Skoči na vsebino

Enduro za doma - namesto skuterja, mopeda


Priporočene objave

Objavljeno

Kot drugi motor bi imel nekaj za skakanje okrog hiše in raziskovanje bližnje okolice. V poštev pride nad 125 ccm in enduro izvedba motorja....udobno sedenje, vzmetenje in kolesa za slabše poti. Ne rabim skoraj krosa z lučmi kot je recimo Fantic xef 250 za 10.000€ ampak cenejše in bolj vzdržlivo z manj servisiranja.

Včasih je bilo več izbire v tem rangu kot so bili: crf250l, dr350, drz400, xt350, klr250s, beta alp 4.0...vendar imajo sedaj rabljeni, stari okrog 20 let ceno blizu novega Voge 300 rally, nekateri celo več in to bi bil potreben še uvoz iz Italije. Pri nas je manj izbire, dobi se kakšno rabljeno crf 250 l za 3k, nova je 6k. Najcenejši novi kitajec je menda Shineray 125 za 2,7k za kar bi se težko odločil.

Trenutno bi bil novi Voge 300 za dobre 4 k morda najrazumnejša izbira ali rabljena crf 250, 300...drugega se trenutno skoraj ne dobi v tem cenovnem rangu...Kawasaki klx 230 so redki? Verjetno tudi v prihodnosti nekih cenejših kitajcev ne bo več?

Objavljeno

CF 450MT

Udoben sedež, dovolj dolg interval servisiranja, dovolj moči, dva cilindra, dobra cena

 

cfmoto-450mt_zephyr-blue_left-45.png

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Citiraj

Voge rally 300 je v trgovini 4ooo€. Ce bi rad kupoval po indijskih cenah, bos moral v indijo in kupovat z indijsko placo. Google pravi da je to okrog 230€ na mesec. 

...da se ne nabija v Kove temi.

Nisem izpostavil cene ampak primer, da bi mi zadostoval motor manj od Voge 300. BMS enduro 250 je v Ameriki 2400 dolarjev, verjetno ne zadostuje EU normam glede izpustov. Bi mi pa bil zanimiv motor v taki zmogljivosti od bolj uveljavljenega proizvajalca. Honda je še vedno prva izbira, ker Kawasakijev, Suzukijev, Yamah ni za dobiti v tem rangu motornih koles.

Objavljeno
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

CF 450MT

Udoben sedež, dovolj dolg interval servisiranja, dovolj moči, dva cilindra, dobra cena

 

cfmoto-450mt_zephyr-blue_left-45.png

Ja...samo je že preveč za kar bi rabil. To je že kar solidno motorno kolo in podobnega že imam. Če ne bi prodal Tomosa ne bi iskal drugega, samo Tomosa pa ne bom spet kupoval, ker malo več bi pa prav prišlo 🙂

Objavljeno

potem pa kaj rabljenega, premal informacij si zapisal. Že z zapisom udoben sedež marsikaj odleti ven. Običajno so sedeži pri endurcah ozki, trdi in visoki. Potem je vprašanje v kake gume ga boš obu, ker dobre za teren bodo požrte prehitro po asfaltu, 50:50 gume so pa bolj za silo za teren 

Veš, jaz pri sebi vem kaj hočem. Recimo primer:

toliko hočem hoda vzmetenja in nastavljivo. Vem kaj sedaj imam in kaj bi drugače.

minimalna kubatura in moč, nič me pa ne moti, če bo pri okvirni teži, ki sem si jo zadal 2x več ccmjev

ter druge pritikline tipa: šus plata, cevna zaščita , tubless feltne itd..

max cena

 

Objavljeno (popravljeno)

Z mopedom bi raziskoval poti po Trnovskem gozdu od Trebuše, Vojskega, Šebrelj do Idrije, Postojne, Ajdovščine, po Tolmiskem, Banjščice...veliko poti neraziskanih in krajev. Sem nekaj z gs-om prevozil samo je pretežak za po vseh luknjah in preveč se pretrese umaže. Z ekolesom si ne upam predaleč, ker me vedno skrbi, če pridem nazaj domov. Šlo bi tudi s Tomosom, samo nekaj da pelje na dveh kolesih...gre se za raziskovanje okolice, ne divjanje z wow faktorjem, počasi z nahrbtnikom in malo peš po ogledih. Pa do prijatelja par km, trgovino...sicer imam električno kolo za take poti in v službo, sedaj je šla baterija in nikoli ni zanesljivo do kam prideš.

