Jump to content

Moto Guzzi Stelvio 1000 (l. 2024)


Recommended Posts

Posted (edited)

Pa še to omenim, ker se mi zdi simpatično, ko na semaforju pride drugi motorist in gleda pazljivo Stelvia, ga skenira...se obrne k tebi in ti dvigne palec navzgor ter pokima z čelado je občutek lep😁.

Podobna zgodba na trajektu pristopijo 3 motoristi z Gs-i gledajo motor pristopijo in pohvalijo izgled ter na oko skrbno izdelavo in detajle🤩, saj nič ni, je pa lepo to slišati.

Edited by Matjaž10
  • Like 1
  • Thanks 1
Posted

Jaz imam sedaj 1300 km, v torek pa prvi servis. Po BC imam porabo 5,2. 

Glede na moj prejšnji Versys 1000, je MG dosti bolj trd. Tiste znamenite betonske plošče pred Naklim me tako stresejo " tja v prašnike", da zavijem na AC, da se jim izognem. Na Kawi v vzmetenje nisem drezal, ampak tu bo treba.

Edina zadeva, ki pa me res malo moti, je glasnost in smer " vetra". Da je znosno, uporabljam čepke. In kadarkoli odprem ali samo vizir ali dvignem čel podbradni del čelade, mi piha direktno v oči. 

Naročil deflektor. Pa da vidimo.

Drugače pa....booomba stroj. 

 

Posted
8 minutes ago, Matjaž10 said:

Pa še to omenim, ker se mi zdi simpatično, ko na semaforju pride drugi motorist in gleda pazljivo Stelvia, ga skenira...se obrne k tebi in ti dvigne palec navzgor ter pokima z čelado je občutek lep😁.

Podobna zgodba na trajektu pristopijo 3 motoristi z Gs-i gledajo motor pristopijo in pohvalijo izgled ter na oko skrbno izdelavo in detajle🤩, saj nič ni, je pa lepo to slišati.

To se je meni zgodilo teden nazaj na Petrolu v Kranjski gori. Tam je pavziralo ene 30,'35 motoristov pred napadom na Vršič. Skupina Poljakov, skupina Madžarov in nekaj severnih sosedov. In ko tankam, pristopijo trije Poljaki....ogled, prikimavanje ..in " signal" ostalim, ej, ta nov MG je tu.

In ko speljem, se mi zdi, da so se vsi obrnili. Mi je bilo kar nerodno ...

  • Like 2
  • Thanks 1
Posted (edited)
pred 11 minutami, Tedybear pravi:

Jaz imam sedaj 1300 km, v torek pa prvi servis. Po BC imam porabo 5,2. 

Glede na moj prejšnji Versys 1000, je MG dosti bolj trd. Tiste znamenite betonske plošče pred Naklim me tako stresejo " tja v prašnike", da zavijem na AC, da se jim izognem. Na Kawi v vzmetenje nisem drezal, ampak tu bo treba.

Edina zadeva, ki pa me res malo moti, je glasnost in smer " vetra". Da je znosno, uporabljam čepke. In kadarkoli odprem ali samo vizir ali dvignem čel podbradni del čelade, mi piha direktno v oči. 

Naročil deflektor. Pa da vidimo.

Drugače pa....booomba stroj. 

 

 

Ponastavi vzmetenje, najbrž boš uredil saj ima precej možnosti, jaz osebno sem samo za 1 navoj privil zadnji amortizer in mi je zaenkrat ok.

Glede vetrne zaščite pa najbrž rešiš z deflektorjem👍 sem se malo poigraval med vožnjo, jaz ga imam na najvišji poziciji če se malo dvignem, morda za cm že čutum veter na vrhu čelade, sem višine 182 cm, ti si malo več in to bolj čutiš, meni je ravno ok.

Edited by Matjaž10
Posted
Just now, Matjaž10 said:

 

Ponastavi vzmetenje, nanbrž boš uredil saj ima precej možnosti, jaz esebno sem samo za 1 navij privil zadnji amortizer in mi je zaenkrat ok.

Glede vetrne zaščite pa najbrž rešiš z deflektorjem👍 sem se malo poigraval med vožnjo, jaz ga imam na najvišji poziciji če se malo dvignem, morda za cm že čutum veter na vrhu čelade, sem višine 182 cm, ti si malo več in to bolj čutiš, meni je ravno ok.

