ago, Tedybear said: Ja, navajam se na " grobost". Bo še trajalo. Ene dvakrat mi je "umrl" pri speljevanju, ker za razliko od Versysa rabi več gasa. Tudi zaustavljanje je druga zgodba. Ampak ...da pa zvooook. Če je bil Versys mikser za smetano, je tole veliki Lescha mešalec. 😉 Sem pa V2 že imel. In to znameniti Hyosung Comet 650. Comet 650. Pol nisi mel prav obilo casa za se navadit hehe. vprasam, ker sem 15 let cecinoma na v2, zadnjic po nakljucju spet sedem na popolnoma neprimeren L4…in mi je mal zmesalo glavo. Pa versota postavlo nazaj v prvo jakostno med kandidati za evetuelno menjavo. Tedybear 1
Tedybear Posted June 17 Report Posted June 17 Sv"aš" ta 😁 DAMI34, Matjaž10, RobiRoberto and 1 other 3 1
raza Posted June 17 Report Posted June 17 (edited) Nič takega, ta isto sta imela narejeno dva Gorjanca, ki sta pred leti furala vsak svojega Triumph Tigra 800. Mož, ki je imel kovček s psičko, je baje že pokojni, žena pa nehala vozit. Edited June 17 by raza corleone48 and Tedybear 2
Tedybear Posted June 18 Report Posted June 18 (edited) Prvi servis mimo. Olja gre notri 4,5 litra.🤔 Sem razmišljal, če na testerju po samem servisu avtomatsko odstrani "blokado", oziroma opozorilno lučko pri nastavljenih 6000 obratih. Ne. Sam greš v nastavitve in spremeniš. Trenutno sem nastavil 8000. Sedaj pa malo na Kvarnerski otok. Z avtom.,.😁 Edited June 18 by Tedybear Matjaž10 and Kugelschreiber 2
Andrejcer Posted June 18 Author Report Posted June 18 pred 56 minutami, Tedybear pravi: Prvi servis mimo. Olja gre notri 4,5 litra.🤔 Sem razmišljal, če na testerju po samem servisu avtomatsko odstrani "blokado", oziroma opozorilno lučko pri nastavljenih 6000 obratih. Ne. Sam greš v nastavitve in spremeniš. Trenutno sem nastavil 8000. Sedaj pa malo na Kvarnerski otok. Z avtom.,.😁 Se čuti kaka razlika, kaka posodobitev? Jaz grem drug petek.
Tedybear Posted June 18 Report Posted June 18 23 minutes ago, Andrejcer said: Se čuti kaka razlika, kaka posodobitev? Jaz grem drug petek. Menjalnik se mi zdi rahlo mehkejši. Si že kaj naštudiral, sprobal aktivni tempomat?
Andrejcer Posted June 18 Author Report Posted June 18 (edited) pred 32 minutami, Tedybear pravi: Menjalnik se mi zdi rahlo mehkejši. Si že kaj naštudiral, sprobal aktivni tempomat? Aktivnega nimam, je pa navaden čist enostaven. Nekaj sekund za vklop, potem pa na kratko pritisneš v levo (mislim da sekunda) in nastaviš na trenutno hitrost. Če pelješ z manjšo hitrostjo, recimo 80km/h, zadnja nastavitev pa je 110km/h in bi imel nazaj tako hitrost, pa pritisneš gor na kratko. Drugače pa gor in dol dodaja ali odvzema hitrost. Prekineš pa s tipko za tempomat, zavoro, sklopko ali kontra obrneš ročico za gas. Edited June 18 by Andrejcer
Tedybear Posted June 18 Report Posted June 18 1 hour ago, Andrejcer said: Aktivnega nimam, je pa navaden čist enostaven. Nekaj sekund za vklop, potem pa na kratko pritisneš v levo (mislim da sekunda) in nastaviš na trenutno hitrost. Če pelješ z manjšo hitrostjo, recimo 80km/h, zadnja nastavitev pa je 110km/h in bi imel nazaj tako hitrost, pa pritisneš gor na kratko. Drugače pa gor in dol dodaja ali odvzema hitrost. Prekineš pa s tipko za tempomat, zavoro, sklopko ali kontra obrneš ročico za gas. A nimaš PFF verzijo?
Andrejcer Posted June 20 Author Report Posted June 20 (edited) Ob 18. 6. 2024 ob 17:40, Tedybear pravi: A nimaš PFF verzijo? Ne, nimam. Nova pridobitev. Original v najvišjem položaju, Biondi v najnižjem in najvišjem položaju. Testitral še nisem, stranskih pa niso imeli, ker so razprodani. Ima mogoče kdo idejo s čim oz. kako pobarvati stranske? Edited June 20 by Andrejcer Matjaž10 1
DAMI34 Posted June 20 Report Posted June 20 jaz ne bi barval. Mogoče paše kaka nalepka "raster" gor. Torej tako kot imaš steklo v avtomobilu pri robu oblepljeno z raster pikicami. Andrejcer 1
Hytech Posted June 20 Report Posted June 20 Tudi jaz ne bi barval, ampak bi uporabil kakšno oracal ipd kvalitetno tinted folijo nalepil in obrezal...Pa tinted lahko izbiraš koliko temno želiš,da čim bolj približaš odtenek.
Matjaž10 Posted June 20 Report Posted June 20 Temna folija in gas, daš naredit enemu ki to dela, običajno avte prelepijo in niti na vidiš da je folija čez, barvanje se bo po mojem luščilo, zbledelo... GoBobi and Andrejcer 2
Tedybear Posted June 20 Report Posted June 20 5 hours ago, Andrejcer said: Ne, nimam. Nova pridobitev. Original v najvišjem položaju, Biondi v najnižjem in najvišjem položaju. Testitral še nisem, stranskih pa niso imeli, ker so razprodani. Ima mogoče kdo idejo s čim oz. kako pobarvati stranske? Ko pride ven za PFF verzijo, tako šipo imel bom tudi jaz. DAMI34 and Andrejcer 2
Popular Post Tedybear Posted June 27 Popular Post Report Posted June 27 On 6/20/2024 at 7:32 PM, Tedybear said: Ko pride ven za PFF verzijo, tako šipo imel bom tudi jaz. Dokler je pa še ni, sem za 25$ vključno z poštnino, nabavil 11cm visok deflektor. Mogoče je estetsko " sporen" ampak učinkovit pa je. Na AC brez problema z odprto čelado. Čepki odveč. 2000 km. Vedno bolj navdušen nad Guzzijem. Tam pri enih 4500 do 5000 rpm tako leeeepo zapoje. In ko spustiš plin....se oglasi M53 ( šarec, pa ne Marjan) ratataaa, tataaa. Andrejcer, Kugelschreiber, ProdriveR and 8 others 10 1
Tedybear Posted June 28 Report Posted June 28 1 hour ago, Andrejcer said: Kolko vas je stal prvi servis? 220€ sem dal. Štirideset manj.
Matjaž10 Posted June 28 Report Posted June 28 pred 1 uro, Andrejcer pravi: Kolko vas je stal prvi servis? 220€ sem dal. Nisem še tam, še malo..., bom sporočil, bom pa jaz naročil še menjavo olja v kardanu, poleg olja in filtra motorja ter menjalnika, nekako imam filozofijo da med utekanjem še kak opilek spere v olje🤔 in to raje menjam... Dadi 1
kasti Posted July 3 Report Posted July 3 Je kdo že opazil, da bi mu pri vodni črpalki (leva stran agregata) puščala hladilna tekočina? Berem na spletu, da je to žal kar pogosto. Kolegu se je to zgodilo na V100 Mandello. Tedybear 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now