Vse bolj me vleče Honda, včasih sem imel Aprilijo 125 samo je bilo preveč navito, nekaj bolj umirjenega in nevpadljivega za tatove...

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

za fijakanje je CRF300 super. Ma pa visoko in mehko vzmetenje, beri je cigumigu. Drugače je bil pa tudi pri meni v igri za ukul bajte, a je odpadel. Dejansko za take zadeve lahko celo električarja vzameš z dometom 100km. Cene so pa... 

Sicer se v tem razredu 250-300 dobi marsikaj. Če pa govoriva o Trnovskem gozdu greš z lahkoto povsod tudi z 800ccm in kravo od 200kg+, govorim za legalno vožnjo. Sem prefijakal trnovca po dolgem in počez.

Objavljeno

V bistvu ti iščeš bolj adventure motor ne pa enduro. Tipa 50:50. Ne rabi velik vzmetenja, rabi udoben sedež, nizko ceno, linearen agregat, sprejemljiv režim vzdrževanja, tubless tudi pride prav.

  • Všeč mi je 1
  • Šokiran 1
Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

Dejansko za take zadeve lahko celo električarja vzameš z dometom 100km. Cene so pa... 

To je precej premalo, na kolesu sem v idealnih pogojih imel domet nad 100 km, po klancih z visoko pomočjo je zmanjkalo po 30 do 40 km. Pa nočem električnega...

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

Če pa govoriva o Trnovskem gozdu greš z lahkoto povsod tudi z 800ccm in kravo od 200kg+, govorim za legalno vožnjo. Sem prefijakal trnovca po dolgem in počez.

Se da samo ni nekega veselja, pa v motoristični opremi moraš biti, jaz bi šel bolj v pohodni, še peš na kakšen razgledni vrh vmes. Skoraj pa ne verjamem, da si vse ceste prevozil, morda legalne. Npr., Oblakov vrh - Vojsko - Lokve, to je legalna pot in to še nisem prevozil

Objavljeno
pred 2 minutami, vandrovec pravi:

.Se da samo ni nekega veselja, pa v motoristični opremi moraš biti, jaz bi šel bolj v pohodni, še peš na kakšen razgledni vrh vmes. Skoraj pa ne verjamem, da si vse ceste prevozil, morda legalne. Npr., Oblakov vrh - Vojsko - Lokve, to je legalna pot in to še nisem prevozil

Z avtom se da :D , pa komplet loop od TETa iz Idrijske bele okrog vseh klavž, lahko greš pa desno v kopališču Lajšt in rineš v hrib. super šoder in potem na Lokve al kam drugam.

Ena od opcij bo zihr DRZ od Cuccukija. Recimo endurca, s sprejemljivo težo pa ceno.

Objavljeno

Hardenduro kakih 300 ccm, cvajtakter. S tem se lahko posod pelješ. 

Drugač ima moja malenkost drzja 400, pa je kr fajn za vse terene. Edino tisti tet mi je bil bl tko, prelahek. Pa za po cesti tudi ni nartabulji. Tisti štoperji na kolesih nardijo neko skakanje...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Suzuki bo seveda dober enduro. Pred leti sem že gledal Beto Alp, nekaj takega verjetno zame. Letos sem šel z gs-om le mimo Čavna do Rijavcev, že tam vmes je še en kup poti, pa od Gorenje trebuše - Vojsko - Predmeja, pred Lokvami presekal do Predmeje in Oblakov vrh - Šebreljski vrh - Šebrelje. Pred leti sem tudi nekaj iz Idrijskega konca, večina je pa še neraziskana

pred 1 minuto, BRANE pravi:

Drugač ima moja malenkost drzja 400

To je super motor, sem gledal rabljene v Italiji jih je le par in ceno imajo visoko

Objavljeno (popravljeno)
34 minutes ago, DAMI34 said:

V bistvu ti iščeš bolj adventure motor ne pa enduro. Tipa 50:50. Ne rabi velik vzmetenja, rabi udoben sedež, nizko ceno, linearen agregat, sprejemljiv režim vzdrževanja, tubless tudi pride prav.

Ne se hecat. Clouk rabi Pegico!!!