Točno. Če se pri svojih 186 cm malo sklonim, skrčim, je povsem drugače. Piha nad čelado.

Posted
43 minutes ago, Tedybear said:

Jaz imam sedaj 1300 km, v torek pa prvi servis. Po BC imam porabo 5,2. 

Glede na moj prejšnji Versys 1000, je MG dosti bolj trd. Tiste znamenite betonske plošče pred Naklim me tako stresejo " tja v prašnike", da zavijem na AC, da se jim izognem. Na Kawi v vzmetenje nisem drezal, ampak tu bo treba.

Edina zadeva, ki pa me res malo moti, je glasnost in smer " vetra". Da je znosno, uporabljam čepke. In kadarkoli odprem ali samo vizir ali dvignem čel podbradni del čelade, mi piha direktno v oči. 

Naročil deflektor. Pa da vidimo.

Drugače pa....booomba stroj. 

 

KAko ti je pa z L4 na V2? Jaz sm rabil kar...celo sezono privajanja. mord tud kako furo druge. 

Posted (edited)
14 minutes ago, Kugelschreiber said:

KAko ti je pa z L4 na V2? Jaz sm rabil kar...celo sezono privajanja. mord tud kako furo druge. 

Ja, navajam se na " grobost".

Bo še trajalo. Ene dvakrat mi je "umrl" pri speljevanju, ker za razliko od Versysa rabi več gasa. Tudi zaustavljanje je druga zgodba. Ampak ...da pa zvooook. 

Če je bil Versys mikser za smetano, je tole veliki Lescha mešalec. 😉 

Sem pa V2 že imel. In to znameniti Hyosung Comet 650. 

Edited by Tedybear
  • Haha 2
Posted
44 minutes ago, Tedybear said:

Ja, navajam se na " grobost".

Bo še trajalo. Ene dvakrat mi je "umrl" pri speljevanju, ker za razliko od Versysa rabi več gasa. Tudi zaustavljanje je druga zgodba. Ampak ...da pa zvooook. 

Če je bil Versys mikser za smetano, je tole veliki Lescha mešalec. 😉 

Sem pa V2 že imel. In to znameniti Hyosung Comet 650. 

Comet 650. Pol nisi mel prav obilo casa za se navadit hehe. 
 

vprasam, ker sem 15 let cecinoma na v2, zadnjic po nakljucju spet sedem na popolnoma neprimeren L4…in mi je mal zmesalo glavo. Pa versota postavlo nazaj v prvo jakostno med kandidati za evetuelno menjavo. 

Posted

Sv"aš" ta 😁

 

FB_IMG_1718628925459.jpg

FB_IMG_1718628913611.jpg

Posted (edited)

Nič takega, ta isto sta imela narejeno dva Gorjanca, ki sta pred leti furala vsak svojega  Triumph Tigra 800. Mož, ki je imel kovček s psičko, je baje že pokojni, žena pa nehala vozit.

 

 

Edited by raza
  • Like 2
Posted (edited)

Prvi servis mimo. Olja gre notri 4,5 litra.🤔

Sem razmišljal, če na testerju po samem servisu avtomatsko odstrani "blokado", oziroma opozorilno lučko pri nastavljenih 6000 obratih. Ne. Sam greš v nastavitve in spremeniš. Trenutno sem nastavil 8000.

Sedaj pa malo na Kvarnerski otok. Z avtom.,.😁

Edited by Tedybear
  • Like 2
Posted
pred 56 minutami, Tedybear pravi:

Prvi servis mimo. Olja gre notri 4,5 litra.🤔

Sem razmišljal, če na testerju po samem servisu avtomatsko odstrani "blokado", oziroma opozorilno lučko pri nastavljenih 6000 obratih. Ne. Sam greš v nastavitve in spremeniš. Trenutno sem nastavil 8000.

Sedaj pa malo na Kvarnerski otok. Z avtom.,.😁

Se čuti kaka razlika, kaka posodobitev? Jaz grem drug petek.

Posted
23 minutes ago, Andrejcer said:

Se čuti kaka razlika, kaka posodobitev? Jaz grem drug petek.

Menjalnik se mi zdi rahlo mehkejši.

Si že kaj naštudiral, sprobal aktivni tempomat?

Posted (edited)
pred 32 minutami, Tedybear pravi:

Menjalnik se mi zdi rahlo mehkejši.

