Skoči na vsebino

Enduro za doma - namesto skuterja, mopeda


Priporočene objave

Objavljeno

Kot drugi motor bi imel nekaj za skakanje okrog hiše in raziskovanje bližnje okolice. V poštev pride nad 125 ccm in enduro izvedba motorja....udobno sedenje, vzmetenje in kolesa za slabše poti. Ne rabim skoraj krosa z lučmi kot je recimo Fantic xef 250 za 10.000€ ampak cenejše in bolj vzdržlivo z manj servisiranja.

Včasih je bilo več izbire v tem rangu kot so bili: crf250l, dr350, drz400, xt350, klr250s, beta alp 4.0...vendar imajo sedaj rabljeni, stari okrog 20 let ceno blizu novega Voge 300 rally, nekateri celo več in to bi bil potreben še uvoz iz Italije. Pri nas je manj izbire, dobi se kakšno rabljeno crf 250 l za 3k, nova je 6k. Najcenejši novi kitajec je menda Shineray 125 za 2,7k za kar bi se težko odločil.

Trenutno bi bil novi Voge 300 za dobre 4 k morda najrazumnejša izbira ali rabljena crf 250, 300...drugega se trenutno skoraj ne dobi v tem cenovnem rangu...Kawasaki klx 230 so redki? Verjetno tudi v prihodnosti nekih cenejših kitajcev ne bo več?

Objavljeno

CF 450MT

Udoben sedež, dovolj dolg interval servisiranja, dovolj moči, dva cilindra, dobra cena

 

cfmoto-450mt_zephyr-blue_left-45.png

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Citiraj

Voge rally 300 je v trgovini 4ooo€. Ce bi rad kupoval po indijskih cenah, bos moral v indijo in kupovat z indijsko placo. Google pravi da je to okrog 230€ na mesec. 

...da se ne nabija v Kove temi.

Nisem izpostavil cene ampak primer, da bi mi zadostoval motor manj od Voge 300. BMS enduro 250 je v Ameriki 2400 dolarjev, verjetno ne zadostuje EU normam glede izpustov. Bi mi pa bil zanimiv motor v taki zmogljivosti od bolj uveljavljenega proizvajalca. Honda je še vedno prva izbira, ker Kawasakijev, Suzukijev, Yamah ni za dobiti v tem rangu motornih koles.

Objavljeno
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

CF 450MT

Udoben sedež, dovolj dolg interval servisiranja, dovolj moči, dva cilindra, dobra cena

 

cfmoto-450mt_zephyr-blue_left-45.png

Ja...samo je že preveč za kar bi rabil. To je že kar solidno motorno kolo in podobnega že imam. Če ne bi prodal Tomosa ne bi iskal drugega, samo Tomosa pa ne bom spet kupoval, ker malo več bi pa prav prišlo 🙂

Objavljeno

potem pa kaj rabljenega, premal informacij si zapisal. Že z zapisom udoben sedež marsikaj odleti ven. Običajno so sedeži pri endurcah ozki, trdi in visoki. Potem je vprašanje v kake gume ga boš obu, ker dobre za teren bodo požrte prehitro po asfaltu, 50:50 gume so pa bolj za silo za teren 

Veš, jaz pri sebi vem kaj hočem. Recimo primer:

toliko hočem hoda vzmetenja in nastavljivo. Vem kaj sedaj imam in kaj bi drugače.

minimalna kubatura in moč, nič me pa ne moti, če bo pri okvirni teži, ki sem si jo zadal 2x več ccmjev

ter druge pritikline tipa: šus plata, cevna zaščita , tubless feltne itd..

max cena

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   2 članov

    • bobiboss
    • vandrovec


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!