 

Moj enduro podvig 2017. Misija Nanos. Cez Bukovje po makdamu do Orlovš, mimo ex vojasnic proti Ravniku. Ene 15km makadama, pa mal poljskega kolovoza, 50 metrov “preboja” cez zarasceno vlako in spust po kolovozu do asfalta.
image.jpeg.da02d2e7fb50c2036d159d8a9574dcce.jpeg
 

se dobro da sm po poti najdu kolibo in se mal odpocil na klopci.

image.jpeg.a0794ef730cd2c31d56aef162d01eebd.jpeg

Od tukej se par 100m kolovoza do asfalta. Skratka Adveeenčaaaar. Hehe. Nism primeren za to sorto motoriranja.  
 

 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Haha 2
Objavljeno
pred 27 minutami, Kugelschreiber pravi:

Ne se hecat. Clouk rabi Pegico!!!

 

Moj enduro podvig 2017. Misija Nanos. Cez Bukovje po makdamu do Orlovš, mimo ex vojasnic proti Ravniku. Ene 15km makadama, pa mal poljskega kolovoza, 50 metrov “preboja” cez zarasceno vlako in spust po kolovozu do asfalta.
image.jpeg.da02d2e7fb50c2036d159d8a9574dcce.jpeg
 

se dobro da sm po poti najdu kolibo in se mal odpocil na klopci.

image.jpeg.a0794ef730cd2c31d56aef162d01eebd.jpeg

Od tukej se par 100m kolovoza do asfalta. Skratka Adveeenčaaaar. Hehe. Nism primeren za to sorto motoriranja.  
 

 

ja, tako rečeš, ko rineš z neprimernim motorjem na lokacije, ki te rajcajo. 

Recimo:

s Superdukom na Jahorino

13925290_1121944427875108_3943522153107571227_n.jpg.bb5755ebdaf4e9cc019d49de4e6bf2c6.jpg.8f80e75e8f4a8f8a7142ee04f4f3bd75.jpg

Z900 na Kapetanovo, pa Z900 na hdr_00242_0.jpg.04200bb462e1343c595d20770a4fa763.jpg.e82efb46f850c1a1f7dee6384afe992f.jpg

na Prokoško

20190810_161204.jpg.04bc39c10d9d5a37713d11e4f79329fb.jpg.1d3ab6379774567b906d5aaeb70ac0e4.jpg

SX na Tulove grede in še kam....

18700247_1414421571960724_3503939473911397300_n.jpg.d348dae157b546a75e1b35df1d8100c3.jpg.7c56b6ecadb39854831fc33872e02e03.jpg

tudi v dvoje

11698666_1602790893313779_2595643417449447960_n.jpg.2f417e908d3199a10f5558601f80d413.jpg.b71eb60e3c952bb2345c2ed030f05e58.jpg

Kakorkol, vse zapisano je bilo trplenje. Se je splačalo za razglede, ampak ko to odvoziš z 21/18 adv motorjem, ter vsaj 50:50 gumami si F1 napram temu kar je zgoraj omenjeno, ter uživaš. Zna biti, da se ti šoder in podobni izleti na "normalnih motorjih z normalno" gumo zato zagraužajo.

pure fun

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 30 minutami, vandrovec pravi:

Suzuki bo seveda dober enduro. Pred leti sem že gledal Beto Alp, nekaj takega verjetno zame. Letos sem šel z gs-om le mimo Čavna do Rijavcev, že tam vmes je še en kup poti, pa od Gorenje trebuše - Vojsko - Predmeja, pred Lokvami presekal do Predmeje in Oblakov vrh - Šebreljski vrh - Šebrelje. Pred leti sem tudi nekaj iz Idrijskega konca, večina je pa še neraziskana

To je super motor, sem gledal rabljene v Italiji jih je le par in ceno imajo visoko

Je dober, samo napram hardenduri mu je prednost edino servisni interval, pa nekvarljivost..

Popravljeno . Popravil BRANE
Objavljeno

saj to sta dva parametra, ki ju hoče Vandrovec.

Objavljeno
10 minutes ago, DAMI34 said:

ja, tako rečeš, ko rineš z neprimernim motorjem na lokacije, ki te rajcajo. 

Recimo:

s Superdukom na Jahorino

13925290_1121944427875108_3943522153107571227_n.jpg.bb5755ebdaf4e9cc019d49de4e6bf2c6.jpg.8f80e75e8f4a8f8a7142ee04f4f3bd75.jpg

Z900 na Kapetanovo, pa Z900 na hdr_00242_0.jpg.04200bb462e1343c595d20770a4fa763.jpg.e82efb46f850c1a1f7dee6384afe992f.jpg

na Prokoško

20190810_161204.jpg.04bc39c10d9d5a37713d11e4f79329fb.jpg.1d3ab6379774567b906d5aaeb70ac0e4.jpg

SX na Tulove grede in še kam....