Si že kaj naštudiral, sprobal aktivni tempomat?

Aktivnega nimam, je pa navaden čist enostaven. Nekaj sekund za vklop, potem pa na kratko pritisneš v levo (mislim da sekunda) in nastaviš na trenutno hitrost. Če pelješ z manjšo hitrostjo, recimo 80km/h, zadnja nastavitev pa je 110km/h in bi imel nazaj tako hitrost, pa pritisneš gor na kratko. Drugače pa gor in dol dodaja ali odvzema hitrost. Prekineš pa s tipko za tempomat, zavoro, sklopko ali kontra obrneš ročico za gas. 

Edited by Andrejcer
Posted
1 hour ago, Andrejcer said:

Aktivnega nimam, je pa navaden čist enostaven. Nekaj sekund za vklop, potem pa na kratko pritisneš v levo (mislim da sekunda) in nastaviš na trenutno hitrost. Če pelješ z manjšo hitrostjo, recimo 80km/h, zadnja nastavitev pa je 110km/h in bi imel nazaj tako hitrost, pa pritisneš gor na kratko. Drugače pa gor in dol dodaja ali odvzema hitrost. Prekineš pa s tipko za tempomat, zavoro, sklopko ali kontra obrneš ročico za gas. 

A nimaš PFF verzijo?

Posted (edited)
Ob 18. 6. 2024 ob 17:40, Tedybear pravi:

A nimaš PFF verzijo?

Ne, nimam.

Nova pridobitev. :) Original v najvišjem položaju, Biondi v najnižjem in najvišjem položaju. Testitral še nisem, stranskih pa niso imeli, ker so razprodani. Ima mogoče kdo idejo s čim oz. kako pobarvati stranske?

20240620_132555.jpg.993f05b0cab4212e7b37d750b0c7b156.jpg20240620_134042.jpg.4dbb10dcda65648e7f7420ec06e8e83c.jpg20240620_133407.jpg.cc4f04a112e52d6a4de070e2f2c5e894.jpg

Edited by Andrejcer
Posted

jaz ne bi barval. Mogoče paše kaka nalepka "raster" gor. Torej tako kot imaš steklo v avtomobilu pri robu oblepljeno z raster pikicami.

Posted

Tudi jaz ne bi barval, ampak bi uporabil kakšno oracal ipd kvalitetno tinted folijo nalepil in obrezal...Pa tinted lahko izbiraš koliko temno želiš,da čim bolj približaš odtenek.

 

Posted

Temna folija in gas, daš naredit enemu ki to dela, običajno avte prelepijo in niti na vidiš da je folija čez, barvanje se bo po mojem luščilo, zbledelo...

  • Like 2
Posted
5 hours ago, Andrejcer said:

Ne, nimam.

Nova pridobitev. :) Original v najvišjem položaju, Biondi v najnižjem in najvišjem položaju. Testitral še nisem, stranskih pa niso imeli, ker so razprodani. Ima mogoče kdo idejo s čim oz. kako pobarvati stranske?

20240620_132555.jpg.993f05b0cab4212e7b37d750b0c7b156.jpg20240620_134042.jpg.4dbb10dcda65648e7f7420ec06e8e83c.jpg20240620_133407.jpg.cc4f04a112e52d6a4de070e2f2c5e894.jpg

Ko pride ven za PFF verzijo, tako šipo imel bom tudi jaz.

  • Haha 2
Posted

Kolko vas je stal prvi servis? 220€ sem dal. :hmm:

Posted
1 hour ago, Andrejcer said:

Kolko vas je stal prvi servis? 220€ sem dal. :hmm:

Štirideset manj.

Posted
pred 1 uro, Andrejcer pravi:

Kolko vas je stal prvi servis? 220€ sem dal. :hmm:

Nisem še tam, še malo..., bom sporočil, bom pa jaz naročil še menjavo olja v kardanu, poleg olja in filtra motorja ter menjalnika, nekako imam filozofijo da med utekanjem še kak opilek spere v olje🤔 in to raje menjam...

Posted

Je kdo že opazil, da bi mu pri vodni črpalki (leva stran agregata) puščala hladilna tekočina? Berem na spletu, da je to žal kar pogosto. Kolegu se je to zgodilo na V100 Mandello. :(

1928157016252237105.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!