18700247_1414421571960724_3503939473911397300_n.jpg.d348dae157b546a75e1b35df1d8100c3.jpg.7c56b6ecadb39854831fc33872e02e03.jpg

tudi v dvoje

11698666_1602790893313779_2595643417449447960_n.jpg.2f417e908d3199a10f5558601f80d413.jpg.b71eb60e3c952bb2345c2ed030f05e58.jpg

Kakorkol, vse zapisano je bilo trplenje. Se je splačalo za razglede, ampak ko to odvoziš z 21/18 adv motorjem, ter vsaj 50:50 gumami si F1 napram temu kar je zgoraj omenjeno. Zna biti, da se ti šoder in podobni izleti na "normalnih motorjih z normalno" gumo zato zagraužajo.

 

 

 

V resnici je bla Pegica s tetris gumami za kolovoze in makadame naravnost odlicna. Cist super. Da je pilot sibki clen, je blo celo furo kristalno jasno. F650gs bi bil verjetno se bolsi, ker ima rezervar pod stolom. 

Objavljeno
pred 2 urami, Kugelschreiber pravi:

V resnici je bla Pegica s tetris gumami za kolovoze in makadame naravnost odlicna. Cist super. Da je pilot sibki clen, je blo celo furo kristalno jasno. F650gs bi bil verjetno se bolsi, ker ima rezervar pod stolom. 

ne bi vedel, ker me stare karjole ne zanimajo :D

lahko je fajn, lahko ni. Vem da je potrebno, če se hočeš varno peljati menjati en kup zadev, od ležajev koles, revidirat vzmetenje, pa še potem je vprašanje če zmore, menjat kak verižnik in verigo, preverit bremze. In potem zračunaš, da si za pegi dal jurja pa pol in še toliko za vse zrihtat. Se mi ne da. Sicer niti ne vem kok je težka, kake ma dimenzije gum. V glavnem, ni to zame, verjetno za kakega majstra, ki vse naredi sam zna biti. Ampak, kot sem rekel, me ne zanima.

F660 je pa že spodobna zadeva. Odvisno kako ohranjenega dobiš.

  • Zmeden 1
Objavljeno

Kaj pa kakšen KTM Freeride? Blizu hard enduri pa vendar nižji in manj nervozen. Ni pa ravno poceni...

 

Ali pa Beta Xtrainer. Dobra izbira tudi zato, ker je 2T in boš lahko skoraj neslišen in nemoteč. No, tudi nekateri Freeride so 2T...

Objavljeno
37 minutes ago, DAMI34 said:

ne bi vedel, ker me stare karjole ne zanimajo :D

lahko je fajn, lahko ni. Vem da je potrebno, če se hočeš varno peljati menjati en kup zadev, od ležajev koles, revidirat vzmetenje, pa še potem je vprašanje če zmore, menjat kak verižnik in verigo, preverit bremze. In potem zračunaš, da si za pegi dal jurja pa pol in še toliko za vse zrihtat. Se mi ne da. Sicer niti ne vem kok je težka, kake ma dimenzije gum. V glavnem, ni to zame, verjetno za kakega majstra, ki vse naredi sam zna biti. Ampak, kot sem rekel, me ne zanima.

F660 je pa že spodobna zadeva. Odvisno kako ohranjenega dobiš.

Kaj je f660? 
 

In kakor razumem temo, bi vandrovec vandral v gojzarjih, in za drobiz. Nima tvojih hoch standardov, ne rabi mikronastavitev tezisca, vzmetenja, tlaka v gumah, kolicine bencina in vsega kar tebe lahko spravi s tira.

Dec bi rad za male pare ropotal po makadamu, nikoli 200km. Thats it. Tako sem jaz razumel. Cist mozno da si narobe tolmacim. 
 

IMHO, ce se gleda novo, je voge 300 (zarad cene) tezko premagat. Ce gledas rabljeno, pa je za opisano uporabo zadost dobro cist faking vse z 19colami spredaj in motorjem manjsim od 750ccm.  Again. Pisem o vandrovcevih pricakovanjih, ne o tvojih standardih. 

Objavljeno

Za to kar te baje zanima, je kakšna ybr 125 ali 250, čisto dovolj. Zamenjaš gume in je več kot dovolj. Večina azije in afrike shaja z raznimi "Zongsheni" in podobnimi kitajci, na precej težjih terenih.

Lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 9 urami, vandrovec pravi:

Kot drugi motor bi imel nekaj za skakanje okrog hiše in raziskovanje bližnje okolice. V poštev pride nad 125 ccm in enduro izvedba motorja....udobno sedenje, vzmetenje in kolesa za slabše poti. Ne rabim skoraj krosa z lučmi kot je recimo Fantic xef 250 za 10.000€ ampak cenejše in bolj vzdržlivo z manj servisiranja.

Včasih je bilo več izbire v tem rangu kot so bili: crf250l, dr350, drz400, xt350, klr250s, beta alp 4.0...vendar imajo sedaj rabljeni, stari okrog 20 let ceno blizu novega Voge 300 rally, nekateri celo več in to bi bil potreben še uvoz iz Italije. Pri nas je manj izbire, dobi se kakšno rabljeno crf 250 l za 3k, nova je 6k. Najcenejši novi kitajec je menda Shineray 125 za 2,7k za kar bi se težko odločil.

Trenutno bi bil novi Voge 300 za dobre 4 k morda najrazumnejša izbira ali rabljena crf 250, 300...drugega se trenutno skoraj ne dobi v tem cenovnem rangu...Kawasaki klx 230 so redki? Verjetno tudi v prihodnosti nekih cenejših kitajcev ne bo več?

kove 250 enduro 2025 za 5 jurjev

:)

Objavljeno
pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Kaj je f660? 
 

In kakor razumem temo, bi vandrovec vandral v gojzarjih, in za drobiz. Nima tvojih hoch standardov, ne rabi mikronastavitev tezisca, vzmetenja, tlaka v gumah, kolicine bencina in vsega kar tebe lahko spravi s tira.

Dec bi rad za male pare ropotal po makadamu, nikoli 200km. Thats it. Tako sem jaz razumel. Cist mozno da si narobe tolmacim. 
 

IMHO, ce se gleda novo, je voge 300 (zarad cene) tezko premagat. Ce gledas rabljeno, pa je za opisano uporabo zadost dobro cist faking vse z 19colami spredaj in motorjem manjsim od 750ccm.  Again. Pisem o vandrovcevih pricakovanjih, ne o tvojih standardih. 

f 660 je isto kot F650, s to razliko, da sem se zatipkal. :P

Ti se veeeelik preveč ubadaš, kaj bi jaz rad. V končni fazi si rekel, da te šoder sploh ne zanima, zdej pa točno veš kaj bi on rad. Mi2 z Vandrovcem sva čvekala, ni nujno da mu gre prav, lahko pa vzame pod drobnogled, kje se kaj zalomi al pa ne. Voge tristo, mt štirstopedeset itd...motorjev je velik, on si mora odgovoriti sam pri sebi, kaj sploh išče.

Če te še kaj sekira ti kar napiši :D

ps. za mal okrog ropotat so tudi XTejke prekleto dobre. Kolk se jih pa dobi, po kaki ceni, kaj je potrebno popravit, da bo spet dobra za ropotat okol bajte, je pa druga zadeva.

 

 

 

Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

Ti se veeeelik preveč ubadaš, kaj bi jaz rad.
 

 

 

niti ne. To se zgodi ker vsako debato zavrtis okrog tvojih zahtev in ne zamudis nobene prilike napisat kako visoke standarde mora stroj dosegat, da sploh pride na tvoj radar. 
 

Ker sta Pegi in f650 res podobna, po namenu, izvoru, uporabnosti, ju vrzem v isti kos. Vozil sem oba, oba sta mi bila podobno vsec.  Skrbinca iz zgodovine: “The BMW F650 models were jointly designed by BMW and Aprilia, who also launched their own very similar model called the Aprilia Pegaso 650 (a 654cc single cylinder, 5 valve motorcycle). The BMW version was assembled in Italy by Aprilia and these were powered by the Austrian 652cc…” recimo da temle tvojim bravurozam rečem buča

3 hours ago, DAMI34 said:

ne bi vedel, ker me stare karjole ne zanimajo

3 hours ago, DAMI34 said:

F660 je pa že spodobna zadeva. Odvisno kako ohranjenega dobiš.

Hehe tale je pa sploh, bomboncek. 

1 hour ago, DAMI34 said:

ps. za mal okrog ropotat so tudi XTejke prekleto dobre. Kolk se jih pa dobi

Kolk se jih pa rabi? Rabi se eno. O cenah, o cenah raje ne. Svet je mal nor, se pa bojim da se je “korekcija” za vogalom. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   2 članov

    • nejc74
    • bosa


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!